Kiviäkin kiinnostaa

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25857
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Riemumieli kirjoitti:Aika kovaa shittiä, kun tuossa iässä joutuu miettimään omaa päihderiippuvuuttaan (siis lapsi). Miksi muuten isukki hoitaa lapsensa velvollisuudet?
Tämähän johtuu siitä ratista silloin yli 2.5 vuotta sitten. Se tietenkin oli paha moka, mutta ei sen jälkeen ole ollut mitään erityistä. Lain koura on pitkä.

Kysymykseesi: onhan se parempi, että minä selvitän poliisilta, mitä halutaan. Mun on kuitenkin aika helppo vääntää poliisin kanssa, kun teen noita ajokorttitarkastuksia lähes päivittäin ja mulla on pääsy kaikkiin asiaa koskeviin ohjeisiin (ei tietenkään poliisin sisäisiin).
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

James Potkukelkka kirjoitti:Kysymykseesi: onhan se parempi, että minä selvitän poliisilta, mitä halutaan. Mun on kuitenkin aika helppo vääntää poliisin kanssa, kun teen noita ajokorttitarkastuksia lähes päivittäin ja mulla on pääsy kaikkiin asiaa koskeviin ohjeisiin (ei tietenkään poliisin sisäisiin).
Tulee mieleen eräs asiakas, joka soitti ulkomaalaisen kanssa vahingossa lapsen saaneen poikansa puolesta ja kysyi, miten lapselle saadaan Suomen kansalaisuus. Eihän siinä sinänsä mitään, mutta jos panna osaa, osaa myös hoitaa muut asiansa itse. Samaa sanoisin kännissä toilailuun, tosin vastaavassa tapauksessa toimisin varmaan täysin identtisesti.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

James Potkukelkka kirjoitti:Espoon poliisi toimistosihteeri N.N.:n allekirjoittamana (toivottavasti ei Lolita :) ) lähestyy tytärtä kirjeellä
Älä pelkää, mä en ole enää vuosiin ollut toimistosihteeri ja työhön liittyvät intressit on enemmän tuolla maahanmuuttopuolella.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Riemumieli kirjoitti:Tulee mieleen eräs asiakas, joka soitti ulkomaalaisen kanssa vahingossa lapsen saaneen poikansa puolesta ja kysyi, miten lapselle saadaan Suomen kansalaisuus. Eihän siinä sinänsä mitään, mutta jos panna osaa, osaa myös hoitaa muut asiansa itse. Samaa sanoisin kännissä toilailuun, tosin vastaavassa tapauksessa toimisin varmaan täysin identtisesti.
Kai vastasit että siinä se on tullut viimeisellä ähkäisyllä siementen mukana? Muistakaa tunnustaa isyys!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5052
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Riemumieli kirjoitti: mutta jos panna osaa, osaa myös hoitaa muut asiansa itse.
Mäkään en tajua, miks pitää mennä jonnekin sairaalaan veronmaksajien rahoilla synnyttämään! Synnyttäisivät saunassa - niin on ennenkin tehty! Jos siis kerta osaa panna, niin kai sen muksun sieltä saa itse uloskin. Ja abortin voi tehdä henkarilla, jos haluu sen ulos _vähän_ aiemmin!!!1
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5052
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tänään verenpaineeni oli 105/77 eli nyt ollaan taas ihanteellisella tasolla. Ilmeisesti mun ei periaatteessa tarttis näitä arvoja kytätä, kun ne eivät muutenkaan ole koskaan olleet koholla.

Tää kuuluis vaivaketjuun, mutta mulla on ollut pahoinvointia (EN ole raskaana) sunnuntaista lähtien. Yrjöttää, mutten ole yrjönnyt. Lenkinkin heitin tänään eli voin kyllä harjoittaa asioita. Mutta ällöä, kun koko ajan on etova olo.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4308
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Bhven »

"Kaikkihan meistä on syöny makkaraa. Mutta kuka meistä on syöny ylikypsää Tapolaa?" -Matti Nykänen
Val Kilmer is my favourite member of the Doors. -Homer Simpson
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21514
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

exPertti kirjoitti:"Nokialandia" alalehti näkyy kadonneen talouselaman nettisaitilta.
Tuleekohan tilalle Disneylandia?
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4308
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Katsoin Björkin Army of Me videon ja tuli mieleen miks'eivät terroristit eli muslimit käytä pommiliiveissään Flavor Flav luokan kaulakelloa ajastimena?
Val Kilmer is my favourite member of the Doors. -Homer Simpson
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25857
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Välillä alkaa ihmettelemään, miten mä jaksan tätä samaa nuhaupseerin hommaa vuodesta toiseen liukuhihnalta. Taaskin olen täällä päivystämässä nuhaneniä. Täytyy olla hyvät lääkkeet tai sitten mä olen erittäin rahanahne. Eiväthän noi kaksi vaihtoehtoa tosin sulje toisiaan pois. Aina joskus tulee sellainen fiilis, että ei jaksa. Yritän motivoida itseäni ajattelemalla, että seuraava potilas maksaa auton talvivarustepaketin toisen lämmitetyn tuulilasinpesunestesuuttimen tai perheen perjantaipitsat.

Toki jaksamista tukee se, että potilaat ovat ystävällisiä ja muu henkilökunta myös. Koen, että työpanostani arvostetaan.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja elco »

^ Samixet. Mutta mitä muuta sä sitten tekisit? Mulla on välillä villejä yrittäjyysvisioita, mutta olot on kuitenkin niin hyvät, ettei riskinotto kertakaikkiaan maita vaikka mikä olisi preemio.

Kai toi vähän kuuluu kuvaan. Joko pitää olla hirvittävä draivi ja/tai korventava intohimo tyyliin EW - mä mullistan maailman tällä mehukiskallani. Oli miten oli niin normaali laiskanpulskuuteen taipuvainen ihminen normaaleilla (järkevillä?) prioriteeteilla ei voi olla välillä leipääntymättä duuniinsa.

Elä sen kanssa. Osta uusi auto.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25857
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Joo. Ei mulla ole vähimmässäkään määrin mielessä, että lopettaisin nämä hommat kokonaan tai siirtyisin johonkin muun tyyppiseen lääkärin työhän. Tässä on ehdottomasti paras panos-tuotos suhde. Lähinnä joskus mietin, miksi teen niin paljon töitä. Toki nykyinen elämäntyyli vaatii näin paljon työntekoa, mutta paljon paljon vähemmälläkin pärjäisi ihan hyvin. Mutta ei mulla ole mitään ajatustakaan ryhtyä down shiftaamaan, joskus tulee vain sellainen selvä hetki ja katsoo itseään sivusta ihmetellen.

Mutta toki tämä on 130%:sta first world probleemiä. Ja ajatus uudesta autosta tuo elämänsisältöä ja jaksamista!1
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Mua vituttaa tällä hetkellä mun duuni niin paljon, että jos mulla ei olis pari työhön liittyvää henkilökohtaista projektia päällä, lähtisin litomaan vaikka ilman uutta duunipaikka. Onneks on enää muutama vajaa työviikko ja sitten 7 viikkoa kesälomaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja elco »

Vesper kirjoitti:Mua vituttaa tällä hetkellä mun duuni niin paljon, että jos mulla ei olis pari työhön liittyvää henkilökohtaista projektia päällä, lähtisin litomaan vaikka ilman uutta duunipaikka. Onneks on enää muutama vajaa työviikko ja sitten 7 viikkoa kesälomaa.
Ei mitään järkeä lähteä ilman uutta duunipaikkaa. Jos aikoo lähteä niin silloin voi helposti keskittyä duunissa palkan nostamiseen. Kun päätös on tehty niin vitutus helpottaa.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11451
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja Vesper »

McJanne kirjoitti:Musta on hirmu masentavaa, että Vespan duunit on kääntynyt paskaksi, olin jotenkin iloinen aikaisemmista hehkutuksista ja rehellisesti sanottuna kateellinenkin paikka paikoin. Mua on aina ennemmin tai myöhemmin, yleensä ennemmin, alkanut ylivituttamaan duunit.
Tarkennan vielä että duuni on edelleen mahtavaa, ihmiset ympärillä vituttaa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16758
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

elco kirjoitti:normaali laiskanpulskuuteen taipuvainen ihminen normaaleilla (järkevillä?) prioriteeteilla ei voi olla välillä leipääntymättä duuniinsa.
Hae tätä duunia: vakinainen virka viiden vuoden irtisanomissuojalla, vaikka valtioneuvosto on päätöksellään lakkauttanut kaikki virkaan kuuluvat työtehtävät.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25857
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

:D

Luulisi, että tuollaista tapahtuisi vain poliittisessa satiirissa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja So Hard »

James Potkukelkka kirjoitti::D

Luulisi, että tuollaista tapahtuisi vain poliittisessa satiirissa.
Koko Lavian hallinto pitäisi ammuttaa aamunkoitteessa.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21514
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

James Potkukelkka kirjoitti::D

Luulisi, että tuollaista tapahtuisi vain poliittisessa satiirissa.
Siis Suomessa?
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16758
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti::D
Luulisi, että tuollaista tapahtuisi vain poliittisessa satiirissa.
Joo. Minäkin olen kai välillä vähän taivastellut Pertsan foliohatun kantavuutta, kun heebo fantasioi tyhjää toimittavista julkisen sektorin virkamiehistä. Menin vipuun siinä, että ajattelin valtakunnantasoa: olisihan se pitänyt tietää, että kyllä Pera nämä kepuvetoiset kunnat tietää!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25857
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Miten ihmeessä Laviasta on tullut kriisikunta?!

Hauskasti muuten sekä Pori että Lavia vastustivat Lavian liittämistä Poriin!
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16758
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

James Potkukelkka kirjoitti:Hauskasti muuten sekä Pori että Lavia vastustivat Lavian liittämistä Poriin!
Niin, Kankaanpäähän olisivat olleet liittämässä, mutta Kankaanpää vastusti!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21514
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

urpiainen kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti::D
Luulisi, että tuollaista tapahtuisi vain poliittisessa satiirissa.
Joo. Minäkin olen kai välillä vähän taivastellut Pertsan foliohatun kantavuutta, kun heebo fantasioi tyhjää toimittavista julkisen sektorin virkamiehistä. Menin vipuun siinä, että ajattelin valtakunnantasoa: olisihan se pitänyt tietää, että kyllä Pera nämä kepuvetoiset kunnat tietää!
Böndelle rahaa tuova turha virkamies on jees, helsinkiin sijoitettuna sama duuni on saatanasta. Rauhan pommit ja sitä rataa.
Avatar
elco
Kitisijä
Viestit: 6253
Liittynyt: 17.02.2011 13:04

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja elco »

James Potkukelkka kirjoitti:Miten ihmeessä Laviasta on tullut kriisikunta?!
Vaikka rekisteröinkin ko. persejönsesterin nyt ensimmäistä kertaa niin minusta ihme olisi, jollei se olisi kriisikunta.
Masturbation is for the poor.
-Atticus Fetch, Californication
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25857
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Kiviäkin kiinnostaa

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

elco kirjoitti:
James Potkukelkka kirjoitti:Miten ihmeessä Laviasta on tullut kriisikunta?!
Vaikka rekisteröinkin ko. persejönsesterin nyt ensimmäistä kertaa niin minusta ihme olisi, jollei se olisi kriisikunta.
No se vähän niinQ oli tuon lainaamasi virkeen pointti :wink:
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja