Cecciviicco!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Vihtahousu

Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Avataanpas vpk! Eka Tpk
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Missä kaikki ovat?! :shock: Ei ku prkle miehän oon pari tuntia normaalia aiemmin liikenteessä.
Vihtahousu

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Niin joo, pitääkin mainostaa; kuukauden vika työpäivä!!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Huomenta!
Onpas hämärä aamu..joku Janne lähettelee jonku Sepon puhelimesta ihme viestejä, että "ei oo kaikki hyvin, ku et oo vieressä..". Mut en mä käsittääkseni tunne keitään Jannea ja Seppoa, saatika että oisin nukkunu semmosten vieressä! WTF? Mulle ei vittuilla.
8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Mulli75

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Huomenta !

Toka TPK !

Mikä nautinto taas ajaa uudella eilen käyttöön otetulla uudella autolla.
Mittarissa n. 60 km.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Ohhoh, tulipas jäykkää puuroa. Lusikka seisoo pystyssä. Voi että mä niin rrrakastan olla kotona!!! Mä en enää ikinä halua mennä töihin!!! Tää on ihan epäinhimillisesti suunniteltu tää maailma. Hitsi mikä älytön auringonpaiste tuolla taas, harmi ku ei voi mennä ulos.
milli

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja milli »

Täällä yksi tpk lisää!

On se kumma. Tänään olisin saanut nukkua niin pitkään kuin olisi nukuttanut, ja mennä sitten vasta töihin. Miksi, voi miksi mä herään sit jo puoli seitsemältä?!
killkill

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Kylpytakki-päivystyspäivä kotona. Ahh. Parhautta. Saapi rauhassa röhnöttää soffalla läppäri sylissä ja huudattaa "40 Massive Rave Anthems" -kokista. Edelleen kyllä ihmettelen, mitä Shamenin "Ebeneezer Goode" tekee tällä levyllä... tai sitten olen väärinymmärtänyt sanan "rave" perinpohjaisesti.

On täällä kyllä pieniä helmiäkin, jos kohta tuo genremäärittely ei kestä tiukkaa tarkastelua:

LFO: LFO
Cubik 22: Night In Motion
T99: Anasthasia
LA Style: James Brown Is Dead
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Nukuin 8,5h yhdellä herätyksellä :shock: Kahvihammasta rupes heti kolottomaan, joten oli pakko nousta ylös.

[Parisuhdeavautumista/]
Naiset. Olen yksi itsekin, mutta oikeasti helppo tapaus :roll: Eilen juttelin päivällä puhelimessa tuttavapariskunnan naispuolisen kanssa, joka toista kertaa raskaana, pieni lapsi kotona ja oli ihan rikki. Miestä ja miehen ajankäyttöä koskevat syytökset sai mut tietenkin empatian vallassa naisen puolelle ja "no voi" ja "voi sua"- kommentteja viljeltyäni sovittiin että käydään miehen kanssa siellä kahvilla iltapäivällä (miehet lähes parhaita ystäviä..). Nooh, varoitin matkalla miestä että siellä on kireä ilmapiiri ja syyt ovat nämä ja nämä (ne mitä uskalsin miehelle kertoa).
Eipäs mennytkään ihan niin. Mä en yhtään ihmettele miksei mies halua olla jokaista vapaahetkeään kotona. Toisen äänensävy oli jo negatiivinen, mäkättävä ja muakin rupes vituttamaan että missään vaiheessa olin "samalla puolella". Yhtäkään asiaa ei voinut sanoa miehelle viljelemättä samalla asiaa vittuilemalla, sarkastisesti ja suoranaisesti puristamalla palleista. Teki mieli välikommentoida "anna toisen saatana vastata omasta puolestaan!". Tuli ihan paha olo. Mieskin nosteli kulmakarvojaan (ei :jouden:) pöydän toiselta puolelta.. Vituttaa tollaset whinettäjät; sit itkee äidille / kavereilleen kun mies on niin paska, otan avioeron, elämä kusee, olo on yksinäistä: ei jumalauta mikään ihme! :evil: [/Parisuhdeavautusmista]

Ai niin, välikommentti: VITUN NORJALAINEN PASKA!


Noniin :D Nyt voi taas jatkaa sillä omalla välittömällä tyylillä :P
The great club outshines the individual, always and forever.
killkill

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja killkill »

^ Tuo on vain yksi esimerkki siitä, miten nainen voi halutessaan käyttää raskautta tai lasta sisäpoliittisena lyömäaseena - saadakseen juntattua tahtonsa läpi. Paskamaisen keljuja tilanteita selviteltäväksi - suokoot kaikki pimeyden jumalat, että vaimon raskaus etenee loppuun asti yhtä seesteisesti kuin tähänkin asti. Jos synnytyksessä vähän kirosanat ja "hernekeitto" (TJEU "Manaaja") lentävät, sen kestän.
ninnithequeen

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Täällä sitä odotellaan pikkuveliveliheitä että pääsis töihin :tiistai:

Oikeesti tekis mieli näyttää nyrkkiä sekä ukolle, broidille, että mutsille. Nielen kiukkuni ja keskityn tekemään eväsleipiä pojille vaan. Perkele.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Herranjumala :shock: miten mä oon voinu unohtaa mun verkkopankkitunnuksen???? Salasanan muistan mutta en sitä vitun tunnusta. Siis normaalistihan sormet menee automaattisesti niille numeroille, niin nyt vaan mitään ei tapahdu! Ehkä ekat numerot tulee, mut sit tyssää. Eihän tää voi olla totta. Mitä mun aivoille on tapahtunu? Mitä mä nyt teen?
Bliss

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

irmelianneli kirjoitti:Mitä mä nyt teen?
Mee vaiks lenkille eka. Kyllä sää sen muistat kun ensin teet jotain ihan muuta.
killkill

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Miksi vitussa hyviä biisejä pitää pilata turhilla vokaaleilla? Tämäkin progressiivinen chillailutäräytys toimii 150% paremmin ilman tuota ämmää..

Gat Decor: "Passion"


En elämässäni sure montaa menetettyä tilaisuutta, mutta tässä on yksi niistä. Olisin halunnut veivata essopäissäni tätä biisiä ("Cafe Del Mar" alla) Ibizan "Amnesiassa", silloin kun se tuli ulos ja oli vasta nousemassa klassikoksi:

Hieman lohduttaa, että Jaydeen "Plastic Dreams" on tampattu maestron itsensä soittamana :)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=BUt-Gn80hD0[/youtube]
Viimeksi muokannut killkill, 23.04.2008 9:22. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Vihtahousu

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Elppis kirjoitti: Ai niin, välikommentti: VITUN NORJALAINEN PASKA!
Oon jo pidemmän aikaa ollut sitä mieltä että toi norski olis hyvä saada ulos jengistä, ehkäpä se nyt sai fanien raivot niskaansa ja lähtis jonnekin muualle. Kaveri jonka ainoa vahvuus on vasemman jalan veto ei kuulu mun rosteriin (btw, sen takia se varmasti pelas päällä, kun ei siinä tilanteessa luottanut oikeaan jalkaansa)

Kyllä vitutaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihtahousu kirjoitti:
Kyllä vitutaa.
Kyllä! Lähes enemmän mua vitutti se Drogban käytös, ihan kun olis itse maalin tehnyt :roll:
The great club outshines the individual, always and forever.
BettyB.

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Apua, oon pudonnut trendin aallonharjalta.
NuoriDaavid

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

BettyB. kirjoitti:Apua, oon pudonnut trendin aallonharjalta.
Miten tämä tuli ilmi? Jengi nauroi sun vyölaukulle?
BettyB.

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NuoriDaavid kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Apua, oon pudonnut trendin aallonharjalta.
Miten tämä tuli ilmi? Jengi nauroi sun vyölaukulle?
Huh, no en onneks muodin saralla, mut musiikin.
Haluaisin kovasti ostaa itselleni sellasta kunnon tanssimusaa (ei ikivihreitä) jota nyt vois kuvitella kuulevansa jossain clubeilla, mut en enää tiedä että mitä se vois olla?? Tartteis varmaan käydä useammin ulkona. Kääk.

