Tusina XII Kaksitoista Tiistai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: Tusina XII Kaksitoista Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Vihtahousu kirjoitti: Miks toi papereiden kysyminen aiheuttaa jotain yleensä kalapaliikkia?
Siks kun ainakin tässä iässä se on ison juhlimisen aihe :wink:
SikaMika

Re: Tusina XII Kaksitoista Tiistai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Viimeksi taidettiin kysyä paperit Krakovassa yökerhon ovella, ikäraja oli käsittääkseni 18. Kysyttiin tosin koko seurueelta, luulen sen johtuneen Elcon lapsellisesta ulkonäöstä.

Tänään vähän enemmän virtaa koneessa kuin eilen. Nukuin toki liian pitkään, mutta nyt aamiaisen jälkeen aloitan kaiken lattiasta kattoon käsittävän siivousoperaation. Siis NYT!
Lucas Jackson

Re: Tusina XII Kaksitoista Tiistai

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

Multa taas ei ole kysytty papereita edes silloin kun Virkkalassa käytiin 15 -keskäisinä hakemassa kaljaa Långströmiltä.
sanctus

Re: Tusina XII Kaksitoista Tiistai

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Bliss kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti: Miks toi papereiden kysyminen aiheuttaa jotain yleensä kalapaliikkia?
Siks kun ainakin tässä iässä se on ison juhlimisen aihe :wink:
Eikös Elppakin jo sanonut, että Alkon myyjillä on usein ihan mälsää, jolloin yksi hauska tapa viihdyttää aivan kaikkia on kysyä papereita "ihan kenelt vaa". Toki useimmiten myyjät kysyvät paperit kaikilta alle 25 -vuotiaan näköisiltä.
Bliss

Re: Tusina XII Kaksitoista Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Lucas Jackson kirjoitti:Multa taas ei ole kysytty papereita edes silloin kun Virkkalassa käytiin 15 -keskäisinä hakemassa kaljaa Långströmiltä.
Ne ei uskaltanu :D
Olitteko te kaljannoutoreissuinenne syy ko. kaupan sulkemiseen?
ninnithequeen

Re: Tusina XII Kaksitoista Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Yks miehekkeen kaveri osti Alkosta kossua 14-vuotiaana jo. Tämä tarina on tosi, oli meinaan poika jo sillon niin hirvittävän pitkä, ettei kellään tullu vissiin mieleen että se olis alaikänen. Nyt ajatus kyllä hirvittää. Kirkasta viinaa lapsille...
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tusina XII Kaksitoista Tiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Viimeksi minulta kysyttiin papereita pari viikkoa sitten lähijunassa kun yritin ostaa itselleni lastenlippua. Olin kyllä tosi otettu ja iloinen huomiosta, jej!

:cheer: :cheer: :cheer:
Onko joku pissinyt mun muroihin?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tusina XII Kaksitoista Tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No arvasinhan mä että tästä tulee tämmönen "My parents got divorced"-keskustelu..mutta en mä sitä siksi alottanu, kuhan vastasin Niban karaoke-viestiin.
Otsikosta tulee mieleen 12 apinaa. In Nylon we trust.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tusina XII Kaksitoista Tiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

sanctus kirjoitti:Eikös Elppakin jo sanonut, että Alkon myyjillä on usein ihan mälsää, jolloin yksi hauska tapa viihdyttää aivan kaikkia on kysyä papereita "ihan kenelt vaa".
Pokeilla on tapana yrittää iskeä (juttua) naisten kanssa kysymällä näiltä papereita. Selviää siinä tsekatessa samalla moni muukin juttu kuten nimi, onko suorittanut B- vai C-kortin jne.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tusina XII Kaksitoista Tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Frederik Krueger kirjoitti: Pokeilla on tapana yrittää iskeä (juttua) naisten kanssa kysymällä näiltä papereita. Selviää siinä tsekatessa samalla moni muukin juttu kuten nimi, onko suorittanut B- vai C-kortin jne.
Joo, niin mullakin kävi tossa tapauksessa..sit ku olin juonut sen yhden ja ainoan siiderin, mikä pitikin, se poke alko kyselee jotain, että "et kai sä nyt vielä oo lähdössä?" jne. (Haa, eli oli pakko muuttua tommoseks flirtiks, etten ois liikaa pöyristyny siitä papereiden kyselemisestä.)
Täytynee myöntää että mulla on kyllä aika söpö passikuva.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NegaDuck

Re: Tusina XII Kaksitoista Tiistai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

sipsi kirjoitti:"et kai sä nyt vielä oo lähdössä?" jne. (Haa, eli oli pakko muuttua tommoseks flirtiks, etten ois liikaa pöyristyny siitä papereiden kyselemisestä.)
Flirttiä? Ku poket on kysyny sitä tämän tästä multakin. :shock:
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tusina XII Kaksitoista Tiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

Sain "oppilaalta" 100€:n lahjakortin Stockalle. Taitaa mennä koko raha Akateemisen puolelle, hiukan jo kävin katsomassa mitä kirjoja löytyisi...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
NegaDuck

Re: Tusina XII Kaksitoista Tiistai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

saira kirjoitti:Sain "oppilaalta" 100€:n lahjakortin Stockalle.
Ai nii, hyvä ku muistutit. Tänään on siellä Exclusive-ostopäivä. Tosin en kyllä taida tarvita sieltä yhtään mitään, en ole käynyt Stockalla Qkausiin...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tusina XII Kaksitoista Tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NegaDuck kirjoitti: Flirttiä? Ku poket on kysyny sitä tämän tästä multakin. :shock:
Heh. No ehkä se olikin semmosta puoliflirttiä, äänensävy ja silleen..ju nous. 8) Vai sanooko ne sullekin että "oot hyvin säilyny"?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NegaDuck

