Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:palstahörhöjen
Tässäkin pertin itsereflektio on kyllä loistava :D Veikkaan, että keskimäärin sinua pidetään sieltä hörhöimmästä päästä olevana.
Universaali disclaimer.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12381
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exPertti kirjoitti:

En tajua tätä vahingoniloa vieläkään. Oma olo tuntuu paremmalta kun toisella on kurjaa?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Ketjun aiheeseen liittyen, luin, että tyttöystävä oli Jo-Lo mutta se onkin siis joku Jo Jo.

Jari Tervoa mukaellen, kyllä minä tunnen näitä uudempiakin aritisteja, esim. Dire Straitsin.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti: - Työstressi helpotti kyllä kun luki moista toinen toistaan seuraavaa onnistumisen koivukujaa kohti Kallaveden rantaa. Parin vuoden päästähän tämä kaveri myy minulle pitsaa lähikuppilassa.
En ymmärrä. Voitko selittää? Miksi tuo sun stressiä helpottaa? Mitä iloa sä saat sulle täysin tuntemattoman kaverin vastoinkäymisistä tai siis miten se tekee sun elämästä parempaa?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:En ymmärrä. Voitko selittää? Miksi tuo sun stressiä helpottaa? Mitä iloa sä saat sulle täysin tuntemattoman kaverin vastoinkäymisistä tai siis miten se tekee sun elämästä parempaa?
En jaksa. Palataanko asiaan vaikka juhannuksen jälkeen, että ehtisin saada nämä oikeat (stressiä aiheuttavat) hommat kasaan.
:sir:

Haluutko että muistutan asiasta ensiviikolla vai raportoitko omatoimisesti?
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12381
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exPertti kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:En tajua tätä vahingoniloa vieläkään.
Hei, tervetuloa palstallemme oi uusi kirjoittaja. :)
Uusi joo. Vasta olen ollut täällä vähän yli kymmenen vuotta.
Jos tuo oli vitsi niin olipa huonompi kuin jopa puujalkavitsimestari HB:n.
Ja se on jo rimanalitus.

Et halua kertoa mistä vahingonilosi johtuu ja taitaa KSE olla edessä. Luulen niin.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja elco »

Onkohan tuolla Abulla lapsia? Mitenköhän lapset nyt pärjäävät kun isän tulotaso lienee 20k€ vuodessa?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12381
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

elco kirjoitti:Onkohan tuolla Abulla lapsia? Mitenköhän lapset nyt pärjäävät kun isän tulotaso lienee 20k€ vuodessa?
No jos asuu pysyvästi Suomessa on oikeutettu toimeentulotukeen.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja elco »

No nyt ei enää naurata: sehän on sossupummaamassa täällä! Ja vie meidän naiset!
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:
Vagabondo kirjoitti:Haluutko että muistutan asiasta ensiviikolla vai raportoitko omatoimisesti?
En tätä huomannutkaan. Mikä vaan parhaalta tuntuu.
No, jään pidättelemään hengitystä :stfu:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12381
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exPertti kirjoitti:
Homeboy65 kirjoitti:
Et halua kertoa mistä vahingonilosi johtuu ja taitaa KSE olla edessä. Luulen niin.
Älä nyt lähde sentään. Mitäs g-miehelle vielä käy jos et pidä jöötä. :)
Jöötiä minulla on. Housuissa. Viime aikoina sitä on myös paljon tippunut housuista kadulle... :oops:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jahas, koliikkiperde taas myrskyn silmässä. No, jaksoithan sä taas hetken aikaa mielistellä ja esittää hymiöillä mukavaa. Silti se vähintäänkin keskisuuri idiootti puskee läpi, väkisinkin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Asiaa sivuten, mun on hirvittävän vaikeaa ymmärtää tätä aika useaa ihmistä vaivaavaa tarvetta dissata erityisesti julkisuuden henkilöitä. Jostain Pietarsaren perukoilta maailmanmaineeseen puskee tavallinen lähikaupan kassa, joka sitten vielä alkaa laulaa, niin eikös jostain puskasta punge joku perähikiän Pertti, jonka mielestä musa on ihan paskaa autotunea ja ei voi pärjätä ja on vähän rumakin ja Makekin oli sen kanssa samalla luokalla ja tietää että sillä on roikkuvat tissit. Niinkun että mitä helvettiä? Eikö voi vaan nostaa peukkuja pystyyn ja toivottaa onnea?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23506
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No kyllä Tauskia, Tuksua ja Perttiä pitää saada dissata!
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Onhan meillä täällä muutama julkkisketju, jossa kys. julkkiksen elämän ruotimiseen on osallistunut varmaan kaikki elossa olevat palstalaiset eikä aina niin kauniin sanankääntein. Mikään ei ole pyhää, korkeintaan tekopyhää :P
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9445
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

exPertti kirjoitti:No, kirjoitan pari lausetta ettet ihan elämättömäksi muutu (pun most definitely intended).
Joko sun juhannus meni vai eikö herra osaa pitää lupauksiaan :kele:

Mä olin ihan varma, että sä "unohdat" palata asiaan, mutta en mä nyt pääsekään jännäämään sitä että palaatko vai et :(
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11449
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kreitsu kirjoitti:Onhan meillä täällä muutama julkkisketju, jossa kys. julkkiksen elämän ruotimiseen on osallistunut varmaan kaikki elossa olevat palstalaiset eikä aina niin kauniin sanankääntein. Mikään ei ole pyhää, korkeintaan tekopyhää :P
Kyllä minäkin ruodin vaikka sitä Tuksua tai Tauskia, mutta se ei nyt ole kuitenkaan ihan sama asia, kuin mihin viittasin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12381
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

exPertti kirjoitti:
Näkisin tapauksen olevan osaltani loppuunkäsitelty ellei sitten uutisia hra jalkapalloilijan vaihtamisesta pitsamestariksi ala kuulua. Sitten varaan itselleni oikeuden ilahtua siitäkin. :)
Ja sitten kun kundi jää työttömäksi ja kodittomaksi huvittaa entistäkin enemmän? :roll:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja elco »

Onkohan tässä mielihyvässä elementti siitä, että globaali salaliitto yskii? Eli jos gubbe pelaisi jossain Atletico Carambasissa ja bylsisi R&B tähtiä bylsimistään niin se olisi osoitus maailman epäoikeudenmukaisuudesta ja vitutuksen aihio. Nyt kun se on kupsissa ennen vääjäämätöntä pizzakuskinakkia niin se antaa helpotuksen tunteita siitä, että salaliitto ei ole omnipotentti?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

elco kirjoitti:Onkohan tässä mielihyvässä elementti siitä, että globaali salaliitto yskii? Eli jos gubbe pelaisi jossain Atletico Carambasissa ja bylsisi R&B tähtiä bylsimistään niin se olisi osoitus maailman epäoikeudenmukaisuudesta ja vitutuksen aihio. Nyt kun se on kupsissa ennen vääjäämätöntä pizzakuskinakkia niin se antaa helpotuksen tunteita siitä, että salaliitto ei ole omnipotentti?
Tärkeintä on, ettei Pertin Naiset vaan ole ottamassa siltä suihin.
Universaali disclaimer.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14926
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

exPertti kirjoitti:TAI ehkä.
Tai ehkä sä vaan taas töräytit jotain satumaisen typerää ja oot nyt pingviinit ja kookaburrat -siilipuolustuksessa kun sua ei taas ymmärretä.
Universaali disclaimer.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3298
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Mietin tässä tänään Turun työkeikalta kotiin ajellessa, että kun jengi tykkää just nyt (tässä ajassa) vinkua hyvän tai huonon puolesta, olla huolissaan tai innoissaan yhteisistä asioista, omata vahvan mielipiteen tärkeisiin asioihin, saako mennä perjantaina töihin, pitääkö perjantaina mennä töihin, ovatko kansakunnan lapset kokeilleet huumeita tai alkoholia.... Ja ne turvapaikanhakijat!!

Jaksaako tollasta huolenpidon taakkaa kantaa?

Mun suurin huoli on se, että passi pitäis uusia ja se ajokorttti, josta jo joskus taannoin raportoin (rikki ja teipattu, mutta koska ajelen kiltisti, niin ei ole ollut tarvis sitä teipattua muoviläpyskää erikseen näytellä), pitäis uusia. Ja vieläköhän mä osaan toimia toimitsijapöydän takana pikku-ukon tulevissa säbäturnauksissa? Vaikka (säbä)liiton toimitsijakortti löytyykin, niin viime kerrasta on aikaa. Niin ja muistanko merkitä kaikki menot kalenteriin!! Vaikein kaikista!! Pikku-ukon treenipaikat vaihtaa paikkaa säännöllisen epäsäännöllisesti.

Ja nyt kerroin vasta vapaa-ajasta.

Huolensa kullakin.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja elco »

Keksin ratkaisun haittamamuongelmaan. Suomen pitäisi liittoutua esim. Bulgarian kanssa ja ilmoittaa, että turvanpaikan saaneita mamuja aletaan sijoittamaan Bulgariaan, koska Suomen resurssit eivät riitä ja Bulgaaria haluaa tällä tavalla kantaa vastuutaan.

Veikkaan, että tämä yksin näkyisi merkittävänä droppina haittamamuinvaasiossa ja jo täällä olijat pyrkisivät pakenemaan. Tämä olisi pelkkä bluffi, mutta siitä voitaisiin tehdä semibluffi siirtämällä ensimmäinen sata jäbää Bulgarialaiseen tyhjilleen jääneeseen sovhoosiin ja maksetaan bulgaareille vaikka sata tonnia per jäbä kertakorvausta. Bulgaria saisi hyvää mainetta ja rahaa eikä tarvitse pelätä, että mamut jäisivät sinne järin pitkäksi aikaa vaan pakenisivat Ruotsiin tmv parempien etujen perässä. Suomi säästäisi miljardeja.

Miksei tälläinen järjestely toimisi?
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

elco kirjoitti:Keksin ratkaisun haittamamuongelmaan. Suomen pitäisi liittoutua esim. Bulgarian kanssa ja ilmoittaa, että turvanpaikan saaneita mamuja aletaan sijoittamaan Bulgariaan, koska Suomen resurssit eivät riitä ja Bulgaaria haluaa tällä tavalla kantaa vastuutaan.

Veikkaan, että tämä yksin näkyisi merkittävänä droppina haittamamuinvaasiossa ja jo täällä olijat pyrkisivät pakenemaan. Tämä olisi pelkkä bluffi, mutta siitä voitaisiin tehdä semibluffi siirtämällä ensimmäinen sata jäbää Bulgarialaiseen tyhjilleen jääneeseen sovhoosiin ja maksetaan bulgaareille vaikka sata tonnia per jäbä kertakorvausta. Bulgaria saisi hyvää mainetta ja rahaa eikä tarvitse pelätä, että mamut jäisivät sinne järin pitkäksi aikaa vaan pakenisivat Ruotsiin tmv parempien etujen perässä. Suomi säästäisi miljardeja.

Miksei tälläinen järjestely toimisi?
Voisi se toimia :)
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25656
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Eilen oli sijoittajatapaaminen firmassa, johon investoin vajaa vuosi sitten. Ainakin nyt näyttää hyvältä.

Firmahan aloitti toimintansa n 1½ vuotta sitten. Tämän vuoden liikevaihdoksi tulee n 8-10 miljoonaa ja voittoa jää n 1 milj. Ensi vuodelle pitäisi tulla 100-200% kasvua ja suunnitelmien mukaan firman systeemit ovat listautumiskunnossa 2017.

Oma omistukseni on 1%.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Vastaa Viestiin