Emätinorgasmi

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

No olen nainen...

...ja emätinorgasmi on enemmän sääntö kuin poikkeus.
4
13%
...ja saan joskus emätinorgasmin, useimmiten vaatii kuitenkin Kliton B:n räpläämistä samalla.
7
23%
...ja en kyllä yhdyntäorkkuja koe. Suulla ja/tai sormilla saattaa mies onnistua.
2
7%
...mutta en saa orgasmeja miehen räpläämänä. Oma käsi sentään suo onnen.
2
7%
*kärttyilee* ...mikä v*tun orgasmi. Saiskin joskus!
1
3%
Olen Niba-Antero-Oltermanni-Ilmari, ja koen että haluan napauttaa jotain vastausvaihtoehtoa kyselyssä ihan muuten vaan.
14
47%
 
Ääniä yhteensä: 30

sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Ihme kyllä, mut nyt komppailen Manalaa ihan kybällä, kerrankin.
8)
Viimeksi muokannut sipsi, 26.05.2008 13:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
masa

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja masa »

Herra Manala kirjoitti:En mä nyt usko että ninni tarkoitti tuossa yhteydessä vosua mitenkään huorittelevana sanana, eikä vosu sana itsessään tuossa sitä negatiivista impaktia aiheuttanut.
No näin minäkin postauksen ymmärsin.
Herra Manala kirjoitti:Sen sijaan kyllähän nää ninnin "voi vitsi kun mulla on kaikkien muiden miehiin verrattuna ylivertainen turbosupermies
No joo. Onneksi täällä ei kukaan muuu palstan naisista koskaan ylikorosta omaa erinomaisuuttaan tai juttujaan sarkastisesti. :P
bedlam

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja bedlam »

vosu
muija
emäntä
narttu

Mun kotopuolessa narttu olisi ollut näistä se halventavin sana. Vosuksi kutsuttiin huomattavan hyvännäköistä / seksikästä naispuolista, eikä sillä ollut sen syvempää merkitystä. Emäntä oli ihan normikutsuma tyttöystävälle, muija kuulosti omaan korvaan rumemmalle.

Nykyään olen Kitinän hämmennyttämä, enkä uskalla käyttää enää mitään näistä.
Viimeksi muokannut bedlam, 26.05.2008 13:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

NuoriDaavid kirjoitti: Esim. ruohosipulilla kutittelua tjsp.
Siis minä VOSUNA sä oikein pidät mua?!? Sitäpaitsi mä yritin kasvattaa ruohosipulia viime kesänä partsilla, mutta eihän siitä mitään tullu. Harmi kyl.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
masa

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja masa »

bedlam kirjoitti: Vosuksi kutsuttiin huomattavan hyvännäköistä / seksikästä naispuolista, eikä sillä ollut sen syvempää merkitystä
Sama. "Jumalauta, tsiigatkaa jätkät mikä vosu" Tarkoitti aina, että Jumalauta, kattokaa jätkät kuin helvetin hyvännäköinen ja seksikäs nainen tuolla on.
MGandhi

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

masa kirjoitti: No joo. Onneksi täällä ei kukaan muuu palstan naisista koskaan ylikorosta omaa erinomaisuuttaan tai juttujaan sarkastisesti. :P
Tai mies... :D
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja saira »

BettyB. kirjoitti:
sipsi kirjoitti:Ei voi olla taas todellista, vittu tää on hyvä palsta. :roll:
Sitä niittää mitä kylvää. Vai ootko ihan tosissa sistä mieltä ettei näpäytys ollut ansaittu?
Ei siinä mielessä, että vastauksessa sotket nykyisiä, asiaan millään tavalla kuulumattomia kirjoittajia mukaan soppaan...
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Rouva Pupu

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

bedlam kirjoitti: Nykyään olen Kitinän hämmennyttämä, enkä uskalla käyttää enää mitään näistä.
Kyllä tuo emäntä on pahin. Tulee mieleen pullantuoksuinen, ylipainoinen lapsentekokone. Noup. Toinen paha on kanssa hallitus. Yök.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

masa kirjoitti: Onneksi täällä ei kukaan muuu palstan naisista koskaan ylikorosta omaa erinomaisuuttaan tai juttujaan sarkastisesti. :P
Just kelasin samaa. Et miksi sitten muista elämässä esiintyvistä mahtavista jutuista saa hehkuttaa? Onx hyvä seksi niinku tabu Kitinässä, vai mitähäh?
8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Nyt ei kuulkaas olla enää Oulussa! Täälläpäin tavataan sanoa "friidu" eikä mikään "vosu", kuten esim. "Mä olen muuten bylsinyt tota friidua rööperiin" tai "Bonjaa mulle rööki tai mä stikkaan sua daijuun, friidu!".

Pukeutumisvinkki valkoisille vosuille: http://vosu.myshopify.com/products/white-vosu-t-shirt
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Pyry-Matias

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

bedlam kirjoitti:vosu
muija
emäntä
narttu

Mun kotopuolessa narttu olisi ollut näistä se halventavin sana. Vosuksi kutsuttiin huomattavan hyvännäköistä / seksikästä naispuolista, eikä sillä ollut sen syvempää merkitystä. Emäntä oli ihan normikutsuma tyttöystävälle, muija kuulosti omaan korvaan rumemmalle.
Vosu ja narttu viittaavat halventavasti naiseen. Jotenkin narttu kalskahtaa pahemmalle. Vosu on enempi nuoreen assosioituva.

Emäntä ja muija ovat tyttöystävän/vaimon neutraaleja synonyymejä. Ei tää ole niin vaikeeta 8)
BettyB.

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Oon sitten vissiin ulosannissani epäselvä, mutta kyllä asia meni aikas pitkälti aivan kuten Manala sen selittikin, eli pääasiallinen vitutuksen kohde oli aikasempien kirjoittajien seksielämän analysointi, täysin asiattomasti. Sen jälkeen olen mielestäni oikeutettu analysoimaan ihan yhtä asiattomasti.
masa

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja masa »

Frederik Krueger kirjoitti:"Mä olen muuten bylsinyt tota friidua rööperiin"
Jos Rööperi on ykkönen, niin onko sit Krunikka kakkonen? Vai toisinpäin?

Äläkä ala mulle, tai skruudaan sua öögaan.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja saira »

^^^Ehkä näin, mutta mielestäni olisit voinut sitten pysyä heidän välisen seksin kommentoinnissa, eikä viitata toisiin kirjoittajiin.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
masa

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti:
masa kirjoitti:Jos Rööperi on ykkönen, niin onko sit Krunikka kakkonen? Vai toisinpäin?
Ja mitä hittoa Kalliossa tapahtuu?
Homojen juttuja sano.
BettyB.

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

saira kirjoitti:^^^Ehkä näin, mutta mielestäni olisit voinut sitten pysyä heidän välisen seksin kommentoinnissa, eikä viitata toisiin kirjoittajiin.
Voi lässynlää.
MGandhi

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

masa kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:"Mä olen muuten bylsinyt tota friidua rööperiin"
Jos Rööperi on ykkönen, niin onko sit Krunikka kakkonen? Vai toisinpäin?

Äläkä ala mulle, tai skruudaan sua öögaan.
Skruudata = syödä... urpo!
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja saira »

^^:paijaa:
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Vihtahousu

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

BettyB. kirjoitti:
saira kirjoitti:^^^Ehkä näin, mutta mielestäni olisit voinut sitten pysyä heidän välisen seksin kommentoinnissa, eikä viitata toisiin kirjoittajiin.
Voi lässynlää.
Aika vetää "ku muut aloitti"-kortti esiin.

edit: öh, aatosvirhe, se käytettiinkin heti alusta...
Viimeksi muokannut Vihtahousu, 26.05.2008 13:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tota, voiko MGandhia käyttää muutkin kuin Bliss herneyttävien asioiden julkituojana?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
MGandhi

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Lolita kirjoitti:Tota, voiko MGandhia käyttää muutkin kuin Bliss herneyttävien asioiden julkituojana?
Ehdottomasti!!1
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Lolita kirjoitti:Tota, voiko MGandhia käyttää muutkin kuin Bliss herneyttävien asioiden julkituojana?
Kerro vaan rohkeesti! Ihan itte!
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Rouva Pupu kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti: Näin miehenä olen toistaiseksi kokenut vasta penisorkun. Osaako joku miehimys kertoa lisää eturauhassyöpäorkusta joka seuraa kun Sitä kutitellaan anaaliaukon kautta? Oliko se nyt varmasti sormien peppuun työntämisen arvoista?
Tässä sulle päivän tehtävä, raportoi tuloksista sitten viikonpäivä topiikkiin. Kiits.
Tekisi mieleni sanoa pari juttua mutta parempi varmaan jättää tällä kertaa sanomatta. Jätetään riidankylväntä ja -sadonkorjuu toiseen kertaan, varokaa vain...

No paskat, sanon sittenkin: Vittu! Pierupaskapäärynä!

Ps. Et vastannut kysymyksiini. Alan epäillä oletko oikeasti koskaan saanut emätinorkkua vai näytteletkö nekin.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
masa

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja masa »

MGandhi kirjoitti:
Skruudata = syödä... urpo!
RYHÄHÄÄHÄHÄÄHHÄÄÄ!

Sarkasmi = mitä?
Bliss

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Lopettakaas nyt ajoissa, ettei kukaan kompastu omaan näppäryyteensä :)