Voiko jostain palkata sellasen personal musatrainerin? Ja valokuvaustrainerin, en osaa sitäkään. Ja sukankudontatrainerin, tarttee oppia mummotaitoja.
Viimeksi muokannut BettyB., 23.04.2008 9:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
NuoriDaavid

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

killkill kirjoitti:Kylpytakki-päivystyspäivä kotona. Ahh. Parhautta. Saapi rauhassa röhnöttää soffalla läppäri sylissä ja huudattaa "40 Massive Rave Anthems" -kokista.
Jatkossa ei sitten sitä musiikkia huudateta:

Kuva
Stinky

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Iiiiik. Jänskättää. Tänään selviää saanko uuden duunin.
Kun toimarin sanoin "jos et saa tätä *** paikkaa, niin mulla ois sulle yks toinen työ tiedossa" ja siitä työnkuvasta ei sit sen enempää puhuttu eilisessäkään puhelussa. Tuntuu että toimarilla on itelläänkin vähän hakusessa mun ehkä tuleva työnkuva vois olla, jos se ei ole siis se mitä hain.
Ai don nou vat tu tink :?
Kysy vielä eilen puhelimessa että jos näin käy että jatkoon pääsen (mut mihin hommaan???) niin pääsenkö torstaina käymään.
Äh, mä en jaksa nyt tätä epätietosuutta. Sitä että saanko paikan mitä hain, vai mitä hittoa ne sitten ehdottaa. Äääääääääh.
1108

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:Haluaisin kovasti ostaa itselleni sellasta kunnon tanssimusaa (ei ikivihreitä) jota nyt vois kuvitella kuulevansa jossain clubeilla, mut en enää tiedä että mitä se vois olla?? Tartteis varmaan käydä useammin ulkona. Kääk.
Jos joku ostaa musiikkia ja kuuntelee sitä sen takia että musa on juuri nyt trendikästä, niin voi vittu. Osoittaa aika paljon henkilön tyhjäpäisyydestä.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Bliss kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Mitä mä nyt teen?
Mee vaiks lenkille eka. Kyllä sää sen muistat kun ensin teet jotain ihan muuta.
Emmää voi, oon saikulla :] Ehkä voisin kokeilla ottaa torkut. Mut äsken kyllä katoin välissä Tunteita ja paskoja ja kävin alhaalla siirtää parkkikiekkoo, eikä se siltikään vielä ollu palautunu.. :?
killkill

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:Voiko jostain palkata sellasen personal musatrainerin? Ja valokuvaustrainerin, en osaa sitäkään. Ja sukankudontatrainerin, tarttee oppia mummotaitoja.
Musahommassa voin auttaa. Minulla on erinomainen musiikkimaku :D

Jos asiallinen, "klassinen" clubimusa kiinnostaa, tässä on pari hyvää läpileikkausta:
Back To The Old Skool-sarjan parhaat

Numballe tiedoksi, että tässä hehkuttamani biisit ovat jo muinaista kivikautta, lähemmäs 10-15 vuotta vanhoja. Henk koht mulla ei ole aavistustakaan, mitä klubeissa nykyään soitetaan.
Viimeksi muokannut killkill, 23.04.2008 10:14. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
NuoriDaavid

Re: Cecciviicco!

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

1108 kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Haluaisin kovasti ostaa itselleni sellasta kunnon tanssimusaa (ei ikivihreitä) jota nyt vois kuvitella kuulevansa jossain clubeilla, mut en enää tiedä että mitä se vois olla?? Tartteis varmaan käydä useammin ulkona. Kääk.
Jos joku ostaa musiikkia ja kuuntelee sitä sen takia että musa on juuri nyt trendikästä, niin voi vittu. Osoittaa aika paljon henkilön tyhjäpäisyydestä.
Eipäs haukuta mun tyttöystävää :9mm:

Betty haluaa tietysti harjoitella tansikuvioita mahdollisia treffejämme varten.
Vastaa Viestiin