Perjantai Kolmastoista

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
killkill

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja killkill »

BettyB. kirjoitti:Oho, lomatj 0 :]
Samikset kun vaan sais tehdä nämä v***n työt alta pois. Perjantaina klo 12 sitä haluaakin kuulla että "ai niin, enkö muistanut kertoa - ens maanantaiksi pitäisi tehdä yksi iso www-päivitys"... :evil: :evil:
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NegaDuck kirjoitti:Aurinkolasit olivat jo 7 vuotta vanhat joten niistä korvataan vain 10% alkuperäisestä mummonmarkkahinnasta. Hupparin arvoa taas on vähän vaikea määritellä. Veikkaan että kostun vakuutusruuljanssista vain pari kymppiä.
Oletko aivan varma?
Paras päivä ikinä.
NegaDuck

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Riemumieli kirjoitti:Oletko aivan varma?
No kyl maar, kun katsoin kassakuitista, tarkistin vakuutusvihkosesta, ja vielä soitin silmälasiliikkeeseen tiedustellakseni uusien hintaa, ja heillä oli vielä tallessa edellisen ostokseni tiedot.

Olisivat varmasti palvelleet hyvin vielä toisetkin 7 vuotta.
Viimeksi muokannut NegaDuck, 13.06.2008 13:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Pitääkö niiden vääntää töitä työ- ja elinkeinoministeriössä niin kovaa että talokin syttyy tuleen, hirvee hedari iski tästä savusta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18750
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja Niba »

MegaDuck kirjoitti: No tokkiinsa. Pukuhuoneen nurkkaan jätin hupparin ja kengät, ja vain kengät olivat jäljellä palatessani.


Mut eipä tuo mittään. Hupparilla ei ole väliä, saan helposti uuden samanlaisen tuolta varastosta. Vähän aikaa pitää vaan ajella ja Tapiomiittailla ilman aurinkolaseja...
Oikeastaan ns. luojan lykky! Saat ne vanhat pois silmiltäsi koska eikö 7 vuodessa Egyptikin mennyt kanttu vei joten uudet lasit on itse asiassa ASIAA! Onneksi silmillesi! Koetetaan kääntää tämä menetys voitoksesi?!
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

NegaDuck kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Oletko aivan varma?
No kyl maar, kun katsoin kassakuitista, tarkistin vakuutusvihkosesta, ja vielä soitin silmälasiliikkeeseen tiedustellakseni uusien hintaa, ja heillä oli vielä tallessa edellisen ostokseni tiedot.
Rehellisyys maan perii ja sitä rataa...
Paras päivä ikinä.
NegaDuck

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Riemumieli kirjoitti:Rehellisyys maan perii ja sitä rataa...
Jään katsos aina kiinni jos yritän yhtikäs mitään.
killkill

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja killkill »

Se oli sitten siinä ja nyt vähän h****tin äkkiä lomille täältä.
Hauskaa kesää kaikille, palailen ääneen tähän tietoon 5 viikon kuluttua - toivottavasti perheellisenä miehenä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Työnantaja kävi sitten heittämässä pullollisella samppakaljaa kesän toivotukseksi. No meikäläinenhän inhoaa kyseistä litkua, mutta onneksi kesälomarahat tipahti tilille niin tuli kiva fiilis.

KesälomaTJ 44
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Edith

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja Edith »

Mä sain läksiäisiksi mainosavainperän, mainospyyhkeen ja mainossateenvarjon kätevästi mainoskassissa. Että jos vesilinnunheittomiitti järjestetään, mulla on varusteet valmiina!
Pyry-Matias

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Tuli peruspalkka ja lomahynät samaan tiliin. Melkein kolme kiloa kaikkinensa :cheer:...tai oikeastaan :cry: ...pokeristakin tienaa paremmin.
BettyB.