Re: Tusina XII Kaksitoista Tiistai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

sipsi kirjoitti:Vai sanooko ne sullekin että "oot hyvin säilyny"?
No yksi naispuolinen poke oli kyllä aika hottis (Zetorissa joskus vuonna nakki). Semmoinen pitkä blondipalmikko ja näytti harrastaneen liikuntaa, nätti naama ja kaikki. Alko ujostuttamaan.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Tusina XII Kaksitoista Tiistai

Viesti Kirjoittaja saira »

NegaDuck kirjoitti:
saira kirjoitti:Sain "oppilaalta" 100€:n lahjakortin Stockalle.
Ai nii, hyvä ku muistutit. Tänään on siellä Exclusive-ostopäivä. Tosin en kyllä taida tarvita sieltä yhtään mitään, en ole käynyt Stockalla Qkausiin...
En mäkään hetkeen, mut siel tuntuu olevan aikas hyvä valikoima oppikirjoja, joten siitä tulee varmaan mun kantakauppa, Akateemisesta...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tusina XII Kaksitoista Tiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

sipsi kirjoitti:Täytynee myöntää että mulla on kyllä aika söpö passikuva.
Poke taisi rakastua passikuvaasi. :h:

Mä en tiedä mikä siinä muuten on, mutta aika moni pankkineiti ja rajaviranomainen on yrittänyt iskeä mua juuri tuolleen, kyselemällä muka papereita. Pari kertaa olen vastannut takaisin heidän lemmenkutsuihinsa kyselemällä vastaavasti heidän papereitaan nähtäväkseni.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
NuoriDaavid

Re: Tusina XII Kaksitoista Tiistai

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

word from our sponsor: Hesen savujuustohampurilainen on hyvää.
ninnithequeen

Re: Tusina XII Kaksitoista Tiistai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

NegaDuck kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Vai sanooko ne sullekin että "oot hyvin säilyny"?
No yksi naispuolinen poke oli kyllä aika hottis (Zetorissa joskus vuonna nakki). Semmoinen pitkä blondipalmikko ja näytti harrastaneen liikuntaa, nätti naama ja kaikki. Alko ujostuttamaan.
Sä oot jotenki niin sulonen kyl :h:
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tusina XII Kaksitoista Tiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NuoriDaavid kirjoitti:word from our sponsor: Hesen savujuustohampurilainen on hyvää.
One word, six syllables: Natriumglutamaatti.

Privaesitykset ovat terveellisempi pahe.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Tusina XII Kaksitoista Tiistai

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

NegaDuck kirjoitti:No yksi naispuolinen poke oli kyllä aika hottis (Zetorissa joskus vuonna nakki). Semmoinen pitkä blondipalmikko ja näytti harrastaneen liikuntaa, nätti naama ja kaikki. Alko ujostuttamaan.
Mikset ruvennut rähisemään sille? Ajattele kun se olisi ottanut sut otteeseensa ja kaatanut maahan siltaan, kosteat huulenne olisivat lähestyneet toisiaan...
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 20.05.2008 14:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tusina XII Kaksitoista Tiistai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Miten hemmetissä tämän viikon onnistuu kahlaamaan läpi? Nyt jo tuntuu terva vastustavan niin penteleesti etenemistä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Tusina XII Kaksitoista Tiistai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Bluntly kirjoitti:Miten hemmetissä tämän viikon onnistuu kahlaamaan läpi? Nyt jo tuntuu terva vastustavan niin penteleesti etenemistä.
Juurikin niin. Mainitsinkin äsken että tästä voi tulla hyvin pitkä viikko. Plääh!
Niin joo, tosta tulikin mieleeni, että muistakaa juoda tervasnapsia, ennenku tervantekeminen lopetetaan. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
killkill

Re: Tusina XII Kaksitoista Tiistai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Lucas Jackson kirjoitti:Multa taas ei ole kysytty papereita edes silloin kun Virkkalassa käytiin 15 -keskäisinä hakemassa kaljaa Långströmiltä.
Mie kävin 1980-luvulla Alkon lakon aikana hakemassa lätkäkassillisen kepukkaa meitin pääsiäisbileisiin. Olisinko ollut 15 vee? Riemu oli ylimmillään, kun viiden kilometrin kuljetusmatkan viimeisellä 50 metrillä kassi sälähti pyörän tarikalta maahan aiheuttaen noin 45% hukkaprosentin bisukoihin. Samaten myöhemmin jouduin kotona selittelemään kassista leviävää mallasleivän tuoksua...
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Tusina XII Kaksitoista Tiistai

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Mopedi, mopedi, minne karkasit?

Kävin eilen ostamassa uuden kovalevyn ja XP:n että pääsee pelaamaan helsingissäkin.

No, kouraan tarttui XP:n ja kovalevyn lisäksi DVD-asema, SyncMaster 226BW, Buffalon WLAN-adapteri, P5K emo, E6750 @ 2,66, Asus EN8800GT ja Nexuksen 500W poweri. Ei mua voi näemmä päästää elektroniikkakauppoihin yksin.

USB-porttien kanssa oli eilen järkyttäviä ongelmia mutta kuin taikaiskusta hiiri alkasi ainakin toimimaan. Pätkii silti välillä, yhtiömme veikkaa IRQ-ongelmaa.

Nyt on ongelma ton typerän HD audion kanssa, kun ääni kuuluu ainoastaan helvetin hiljaa läpi - kuulostaa vähän niinkun se vuotaisi vaan jostain toisesta liittimestä. Idioottimainen 7.1 integroituna, taidan ostaa erillisen äänikortin kohta. Ajurit on ok, kaikki asetukset on ok. En tajua, auttakee.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin