Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Bliss

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^Taidan pyrkiä Sokoksen jouluapulaiseksi... :roll:
ninnithequeen

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Lapitii kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Jokaiselle taitaa olla se "oma" GN'R- biisinsä.
Mr. Brownstone <3
Ihan yybernuuh <3
NegaDuck

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Bliss kirjoitti:^Taidan pyrkiä Sokoksen jouluapulaiseksi... :roll:
Äläs ny. Isossa Ompussakin jollain ihmeen kaupalla kaikki koriste-lahjakrääsäliikkeet vaan pysyy ja porskuttaa, vaikkei niissä myydä mitään "oikeasti hyödyllistä".
Lucas Jackson

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

Suvinen kirjoitti:Jokaiselle taitaa olla se "oma" GN'R- biisinsä.
En vielä aivan täysin pysty kuvailemaan miksi, mutta kyllä se minulle on Coma. Ja pitääkö aina pystyä tunteitaan analysoimaan? Prosessi voi hoitaa sen homman meidän kaikkien puolesta. Eli ihan fiiliksellä heitän, että Coma.
NuoriDaavid

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Olen nyt sivistänyt itseäni ja kuunnellut Master of Puppetsia ahkerasti. Kyllä mun vartalolle sopii Iron Maiden paremmin.
Avatar
Eden
Kitinäaddikti
Viestit: 62
Liittynyt: 19.04.2008 8:36
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Eden »

exPertti kirjoitti:Tämä on kyllä niitä harvoja ketjuja tällä palstalla, joka on pysynyt tiiviisti on topicissa. :)
Mä onnistuisin suistamaan tämänkin ketjun raiteiltaan jos kovasti yritän.
NuoriDaavid

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Kerroin eilen vaimolle, että ostan mpyörän. Kielsi, mutta ilmoitin, että ostan silti. Taisi antaa periksi, koska pienen väännön jälkeen lopetti asiasta puhumisen.

:ohyeah:

Täytyy mennä tätä katsomaan

Kuva

Born to be mild!
masa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:]
Born to be mild!
Oot rahamies, osta tuliterä. Et kadu.

http://www.motorbikestoday.com/gallery/ ... Streak.jpg

Ps. Suzuki on naisten pyörä.
NuoriDaavid

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:]
Born to be mild!
Oot rahamies, osta tuliterä. Et kadu.
En nyt heti uutta...tuo on ajettu vain 8000tkm ja -07 mallia.

Olen etukäteen päättänyt, että 10 000 on max hinta.

Sitäpaitsi olen niin kärsimätön. Haluan heti heti heti, kun olen 15 vuotiaasta odottanut eli 25 vuotta!

Jos ostaa uuden, niin sitä joutuu kuitenkin odottamaan.
masa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti: Jos ostaa uuden, niin sitä joutuu kuitenkin odottamaan.
Ei välttämättä. Kun katselet mualle päin suomea, huomaat että uusia pyöriä on tarjolla hurumycke ja jopa paljon edullisemmin kuin pk-seudulta.

Velipoika on kaksi viimestä uutta pyöräänsä hakenut kuopiosta tai seinäjoelta, kun pk-seudulla on niin huono tarjonta, huonot hyvityshinnat ja muuten vaan paljon kalliimpaa.

Älä siten osta liian pientä ja kevyttä pyörää, ja osta ajopuvuksi nahkaa.

Tossa ois kilsojen puolesta melkein uus peli: http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=520389
masa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti: Ja tokihan sitä harmittaa kesällä ajaa reilu puolitoistatuntinen liikkeelle ja takaisin.
Ainoastaan liikkeelle autolla ajaminen saattaa harmittaa. Takaisin tulemisen ei pitäsi harmittaa, ja jos harmittaa, silloin kannattaa alla oleva pyörä palauttaa samantein :D
Tix

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:Sitäpaitsi olen niin kärsimätön. Haluan heti heti heti, kun olen 15 vuotiaasta odottanut eli 25 vuotta!
Oletko ajanut tuossa välissä lainkaan? Suositan, että soitat lähimpään kunnollisia moottoripyöriä omistavaan autokouluun, pyydät sieltä jokusen ajotunnin ja teet ostopäätöksen vasta sitten. Tai jos on kaveri, joka uskaltaa pyöräänsä lainata ja jolla on antaa asialliset varusteet.

Olen myös eri mieltä Masan kanssa noista nahkavetimistä. Kunnolliset goretexit niin et näytä niin keski-iänkriisiseltä.
NuoriDaavid

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Sitäpaitsi olen niin kärsimätön. Haluan heti heti heti, kun olen 15 vuotiaasta odottanut eli 25 vuotta!
Oletko ajanut tuossa välissä lainkaan? Suositan, että soitat lähimpään kunnollisia moottoripyöriä omistavaan autokouluun, pyydät sieltä jokusen ajotunnin ja teet ostopäätöksen vasta sitten. Tai jos on kaveri, joka uskaltaa pyöräänsä lainata ja jolla on antaa asialliset varusteet.

Olen myös eri mieltä Masan kanssa noista nahkavetimistä. Kunnolliset goretexit niin et näytä niin keski-iänkriisiseltä.
Ajattelin ensin vuokrata customin kokeiltavaksi

http://www.biketeam.fi/index.php?site=c ... t=2&snav=2

Ei ole tarkoitus heti ensimmäiseksi lyödä rahoja tiskiin ja ostaa.
Tix

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:Ajattelin ensin vuokrata customin kokeiltavaksi

http://www.biketeam.fi/index.php?site=c ... t=2&snav=2
Edelleen, jos et ole isolla pyörällä ajanut lainkaan, suositan pientä ajo-opetusta alkuun. Muuten et välttämättä selviä vuokraamon pihasta kotiin asti ehjänä. Mutta omapa on nahkasi.

Jos vuokraat, pidä huoli että saat kunnolliset ajovarusteet jostakin. Farkuilla, tennareilla ja pyöräilykypärällä ei pärjää.
masa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja masa »

Tix kirjoitti:Kunnolliset goretexit niin et näytä niin keski-iänkriisiseltä.
Puhumattakan turvallisuudesta. Asfalttiihottumaa ottaessa gore palaa kuskin nahkaan kiinni, nahkapuku ei. Nahka-asu on myös paljon mukavampi päällä kuin goresäkki.

Suosittelen Tixin suositusta. Mene mopokouluun ja ota muutama ajotunti. Se kannattaa ehdottomasti.
NuoriDaavid

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ajo-opetuksen ottaminen on varmasti asiallista. Tätä olen miettinyt

http://www.biketraining.fi/index.html
masa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Ajo-opetuksen ottaminen on varmasti asiallista. Tätä olen miettinyt

http://www.biketraining.fi/index.html
Jeh. Sertifioitu kuski saa ostaa vaimon luvalla varamaan isomman ja kalliimman pyöränkin :D
NuoriDaavid

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Nyt on varattu lauantaiksi ajo-opetusta.

Alkaa jänskättämään!

Vuokrasinpa sitten pyöränkin samantien. Ajovarusteet kuuluu hintaan.
masa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja masa »

NuoriDaavid kirjoitti:Vuokrasinpa sitten pyöränkin samantien. Ajovarusteet kuuluu hintaan.
Tao kaksi sääntöä kalloosi.

1. Älä kaahaa taajamassa. Ikinä, koskaan, missään.

2. Varo autoilijoita aina. Vaikka ne olisivat tulossa kolmion takaa etuajo-oikeutetulle tielle, varaudu silti jarruttamaan. Auton kanssa kolaroidessa ei ole kuin hopeisia mitaleita jaossa.
Tix

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Tix »

masa kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Vuokrasinpa sitten pyöränkin samantien. Ajovarusteet kuuluu hintaan.
Tao kaksi sääntöä kalloosi.

1. Älä kaahaa taajamassa. Ikinä, koskaan, missään.

2. Varo autoilijoita aina. Vaikka ne olisivat tulossa kolmion takaa etuajo-oikeutetulle tielle, varaudu silti jarruttamaan. Auton kanssa kolaroidessa ei ole kuin hopeisia mitaleita jaossa.
Ja jarrutus mutkassa kallistuneena on helvetin huono idea.
Herra Manala

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

masa kirjoitti:http://www.motorbikestoday.com/gallery/ ... Streak.jpg

Ps. Suzuki on naisten pyörä.
Äh, kyllä KriisiDave on ihan linjoilla. Mean Streakkihan näyttää ihan yksisilmäiseltä sammakolta verrattuna suizaan. Moottori vaan on liian pieni.

Kuva

Tuolta moottoripyörän pitää näyttää. Vähän mustaa, vähän kromia, vähän terminaattoria ja vähän H.R. Gigeriä.
masa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja masa »

Herra Manala kirjoitti: Tuolta moottoripyörän pitää näyttää. Vähän mustaa, vähän kromia, vähän terminaattoria ja vähän H.R. Gigeriä.
Komeahan toi on joo. Minkä kokonen pannu tossa on? Hondalla oli muistakseni joku 1800:nen yhdesä välissä kansen..

Ainut moka noissa on toi vesijäähy. Syyläri pilaa ulkonäön.

edit. jammullakin näemmä 1900:

Kuva


Victory ois kans mielenkiintoinen tuttavuus:

http://www.polarisindustries.com/en-us/ ... rview.aspx

Kuva
BettyB.

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:Puhumattakan turvallisuudesta. Asfalttiihottumaa ottaessa gore palaa kuskin nahkaan kiinni, nahkapuku ei. Nahka-asu on myös paljon mukavampi päällä kuin goresäkki.
Ja aivan vitun paska Suomen keleissä. Aurinkoisella kuuma ja vesisateella imee kun sieni. Osta sitä gorea vaan, kyllä Betty tietää!
masa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja masa »

BettyB. kirjoitti: Ja aivan vitun paska Suomen keleissä. Aurinkoisella kuuma ja vesisateella imee kun sieni. Osta sitä gorea vaan, kyllä Betty tietää!
No ei näemmä tiedä. Gore se vasta perseestä onkin ja se on ihan yhtä kuuma aurinkoisella kelillä.
Nahka-asun kaveriksi ostetaan sadepuku jota käytetään silloin, kun ajetaan sateessa. Veikkaan että Dave ei pahemmin sateessa tule ajelemaan, joten nahka-asu on 100 kertaa mukavampi vaihtoehto.
NuoriDaavid

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ostaa minkä tahansa, niin väärä tulee jonkun mielestä :wink:

Sateella en tosiaan aio ajaa, koska ajon on tarkoitus olla hauskaa. Jos on tarve siirtyä paikasta A paikkaan B ja keli on huono, niin käytän autoa.
Vastaa Viestiin