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Oho, buukkasin ittelleni huomiseks vähän hommia eli omatoimisesti siirsin lomaani muutamilla tunneilla! Taidan olla sairaana. Tai sitten vaan ihku! Nyt tartteis hoitaa huone ens yöks mutten osaa päättää missä hotlassa yöpyisin...
1108

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Dilledong! 50/60 mahkut huitasta talvea karkuun töihin Kreikkaan. :]
Uu baby, toivottavasti homma natsaa.
Tix

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja Tix »

Lomalta palattu, seuraavaa odotellessa taidan minäkin ottaa kitinäkesäloman. Aurinkokin kivasti kutittelee. Ollaan ollaan neekereitä.. hop!
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Olipas opettavaiset bileet eilen. Opin muunmuassa sen, että mä en pidä salmarista enää ja sen, että mä en osaa tanssia.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
NuoriDaavid

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti:Pitääkö niiden vääntää töitä työ- ja elinkeinoministeriössä niin kovaa että talokin syttyy tuleen, hirvee hedari iski tästä savusta.
Pekkarisen Suomi Soffasta takaisin hakemat taulut ja investointitukipäätösten arkisto ovat mystisesti syttyneet tuleen.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja Clay »

sipsi kirjoitti:Olipas opettavaiset bileet eilen. Opin muunmuassa sen, että mä en pidä salmarista enää..
Et vaan juonu sitä tarpeeks.
sipsi kirjoitti:..ja sen, että mä en osaa tanssia.
Et vaan juonu salmaria tarpeeks.

Toiset ei opi sitten millään.
Nyt penikseni on fantastinen!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vaola kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Meinas tulla sit 13. perjantain lapsi. Monta tuntia supisteli säännöllisesti pitkin iltaa/yötä, mutta eivät voimistuneet sitten mihinkään suuntaan. En suostunut mihinkään soittelemaan enkä lähtemään näytille, noudatan "vasta kun sattuu"- periaatetta. Sit nukahdin klo 03 ja heräsin klo 8.30 :shock: Se siitä sitten..
Maallikkona veikkaisin kuitenkin, että kohdunsuu on lähtenyt avautumaan, jos on säännöllisesti supistellut. Nyt vaan kaikki supistuksia edistävät toimet kehiin, niin saadaan huomenna miitissä jännätä ja odottaa. :P
Mies on tyhjä ja minä kulunut, ei auta enää! Nyt saunaan ->
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja Gat »

Elppis Poksauttaa ihan kohta? Onnea!

Minä taas olin kolme viikkoa Orimattilassa. Enoni (vanhaisäntä) on ollut nyt pitkään sairaalassa. Täysin kävelykyvytön ja vuoden sisään niin dementoitut, että välillä ei ymmärrä yksinkertaisiakaan lauseita. Kotiin ei enää pääse. Käytettiin kyllä aamusta-iltaan päivän reissu kotonaan invataksilla sekä pyörätuolilla. Siitä nukkui neljä tuntia ja vaipat vaihdoimme kahdesti. Vähän muttei paljoa protestoi sairaalaan palautuksesta. Muuten suurin osa päivistä siellä menee sairaalavierailuun.. tupakkaa, kahvilaan, tupakkaa.. Eipä silti, saattaa elää vielä pitkäänkin, arvioin puoli-yksi vuotta.

Minun elämäni on ikävässä välitilassa. Siellä on taloni, mutta taloksi en voi asettautua ennen kuin enoni delaa. Sitten olen kovin huolestunut isäni voinnista. Ties vaikka heittäisi veivin ennen enoani. On koko ajan kovin kärttyinen ja lopulta kertoi rintakivuistaan. Ei suostu lääkäriin. Surullista aikaa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
aimohaiku

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

...ja ensi viikolla kesäloma! Sen jälkeen olen tuottavampi yksilö! :)

Gatille voimaa ja rohkeutta synkkiin tunnelmiin!
ninnithequeen

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mihin The Setä meni :(
aimohaiku

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja aimohaiku »

ninnithequeen kirjoitti:Mihin The Setä meni :(
Karhu söi?
isohaara

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Jessus mut Crowmoorin extra dry saa janon aikaan. Todellakin kuivaa siideriä jota ottaa jo pelkän makunautinnon takia.
1108

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja 1108 »

aimohaiku kirjoitti:Karhu söi?
Join sen karhun just!
Herra Manala

Re: Perjantai Kolmastoista

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:Kolmesta liikkeestä tiedustelemisen jälkeen uusien aurinkolasien (polaroid, silmälasivahvuudet) hinnaksi muodostuu ~€250.
Onko niiden pakko olla Polaroid-merkkiset? IMO Polaroidin mallistot ovat ainakin männävuosina olleet aika tylsiä ja pyöreähkölinssisiä. Muilta valmistajilta (kuten jo mainitsemani CK) saa jo vähän futuristisempaakin sankaa polaroiduille vahvuuslinsseille.

Tosin esimerkiksi CK:t taisivat pyöriä 350 euron paremmalla puolella, joten ihan samaan hintaluokkaan ei päästä.
Vastaa Viestiin