Emätinorgasmi

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

No olen nainen...

...ja emätinorgasmi on enemmän sääntö kuin poikkeus.
4
13%
...ja saan joskus emätinorgasmin, useimmiten vaatii kuitenkin Kliton B:n räpläämistä samalla.
7
23%
...ja en kyllä yhdyntäorkkuja koe. Suulla ja/tai sormilla saattaa mies onnistua.
2
7%
...mutta en saa orgasmeja miehen räpläämänä. Oma käsi sentään suo onnen.
2
7%
*kärttyilee* ...mikä v*tun orgasmi. Saiskin joskus!
1
3%
Olen Niba-Antero-Oltermanni-Ilmari, ja koen että haluan napauttaa jotain vastausvaihtoehtoa kyselyssä ihan muuten vaan.
14
47%
 
Ääniä yhteensä: 30

BettyB.

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Joudun harrastamaan zeniläistä mielenhallintaa. Oon tässä aika hyvä jo.
BettyB.

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Lucas Jackson kirjoitti:Vittu! Mulla ei ole yhtään mitään juttuja kerrottavana. Voi vittu. Tuli jotenkin niin ulkopuolinen olo. Miksen mä koskaan pääsen teidän hiekkalaatikolle leikkimään. Snif.
Mä voin kertoa sulle! Ja vaikka aiheuttaa sun kanssa muille vähän puhuttavaa... :jouden:
Lucas Jackson

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

BettyB. kirjoitti:Mä voin kertoa sulle! Ja vaikka aiheuttaa sun kanssa muille vähän puhuttavaa... :jouden:
Tässä mä olen ihan kybällä mukana!! Nyt ruvettiin tekemään legendoja, sano!!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Gat »

exPertti kirjoitti:
MGandhi kirjoitti:Tällä ristiinnussivalla foorumilla ainoastaan Gatilla EI ole juttuja kerrottavanaan...
Vastalause. Hän luultavasti tietää kaikki nämä jutut vaikkei suorittavalla puolella ole ollutkaan.
.
No mutta tottakai.
Valitettavasti lähteitä en tietenkään muista, mutta tuli mieleen muutama asia.

-Olen kuullut, että emätinorgasmi on parempi kuin klitorisorgasmi, vasta emätinorgasmi saa aikaan "varpaankynnet lentelee kattoon" -nautinnon.

-Eikös viimeaikoina tiedeuutisissa ole ollut tutkimuksesta, jonka mukaan emätinorgasmin saaminen riippuu naisen pillun fyysisistä, ihan synnynnäisistä ominaisuuksista. Joku liian paksu emättimen seinämä estää tms. se oli.

-Sitten kymmenkunta vuotta sitten joku (en muista kuka, sori, paljon julkistettu juttu oli lehdissä, myös Hesarissa) suomalainen eläintieteen professori herätti pahennusta feministeissä.
Ensinnäkin sanoi, että toisteltu hokema, että muut nisäkäsnaaraat kuin ihmisnaaras eivät saa orgasmia on täysin perustelematon myytti.

Klitoriksen hiplaamisesta Proffa selitti, että muilla lajeilla kun ei ole puhekieltä, ei naaras voikaan ohjeistaa että kutita Oskari sieltä tai täältä. Jollain lajilla saatetaan vähän pimppaakin nuolasta, mutta harvinaista se on, eikä käsiä ole monellakaan lajilla.

Proffan mukaan muilla lajeilla naaraan nautinto perustuu
sukupuoliroolien vastakkaisuuteen. Niin että halukas uros miehekkäästi ottaa kiimaisen narttunsa. Ja naaras alistuu. Se, että uros saattaa tulla ensin ja nopeasti, ei kuulemma haittaa, koska nimenomaan uroksen tuleminen apinan raivolla saa aikaan, että astuttavaksi alistunut naaraskin saa samantien.

Professori kertoi itse käyttävänsä tätä perinteistä nisäkäsmetodia ihmisnaaraiden kanssa, hyvällä menestyksellä.

(Itse kyllä mielelläni nuolisinkin naisen pillua. Saattaisin sormettaakin. Ei tarpeeksi urosta minussa? :roll: )
Viimeksi muokannut Gat, 26.05.2008 14:07. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Rouva Pupu kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:Liian paljon puhetta, liian vähän orgasmeja...
Mitä sä oot vetänyt?
Käteen.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lucas Jackson kirjoitti:Vittu! Mulla ei ole yhtään mitään juttuja kerrottavana. Voi vittu. Tuli jotenkin niin ulkopuolinen olo. Miksen mä koskaan pääsen teidän hiekkalaatikolle leikkimään. Snif.
Mua muuten epäilytti vahvasti jossain vaiheessa että Lucas on samalla osastolla töissä kuin minä. Liippasivat jotkut työjuttukertomukset niin läheltä.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Rouva Pupu

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Frederik Krueger kirjoitti: Käteen.
Nooh, nyt päästiin taas :on:
ninnithequeen

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Voi herranjumala mitä tääl on tapahtunu ku on hetken pois koneelta.


Bettystä ny tiesin ettei voi sietää mua mut Blissin ARVASIN tajuuvan tsoukin.

Hitto sentään...senkin vosut!
BettyB.

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

ninnithequeen kirjoitti:Bettystä ny tiesin ettei voi sietää mua
Eipäs liiotella.
ninnithequeen

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Bettystä ny tiesin ettei voi sietää mua
Eipäs liiotella.
En toki. Sulla on vaan tapana muutenkin huudella muille kuulumattomia asioita, vai? Ainoastaan omalta osaltani olen tämän huomannut.
BettyB.

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

ninnithequeen kirjoitti:En toki. Sulla on vaan tapana muutenkin huudella muille kuulumattomia asioita, vai? Ainoastaan omalta osaltani olen tämän huomannut.
Ihan yleisessä tiedossa olevia asioita ja niitäkin vaan silloin kun joku tekee minusta olettamuksia.
ninnithequeen

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:En toki. Sulla on vaan tapana muutenkin huudella muille kuulumattomia asioita, vai? Ainoastaan omalta osaltani olen tämän huomannut.
Ihan yleisessä tiedossa olevia asioita ja niitäkin vaan silloin kun joku tekee minusta olettamuksia.
Joopa joo.
Kyllä käytiin päälle ku toinen yritti esim. pikkujouluja järkätä. Ja ihan apuja sulta kysyin sillon.
ninnithequeen

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

McJanne kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
BettyB. kirjoitti: Eipäs liiotella.
En toki. Sulla on vaan tapana muutenkin huudella muille kuulumattomia asioita, vai? Ainoastaan omalta osaltani olen tämän huomannut.
Kyllä mun tisseistä oli juttua aiemmin, prkle, kuvien kanssa vielä!
No mut sul onki hyvät tissit ;)
Herra Manala

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

ninnithequeen kirjoitti:Joopa joo.
Kyllä käytiin päälle ku toinen yritti esim. pikkujouluja järkätä. Ja ihan apuja sulta kysyin sillon.
Ympyrätalon rosso rules OK.
Tix

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Tix »

Pidettäiskö sellanen emätinorkkumiittii, missä Ninni demonstrois kaikille miten Tosimies Ottaa Vosun tai vaihtoehtoisesti laittaa peniksensä emätinoravan pesään?
ninnithequeen

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tix kirjoitti:Pidettäiskö sellanen emätinorkkumiittii, missä Ninni demonstrois kaikille miten Tosimies Ottaa Vosun tai vaihtoehtoisesti laittaa peniksensä emätinoravan pesään?
Joo, jos sä lupaat olla Maniksen päällä!
BettyB.

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

ninnithequeen kirjoitti:Kyllä käytiin päälle ku toinen yritti esim. pikkujouluja järkätä. Ja ihan apuja sulta kysyin sillon.
Miten mä muistan tän homman menneen jotenkin ihan toisin? Lopultahan se toki muodostui lähes farssiksi.
Tix

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Tix »

ninnithequeen kirjoitti:Joo, jos sä lupaat olla Maniksen päällä!
Maniksella on liian korkee BMI ja liian tiukka pillu.
Herra Manala

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Tämähän alkaa muodostumaan turbosuperjuutalaisvainoksi.

Emätinorkku, anyone?
ninnithequeen

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Kyllä käytiin päälle ku toinen yritti esim. pikkujouluja järkätä. Ja ihan apuja sulta kysyin sillon.
Miten mä muistan tän homman menneen jotenkin ihan toisin? Lopultahan se toki muodostui lähes farssiksi.
Miten mä muistan ihan toisin, lopuksi meni toki farssiksi. Voih, ku olis yyveet tallessa. Ne sun ekat pikkarit OLI hienot ja kivat.
Mut hei, ei se mitään, muistan taatusti lopunikäni etten sulta apuja enää pyydä.
BettyB.

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

ninnithequeen kirjoitti: Ne sun ekat pikkarit OLI hienot ja kivat.
Itkusta ja parusta ois voinu päätellä toisin.
ninnithequeen kirjoitti: Mut hei, ei se mitään, muistan taatusti lopunikäni etten sulta apuja enää pyydä.
Helvetin hyvä.
ninnithequeen

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ne sun ekat pikkarit OLI hienot ja kivat.
Itkusta ja parusta ois voinu päätellä toisin.
Niistäkö, jotka tuli etukäteen maksamatta?
BettyB.

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

ninnithequeen kirjoitti:Niistäkö, jotka tuli etukäteen maksamatta?
Käsittääkseni KUKAAN ei maksanut etukäteen, vaan vasta mestoilla. Ihan kuten oli sovittukin.

Siellähän sitten JOKU päätti olla kokonaan maksamatta, eli MINÄ maksoin jonkun kitisijän safkat. Ja toisekseen paikalle ilmaantui henkilö/itä, jotka eivät olleet tulostaan ilmoittaneet, ja näin ollen ilmoittautuneille piti järjestää lisätuoleja jo valmiiksi ahtaisiin pöytiin.

Haluatko tarkemman raportin? Voin laittaa sen yyveellä.
Viimeksi muokannut BettyB., 26.05.2008 14:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Onneks mua valistettiin et täällä menee tällainenkin keskustelu! Mä jo luulin palstan kuolleen.

Jatkakaa..

(mä saan muuten sit isompaa ku Ninni, 33cm ju nou pox?)
The great club outshines the individual, always and forever.
ninnithequeen

Re: Emätinorgasmi

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

BettyB. kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Niistäkö, jotka tuli etukäteen maksamatta?
Käsittääkseni KUKAAN ei maksanut etukäteen, vaan vasta mestoilla. Ihan kuten oli sovittukin.
Niinpä.

Tiedät mitä tarkoitan.