Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16755
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Dave kirjoitti:http://safetyhide.info/index.php?q=aHR0 ... PTk1ODI%3D
musta tuo on aivan selvää tekstiä.
Häh? Mikä tämä linkki oikein on? Tarkoittaako tämä sitä, että Daven fobiat saavat hänet jo selaamaan Kitinään jonkun ylimääräisen salailumekanismin kautta?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Boner

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Boner »

RP kirjoitti: Kuka tekisi toisin vastaavassa tilanteessa? Mun mielestä tässä ei ole mitään epäselvää.
Mun mielestä taas paljonkin. Eka ilmoitetaan palstalla että joku on delannut ja heti perää ilmoitetaan että sut ja sun uhkailut on ilmiannettu poliisille.

Eka ilmoitus on ok, mutta toka jo sen sortin idiotismia että sitä ei voita mikään. On ok, että ilmoittavat poliisille, mutta se että siitä huudellaan täällä ei mene mitenkään jakeluun.

Jos tutkitaan ja todetaan syyttömäksi, korjataanko vihjailut täällä ilmoittajan toimesta? Tuskin.
RP

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja RP »

urpiainen kirjoitti:Nopeasti se sivistys karisee.
Niin karisee.
Manaaja

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

urpiainen kirjoitti:Minä olisin luullut, että kukaan ei ota kumpaakaan uhkausta tosissaan, mutta että järjestys menee tosiaan niin, että Crowbarin provosoimaton hyökkäys on paljon vakavampi kuin Daven reaktio siihen.
Eihän tästä ole kyse. En minä ottanut kumpaakaan uhkausta tosissani. Dave vain kysyi että kumpi reaktio oli moraalittomampi tai paheksuttavampi.

Minulle Daven reaktio nosti enemmän niskavilloja pystyyn ja aiheutti kylmemmät vibat koska Dave ikäänkuin hyppäsi pari pykälää yli suoraan ja löi tiskiin sellaista tekstiä sellaisella pieteetiltä mitä en odottaisi edes CB:ltä - jolta keskustelupalstakulttuuriamme äärimmäisiin mittoihin rikastavaa tekstiä sopisi ennemmin odottaa.

Tietysti tässä on myös se puoli mikä omaan subjektiiviseen mielipiteeseeni vaikuttaa, että Dave on (kaikille!) tunnistamaton mörkö pimeässä nurkassa. Teemu alias CB taas liian harvoin nähty, hyvä ryyppykaveri, joka paiskasi vieläpä kaikki yhteystietonsa tiskiin.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

No nyt olen kitinässä salausproxyn kautta, koska en halua aktiivisesti edestauttaa sitä, että poliisi saapuu työpaikalle kotietsintäluvan kanssa.

Eli poliisi saa mut kiinni YV:llä ja tod näk. saa joka tapauksessa, koska aiemmin en ole käyttänyt salausproxyä.

Jos kitinä menee off lineen, niin poliisi on käynyt takavarikoimassa aasin serverin. Nähdään flirttipuistossa sitten.
Boner

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Boner »

Manaaja kirjoitti: Minulle Daven reaktio nosti enemmän niskavilloja pystyyn ja aiheutti kylmemmät vibat koska Dave ikäänkuin hyppäsi pari pykälää yli suoraan ja löi tiskiin sellaista tekstiä sellaisella pieteetiltä mitä en odottaisi edes CB:ltä
Ja minulle taas päin vastoin. Tuohon henkilökohtaiseen vittuiluun ja uhoamiseen olen niin tottunut vuosien varrella, etten jaksa siitä kulmakarvaani edes väräyttää. Lapsiini tai perheeseeni kohdistuva uhkailu saa taas täysin toisenlaisen reaktion aikaiseksi.
Boner

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Boner »

Dave kirjoitti:No nyt olen kitinässä salausproxyn kautta, koska en halua aktiivisesti edestauttaa sitä, että poliisi saapuu työpaikalle kotietsintäluvan kanssa.
No nyt se folihattu vittuun. Sut ois taatusti jo haettu kamarille jos sua jostain epäiltäisiin.
RP

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja RP »

Kottarainen kirjoitti:
annepa kirjoitti:Minä en käsitä miten voi olla irl "hieno ihminen" jos netissä on tommonen paska.
Minulle taas välittyi netin kautta ihan erilainen kuva kyseisestä henkilöstä, vaikken ollut koskaan tavannut. Tyyli oli erikoinen, mutta asia alla kertoi minusta lämminsydämisestä ihmisestä.
Näin itsellänikin kävi, alkujärkytyksen jälkeen. City aikoina siis. Lisäksi hyvin tarkkanäköinen ja terävä mieli. Tyyliltään erittäin poikkeava, mutta ehdottomasti hyvällä tavalla mieleen jäävä yksilö.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

Boner kirjoitti:
Dave kirjoitti:No nyt olen kitinässä salausproxyn kautta, koska en halua aktiivisesti edestauttaa sitä, että poliisi saapuu työpaikalle kotietsintäluvan kanssa.
No nyt se folihattu vittuun. Sut ois taatusti jo haettu kamarille jos sua jostain epäiltäisiin.
No niinkai. Kun vainaja on jo haudattu, niin kyllä kait aasin serveri olisi jo ollut ajat sitten poliisilla, jos ottaisivat asian tosissaan.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16755
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Boner kirjoitti:
Dave kirjoitti:No nyt olen kitinässä salausproxyn kautta, koska en halua aktiivisesti edestauttaa sitä, että poliisi saapuu työpaikalle kotietsintäluvan kanssa.
No nyt se folihattu vittuun. Sut ois taatusti jo haettu kamarille jos sua jostain epäiltäisiin.
Mun piti lainata tämä:
Boner kirjoitti:Elähän stressaa tosta. Jos tuosta nyt edes on tehty rikosilmoitusta, niin kai ne koukkulan jannutkin nyt hoksaa että paskaan läppään vastattiin paskalla läpällä, that's it.
Masa on asian ytimessä: palaas Dave takas maanpinnalle. Muuten mä joudun kohta myöntämään, että Manala on aivan oikeassa ja mä pihalla.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Manaaja

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Boner kirjoitti:Lapsiini tai perheeseeni kohdistuva uhkailu saa taas täysin toisenlaisen reaktion aikaiseksi.
Eikös CB sanonut heti alkuunsa että hänen leffavertauksessaan ei edes lapsille käynyt köpelösti, vaan isälle?

Mun mielestä tällä lapsikortilla ratsastaminen auringonlaskuun alkaa jo olla pikkasen vastenmielistä niin kauan kun kyse ei ole kenenkään mielestä todellisesta uhkauksesta eikä ketään ole peloteltu tai häiritty. Kaikki puntaroimiskyky sumentuu koska lapset.

Davenhan nyt vaan täytyi pistää paremmaksi, koska lapset ovat pyhä lehmä ja perheenisiltä odotetaan lapsiensa vimmattua puolustamista viimeiseen asti.

Ja niin joo, ymmärrän toki varmaan sitten ihan täydellisesti kun mulla on niitä omia lapsia, aivan.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6691
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja aasi »

Dave kirjoitti:Jos kitinä menee off lineen, niin poliisi on käynyt takavarikoimassa aasin serverin. Nähdään flirttipuistossa sitten.
No siis, hommahan menee niin että mun puhelin soi, sitten sieltä joku rikosylikomisario esittelee asiansa ja mä pyydän lähettämään kirjallisena pyynnön. Sitten tulee sähköpostina skannattu kotietsintälupa, joka kohdistuu noihin viestien ip-osoitteisiin ja yksityisviesteihin, ja laitan tiedot takaisin. Tai ehkä proseduuri on vuosien varrella jo vähän kehittynyt - mutta skriptat tietojen kaivamiseen kannasta ovat jo valmiina!

Tämän jälkeen joku hölösuu vuotaa jutun iltapäivälehtiin, ja sitten suljen foorumin taas hetkeksi, kunnes pöly laskeutuu.

Ps. foliohattua on ehkä syytä kiristää hiukan lisää.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jees, kun joku delaa, siitä tulee automaagisesti pyhimys. Vaikutti joku IRL miltä tahansa, ei täysin mukava hlö kirjoita raiskaus- ja vastaavista fantasioistaan edes nettiin eikä sellaisia edes ole.
Paras päivä ikinä.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

^Kiitos. No joo. Kait tässä omat pelot vähän lyö yli

Sinänsä poliisille juttelussa ei ole mitään pelättävää ja sehän olisi omassa absurdiudessaan jopa hauskaa.

Mutta tietty sitä pelkään, että police saapuu työpaikalle ja kotiin kotietsintäluvan kanssa.

Kummassakin paikassa varmaan silitettäisiin päätä rautavasaralla tuon jälkeen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Riemumieli kirjoitti:Jees, kun joku delaa, siitä tulee automaagisesti pyhimys.
Ei pidä paikkansa, mulkku on mulkku kuoltuaakin. Kuten kukaan muu ei pääse vastuustaan ja muutu "vanhaksi ja viisaaksi" ainoastaan vanhenemalla, sitten se on vaan vanha mulkku.

Crowbar oli paska jätkä, mutta Teemu ei. Noissa henkilöissä on mun aivoissa iso erotus.
Viimeksi muokannut Haemaeraemies, 14.02.2011 14:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
CeDell Davis

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Kottarainen kirjoitti:Ymmärrät kyllä sitten kun sulla on niitä lapsia :wink:
Olihan tää nyt jotain sarkasmia, ironiaa, fantasiaa, hallusinaatiota tai jotain... Mutta kun tää on Internet. Sä et ole mun olohuoneessa, tai työhuoneessa, eikä ole Dave, eikä ollut Crowbar, eikä ole ollut kukaan mukaan. Missä todellisuudessa te elätte?
Boner

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Boner »

Manaaja kirjoitti: Eikös CB sanonut heti alkuunsa että hänen leffavertauksessaan ei edes lapsille käynyt köpelösti, vaan isälle?
No ainakin tuossa daven yläpuolen linkissä kerrotaan molemmat aikomukset.
Manaaja kirjoitti: Mun mielestä tällä lapsikortilla ratsastaminen auringonlaskuun alkaa jo olla pikkasen vastenmielistä niin kauan kun kyse ei ole kenenkään mielestä todellisesta uhkauksesta eikä ketään ole peloteltu tai häiritty. Kaikki puntaroimiskyky sumentuu koska lapset.

Davenhan nyt vaan täytyi pistää paremmaksi, koska lapset ovat pyhä lehmä ja perheenisiltä odotetaan lapsiensa vimmattua puolustamista viimeiseen asti.

Ja niin joo, ymmärrän toki varmaan sitten ihan täydellisesti kun mulla on niitä omia lapsia, aivan.
Yhtä lailla, tuon lapsiasian sivuuttaminen etoo. Ihan kuin ne eivät saisi yksilön maailamassa merkitä yhtikäs mitään.

Kyllä minä ainakin olen muuttunut ihan täydellisesti isäksi tulemiseni jälkeen. Kun aikaisemmin en välittänyt läheisistäni tai itsestäni oikeastaan paskan vertaa, olen nykyään ollut monesti huolten musertama ja täynnä sellaista rakkautta ja kiintymystä mitä en uskonut olevan olemassakaan. Ja kaikki tämä vain ja ainoastaan poikani takia.

Ja vaikka miten pidät asiaa naurettavana, niin olen pommin varma että tajuat asian vasta sitten kun sinulla on omia lapsia. Ennemmin sinun on sitä täysin mahdoton tajuta. Niin se vain menee.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

Manaaja kirjoitti:
Boner kirjoitti:Lapsiini tai perheeseeni kohdistuva uhkailu saa taas täysin toisenlaisen reaktion aikaiseksi.
Eikös CB sanonut heti alkuunsa että hänen leffavertauksessaan ei edes lapsille käynyt köpelösti, vaan isälle?
.
Mun antamat linkit ei ilmeisesti toimi tämän proxyn takia, mutta tsekkaapas "Ilmastonmuutoksesta vielä kerran". Löytyy paskanjauhannasta. Siinä kyllä uhataan lapsia raiskauksella ja vaimoa tappamisella. Ja tämä oli ennen mun uhkausta.

Tietty mitä välii, mutta mulle on.
Boner

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Boner »

CeDell Davis kirjoitti: Olihan tää nyt jotain sarkasmia, ironiaa, fantasiaa, hallusinaatiota tai jotain... Mutta kun tää on Internet. Sä et ole mun olohuoneessa, tai työhuoneessa, eikä ole Dave, eikä ollut Crowbar, eikä ole ollut kukaan mukaan. Missä todellisuudessa te elätte?
No näinhän sen oikeasti pitäsi mennä. Liikaa kitinässä vietettyjä vuosia takana, kun todellisuuden ja kitinän raja hämärtyy. Myönnän ja tunnustan.
Dave

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Dave »

aasi kirjoitti:
Dave kirjoitti:Jos kitinä menee off lineen, niin poliisi on käynyt takavarikoimassa aasin serverin. Nähdään flirttipuistossa sitten.
No siis, hommahan menee niin että mun puhelin soi, sitten sieltä joku rikosylikomisario esittelee asiansa ja mä pyydän lähettämään kirjallisena pyynnön. Sitten tulee sähköpostina skannattu kotietsintälupa, joka kohdistuu noihin viestien ip-osoitteisiin ja yksityisviesteihin, ja laitan tiedot takaisin. Tai ehkä proseduuri on vuosien varrella jo vähän kehittynyt - mutta skriptat tietojen kaivamiseen kannasta ovat jo valmiina!

Tämän jälkeen joku hölösuu vuotaa jutun iltapäivälehtiin, ja sitten suljen foorumin taas hetkeksi, kunnes pöly laskeutuu.

Ps. foliohattua on ehkä syytä kiristää hiukan lisää.
Ja kuten kirjoitin, jos saat tuon pyynnön, niin pyydän ilmoittamaan poliisille, että mut saa kamarille ihan laittamalla tänne YV:n.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Haemaeraemies kirjoitti:Crowbar oli paska jätkä, mutta Teemu ei. Noissa henkilöissä on mun aivoissa iso erotus.
En tunne Teemua, mutta Crowbar oli tosiaan aikamoinen epeli ja niin myös ajatukset hahmon takana.
Paras päivä ikinä.
Boner

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Boner »

Kottarainen kirjoitti:Lapsen takia olisin helposti valmis kuolemaan jos olisi jostain syystä tarpeen.
Todellakin.
CeDell Davis

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja CeDell Davis »

Boner kirjoitti:jos olisi jostain syystä tarpeen.

Juuri näin.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jåå ja vuoretkin kääntäisin lapsen takia ja selkänahan antaisin ja muuta sentimentaalista skeidaa. Ei näitä kliseitä tarvitse toitottaa, ne tuntee sisällään jos tuntee.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Cavallo
Elämätön Kitisijä
Viestit: 355
Liittynyt: 24.06.2010 19:45

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Cavallo »

Kyllä mun myötätuntoni on Daven puolella.
Dave yritti keskustella aikuismaisesti CB:n kanssa, mutta CB halusi pitää oman linjansa.