TIISTAINA kalenterin sivu muuttui alhaalle, huomatkaa se!

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Bliss

Re: TIISTAINA kalenterin sivu muuttui alhaalle, huomatkaa se!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mää lähden ny! Siis niinq Jumboon ja johonkin.
Mulla on Bluntlyn kirjat kyydissä - laitan viestiä jossain vaihees. Lolita joutuu odottelee omiaan kun ei mahtunu autoon.
Vihtahousu

Re: TIISTAINA kalenterin sivu muuttui alhaalle, huomatkaa se!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Bliss kirjoitti:Lolita joutuu odottelee omiaan kun ei mahtunu autoon.
Sulla on kyl aika mini_auto jossei Lolita sinne mahdu...
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: TIISTAINA kalenterin sivu muuttui alhaalle, huomatkaa se!

Viesti Kirjoittaja syttiK »

voisaatananvittu. välillä mä vttu toivon olevani orpoperkele, ainakin just näillä hetkillä. jos asuisin mettässä, menisin karjumaan pihalle. nyt tyydyn vaan hillittee itteni.

:joikuus: :zap: :axe: :axe: :axe: :maanantai: :9mm: :bullshit: :paska:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Zeb

Re: TIISTAINA kalenterin sivu muuttui alhaalle, huomatkaa se!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Jos asunnon hintapyynti on 130000 erkkiä (ja oikeasti haluaa sen asunnon), niin mitä siitä kehtaa alimmillaan tarjota ettei vaikuta totaalimulkulta kapitalistiriistäjäsialta tahi täydeltä idiootilta?
Zeb

Re: TIISTAINA kalenterin sivu muuttui alhaalle, huomatkaa se!

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Äh, no älkää vastatko! Pihdatkaa tietouttanne senkin viisaudessanne kitsaat talousnerot! Lähden tästä sitten tekemään itsestäni jommankumman yllämainituista :|
Pyry-Matias

Re: TIISTAINA kalenterin sivu muuttui alhaalle, huomatkaa se!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Zeb kirjoitti:Jos asunnon hintapyynti on 130000 erkkiä (ja oikeasti haluaa sen asunnon), niin mitä siitä kehtaa alimmillaan tarjota ettei vaikuta totaalimulkulta kapitalistiriistäjäsialta tahi täydeltä idiootilta?
Ainahan voi kysyä ylintä hintaa mitä on tarjottu, mutta sitä harvemmin kerrotaan. Itse tosin aikoinaan tivasin siihen asti, kunnes tuo kävi ilmi. Etiketin vastaista, tiedän. Mutta 115 kiloa vois olla sopiva aloitus, jos kämppä ja sitä myötä hintapyynti vaikuttaa passelilta.

Eikös nuo asuntojen myyntihinnat tulleet juuri julkisiksi(tai joskus syssylläkö se oli?), joten tuo poistanee ainakin räikeimmät kiskurihintapyynnöt. Vaikuttanee yleisestikin pyyntien kohtuullisuuteen asiakkaan hyväksi.

EDIT: näinhän se olikin:

"Asuntojen hinnat verkkoon
Ylen TV-uutisten mukaan asuntojen myyntihinnat tulevat julkisiksi ensi syksystä lähtien. Toteutuneet kauppahinnat julkaistaan internetissä Asuntorahaston sivuilla. Erinomaista kehitystä, mikä varmasti rajoittaa asuntojen käsittämätöntä hintojen nousua ja mahdollistaa paremmin myös asuntojen yksityisen myynnin, kun todelliset myyntihinnat voi tarkastaa netistä."
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: TIISTAINA kalenterin sivu muuttui alhaalle, huomatkaa se!

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Herra Manala

Re: TIISTAINA kalenterin sivu muuttui alhaalle, huomatkaa se!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vihtahousu kirjoitti:Voisin loppuviikosta käydä ajamassa Kia:n Pro_ceed:in, jos vaikka nappais.
:shock:

Kuumetta? Saigonia? Kaik hyvin?
Vihtahousu

Re: TIISTAINA kalenterin sivu muuttui alhaalle, huomatkaa se!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Herra Manala kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Voisin loppuviikosta käydä ajamassa Kia:n Pro_ceed:in, jos vaikka nappais.
:shock:
Kuumetta? Saigonia? Kaik hyvin?
Nää, huoltosuhteita arvostan enempi kuin auton kevyttä teknillistä paremmuutta. Ja kukas vois olla parempi suosittelemaan kiesiä kuin ite mekaanikko joka niitä korjailee... Ei huvida tunkea enää rahoja kiesiin jolla en kuitenkaan ajele radalla/kovaa.
Pyry-Matias

Re: TIISTAINA kalenterin sivu muuttui alhaalle, huomatkaa se!

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kun tehdään tarpeeksi leväperäinen ja kiero kupru, niin eihän siittä kostaappelikaan ota selvää. Parsin juuri yhden jutun heppoiseksi kokonaisuudeksi. Nyt jännitetään saako tuon paskakasan uusi omistaja selvää mitä yritinkään kertoa. ...sitten voikin loppupäivän vetää vasurilla ja pintakaasulla odotellen illan omaa futismatsia.
Herra Manala

Re: TIISTAINA kalenterin sivu muuttui alhaalle, huomatkaa se!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vihtahousu kirjoitti:Nää, huoltosuhteita arvostan enempi
Mustangit ois helppoja huoltaa.
SikaMika

Re: TIISTAINA kalenterin sivu muuttui alhaalle, huomatkaa se!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Univelat kuitattu. Noustessani klo. 14.30 avaamaan ikkunat ja kiskomaan verhot sivuun, kuulin partsin alla olevalta tenniskentältä pelimiesten ihmettelyä siitä kuinka joku voi herätä vasta tähän aikaan. Ne ei kai ole kuulleet sellaisista mystisistä asioista kuten yövuoro tai kesä-/sairasloma.

Piti lähteä tällä viikolla täydentämään viinavarastoja lähden takaa, mutta kiitos erään ystävällisen kitinäläisen saankin hakea viinani suoraan satamasta ilman sinänsä turhaan matkaan tuhrautuneita kuluja.

Pelottavana huomiona todettakoon, että kun juopottelee kaksi päivää, kestää krapula sen samat kaksi päivää. Kun juopottelee kolme päivää, kestää krapula yhden päivän ja on iisimpi kuin kumpikaan niistä kahden päivän jälkitautipäivistä. Johtopäätösten paikka...
NegaDuck

Re: TIISTAINA kalenterin sivu muuttui alhaalle, huomatkaa se!

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Lintsillä käyty! 2 x Vuoristorata, 5 x Raketti, Hurjakuru, Vonkaputous, seihmesivuttainkieppuvavuoristorata, Pikajuna, Kummitusjuna, Vekkulitalo, Panorama, Monorail, se sisävuoristorata avaruusteemalla, hodari, pehmis, pölkynhakkaus, Sateenkaari, Mustekala, Autorata... missasinkohan jotain? Sateli aika lailla mutta gore-tex piti pintansa. Vonkaputoukseen meneminen sen kanssa oli kyllä vähän huijausta.... Ja päivän päätteeksi masu täyteen sushia. Klä ol hubaa. :ohyeah:

Ja illalla vielä sählyottelu.
Vihtahousu

Re: TIISTAINA kalenterin sivu muuttui alhaalle, huomatkaa se!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Herra Manala kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Nää, huoltosuhteita arvostan enempi
Mustangit ois helppoja huoltaa.
Ja halpoja&helppoja autoja päivittäisessä&ympärivuotisessa ajossa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: TIISTAINA kalenterin sivu muuttui alhaalle, huomatkaa se!

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Vihtahousu kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Nää, huoltosuhteita arvostan enempi
Mustangit ois helppoja huoltaa.
Ja halpoja&helppoja autoja päivittäisessä&ympärivuotisessa ajossa.
Ehe, touché :D
The great club outshines the individual, always and forever.
Bliss

Re: TIISTAINA kalenterin sivu muuttui alhaalle, huomatkaa se!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Mikähän pöljä on vastuussa ellos-katalogin kuvausten castingista? :D
Kuva

Ihan oikeesti, voiko naurettavamman näköistä "mallia" olla.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: TIISTAINA kalenterin sivu muuttui alhaalle, huomatkaa se!

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Bliss kirjoitti:Ihan oikeesti, voiko naurettavamman näköistä "mallia" olla.
Olisit nähny mut aamulla kokeilemassa eri karvoitusmalleja kun niitin naamaa pikkuhiljaa näkyviin...
Bhven

Re: TIISTAINA kalenterin sivu muuttui alhaalle, huomatkaa se!

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Bliss kirjoitti:Ihan oikeesti, voiko naurettavamman näköistä "mallia" olla.
Katsoin ensin, että Janne Puurtinenhan se siinä, mutta ei kai olekaan.
Bliss

Re: TIISTAINA kalenterin sivu muuttui alhaalle, huomatkaa se!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

pikkuego kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Ihan oikeesti, voiko naurettavamman näköistä "mallia" olla.
Olisit nähny mut aamulla kokeilemassa eri karvoitusmalleja kun niitin naamaa pikkuhiljaa näkyviin...
:D
Tolla mallilla on ko. puuha jäänyt pahasti kesken. Luulee reppana muistuttavansa Johnny Deppiä nuilla korsoviiksillä
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: TIISTAINA kalenterin sivu muuttui alhaalle, huomatkaa se!

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:Tajusin vasta että mullahan on , taidan riipaista! Voisin loppuviikosta käydä ajamassa , jos vaikka nappais.
Vaihtaa mopoon siis?

18.7. ??

OK.

P.S. Kuis' monta kertaa Arska ite on luokalle jäänyt kun täällä hengaa?
RIKAS NABA!

Mulla on aika tylsänsuora kouluputki. Vain vanhempien työmatkat omaan ja ulkomaahan ovat sekoittaneet pari kertaa koulunkäyntini ja ne tuli korvattua päinyhteen.
Mutta noin periaatteessa 9 luokkaa pirunkoulua ja sitten kolme lukiota, ylioppilas ja sitten yliopistoo. Siinä määrin oon aika tylsä. Tähän mahtuu kyllä monenlaista tunnetta ja tapahtumaa, mutta puitteet ovat nämä.
En oo saanut ehtoja ja oon ollut tylsän keskiarvon oppilas. Ei suurta tunnetta tässä. Ka on haitarissa noin 8,3-9,4 kouluaikanani. Huonoin numero oli muistaakseni Uskonto peruskoulun noin kahdeksannella kun pelleilin liikaa eli kuutonen ja paras on musiikki tai matematiikka ja se ainekirjoitus on aina ollut se mun juttuni. Kielissä olen aika itseoppinut ja en ollenkaan niin helposti uusia kieliä oppiva kuin jotkut. Historiaa olen alkanut ymmärtää ja kiinnostua vasta myöhemmällä iällä kovasti, ennen se oli ulkolukua. Biologia on hurjan kiinnostavaa, mutta en saanut oikein hyviä numeroita lukiossa. Kirjoitin reaalissa ainoastaan fysiikkaa ja psykologiaa, jota ainetta rakastan. Kemia oli jotenkin vaikeata ja meillä huono opettaja, mutta kun ulkoa olen moolit opetellut niin siinähän se meni. Matikka on mulle aina ollut tosi helppoa ja aina kiitettävä läpi elämän. En halua kehuskella, se vain on niin. Joskus todistukset ulkolukua silti, hehheh!
Eläinoppi vai mikäkumma se oli oli mieliaine ja maantieto, mutta tulokset heitteli. Kuvaamataito oli mieliaineeni. Ja ihan totta, värien käyttö on omasta mielestäni hyveeni. Minulla ei kuitenkaan ole lahjakkuutta sellaiseen "kyllitätimäiseen" hienoon taiteeseen. Lähinnä osaan täyttää esteettisesti tilan.
Mutta sitten ovat nämä elämänaineet, joista voisi myös saada arvosanan. En aina ole itseeni tyytyväinen. Menetettyjä mahdollisuuksia on joitakin nimenomaa mahdollisuuksien vuoksi mutta ne ovat menneet osa ohariksi ehkä liiallisen epävarmuuden vuoksi, mutta toisaalta olen sitten osannut olla hyvin tukevasti omalla pienellä maaperälläni. Ja varsin onnellisena!
Nyt odotan paljon tulevaisuudelta! Kunhan terveys on vaan hyvä niinkuin se vielä on ollut vallan erinomainen.

Tämä Kitinä on ihan kiva. Aikaa tämä kyllä vie ja addiktiota pukkaa, mutta onhan tämä kiva. