välipäivä krapuloistansa toipumiseen Lauantai mitä antoi?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

välipäivä krapuloistansa toipumiseen Lauantai mitä antoi?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Päivät vaihtu. ilman yötä, ilman työtä, huomaatte sen ♫ ette ♪ joo ♫..

viiponlopun kruunu? Lapin kultsi? nej tack!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: välipäivä krapuloistansa toipumiseen Lauantai mitä antoi?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Stressittömän viikonlopun tarjoaa putipuhdas koiraton koti!
Olen niin fiiliksessä! Nyt hippasen terassille siiderin kimppuun. Vitu, rakastan! Sais aina olla kesä.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: välipäivä krapuloistansa toipumiseen Lauantai mitä antoi?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Lähetin miehet matkaan halki puolen Suomen, hakemaan mun viimeistä muuttokuormaa. Luksus. Ite vaan chillaan ♥

Tuli paniikki ku kaikki maksupohjat oli hävinny verkkopankissa!! :shock: Onkohan tää joku välivaihe vaan, kun on nyt tilejä muuteltu toisesta kaupungista toiseen jne?? Prkl, muuten oon pulassa pahassa kyllä.
Herra Manala

Re: välipäivä krapuloistansa toipumiseen Lauantai mitä antoi?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Eilen 11h työpäivä. Tänään 16h. Yrittäjän elämä on ihanata.
ninnithequeen

Re: välipäivä krapuloistansa toipumiseen Lauantai mitä antoi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Huomenii.

Lähtiskö joku mun kaa kattoo Sinkkuelämää-leffan täs joku päivä? Miestä ei kas kummaa kiinnosta...
Pyry-Matias

Re: välipäivä krapuloistansa toipumiseen Lauantai mitä antoi?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Eilen kymppituntisen duunipäivän päätteeksi levytin kolmevarttia ennen illan futispeliä. Voitettiin TPV:n kakkosporukka säbälukemin 5-4. Nyanssina mainittakoot, että tuo 3-4 kertaa viikossa reenaava jengi nokki meidät pari viikkoa sitten 9-0. Se oli semmonen yhdeksän pisteen voitto, se.

Mut joo, perus kasituntinen tänään sorvilla ja sit Viialaan duunikaverin vaimon kolmekybäsiin.

Väskää, kuus tuntia kelmut kiinni on liian vähän.
BettyB.

Re: välipäivä krapuloistansa toipumiseen Lauantai mitä antoi?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Onpas yllättävää. "Viralliset" duunihommat on tältä kesältä ohi ja kesäloma part I lähetymässä ja meikäläisellä pamahtaa kurkkukipu päälle. Ja se leukakin taas jumittaa oikealta puolelta. Aivan sama, tänään niin pöristeleln Ampparilla Lahteen ja liimaudun terassille tuijottamaan veneitä.

Koska aurinko alkaa paistaa??

Sain yöllä pitkästä aikaa kännipuhelunkin, jotenkin oon vähän kaivannut niitä, vaikka tässäkin tapauksessa soittaja oli väärä.
Viimeksi muokannut BettyB., 07.06.2008 9:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: välipäivä krapuloistansa toipumiseen Lauantai mitä antoi?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

ninnithequeen kirjoitti:Huomenii.

Lähtiskö joku mun kaa kattoo Sinkkuelämää-leffan täs joku päivä? Miestä ei kas kummaa kiinnosta...
Mä voisin :) Meijän piti eilen mennä kattoon se, mut käly teki oharit ja lähti synnyttään.. :roll: Saatana.
ninnithequeen

Re: välipäivä krapuloistansa toipumiseen Lauantai mitä antoi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Huomenii.

Lähtiskö joku mun kaa kattoo Sinkkuelämää-leffan täs joku päivä? Miestä ei kas kummaa kiinnosta...
Mä voisin :) Meijän piti eilen mennä kattoon se, mut käly teki oharit ja lähti synnyttään.. :roll: Saatana.
No tuu tänne Helsinkiin :)
Mä tarjoon vaikka majapaikankin. Tehään Sinkkuelämää-miitti :D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: välipäivä krapuloistansa toipumiseen Lauantai mitä antoi?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

ninnithequeen kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Huomenii.

Lähtiskö joku mun kaa kattoo Sinkkuelämää-leffan täs joku päivä? Miestä ei kas kummaa kiinnosta...
Mä voisin :) Meijän piti eilen mennä kattoon se, mut käly teki oharit ja lähti synnyttään.. :roll: Saatana.
No tuu tänne Helsinkiin :)
Mä tarjoon vaikka majapaikankin. Tehään Sinkkuelämää-miitti :D
Mukavaa olis! Oon kuitenkin lupautunut systerin seuraksi täksi päiväksi, kun sen ja mun miehet lähti yhessä hakeen mun kamoja Oulusta :) me vaan täälä relaillaan sillä aikaa 8)
NegaDuck

Re: välipäivä krapuloistansa toipumiseen Lauantai mitä antoi?

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Huomenta. Syöksyin aamulla suoraan ruokaostoksille kulkematta suihkuruudun kautta. Täten onnistuin nappaamaan itselleni halvat kanat viikonloppumuonaksi.

Tänään olisin hyvin voinut hyödyntää sen paketin sisällön, jos kuriiri vain olisi toiminut järkevästi ja soittanut minulle ennen toimitusta. Kerrotaan nyt tässä: sen ReadyNASin virtalähde päjähti. Ja näin pian ostamisen jälkeen. :x Takuuhuollon tiedoista kuitenkin paljastui että ko. laitteella oli jo ollut kaksi omistajaa, jotka olivat palauttaneet sen, ja laite oli sitten huollettu ja jälleenmyyty. Siksi sain sen halvalla. Virtalähde oli näköjään sitten ottanut tuona aikana damagea.

No ei se mitään, takuu on voimassa ja uusi virtalähde lähetettiin minulle tuotapikaa. Se vain pitää vaihtaa itse, mikä on suunnilleen yhtä iso operaatio kuin pöytä-PC:n virtalähteen vaihtaminen, ja takuusinetit pitää rikkoa. Mutta sanoivat että ei se kuulemma haittaa, se huomioidaan kyllä jos laite myöhemmin pitää lähettää takuukorjaukseen. Toivottavasti kuitenkaan ei tarvitse.
BettyB. kirjoitti: "Viralliset" duunihommat on tältä kesältä ohi ja kesäloma part I lähetymässä ja meikäläisellä pamahtaa kurkkukipu päälle.
Noni, tyypillinen stressiflunssa.
ninnithequeen

Re: välipäivä krapuloistansa toipumiseen Lauantai mitä antoi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

irmelianneli kirjoitti:
Mukavaa olis! Oon kuitenkin lupautunut systerin seuraksi täksi päiväksi, kun sen ja mun miehet lähti yhessä hakeen mun kamoja Oulusta :) me vaan täälä relaillaan sillä aikaa 8)
No ei ny tänään, mut joku päivä tässä. Oliskohan lähtijöitä? Kaik mun parhaat kaverit tuppaa olemaan miehiä, ja niitä ei tuo leffa kiinnosta :?
Akkaporukalla se pitää kyl muutenkin mennä kattomaan. Ja leffan jälkeen cosmopolitaneille :D
Bliss

Re: välipäivä krapuloistansa toipumiseen Lauantai mitä antoi?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:Ja leffan jälkeen cosmopolitaneille :D
Mielentilasta riippuen käy myös Long Island IceTea tai Sex On The Beach :roll:
ninnithequeen

Re: välipäivä krapuloistansa toipumiseen Lauantai mitä antoi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja leffan jälkeen cosmopolitaneille :D
Mielentilasta riippuen käy myös Long Island IceTea tai Sex On The Beach :roll:
Tyhymä!

Asiasta viidenteen: mulla on hukassa sun numero. Erinäisiä vitsiviestejä on kyllä tullu jostain tuntemattomasta numerosta, sinäkö se oooooot?

Laita tekstari vaik ni tallennan.
Bliss

Re: välipäivä krapuloistansa toipumiseen Lauantai mitä antoi?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

ninnithequeen kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Ja leffan jälkeen cosmopolitaneille :D
Mielentilasta riippuen käy myös Long Island IceTea tai Sex On The Beach :roll:
Tyhymä!

Asiasta viidenteen: mulla on hukassa sun numero. Erinäisiä vitsiviestejä on kyllä tullu jostain tuntemattomasta numerosta, sinäkö se oooooot?

Laita tekstari vaik ni tallennan.
Mä en lähetä ikinä ketju- tai vitsiviestejä, joten ne on kyllä joltain muulta.
killkill

Re: välipäivä krapuloistansa toipumiseen Lauantai mitä antoi?

Viesti Kirjoittaja killkill »

Huh. Drapulaa pukkaa ja puhalluttaa. Aijien kanssa oli hauskaa rymytä, mutta tuttuun tapaan homma lässähti kun päästiin baariin. Kaikki katoavat omille teilleen.
Kapakista ei jäänyt oikeastaan mieleen kun tuntemattoman blondin kanssa käymäni, kohtuullisen surrealistinen keskustelu:

(hengailen itsekseni, otan snapsia. Tiskiltä kävelee blondi)
B: Moi. Mä olen Marilyn Monroe
M: (5 sekunnin hiljaisuus) Moi, minä olen Bobby Kennedy (päälläkin bandana-huivi ja 'Head t-paita, joita senaattorivainaakin aina käytti)
B: Ollaanko me tavattu aikaisemmin?
M: Jos sä olet Marilyn niin me ollaan todellankin tavattu aikaisemmin!

(tässä kohtaa "Marilynin" kaverit onneksi keräilivät kuuluisan ystävänsä pois - onneksi koska sukkeluusvarastoni riittivät tasan noihin kahteen replaan)


Taidan lähteä hoitamaan darraa uudella lelulla...
Kuva
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: välipäivä krapuloistansa toipumiseen Lauantai mitä antoi?

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:Huomenii.

Lähtiskö joku mun kaa kattoo Sinkkuelämää-leffan täs joku päivä? Miestä ei kas kummaa kiinnosta...
JOO! :wink:
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: välipäivä krapuloistansa toipumiseen Lauantai mitä antoi?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Vaola kirjoitti:Nyt alkoi tekemään mieli grillata, kun tuossa eilisen ketjussa puntaroitiin herkkuja. Ei vaan ole grilliä. Eikä minnekään julkiseen makkaranpaistopaikkaan viitsi viedä kymmentä kiloa omia herkkuja. :(
Joo eilen tein paljon rillausta eri materiaaleilla, kanaa, kalaa, kasviksia, pihviä, makkaroita juusto wolhelmiä, XO-chorizoa, bratwurstia tuoremakkaraa! Jne. Todistusaineista puoliksi syöty pois..

Ja perästä kuuluu lupaan sen!
Pyyhin Netikettiin..
ninnithequeen

Re: välipäivä krapuloistansa toipumiseen Lauantai mitä antoi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ÄKKIÄ!!! Mikä tää biisi nyt Radio Suomella on?? Tietääkö joku?

EDIT: sanoivat sen, kerrankin.
Pyry-Matias

Re: välipäivä krapuloistansa toipumiseen Lauantai mitä antoi?

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kuinka paha ongelma minulla on, kun useampi duunikaveri on lyhyen ajan sisällä moittinut minua ja tarjonnut ratkaisumallia? Itse kiistän ongelman. Nimittäin en jaksa alati pestä kahvikuppiani ja totta mooses se kerää sgäggää. Ai miksi tästä kirjoitin? No, ei se minua kiinnosta, mutta teitä näyttäisi kiinnostavan. *kainalopieru*
ninnithequeen

Re: välipäivä krapuloistansa toipumiseen Lauantai mitä antoi?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pyry-Matias kirjoitti:Kuinka paha ongelma minulla on, kun useampi duunikaveri on lyhyen ajan sisällä moittinut minua ja tarjonnut ratkaisumallia? Itse kiistän ongelman. Nimittäin en jaksa alati pestä kahvikuppiani ja totta mooses se kerää sgäggää. Ai miksi tästä kirjoitin? No, ei se minua kiinnosta, mutta teitä näyttäisi kiinnostavan. *kainalopieru*
Näkisit faijan kahvikupin sen firmassa...

Mutsi sen joskus pesi, ja nous kauhee haloo :D
Ei maistunu enää kahvi samalta, ei.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: välipäivä krapuloistansa toipumiseen Lauantai mitä antoi?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Pyry-Matias kirjoitti: en jaksa alati pestä kahvikuppiani *kainalopieru*
tää on sellanen miesten tyyppivika, turha edes yrittää muuttaa. enemmän se ohikuseminen kenkuttaa.
kainalopierut on kivoja!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: välipäivä krapuloistansa toipumiseen Lauantai mitä antoi?

Viesti Kirjoittaja Niba »

ninnithequeen kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:Kuinka paha ongelma minulla on, kun useampi duunikaveri on lyhyen ajan sisällä moittinut minua ja tarjonnut ratkaisumallia? Itse kiistän ongelman. Nimittäin en jaksa alati pestä kahvikuppiani ja totta mooses se kerää sgäggää. Ai miksi tästä kirjoitin? No, ei se minua kiinnosta, mutta teitä näyttäisi kiinnostavan. *kainalopieru*
Näkisit faijan kahvikupin sen firmassa...

Mutsi sen joskus pesi, ja nous kauhee haloo :D
Ei maistunu enää kahvi samalta, ei.
Ainakin kun kahvikuppi pestää, se pestää kunnolla! Kunnolla ja heti eikä jätetä limaveteen likoamaan! :twisted:
Useilla kuten minulla se vika että yhteiset? savikupposet ja meillä vielä Sodexhon arabit päälle..
Kun kannetaan kannetaan kunnolla, mullakin perjantaina viis kuppia työpöydällä! Joutivat pesuun, laskujentarkastaja vei pari ja loput minä ite! Ja keitän parasta kahvia! 8)
Pyyhin Netikettiin..
1108

Re: välipäivä krapuloistansa toipumiseen Lauantai mitä antoi?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Isoäiti kannettu haudan lepoon, suomeksi sanottu ja suoraan puhuttuna otti henkisesti aika perkeleen lujille. Ei hymyilytä vieläkään.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: välipäivä krapuloistansa toipumiseen Lauantai mitä antoi?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Pyry-Matias kirjoitti:Nimittäin en jaksa alati pestä kahvikuppiani ja totta mooses se kerää sgäggää.
No daa! Jos et käytä maitoa ja sokeria, ei tuo ole mikään ongelma. Maidon kanssa se käy vähän ällömmäks.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin