Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

nowaysis kirjoitti:Ihanaa. Mun lapsi on tänään laulanu(mitä se tekee tosi harvoin)
Aijaa, mein Nitsku on lauleskellu jo pari vuotta kappaleita "Hei äiti anna mulle piiskaa" sekä "Hard Rock Hallelujah". Myös "Would you love a monsterman" sujuu :D

Harmi että ne Seurakunnan päiväkerhossa sekottaa sen pään kaikenmaaliman Jeesus-lauluilla.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:Jumaleissön! Joku nimeltämainitsematon numba oli tehnyt iihan pikku-pikkuriikkisen kämmin ja mäjäyttänyt peltivanteet kiinni ilman vaseliinia. Sanotaan näin että meinasi loppua usko yhdessä vaiheessa että se stanan oikea etupyörä meinaa edes lähteä irti.
Lähti se kun katsottiin sitä vihasesti ja mie annoin iiiiiihan pikkupusun lekalla. No jos ei ollut kudokset paskana niin nyt ne ainakin on, sen verran otti rengas osumaa että en sitä ainakaan alle takasin pistä.
Lopussa ne oli kuiteskin.
Käytätkö aina vaseliinia irrotushommissa? Entäs telakoituminen Onks rouva tyytyväinen siihen?
Etkö väännä momentilla? Eihän niitä ole tarkoitus laittaa sen enempää kiinni kuin että pysyvät matkassa talven?? :shock:
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Niballe olisi kiva vastata mutta Niban "Päiväkerhossa kuulin hiekkalaatikolla" -tason sepustus on jotakin mitä aikuisen ihmisen ei pitäisi lukea "aikuisen" kirjoittamana.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Aivot narikkaan- leffa :) Sai vähän nauraa, hetkeäkään ei edes koskettanut itsestäänselvä "toi saa kuitenkin kohta ton"- juoni, mutta seura oli parasta mahdollista :h: Vähän tosin sai potkuja käteensä, mut se ei ollu mun syy!

Nyt lihapasteijoita uuniin ja Life on Mars.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:Niballe olisi kiva vastata mutta Niban "Päiväkerhossa kuulin hiekkalaatikolla" -tason sepustus on jotakin mitä aikuisen ihmisen ei pitäisi lukea "aikuisen" kirjoittamana.
Onneksi en ole edes sellainen neanderthali että nautin itseni rikkomisesta auton renkaiden vaihdossa, no meillä kaikilla on huvimme! Sisulla eteenpäin? Sisua tarvitaan silloin kun kaikki järkevämmät tavat tehdä asioita ovat hävinneet! :yo: Sijoitan 25 euroa palveluun ja saan renkaat vaihdatetuksi vähemmän hikoillen ja ähisten.
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Niba kirjoitti:Sijoitan 25 euroa palveluun ja saan renkaat vaihdatetuksi vähemmän hikoillen ja ähisten.
Huvittaisikin nähdä sinut hikoilemassa ja ähisemässä jossakin muualla kuin grillin ja makkaran parissa. Tämä pitää varmaan vääntää siten että sinäkin ymmärrät:

:D :) 8) :P :P Töitä ne miedethähcfdy terkee!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :arrow: :?: :idea: :!: Koihkas snä?? :o :o :?
Herra Manala

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Niba kirjoitti:Sijoitan 25 euroa palveluun ja saan renkaat vaihdatetuksi vähemmän hikoillen ja ähisten.
Mäkin sain 25 eurolla palvelun, jossa talvirenkaiden peltivanteet vedettiin väkisin pulttipyssyllä kiinni & paskaksi kesäaluvanteiden soviterenkaat pyörännapojen päälle unohtaen. Kyllä tosiaan kannattaa maksaa kulille palvelusta, ja vielä leuhkia sillä ettei itse taivu renkaitaan vaihtamaan.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:Niballe olisi kiva vastata mutta Niban "Päiväkerhossa kuulin hiekkalaatikolla" -tason sepustus on jotakin mitä aikuisen ihmisen ei pitäisi lukea "aikuisen" kirjoittamana.
Onneksi en ole edes sellainen neanderthali että nautin itseni rikkomisesta auton renkaiden vaihdossa, no meillä kaikilla on huvimme! Sisulla eteenpäin? Sisua tarvitaan silloin kun kaikki järkevämmät tavat tehdä asioita ovat hävinneet! :yo: Sijoitan 25 euroa palveluun ja saan renkaat vaihdatetuksi vähemmän hikoillen ja ähisten. Sillä elämmehän palveluyhteiskunnassa, jossa kaikkien ei tarvitse tehdä kaikkea itse?
Viimeksi muokannut Niba, 21.04.2008 22:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
BettyB.

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Awww... vanhin kummitytöistäni laittoi viestiä että on päättänyt hankkia säästämillään rahoilla sittenkin skootterin sijaan kunnon läppärin, hakee opiskelemaan niin olisi sitten koneesta ehkä opiskeluissa enemmän hyötyä. Mun pieni kummityttö jota sylissäni pitelin nimeä annettaessa, nyt jo menossa opiskelemaan :h:

= jessus että oon jo vanha kurppa
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Niba »

BettyB. kirjoitti: Mun pieni kummityttö jota sylissäni pitelin nimeä annettaessa, nyt jo menossa opiskelemaan :h:

= jessus että oon jo vanha kurppa
En minä tuota sanonut!

Nainen on vasta vanha kurppa kun ei kykene tiinehtiä enää.
Viimeksi muokannut Niba, 21.04.2008 22:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyyhin Netikettiin..
BettyB.

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Pitäskö sun niba ihan oikeasti hankkia ammattimaista apua noihin sun mielenterveydellisiin ongelmiin?
Chap

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Chap »

BettyB. kirjoitti:Pitäskö sun niba ihan oikeasti hankkia ammattimaista apua noihin sun mielenterveydellisiin ongelmiin?
Haistanko ketjun "Niba terapiaan"?
milli

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:Aivot narikkaan- leffa :) Sai vähän nauraa, hetkeäkään ei edes koskettanut itsestäänselvä "toi saa kuitenkin kohta ton"- juoni, mutta seura oli parasta mahdollista :h: Vähän tosin sai potkuja käteensä, mut se ei ollu mun syy!

Nyt lihapasteijoita uuniin ja Life on Mars.
Vähän potkuja ja muljahteluita. Hyvä tekosyy päästä vähän iholle :jouden:
BettyB.

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Chap kirjoitti:Haistanko ketjun "Niba terapiaan"?
Mä luulen että tolle asialle kannattais omistaa ihan kokonainen palsta. Jossain Kitinän ulkopuolella.
Bliss

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Suvinen kirjoitti:m7tta kun se maanantai koittaa on kaikki ihan hyvin
Oletko nyt ihan varma?
Bliss

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Suvinen kirjoitti: Ehkä olisi mukavinta jos ei olis koskaan vapaata :?
Sama fiilis täällä toisinaan.

Asiasta metsään... ND on pelottava. Oikeesti. Muistaako se jokaikisen topicin joka on tänne aloitettu? :shock:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Niba »

BettyB. kirjoitti:Pitäskö sun niba ihan oikeasti hankkia ammattimaista apua noihin sun mielenterveydellisiin ongelmiin?
Eikö pientä hevosenleikkiä kestetä, sitä paitsi itse kirjoitit mitä kirjoitit, typerää hempeilyä.
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Niba kirjoitti:hempeilyä.
Koska olet kokenut itse hempeilyä? Siksi ei lasketa kättä omissa housuissa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Niba »

1108 kirjoitti:
Niba kirjoitti:hempeilyä.
Koska olet kokenut itse hempeilyä? Siksi ei lasketa kättä omissa housuissa.
Onneksi ole asiasi tietää sitäkään. :P
Pyyhin Netikettiin..
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Elppis »

BettyB. kirjoitti:Pitäskö sun niba ihan oikeasti hankkia ammattimaista apua noihin sun mielenterveydellisiin ongelmiin?
Äläs nyt, itte olit just oksentamassa kun Niba oli menossa leffaan.. pata kattilaa!

SPÄDÄM!
The great club outshines the individual, always and forever.
NuoriDaavid

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
Suvinen kirjoitti: Ehkä olisi mukavinta jos ei olis koskaan vapaata :?
Sama fiilis täällä toisinaan.

Asiasta metsään... ND on pelottava. Oikeesti. Muistaako se jokaikisen topicin joka on tänne aloitettu? :shock:
Kaikilla ei ole elämää.
BettyB.

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Elppis kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Pitäskö sun niba ihan oikeasti hankkia ammattimaista apua noihin sun mielenterveydellisiin ongelmiin?
Äläs nyt, itte olit just oksentamassa kun Niba oli menossa leffaan.. pata kattilaa!

SPÄDÄM!
No eihän noi kaks asiaa liity millään tavalla toisiinsa? Mietis nyt vielä uudelleen.
Lucas Jackson

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

BettyB. kirjoitti:Kulta! :h:
:h: Täällä! :h:
BettyB.

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Lucas Jackson kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Kulta! :h:
:h: Täällä! :h:
:h::h::h::h::h:

Kevät!
Lucas Jackson

Re: Maanantaisin olette huonoja ja mitättömiä.

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

BettyB. kirjoitti: :h::h::h::h::h:

Kevät!
:h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h:

Kyllä! Siistii ku fogelit sjungaa ja pihka dövaa. Ei o galis eikä frysis. Ja friidutkin on giimassa ;)

:h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h::h:
Vastaa Viestiin