Suoraa palautetta håttiksille

Ihmissuhdeasiat ja lemmekkäät jutut

Suoraa palautetta håttiksille

KYLLÄ!!
7
19%
Kyllä
10
28%
En osaa sanoa
2
6%
En
5
14%
EN!!
2
6%
Pauli Hanhiniemi
10
28%
 
Ääniä yhteensä: 36

Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Lilo »

masa kirjoitti:
Melnais kirjoitti:Ne jotka itkee miten positiivista palautetta ei oteta vastaan, ei vaan osaa antaa sitä oikein.
No se on kieltämättä aika vaikea tietää kaikkien pk-seudun 145 573 kivannäköisen naisen toivomus, miten positiivista palautetta juuri hänelle pitäisi antaa.
Ja ihan yhtä vaikea on päätellä tulkitseeko juuri tuo könsikäs nyt ystävällisyyden ja/tai hymyn vain päivää piristäväksi flirtiksi vai välittömäksi paritteluvalmiudeksi.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
masa

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja masa »

Geep kirjoitti:
Hymystä on hyvä alottaa. Testaa ekat parikyt tuhatta vaikka vienosti hymyillen. :D
Arvaa oonko yrittänyt, mutta ne ne kaiki vaan kattelee kengänkärkiään.

Paitsi YH-mammat. Niillä on kyl pilkettä silmäkulmassa.. Wonder why..
Geep

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Geep »

masa kirjoitti:Arvaa oonko yrittänyt, mutta ne ne kaiki vaan kattelee kengänkärkiään.
Saatan tietää vikas hei. Oot liian seksi, nosta hymykohteiden tasoa yhtä ylemmäs. 8)
masa

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja masa »

Lilo kirjoitti:vai välittömäksi paritteluvalmiudeksi.
No tämähän se teissä naisissa juurikin on vikana. Te kuvittelette välittömästi, että tuokin sika vaan haluaa tunkea katkarapunsa minun persikkapiirakkaani. HYI!
masa

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja masa »

Melnais kirjoitti: Möh sullekin. Mikä hirvee tarve ylipäänsä on suhteessa ollessaan saada kontaktia kaikilta pääkaupunkiseudun hyvännäköisiltä naisilta? Syö omaa kakkua.
MOT
BettyB.

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:Paitsi YH-mammat. Niillä on kyl pilkettä silmäkulmassa.. Wonder why..
Pakkohan niillä on olla, miten ne muuten sais pokattua lapsilleen elättäjän?

*odottaa*
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Melnais »

masa kirjoitti:
Melnais kirjoitti: Möh sullekin. Mikä hirvee tarve ylipäänsä on suhteessa ollessaan saada kontaktia kaikilta pääkaupunkiseudun hyvännäköisiltä naisilta? Syö omaa kakkua.
MOT
En nyt jaksa kiihtyä kun on kaunis, aurinkoinen päivä ja hymyilin juuri bussikuskille kauniisti tervehtien, odotti jopa että pääsen istumaan ennen kuin lähti ajamaan. Mutta vähän kiree on toi sun asenne siihen paljon puhuttuun iloiseen flirttiin, ehkä se näkyy päälle eikä yritykset siksi vaikuta aidoilta -> kylmää. Tiedä häntä. Hymyile nyt, oot nätimpi!
Elämä kantaa, jos sen antaa
Geep

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Geep »

BettyB. kirjoitti:
masa kirjoitti:Paitsi YH-mammat. Niillä on kyl pilkettä silmäkulmassa.. Wonder why..
Pakkohan niillä on olla, miten ne muuten sais pokattua lapsilleen elättäjän?

*odottaa*
Mun kokemuksella ne osaa erottaa perus hauskanpidon muusta. :P
Bliss

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti: Pakkohan niillä on olla, miten ne muuten sais pokattua lapsilleen elättäjän?

*odottaa*
Aissaatana. Noinko se toimii? :shock:
Kyllä mä oon niin syvällä metsässä että en taida päästä pois :cry:
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Lilo »

masa kirjoitti:
Lilo kirjoitti:vai välittömäksi paritteluvalmiudeksi.
No tämähän se teissä naisissa juurikin on vikana. Te kuvittelette välittömästi, että tuokin sika vaan haluaa tunkea katkarapunsa minun persikkapiirakkaani. HYI!
:D
En yleensä kuvittele, oikeastaan aika tasan päinvastoin. Joskus olen vaan saanut jälkikäteen kiertoteitse kuulla, että ystävällismielinen jutustelu on tulkittu täysin pieleen...

En muuten Suomessa yleensä tuijottele kengänkärkiä, koska täällä saa useimmiten kävellä rauhassa. Hymyt ja katseet eivät loukkaa vaan ilahduttavat, jos sellaisia siis joskus sattuu saamaan. (Tosin ne terassilta kovaan ääneen jaetut pisteytykset kesällä on vastenmielisiä.) Ranskassa sen sijaan opin katuun tujottelun pikavauhtia kahdesta syystä: a) välttääkseni koiranpaskaan astumisen, b) välttääkseni katsekontaktin, koska se tunnuttiin tulkitsevan välittömäksi keskustelukutsuksi. (Oletettavasti tähän riitti tasan se astetta vaaleampi ulkomuoto.)
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
elco

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti:
Suomalainen flirttaakin nousuhumalassa, mutta kadulla kävelessään se joko tuijottaa kengänkärkiään, taivasta, näyteikkunoita tai kelloaan. Vastaantulijaa se ei taatusti vilkaisekaan.
Kuullostaa ihan australialaiselta naiselta, paitsi että ne eivät flirttaa nousuhumalassa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Joskus laivalla sain kokea erittäin mielenkiintoisen tavan näyttää mieltymyksensä naisen ulkonäköön. Viereisen pöydän "pojat" (polttariseurue) hakkasivat nyrkillä pöytää pöydän alta joka kerran kun joku ns. hottis käveli ohi. Ruvettiin mekin sitten tyttöporukalla tekemään samaa kun hottis mies käveli ohi. Jossain vaiheessa meidän pöytään valui miehiä juttelemaan, yleensä avausrepliikkinä "mitäs ne tytöt täällä runkkaa?" tmv. Noin niitä naisia /miehiä näköjään saadaan. Iskee vaan nyrkin runkkausmielessä pöydän alta pöytään, johan tulee.

Koita masa, vaikka kahviossa seuraavan kerran. Yhdistä vielä hullunkiilto silmiin ja kieli ulos. Mä haluan tietää mitä tapahtuu :twisted:
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Melnais kirjoitti: En nyt jaksa kiihtyä kun on kaunis, aurinkoinen päivä ja hymyilin juuri bussikuskille kauniisti tervehtien, odotti jopa että pääsen istumaan ennen kuin lähti ajamaan. Mutta vähän kiree on toi sun asenne siihen paljon puhuttuun iloiseen flirttiin, ehkä se näkyy päälle eikä yritykset siksi vaikuta aidoilta -> kylmää. Tiedä häntä. Hymyile nyt, oot nätimpi!
Onks bussikuskille hymyileminen flirttailua??? :shock:

Eiko oikeesti. Kun menet bussiin ja sua tervehditään hymyillen (ite tervehdin aina) siitä tulee hyvä mieli. Vaan jos kuskina on kyrpäottassa-tyyppi joka murahtaa matkan summan eikä edes vastaa "hei" tai "moi"-tervehdykseen, niin siitä tulee paha mieli. Viimeksi menin Lippulaivasta parin pysäkin verran Soukkaan, ja äijä paino kaasua ennenkun oli ees lipun mulle ojentanut. Meinasin mennä turvalleni. Teki mieli pyydellä anteeks ettei mulla matkakorttia ole enkä voi vaan kävellä nyrpeänä siitä kuskin ohi....

