Porsche-torschtai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
NegaDuck

Porsche-torschtai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Tänään on luvassa uuvuttava työpäivä. Tavoitteena olisi ajaa useita eri Porsche-malleja testiradoilla. Katsotaan jaksanko millään. 8)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Porsche-torschtai

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NegaDuck kirjoitti:Tänään on luvassa uuvuttava työpäivä. Tavoitteena olisi ajaa useita eri Porsche-malleja testiradoilla. Katsotaan jaksanko millään. 8)
OK, hyväksyn

SA
Vihtahousu

Re: Porsche-torschtai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Huomenta, eka tpk! Olipas kivaa ajaa "kasin" ruuhkassa, joku kotka hyökkäs jonossa mun ja edelläolevan auton väliin, kun tilaa oli ehkä 3 metriä... :roll: Muutenkin vauhti autoilla on samaa luokkaa kuin mummoilla vanhaintalossa.
milli

Re: Porsche-torschtai

Viesti Kirjoittaja milli »

Toka tpk!

Peruspäivä, töitä toimistolla siwassa.
Edith

Re: Porsche-torschtai

Viesti Kirjoittaja Edith »

Oujee, mulla on sitten napapaita töissä. Huomasin vasta täällä, että tää on lyhentynyt pesussa, kotona tommoseen ehtiny kiinnittää huomiota.

Lisäksi olen päätynyt pitämään tossa vieressäni esillä ja kaikkien insinöörien ja valitettavasti myös kauppatieteilijöiden nähtävillä kirjaa "Kattaus yhdelle - ruokaa ja terveystietoa sinkulle", että nää niinku todellakin tajuis, että oon sinkku. Kohta vuos jo täällä eikä mitään tapahdu!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Porsche-torschtai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kiersin sitten eilen urheiluliikkeittä ja voi jumankukkelis kuinka paska palvelualttius noissa firmoissa on. Viidessä taisin käydä ja vain yhdestä löytyi myyjä palvelemaan, mutta hänkin tuputti aivan väärää tuotetta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: Porsche-torschtai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^ Nouseva trendi on että ostajan pitää toimia itselleen myyjänä. Jouluna olin ostelemassa MP3-soitinta kaakunalle ja olisin ehkä vahingossa ostanut Zero Stonen, jos myyjä olisi kaupannut sitä minulle vähän paremmin... (eli siis olisi edes jotain speksejä kertonut)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Porsche-torschtai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vihtahousu kirjoitti:^ Nouseva trendi on että ostajan pitää toimia itselleen myyjänä. Jouluna olin ostelemassa MP3-soitinta kaakunalle
Teknisistä vempeleistä voi sentäs katsoa tiedot ja käyttäjäkokemukset etukäteen, mutta lenkkareiden kun pitää sopia juuri omaan jalkaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Porsche-torschtai

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Huomenta!

Torkahdin eilen Beck:n eteen makkarissa klo 23 jo :o Miesten annoin rauhassa katsoa olkkarissa matsia; mun vatsanahka oli ihan puhki ja lähes itkua tihersin kun kylkiluut on niin kipeet. Minkäköhän kokoinen tää olio on?!

Salaattikin näytti maistuvan :D Oon mä kans, isoja miehiä ja "meillä syödään tänään salaattia".

Mä meinasin muuten tintata aamusta labrajonossa seissyttä n. 55v naista. Vittu toin on ärsyttävin ikä ikinä! Aina pitää kovaan ääneen valittaa niin että kaikki kuulee, elämä kohtelee kaltoin ja mikään ei ole reilua. Nytkin piti yhden eukon valittaa koko saatanan 5 min kun jonotin asiasta että "tässä pitää joidenkin ehtiä töihinkin! ei siellä luukulla tartte koko elämänkertaa kertoa.. vauhtia nyt!... tuo ei näytä edes työssäkäyvältä, menisi jonon perälle että muut pääsee.. hidasta henkilökuntaa, eikö ne tajua että tässä on kiire". ARGH! Vittuun valittamasta.
The great club outshines the individual, always and forever.
Vihtahousu

Re: Porsche-torschtai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Elppis kirjoitti:Salaattikin näytti maistuvan :D Oon mä kans, isoja miehiä ja "meillä syödään tänään salaattia".
Me puhuttiin myös naamarasvoista kesken futismatsin! Niin ja syötiin salaattia&patonkia, kiitos oli hyvää :D
killkill

Re: Porsche-torschtai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Analyze this: mitä uni tarkoittaa?

Viime yönä höyhensaarilla olin onnistunut suututtamaan jonkun outlaw-moottoripyöräjengin, joka julisti fatwan pääni menoksi. Siis tämä fundamentalistimuslimien "uskontomme vihollisen vapaa kaatolupa" Äijät olivat silti ihan tavallisen suomalaisen taparikollisen näköisiä. Ei kai muslimi-bikereita ole? Nämä kun vetivät viinaa kuin sienet.
killkill

Re: Porsche-torschtai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Bluntly kirjoitti:voi jumankukkelis kuinka paska palvelualttius noissa firmoissa on
Ihan kuin lääkärissä. Pitää tietää mitä tarvitsee ja osata sanoa se. Urheilumyyjät harrastavat röyhkeää up-sellingiä, eli kuntoilijalle yritetään usein kaupata melkein kilpaurheiluun sopivia varusteita.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Porsche-torschtai

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Eilen huvitti yhden vanhemman vaatemyyjän toiminta. Joka puolella kauppaa plus siinä kassalla oli isot mainokset, missä luvattiin 30% alennus normaalihintaisista tuotteista, jos liityn johonkin järjestävän seuran kerhoon. Myyjä oli kuitenkin sen verran pelinainen, ettei ottanut ollenkaan puheeksi koko asiaa, joten siinä meni monta euroa jäsenyyden mukana.

Mut mä sain samalla reissulla uuden lelun kameraan ja taas on vehje vähän pidempi. Beware!
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Porsche-torschtai

Viesti Kirjoittaja Niba »

killkill kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:voi jumankukkelis kuinka paska palvelualttius noissa firmoissa on
Ihan kuin lääkärissä. Pitää tietää mitä tarvitsee ja osata sanoa se. Urheilumyyjät harrastavat röyhkeää up-sellingiä, eli kuntoilijalle yritetään usein kaupata melkein kilpaurheiluun sopivia varusteita.
Hei ihmiset saa sellasta palvelua kuin he ansaitsevat!
Valitettavasti liikkeet valitsee asiakkaansa! :twisted:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Porsche-torschtai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Niba kirjoitti:Valitettavasti liikkeet valitsee asiakkaansa! :twisted:
Ilmankos sinä siellä Venäjällä ramppaat.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Porsche-torschtai

Viesti Kirjoittaja swirl »

Nyt on vähän sellainen epämääräisen ahdistunut olo. Musta tulee iltapäivällä taas asuntovelallinen :shock:
milli

Re: Porsche-torschtai

Viesti Kirjoittaja milli »

swirl kirjoitti:Nyt on vähän sellainen epämääräisen ahdistunut olo. Musta tulee iltapäivällä taas asuntovelallinen :shock:
Eiköhän se ahdistus mene pian ohi. Mulla ainakin koko asia on unohtunut tosi lahjakkaasti, vuokranantajan sijasta rahat meneekin osittain omaan taskuun.

Pääsettekö muuttamaan samantien, vai pitää asuntoa rempata? Mä innostuin kans katselemaan taloja sieltä suunnilta. Olis lyhyet työmatka joka paikkaan, mutta joo.. en mä varmaan ihan heti ole ostamassa isompaa asuntoa.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Porsche-torschtai

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Vuosi sitten olin niin kovin helpottunut, kun myin asuntoni pois ja ajattelin, että nyt ei piiitkään aikaan osteta uutta. Näin nyt sitten kävi :o Muuttamaan ei päästä kuin pahimmassa tapauksessa jouluksi - kämpässä on vuokralaiset ja irtisanomisaika vuokranantajan puolelta on 6kk. Rempatakin pitää vähän. Toivottavasti vuokralaiset haluavat lähteä ennemmin... olen onneksi sellaisessa asemassa, että voin edesauttaa uuden asunnon löytymistä.
milli

Re: Porsche-torschtai

Viesti Kirjoittaja milli »

^Ehkä se ei ahdista nyt niin paljoa, kun ei joudu yksin huolehtimaan vastuusta.

Voisi luulla, että jos kerta on kuitenkin lähtö edessä, niin vuokralaiset ovat valmiita lähtemään aikaisemminkin ja varsinkin, jos uusi asunto löytyy nopeasti. Täytyy toivoa parasta.
killkill

Re: Porsche-torschtai

Viesti Kirjoittaja killkill »

exPertti kirjoitti:Siis kyllähän sauvakävelijä tarvitsee 200 euron lenkkarit. :)
Opettelisivat ..ttu ensin sauvakävelemään. Niitä tikkuja ei ole tarkoitus raahata perässään

Lempihommaani rullaluistelulenkillä on säikytellä isoperseisiä perheenäitejä sauvakävelyllä. Kaksi mammaa kun "sauvakävelevät" rinnakkain suureen ääneen kälättäen, jää ohitustilaa ruhtinaalliset 30 senttiä.

Ei muuta kuin syöksylaskuasentoon ja juuri ennen kohtaamista päräyttää sauvalla asfalttiin. Ilo nähdä, miten läski liikkuu! Tarvitaan vaan kunnon säikäytys :evil:
Vihtahousu

Re: Porsche-torschtai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

^ Laita fillarin kello ranteeseen ja rämpäytä sitä ennen niitä pulisevia "sauvakävelijöitä".
killkill

Re: Porsche-torschtai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Vihtahousu kirjoitti:^ Laita fillarin kello ranteeseen ja rämpäytä sitä ennen niitä pulisevia "sauvakävelijöitä".
Asfalttia vasten pärähtävästä luistelusauvasta lähtee paljon härskimpi ääni ;)
Stinky

Re: Porsche-torschtai

Viesti Kirjoittaja Stinky »

killkill kirjoitti:
Opettelisivat ..ttu ensin sauvakävelemään. Niitä tikkuja ei ole tarkoitus raahata perässään
Sen verran on pakko kommentoida että kun kunnolla vetää sauvalenkkiä, niin joskus on pakko huilata ja "vetää" sauvoja perässä. Ottaa nimittäin mukavasti käsiin jos kunnolla sauvoo. Toki on niitäkin ketkä vaan muodon vuoksi raahaa sauvoja mukana, mutta on myös meitä jotka tekee sen tosissaan. Ei saa yleistää. Nih.
killkill

Re: Porsche-torschtai

Viesti Kirjoittaja killkill »

Stinky kirjoitti:Ei saa yleistää. Nih.
Kyl mie tämän ymmärrän, mutta nämä "raahaajat" ovat aina ne samat naamat... ja niitä on PALJON.

Ulkomuodosta päätellen ovat juuri samoja, jotka
a) käyvät kuntosalilla, koska uskovat että pelkkä käyminen laihduttaa
b) valitsevat salilla treenivehkeikseen vain niitä, jossa voi istua ja lukea lehteä "treenatessaan" - yleensä reiden loitontaja- ja lähentäjäkoneet.

NEWSFLASH:
Rikosvideoitaan Youtubeen ladannut valittiin tyhmimmäksi rikolliseksi
Lucas Jackson

Re: Porsche-torschtai

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

Halusin tänään kertoa teille vain sen, että Pioneer 10:n mukana lähetettiin kuva sheivatusta miehestä ja naisesta. Kyllä ne alienit järkyttyvät Keikauksen nähdessään!! Nootta pitäkäähän ihmiset itsenne siistinä ellette halua tulla höyrystetyiksi!!
Vastaa Viestiin