PaskaakstässäPerjantai
-
- Kitisijä
Re: PaskaakstässäPerjantai
ninnithequeen kirjoitti:Nonni, flunssaa pukkaa ja kunnolla. Nokka ihan tukossa ja aivastuttaa kamalasti. Kertakaikkiaan surkea olo. Tätä tässä on odotettukin. Nyt kun iskis vielä kuume ni hyvä olis...
Ota sinkkiä, jos on. Jos ei ole, lähetä mies kauppaan. Muista nauttia aterian yhteydessä, ettei tule maha kipeäksi.
Kikkelis kokkelis.
Olin jo lähes nukkumassa, mutta iski tässä raivomasennus ja vitutus. voi, prkl.
kuuntelen musaa.
kuuntelen musaa.
-
- Kitisijä
Noh noh, kulta. Olen sitä mieltä, että sun pitäisi muuttaa tänne, niin näkisit meitä kityläisiä useammin ja olisit paremmalla mielellä. Tai no en kyllä mene vannomaan...slam kirjoitti:Olin jo lähes nukkumassa, mutta iski tässä raivomasennus ja vitutus. voi, prkl.
kuuntelen musaa.
Kikkelis kokkelis.
Voi olla, että kävisin vain hesan rannassa katselemassa merelle, kuinka tuuli laukkaa laineilla...Keikaus kirjoitti:Noh noh, kulta. Olen sitä mieltä, että sun pitäisi muuttaa tänne, niin näkisit meitä kityläisiä useammin ja olisit paremmalla mielellä. Tai no en kyllä mene vannomaan...slam kirjoitti:Olin jo lähes nukkumassa, mutta iski tässä raivomasennus ja vitutus. voi, prkl.
kuuntelen musaa.
*everything is all right, mutta vähän vituttelee täsä.* Sory siitä, kohta nuq...