Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
slam

Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja slam »

Minusta vaikuttaa, siltä että kukkien vieminen naiselle on aika off juttu nykyään? Miten on muiden mielestä? :roll:

ps. RekkamiesSeksuaalisuuteeni ei myöskään sovellu kukkakedolla kyykistely, että itse en veisi ja olisihan se nyt vähän imelääkin?
AarneAnkka

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Väliäkö mitä antaa, se on se ajatus sen lahjan takana joka ratkaisee. Tässä mielessä kukatkin voivat olla ihan jees.

Paitsi tietty jos se on semmoinen kallis pilalle hemmoteltu luksusblondi johon voi tehdä vaikutuksen vain arvoesineillä, optiosalkulla ja urheiluautolla.
Bliss

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kukaan ei kuitenkaan älyä tuoda sellaisia kukkia mistä pidän, eli tälle naiselle ei ainakaan kukkia kannata kantaa. Ruusut ainakin on aika off-juttu. Mutta mun mielipiteen perusteella ei todellakaan pidä yleistää :D
PerttiMakimaa

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Totta kai.
killkill

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Ruusut ovat todella vähän passé.
Viimeiset viemäni kukkapuketit ovat olleet joko pieniä run.. RUUKKUkasveja tai sitten.. mikäs se oranssi, auringonkukan näköinen rehu on nimeltään?

Hyvin ovat kelvanneet. Kukkia vievän miehen täytyy aina muistaa varmistaa, että alibi on kunnossa. Varsin usein salaatin tarjoilu käsitetään merkiksi miehen huonosta omatunnosta.
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja martza »

Kyllä kukkien vienti on vähintä, miten Mies voi Naistaan hemmotella. Kukkia voi viedä vaikka ei ole mikään merkkipäiväkään. Voi sitä monella muullakin tavoin antaa huomionsa Naiselle. Kosketukset, sanat, ym. Vai kuulostaako tämä vanhanaikaiselta. Minusta ei.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Patz

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja Patz »

killkill kirjoitti:mikäs se oranssi, auringonkukan näköinen rehu on nimeltään?
Se on gerbera.

Ja juurikin näin: vie naisen lempikukkia, älä tusinatylsimysruusuja (paitsi jos ruusu on neidin lempikukka, mutta niissäkin väri ratkaisee). Ei oo helppoa olla mies!
killkill

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Patz kirjoitti:Ei oo helppoa olla mies!
Vihdoinkin joku huomasi! Tämänkin rosoisen ulkokuoren alla on herkkä, runollinen sielu. Silti kaikki haluavat vain ruumiini. En minä ole pelkkä lihanpala! Minullakin on TUNTEET!
Exsat

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Kyllähän sitä olisi mukava joskus saada kukkia.. :wink: Mun kukkakokemukset rajoittuu lähinnä niihin nuutuneisiin baarissa myytäviin hileillä sotkettuihin ruusuihin ja johonkin 19-vuotis syntymäpäivälahjaksi silloiselta poikaystävältä saatuun tohvelikukkaan.

Leikkokukat on kauniita, mutta mua jotekin surettaa kun ne on jo valmiiksi katkottu ja laitettu veteen kuolemaan hiljalleen. Ehkä joku ruukkukasvi sopisi mulle paremmin.
AarneAnkka

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Kyllä: myös nykyajan naiset haluavat kukkia (verbi).

Suokaa anteeksi. Otsikko antoi tilasuuden puujalkavitsiin.
Kid

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja Kid »

Tää nykyajan nainen ainakin haluaa. Ruusuja, gerberoita, viherkasveja jne. Ihan sama mitä kunhan toinen on ihan ajatuksella, juuri minulle ja minua ilahduttaakseen ne hankkinut. En välttämättä halua mitään anteekspyyntökasveja..
Ihan muuten vaan, ilman merkkikpäivää tai muuta.
Siis kyllä :)
tonttu8

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja tonttu8 »

Kyllä musta ainakin on mukava saada kukkia. :)
Kompaan AA:ta tässä, ajatus on tärkein.
pertzi

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja pertzi »

Naiset rakastavat kukkia, mutta eivät kehtaa toivoa niitä, kun niiden haluaminen on muka vanhanaikaista. Jos epäilet, että kukkien kohde on näitä moderneja epäilijöitä, niin ruukussa kasvava viherkasvi on aina hyvä vaihtoehto. Leikkokukat ovat vähän tuhlausta, mutta joskus niitä on mukava antaa ja saada. Silloin kannattaa tehdä kunnon värikäs kimppu.

Jos haluat antaa jotain pientä, niin ehkä tämä on hyvä:

http://www.pulju.net/shop/product_details.php?p=477

p.
ninnithequeen

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kyllä kyllä! Kukkia tännekin ja paljon. Viimeksi saatiin tyttären kanssa molemmat omat ruusumme Naistenpäivänä.
Ja eräs vanhempi virolainen herrasmies toi mulle valtavan kimpun kukkia duunissa tossa yks päivä. Sinne mä ne sit jätin muitten iloksi, mitä nyt kotiin asti roudaamaan.
Bliss

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kaktuksia tai valkoisia liljoja mulle, kiitos. Ja ei mitään söpöjä minikaktuksia, vaan julmia piikkipalloja, mitä isompia, sen parempi.
Avatar
Gattaca
Kitisijä
Viestit: 4424
Liittynyt: 16.08.2005 16:12

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja Gattaca »

Herkkää nähdä yllätys ja imarrelluksi tulon puna naisen kasvoilla, kun kukkia vie. Melkein pöksynsä kostuvat samalla, mikä toki on kukkien viennin tarkoituskin.
slam

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja slam »

Patz kirjoitti:Ei oo helppoa olla mies!
En kehtaisi kävellä kadulla kukkapuska kädessä ja alucaaran rekkalippis päässä. Tätä tää on tämä rekkaseksualismi.
slam

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja slam »

Gattaca kirjoitti:Herkkää nähdä yllätys ja imarrelluksi tulon puna naisen kasvoilla, kun kukkia vie. Melkein pöksynsä kostuvat samalla, mikä toki on kukkien viennin tarkoituskin.
voisi puskalla vähän koputella pillun pieluksia. "tyttönen täältä, otetaan"

Pitäisi vaan ensin kuljettaa se kukkapuska paidan alla piilossa perille.
Avatar
Impi
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 184
Liittynyt: 18.08.2005 8:46

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja Impi »

Kukkia on ihana saada. Mutta harvoin. Mulle mieluummin jotain sellaista, mistä on käytännön iloa, esim vienti syömään, leffaan, keilaamaan, baariin, shoppailemaan..
Siveellistä elämää jo vuodesta 2005
Exsat

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja Exsat »

Impi kirjoitti:Kukkia on ihana saada. Mutta harvoin. Mulle mieluummin jotain sellaista, mistä on käytännön iloa, esim vienti syömään, leffaan, keilaamaan, baariin, shoppailemaan..
Mä ottaisin ennemmin ne kukat. Ruokaa ja elokuvalippuja osaan ostaa itsekin, mutta kukkien saaminen olisi niin luksusta. Tietysti jos ensin kukkia ja sitten vielä syömään, niin kyllähän sekin tietty kelpaisi.
ninnithequeen

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tulikin muuten mieleen että juuri nyt haluaisin saada kanervoja etupihalle. Paljon. Ja parvekkeelle. Paljon. Anyone?
Vai pitääkö nekin ostaa itse TAAS :(
Geetzu

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Iso kyllä rehuille! Ei niitä jatkuvasti tarvitse kanniskella mutta on se vaan niin täydellisen ihanaa kun toinen on väsynäkin kotimatkalla kurvannu kiskan kautta ja napannut ihan vaan sen yhden punaisen upean ruusun mukaansa... Ah. Meillä on muodostunu vähän läpäks sekin, että lähikiskan setä tuo miehen netin kautta tilaaman kukkapuskan kun mies on "liian pitkällä" reissulla. Ja sit pitää epäilevänä narttuna heti soittaa ja tentata puhelimessa, että mitäs hutsua sitä on käyty polkemassa, kukkiahan toki ostetaan naiselle vain pahimmissa morkkiksissa... :]
Herra Manala

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

AarneAnkka kirjoitti:Paitsi tietty jos se on semmoinen kallis pilalle hemmoteltu luksusblondi johon voi tehdä vaikutuksen vain arvoesineillä, optiosalkulla ja urheiluautolla.
Voi tietäisitpä vain miten vaikeaa arki sellaisen kanssa on. :stfu:

martza kirjoitti:Kyllä kukkien vienti on vähintä, miten Mies voi Naistaan hemmotella.
Miksi sille naiselle sitten pitää antaa juuri sitä, mikä on omasta mielestään vähintä? Minusta se kuulostaa halventavalta.

Geetzu kirjoitti:Iso kyllä rehuille! Ei niitä jatkuvasti tarvitse kanniskella mutta on se vaan niin täydellisen ihanaa kun toinen on väsynäkin kotimatkalla kurvannu kiskan kautta ja napannut ihan vaan sen yhden punaisen upean ruusun mukaansa...
Ja sinä olet sillä aikaa tehnyt mitä miehesi vuoksi? Niin juuri, runkannut ja kityillyt!
Nowaysis

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja Nowaysis »

Kyllä minusta 1-126235052 ruusua on romanttisempi ele kuin viherkasvi. Mutta makunsa kullakin. Viimeksi sain ruusun pojaltani toissapäivänä. Oli mummun kanssa semmosen hankkinut kun äidillä oli hieman rankka päivä. Eleenä aivan ihastuttava :h:

Ulos kanervia ja jokunen sypressi hakusessa, jaksais vaan..
Geetzu

Re: Haluaako nykyajan nainen kukkia?

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Herra Manala kirjoitti:Ja sinä olet sillä aikaa tehnyt mitä miehesi vuoksi? Niin juuri, runkannut ja kityillyt!
Hassukka, mä teen ruokaakin nykyään. Ja rakastan pyykkäämistä ja koti on aina puhdas siisti ihana, aivan kuin minäkin. Niin ja toki siis olen valmiina kun toinen tulee ovesta sisään, kyllä se riittää. :]
Vastaa Viestiin