PaskaakstässäPerjantai
Re: PaskaakstässäPerjantai
Lepopäivän ratoksi kuollut neekeri suuntaa suurkaupungin valoihin. Toivottavasti on onni myötä, eikä alamäki kovin jyrkkä.
OOOH!martza kirjoitti:On yksi puute. Minähän en ole kanssasi.ninnithequeen kirjoitti: Punaviiniäkin, ja kermajuustoa.
Mikäs tässä ollessa.
Ai me mennäänki sit naimisiin
-
- Kitisijä
En mä sitä tarkoittanut. Mä vaan puutun nyt viereltäsi.ninnithequeen kirjoitti: OOOH!
Ai me mennäänki sit naimisiin
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
pitää välillä tehdä merkitä viikonpäiväketjuun
vitun vittu
vitun vittu
-
- Kitisijä
Anteeksi! Aikakin näkyy olleen miellyttävä, jutut varmasti vielä enemmän.huima kirjoitti:Soittanut huimalle.Melnais kirjoitti:Takki ja puhelin etsivät yhä minua, minä etsin muistiani ja mietin mitä muuta olen viime yönä tehnyt kuin oksentanut ympäri asuntoa.
Ja lopettanut puhelun siihen että kaverisi nostaa sinua pystyyn.
Sellainen perusilta siis. Toivoakseni viimeinen, ajattelin lipeämisen tuloksena tutustua paikalliseen AA-yhdistykseen. Kun ei viina sovi niin siitä kannattanee pysyä kokonaan loitolla.
Tämä jatkumo vähän huolestuttaa, lopetin tupakoinnin naps vaan ja nyt jää viina. Jeesuksen siis pitäisi kohtsillään ilmestyä.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Noniin!Melnais kirjoitti: Tämä jatkumo vähän huolestuttaa, lopetin tupakoinnin naps vaan ja nyt jää viina. Jeesuksen siis pitäisi kohtsillään ilmestyä.
Tästä tulikin mieleeni, että missäs PetriFB on?
Pitäisihän sekin nyt tänne houkutella, eikö?
Puhumattomuus
Kylmät huolet purivat aamutunneilla
Aamukaste kimmelsi kaarina kivillä
Nousevan aurinkon kajo, saatteli uuden päivän.
Sanat sulivat huulilleni
Huuto jäi sisääni.
Kylmät huolet purivat aamutunneilla
Aamukaste kimmelsi kaarina kivillä
Nousevan aurinkon kajo, saatteli uuden päivän.
Sanat sulivat huulilleni
Huuto jäi sisääni.
Helevettiläinen!
Kaveri päättikin vetää päiväkännit, yritti suostutella mukaan, en lähtenyt. Soitteli myöhemmin tuhannen tuiskeessa ja hain sen sohvalle nukkumaan.
Nussukin tuli duunista väsyneenä kotiin. Ny ne molemmat vienosti kuorsaa. Toinen soffalla ja toinen sängyssä
Pitäsköhän korkata kalja?
Kaveri päättikin vetää päiväkännit, yritti suostutella mukaan, en lähtenyt. Soitteli myöhemmin tuhannen tuiskeessa ja hain sen sohvalle nukkumaan.
Nussukin tuli duunista väsyneenä kotiin. Ny ne molemmat vienosti kuorsaa. Toinen soffalla ja toinen sängyssä
jotenkin niin pörkeleen naurettava verme.Terrorizer kirjoitti: pitää välillä tehdä merkitä viikonpäiväketjuun
vitun vittu
-
- Kitisijä
Uskovainen homo, joka vetää lärvit uskonnosta ja palvoo hiton kaunista vaimoaa ukulelen ja muitten kirstullisten soittimien kuiskeessa..Enthu kirjoitti:kuka on PetriFB
This was long way before your time..
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Älä viivyttele hetkeäkään!kid kirjoitti:Helevettiläinen!
Vai tulenko minä korkkaamaan sen?
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Nuo napit pistäneet pollan ihan sekaisin, vuorokausirytmi heittää häränpyllyä, ramaisee ja koko ajan kauhea nälkä&jano.
Edit: ja kirjoittaakkaan ei osaa.
Edit: ja kirjoittaakkaan ei osaa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Idols alkaa kohta. Jänskättää, mutta en ihan tiedä miksi.
Kikkelis kokkelis.
Voi perkele että repesin äsken. Tuo vekara on ihan mahoton.
Kysyin tuossa ohimennen että kukas se on se äitin kulta, ja neiti vastas "isin pippeli"
Ei hemmetti soikoon...
Kysyin tuossa ohimennen että kukas se on se äitin kulta, ja neiti vastas "isin pippeli"
Ei hemmetti soikoon...
-
- Kitisijä
Ahhahhaah! Ei saakeli.ninnithequeen kirjoitti:Voi perkele että repesin äsken. Tuo vekara on ihan mahoton.
Ei hemmetti soikoon...
Kikkelis kokkelis.
Niin no, ei neiti kysymykseeni kai vastannut, kunhan höpöttelee taas kiellettyjä lauseita vaan...Sattui vaan laukaisemaan moisen tekstin aika hyvään kohtaanKeikaus kirjoitti:Ahhahhaah! Ei saakeli.ninnithequeen kirjoitti:Voi perkele että repesin äsken. Tuo vekara on ihan mahoton.
Ei hemmetti soikoon...
Idolsohjelma on aika tympeä, kun ovat niin hyviä laulalajia nuo semifinalistit... aluksi oli hauskempi
Nonni, flunssaa pukkaa ja kunnolla. Nokka ihan tukossa ja aivastuttaa kamalasti. Kertakaikkiaan surkea olo. Tätä tässä on odotettukin. Nyt kun iskis vielä kuume ni hyvä olis...
Vihdoin kotona. Kylmyys ja kosteus mennyt luihin ja ytimiin ja yritän tässä sulatella itseäni kuumalla teellä. Väsyttää, mutta pian pääsen muutamaksi tunniksi erään minulle tärkeän ihmisen kainaloon ja väsymys unohtuu.
-
- Kitisijä
Kotona äitin helmoissa. Junamatka oli ei niin mukava, syyslomalaisten jalkoihin osasin itteni ajoittaa sopivasti. Juodaan ehkä yhet kaljat, tai vaihtoehtoisesti pullo punkkua tässä. Pitäis kohtuu nätisti kuitenkin, kun huomenna sinne juhliin aika aikasin päivällä olis suunnistettava ryyppäämään freshissä kondiksessa.
Töiden merkeissä taas viikonloppu mänöö. Empä silti valita, mulla on jonkinnäköinen rauhottumisen kausi, eikä baarikeikka puhuta. Viikon päästä on kuitenkin työporukan kanssa reissu Nigtwishin konserttiin ja siitä jatkoille, nakkikioskille ja saatille, oon pelimies tai jotain...
Ei vais, nyt muutaman viikon sinkkuilun jälkeen vois joku pikkukiva kelvata ja katsastaa samalla mulle niin tuntematon stadin yöelämä. Hotellihuonekin löytyy, joten täytyy käskeä poikien nukkua kaikkien samassa huoneessa, koska minähän en kaverille jätä!
Ei vais, nyt muutaman viikon sinkkuilun jälkeen vois joku pikkukiva kelvata ja katsastaa samalla mulle niin tuntematon stadin yöelämä. Hotellihuonekin löytyy, joten täytyy käskeä poikien nukkua kaikkien samassa huoneessa, koska minähän en kaverille jätä!
Kävin vähä shoppailee:
3 wiskilasia, 3dvdt:ä, 3 cd:tä, 2 boxerit, suola -ja pippurimyllyt, 2 farkut, talvitakki (beige, ehanata!), kauluspaita, kotiparturisetti, chilijauhetta ja purukumia.
ja perkele tulihan niitä kauppojakin kierreltyä: Stokka, Free Record Shop, Jack Jones, Wagner, Anttila, Aleksi 13.
total: n. 320e... ja suurin osa oli alennuksessa. eipä tarvi soppailla taas kuukauteen rättejä
3 wiskilasia, 3dvdt:ä, 3 cd:tä, 2 boxerit, suola -ja pippurimyllyt, 2 farkut, talvitakki (beige, ehanata!), kauluspaita, kotiparturisetti, chilijauhetta ja purukumia.
ja perkele tulihan niitä kauppojakin kierreltyä: Stokka, Free Record Shop, Jack Jones, Wagner, Anttila, Aleksi 13.
total: n. 320e... ja suurin osa oli alennuksessa. eipä tarvi soppailla taas kuukauteen rättejä
ninnithequeen kirjoitti:Voi perkele että repesin äsken. Tuo vekara on ihan mahoton.
Ei hemmetti soikoon...
Aika tehokkaasti shoppailtuDumari kirjoitti:Kävin vähä shoppailee:
Huomenna olisi tarkoitus karata kaupoille (vähän taukoa lukemiseen) ja ostaa kengät. Nykyisistä kun tulee kohta varpaat läpi. Jotain semmoista opiskelijan budjetille sopivaa. Osaankohan mä?