Yleensä nämä murisijat ovat suomalaisia, keski-iän ylittäneitä miehiä. Nuoret ja ulkomaalaiset kuskit ovat järjestään aina olleet ystävällisiä mun kokemuksen mukaan.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Mä haluan tietää mitä tapahtuu :twisted:
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/20634-h ... perheenisa

Näinköhän haluat... :)
No ei sitä tartte fyysisesti itseään toisen päälle tuputtaa.
The great club outshines the individual, always and forever.
Lucas Jackson

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

Taidankin mennä tekemään kenttätestin paikalliseen ostoskeskukseen ja samalla hankin itselleni ravintoa. Ja ei, en ajatellut kokeilla Melnaisin mainitsemia lantioliikkeitä. Sovitaanko vaikka niin, että kolme katsekontaktia ja korkeintaan yksi hymy ovat sopiva päiväannos flirttiä? Miten on Dave? Voiko lääkäri suositella moista annostusta?
Herra Manala

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Geep kirjoitti:
masa kirjoitti:No se on kieltämättä aika vaikea tietää kaikkien pk-seudun 145 573 kivannäköisen naisen toivomus, miten positiivista palautetta juuri hänelle pitäisi antaa.
Hymystä on hyvä alottaa. Testaa ekat parikyt tuhatta vaikka vienosti hymyillen. :D
Nojoo, pistä nyt masa kävelemään kaivarin päästä päähän pilluhymy naamalla niin se on alta aikayksikön hoitosaattueen ja jarrupaidan kanssa matkalla lapinlahteen diapamia suonessa.
Geep

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Geep »

Unohdin, että miehet näkee kivan näkösiä kaikkialla. :]
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Onhan se ihan kiva, jos joku joskus jotain kaunista sanoo. Minulta saa kyllä hymyn ja kiitoksen (jos ei ole kaatokännissä tai muuten lipevä ja asiaton). Miksipä sitä ei nauttisi kohteliaisuuden suomasta piristyksestä. Minulle tosin ”flirttaavat” lähinnä ikäloput puliukot ja ulkomaalaiset (eivät siis ole rinnastettavissa pultsareihin!).
masa

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja masa »

Melnais kirjoitti: En nyt jaksa kiihtyä
Kukapa muu voisikaan tällä palstalla kiihtyä naiskeskusteluissa kuin Melnais.

Kerrohan, saako miehesi vilkaista muiden naisten päälle yksin kaupungissa ollessaan, vai vedätkö pultit siitä?
NegaDuck

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Melnais kirjoitti:
masa kirjoitti:No se on kieltämättä aika vaikea tietää kaikkien pk-seudun 145 573 kivannäköisen naisen toivomus, miten positiivista palautetta juuri hänelle pitäisi antaa.
Möh sullekin. Mikä hirvee tarve ylipäänsä on suhteessa ollessaan saada kontaktia kaikilta pääkaupunkiseudun hyvännäköisiltä naisilta? Syö omaa kakkua.
Juurikin tässä näemme sukupuolten välisen ymmärryskuilun kiteytettynä.
Aito_Johanna

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Lolita kirjoitti:Mä olen sokea kaikenlaiselle tuijottelulle ja vilkuilulle. Asiallisella linjalla pysyvästä sanallisesta palautteesta pyrin kyllä kiittämään ja hymyilemään nätisti päälle. Mun limaisuusdetektori on aika tiukka, joten mistään vihjaavista puolituhmuuksista en pidä.
Komps joka sana.
NuoriDaavid

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bliss kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: Pakkohan niillä on olla, miten ne muuten sais pokattua lapsilleen elättäjän?

*odottaa*
Aissaatana. Noinko se toimii? :shock:
Kyllä mä oon niin syvällä metsässä että en taida päästä pois :cry:
Olet Gattiksen synnytyslaitoksella kadonnut kaksoissisar :wink:
Herra Manala

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:Juurikin tässä näemme sukupuolten välisen ymmärryskuilun kiteytettynä.
Anna naiselle huomiota == WRONG!
Älä anna naiselle huomiota == WRONG!
NegaDuck

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

masa kirjoitti:Kerrohan, saako miehesi vilkaista muiden naisten päälle yksin kaupungissa ollessaan, vai vedätkö pultit siitä?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Suoraa palautetta håttiksille

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Herra Manala kirjoitti:
NegaDuck kirjoitti:Juurikin tässä näemme sukupuolten välisen ymmärryskuilun kiteytettynä.
Anna naiselle huomiota == WRONG!
Älä anna naiselle huomiota == WRONG!
Juuri näin, koska Nainen on yksi iso kollektiivinen olio, jonka kanssa voi toimia ainoastaan yhdellä tavalla. Aina väärin.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Vastaa Viestiin