maanantai

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
ninnithequeen

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Pakkaaminen EI oo kivaa! Mä unohan kuitenki jotain! Muistuttakaa ny mitä kaikkea tarvii siel mökillä...Vaatteita on ja siellähän ny pyörii vanhoissa t-paidoissa vaan. Saappaat on siellä omasta takaa, uimakellukkeet pakattu tytsälle, kaikkien puhelimien laturit pakattu, lääkkeet pakattu, kamera pakattu....mitä vielä??
Enttu

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja Enttu »

Jahs ... töihin taas iltapäivällä ja huomenna tiedossa ainakin 3h koulutus
NegaDuck

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Ihme tilanne. Tuli yskä ja hikka yhtaikaa. Menin viisi kertaa silleen "köhhik, köhhik, köhhik köhhik". :barf:
ninnithequeen

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

ninnithequeen kirjoitti:Pakkaaminen EI oo kivaa! Mä unohan kuitenki jotain! Muistuttakaa ny mitä kaikkea tarvii siel mökillä...Vaatteita on ja siellähän ny pyörii vanhoissa t-paidoissa vaan. Saappaat on siellä omasta takaa, uimakellukkeet pakattu tytsälle, kaikkien puhelimien laturit pakattu, lääkkeet pakattu, kamera pakattu....mitä vielä??
UNO-kortit pakattu!!!!111
Chap

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja Chap »

ninnithequeen kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Pakkaaminen EI oo kivaa! Mä unohan kuitenki jotain! Muistuttakaa ny mitä kaikkea tarvii siel mökillä...Vaatteita on ja siellähän ny pyörii vanhoissa t-paidoissa vaan. Saappaat on siellä omasta takaa, uimakellukkeet pakattu tytsälle, kaikkien puhelimien laturit pakattu, lääkkeet pakattu, kamera pakattu....mitä vielä??
UNO-kortit pakattu!!!!111
Onko muistettu pyykätä myös?!?!
BettyB.

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Äh, lähen lenkille.
ninnithequeen

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Chap kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Pakkaaminen EI oo kivaa! Mä unohan kuitenki jotain! Muistuttakaa ny mitä kaikkea tarvii siel mökillä...Vaatteita on ja siellähän ny pyörii vanhoissa t-paidoissa vaan. Saappaat on siellä omasta takaa, uimakellukkeet pakattu tytsälle, kaikkien puhelimien laturit pakattu, lääkkeet pakattu, kamera pakattu....mitä vielä??
UNO-kortit pakattu!!!!111
Onko muistettu pyykätä myös?!?!
Höh, no mitä veikkaat?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja saira »

Elppis kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Elppis kirjoitti:Ugh - seurustelu käy voimille!
Oota kun se on 2,5-vee, nousee ylös aamulla klo 5.30 viimeistään, ei nuku päiväunia ja illalla saa käydä väsytystistelun, että saa edes yöksi nukkumaan :twisted:
Uskon :) Raskausaika oli niiiiiiiin helppoa! Hyvä että yöllä oli pissitauota parin tunnin välein, kyl toi evoluutio on vinkee juttu.
Meiltä toisenlaista näkökulmaa, likka on ollut aamu-uninen tapaus. Eli ysiltä-kympiltä vasta ylös ja kunnon päikkärit päälle. Illalla suht nätisti mennyt nukkumaan siinä ysiltä tai sen jälkeen. Nyt vasta muutettu puolisen vuotta sitten unirytmiä kun tyttö meni hoitoon. Sekin meni todella nätisti, muutaman päivän siistillä harjoituksella.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Mahtava ilma!

Aion olla reipas ja laittaa loput pihasta kuntoon. Takapihalla lojuu iso kasa kiviä, jotka odottavat pääsyä omalle paikalleen. Siinä meneeki ilta perse pystyssä, siiderin voimalla 8)
Sitä ennen aion olla vielä reippaaNpi. Käyn ostamassa nartulle kevythäkin, uuden haalarin se jo sai reissua varten. Superhottia!

Ah, viikko eteenpäin mä hillun 100m2 kelomökissä ja nautin elämästä! :D
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
BettyB.

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

exPertti kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Äh, lähen lenkille.
Kannatettavaa. Lähtisin itsekin jos olisi mahdollista.
Kyllä kannatti! 65min erittäin pehmeällä lenkkipolulla kulutti ~600Kcal ja Training Effect 3,4. Diu diu!

Nyt en osaa päättää lähtisinkö Stadiin ostamaan serkulle synttärilahjaa ja leffaan vai painuisinko Porvooseen jätskille. Elämä on täynnä suuria valintoja!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BettyB. kirjoitti:Nyt en osaa päättää lähtisinkö Stadiin ostamaan serkulle synttärilahjaa ja leffaan vai painuisinko Porvooseen jätskille. Elämä on täynnä suuria valintoja!
Lähde stadiin ja tee samalla meikäläisen duunit, että pääsen kotiin nukkumaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
BettyB.

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bluntly kirjoitti:Lähde stadiin ja tee samalla meikäläisen duunit, että pääsen kotiin nukkumaan.
Sori, en taida osata sun duuneja. Teeskentele olevas kipeä ja painu kotiin nukkumaan ;)
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

No just, mua ärsyttää aivan sairaasti yks ihminen, ketä en oo koskaan edes tavannu. No, mut no can do..ei kaikkien kanssa tartte tulla toimeen, mut oishan se tietty ihan jees.

Maanantaita kaikille! Voisin ostaa kohta jo kamman, koska TJ lomaan on vajaa kolme viikkoa. (Plääh..) Oli ihan nasta viikonloppu, vaik en päässykään lähellekään Tuskaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
SikaMika

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Krapula. Tuli eilen tissuteltua puistossa ja baarissa pikkutunneille. Jaksoin vaivoin raahata perseeni aamulla lekurille, otin koko viikon saikkua.

Elämä on vuoristorataa. Krapulaa ja humalaa. Ihastumista ja ikävää. Tapasin lauantaina Elämäni Naisen, vietettiin hauska ilta, yö, aamu ja päivä, mutta sitten hänen täytyi palata kotipaikkakunnalleen. Ja sieltä ylihuomenna kuukaudeksi ulkomaille ja sieltä ilmeisesti takaisin omaan elämäänsä. Mieletön tyyppi, jossa yhdistyvät kuvankauneus, älykkyys ja - ahhh - se luonnonlapsimaisuus ja sairas huumorintaju! Vähän harmittaa jos tämä jäi tähän...

Täytyy siivota, kämppä on kuin pommin jäljiltä. Vakuutusyhtiötäkin voisin muistaa pienellä kirjelmällä, jotta saadaan sairasloma- ym. korvausasiat kuntoon. Sitten menen nukkumaan, olen nukkunut muutamaa tuntia pidemmät yöunet viimeksi joskus keskiviikkona! Herään vasta perjantaina jolloin on lähtö Ruisrockiin.
BettyB.

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Awww... Citylempeä ;)
Pyry-Matias

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Dieselin slimwear paljasti karun totuuden - mulla on pikku paskamaha. Tekemätön paikka.
NegaDuck

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Aygo on nyt koeajettu. Kävin sen kanssa lounastamassa Ikeassa. Sehän on varsin hauska pikkupirssi. :D Minimalistinen, mutta hyvin suunniteltu. Sujahtaa parkkipaikalle naurettavan helposti. Alusta on napakka eikä heijaa mutkissa, muttei säikähdä töyssyjäkään. Kolmisylinterinen pikkukone kuulostaa hauskalta, ja saa tämän köykäisen auton ampaisemaan yllättävän pirteästi liikkeelle liikennevaloista, eikä huuda leipää moottoriteilläkään (mutta bemarimaiset maantieohitukset saa toki unohtaa). Ajamani malli oli neliovinen, ja näinkin pieneen autoon mahtuu taaksekin ihan mukavasti istumaan. Tavaratila on aivan hikisen pieni, mutta sitä saa tarvittaessa lisää kaatamalla penkit. Ajamassani autossa oli myös robottivaihteisto, mikä tekee ajamisesta leppoisan vaivatonta. Halutessaan sen saa manuaaliseksi jolloin kipakammat kiihdytykset ja moottorijarrutus onnistuu.

Miinuksia:
- Peltinen ja muovinen olemus (tämähän on tehty halvalla)
- Matkustajan puoleista ikkunalasia ei saa auki kuskin puolelta sähköikkunoissakaan
- Rengasmelu kuuluu läpi aika lailla isommilla nopeuksilla

Hintaisekseen varsin hyvä kaupunkiauto, taloudellinen ja helppo parkkeerata. Olisi aivan riittävä tarpeisiini tuokin. Jos alkaa tehdä tiukkaa, voin ottaa rahat irti Civicistäni ja vaihtaa tohon. :) (tai Pösö sataseiskaan, tai Citroën C1:een, sama auto käytännössä)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

BettyB. kirjoitti:
Bluntly kirjoitti:Lähde stadiin ja tee samalla meikäläisen duunit, että pääsen kotiin nukkumaan.
Sori, en taida osata sun duuneja. Teeskentele olevas kipeä ja painu kotiin nukkumaan ;)
Melkein kuka tahansa osaa juoda kahvia, mutustella kuivattua ananasta ja lueskella käsittämättömiä dokkareita.

Kipeyttä ei edes tarvitsisi teeskennellä, mutten viitsisi lähteä lekurille pienen kurkkukivun takia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bluntly kirjoitti:Kipeyttä ei edes tarvitsisi teeskennellä, mutten viitsisi lähteä lekurille pienen kurkkukivun takia.
Uskomatonta mutta totta, mulla ei ole oikeastaan mikään paikka täysin rikki, pieniä ruhjeita siellä täällä, mutta väsymystä&krapulaa lukuunottamatta oon aika siedettävässä kuosissa. Virvoitusjuomia tuli ehkä vähemmän nautittua kuin aikaisemmin, siinä varmaan syy.
Reilu tunti vielä niin pääsis kotiapäin köröttelee...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

SikaMikalle lämpimiä terveisiä, se on juurikin niin, että ne helmimmät ihmiset asuu aina toisissa kaupungeissa. Oon itseasiassa kelaillu viime aikoina vähän samankaltaisia juttuja.

Kotiin tahtois hän..siivoaminenkin on melkein siistimpää ku täällä hengaaminen toimettomana. Plop.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
1108

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Menin sitten mainoksen uhriksi ja testasin Hellcity 13 poppoota Soundin arvostelen valossa, nyt olen surullinen.

[youtube]http://youtube.com/watch?v=QzmPabVWQ3M[/youtube]

Voiko niiQ kliseisempää soppaa olla?
ninnithequeen

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Onks muillaki Iltalehden sivut nurin? Vai onks se tää mun paska kone taas vaa ku pelleilee...
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja sipsi »

ninnithequeen kirjoitti:Onks muillaki Iltalehden sivut nurin? Vai onks se tää mun paska kone taas vaa ku pelleilee...
Ei pääse lueskelee, ei. Tosin nää duunirakkineetkin saattaa pelleillä ihan miten sattuu. 50 min enää.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
bedlam

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja bedlam »

ninnithequeen kirjoitti:Onks muillaki Iltalehden sivut nurin?
Mtv3:n/luukun sivut eivät myöskään vastaa. Paskaa.
Mulli75

Re: maanantai

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:Vittu mikä loma muka? Kysyn vaan...
Neljän viikon kesäloma josta olen ehtinyt nauttia vasta n. 16 tuntia ja 20 minuuttia.
Vastaa Viestiin