Emätinorgasmi

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

No olen nainen...

...ja emätinorgasmi on enemmän sääntö kuin poikkeus.
4
13%
...ja saan joskus emätinorgasmin, useimmiten vaatii kuitenkin Kliton B:n räpläämistä samalla.
7
23%
...ja en kyllä yhdyntäorkkuja koe. Suulla ja/tai sormilla saattaa mies onnistua.
2
7%
...mutta en saa orgasmeja miehen räpläämänä. Oma käsi sentään suo onnen.
2
7%
*kärttyilee* ...mikä v*tun orgasmi. Saiskin joskus!
1
3%
Olen Niba-Antero-Oltermanni-Ilmari, ja koen että haluan napauttaa jotain vastausvaihtoehtoa kyselyssä ihan muuten vaan.
14
47%
 
Ääniä yhteensä: 30

Tix

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Tix »

ninnithequeen kirjoitti:Noi ylläolevat vosut ei oo vissiin koskaan saanu kunnon miestä.
Höpö höpö. Kaikki eivät vain toimi samalla tavalla. Miehetkään.
NuoriDaavid

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Tix kirjoitti:
Sanoi vikinäpedia mitä vaan, niin kun orgasmi on kuitenkin ennen muuta pään sisäinen asia, niin jos nainen saa erilaisen fiiliksen siitä kun laukeaa silkasta yhtymisestä verrattuna toisenlaiseen stimulaatioon, niin kukas sitä on sanomaan että ei, fysiologisesti fiiliksesi ovat samanlaisia, olet väärässä?
En kiistä fiilisten erilaisuutta, mutta ko. artikkelin mukaan emätinorgasmikin saattaa tulla klitoriksen stimulaation kautta.
Bliss

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Noi ylläolevat vosut ei oo vissiin koskaan saanu kunnon miestä. Sääli sinänsä :(
Joo ei. Vosut joutuvat tyytymään muiden jättämiin jämiin. Jos saavat reppanat niitäkään :(
Tix

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Tix »

NuoriDaavid kirjoitti:En kiistä fiilisten erilaisuutta, mutta ko. artikkelin mukaan emätinorgasmikin saattaa tulla klitoriksen stimulaation kautta.
Kaikkihan on mahtollista, ja klitorishan on paljon isompi elin kuin se pinnalla näkyvä osa. Todennäköisesti niin onkin, mutta fiilis voi silti olla aika erilainen. Vrt. handjob vs. blowjob. Samaa aluettahan siinä stimuloidaan, mutta kummalla saat paremman orkun?
ninnithequeen

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tix kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Noi ylläolevat vosut ei oo vissiin koskaan saanu kunnon miestä.
Höpö höpö. Kaikki eivät vain toimi samalla tavalla. Miehetkään.
No joo. Ja kuten aiemmin sanoit, aivoistahan se varmasti on kiinni. Ei siitä mitään tule jos ei ole tuttu ja turvallinen siinä touhuumassa vieressä.

Nuorenpana luulin olevani viallinen, kun en saanut mittää, ja siis jännitin ihan kamalasti toisen jännittävän sählärin kanssa. Tämä varmasti kaikille tuttu juttu :D
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Lilo »

ninnithequeen kirjoitti:Noi ylläolevat vosut ei oo vissiin koskaan saanu kunnon miestä. Sääli sinänsä :(
Ihanaa huomata, että tänkin jutun voi kuitenkin aina laittaa miesten syyks! :]
"Kyl mä muuten, mut kun sä et vaan osaa, et oo Kunnon Mies (tm)"
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

ninnithequeen kirjoitti:Noi ylläolevat vosut ei oo vissiin koskaan saanu kunnon miestä. Sääli sinänsä :(

Eli ei harhaa. Harvinaista vaan.
Ihan vaivihkaista vihjailua :D
Hassu, kyllä me jo on muutamaan kertaan kuultu ja ymmärretty, että sulla on ihan loistava mies ja seksielämä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
BettyB.

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Lolita kirjoitti:Hassu, kyllä me jo on muutamaan kertaan kuultu ja ymmärretty, että sulla on ihan loistava mies ja seksielämä.
Pakkohan sitä on täällä toitottaa kun kaikki tietää että on sitä munaa pitänyt kinuta sen suhteen ulkopuoleltakin, ainakin kahdelta eri kohteelta.

Ja ninni voi saman tien lopettaa sen vosuttelun.
ninnithequeen

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mie ihan hymy suupielessä tääl kirjotan, ei tarvii kenenkään suuttua. Höh.
:?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Haista ninni emätin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

BettyB. kirjoitti: Pakkohan sitä on täällä toitottaa kun kaikki tietää että on sitä munaa pitänyt kinuta sen suhteen ulkopuoleltakin, ainakin kahdelta eri kohteelta.
Ei voi olla taas todellista, vittu tää on hyvä palsta. :roll:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
BettyB.

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

sipsi kirjoitti:Ei voi olla taas todellista, vittu tää on hyvä palsta. :roll:
Sitä niittää mitä kylvää. Vai ootko ihan tosissa sistä mieltä ettei näpäytys ollut ansaittu?
Bliss

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Bliss »

sipsi kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: Pakkohan sitä on täällä toitottaa kun kaikki tietää että on sitä munaa pitänyt kinuta sen suhteen ulkopuoleltakin, ainakin kahdelta eri kohteelta.
Ei voi olla taas todellista, vittu tää on hyvä palsta. :roll:
En mä utelias ole, mutta kuka se toinen on?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

BettyB. kirjoitti:Vai ootko ihan tosissa sistä mieltä ettei näpäytys ollut ansaittu?
Olen. Mun mielestä ei oo kovin tahdikasta huomautella jostain vanhoista jutuista julkisella palstalla, vaikka "kaikki" ne asiat muka tietäisikin. Ja vain siksi, että N. meni vahingossa käyttämään sanaa vosu.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
BettyB.

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

sipsi kirjoitti:Olen. Mun mielestä ei oo kovin tahdikasta huomautella jostain vanhoista jutuista julkisella palstalla, vaikka "kaikki" ne asiat muka tietäisikin. Ja vain siksi, että N. meni vahingossa käyttämään sanaa vosu.
Vahingossa? Ja jälkikäteen vedettu huumorikortti? Salli mun nauraa.
Rouva Pupu

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Kyllä niillä eroa on. Emätinorkku tuntuu paljon laajemmalla alueella pidempään, kliffeorkku taas pienellä alueella semmosen sähköiskun verran.

Jokainen huolehtikoon omista orkuistaan, nih.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

BettyB. kirjoitti: Vahingossa? Ja jälkikäteen vedettu huumorikortti? Salli mun nauraa.
Niin, emmä siihen huumorikorttiin ottanu mitään kantaa. Ja tarkotin tolla "vahingossa"-jutulla samaa kuin, että erehdyksessä meni käyttämään sitä sanaa (mikä ei mun mielestä edes ole mikään paha termi, puhutaan täällä aina nartuistakin).
Mut naura vaan, se pidentää ikää.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
BettyB.

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Narttu ja vosu on kaks eri asiaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

BettyB. kirjoitti:Narttu ja vosu on kaks eri asiaa.
Niinpä, semantiikka on cool juttu.
Mulle sanottiin muuten viikonloppuna: "Haluutsä huora makkaraa?" Et loppuu toi jätkien kans grillaaminen alta aikayksikön.. :evil:
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Rouva Pupu

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

BettyB. kirjoitti:Narttu ja vosu on kaks eri asiaa.
Jep. Komppaan Bettyy, sitä saa mitä tilaa. Ja ninni tilas.
MGandhi

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

sipsi kirjoitti: Mulle sanottiin muuten viikonloppuna: "Haluutsä huora makkaraa?" Et loppuu toi jätkien kans grillaaminen alta aikayksikön.. :evil:
Toi loppuu sillä, että lopetat rahan kinuamisen seksin päätteeksi. /jk
masa

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja masa »

Rouva Pupu kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Narttu ja vosu on kaks eri asiaa.
Jep. Komppaan Bettyy, sitä saa mitä tilaa. Ja ninni tilas.
No niinpä joo. Olipa kyllä todella rankasti sanottu. Oisko jo mahiksia mennä jopa rosikseen?
Vihtahousu

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Tää vosu-sana taitaa olla yhtä paha rikos kuin emäntä-sanan käyttö?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Rouva Pupu kirjoitti:Kyllä niillä eroa on. Emätinorkku tuntuu paljon laajemmalla alueella pidempään, kliffeorkku taas pienellä alueella semmosen sähköiskun verran.
Kumpi on parempi? Tulevatko ne koskaan samanaikaisesti?

Näin miehenä olen toistaiseksi kokenut vasta penisorkun. Osaako joku miehimys kertoa lisää eturauhassyöpäorkusta joka seuraa kun Sitä kutitellaan anaaliaukon kautta? Oliko se nyt varmasti sormien peppuun työntämisen arvoista?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

MGandhi kirjoitti:
Toi loppuu sillä, että lopetat rahan kinuamisen seksin päätteeksi. /jk
No joo! Maksaiski joskus joku jotain! (Siks en enää harrastakaan seksiä. Täytyy keksiä joku uus businessidea.)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Vastaa Viestiin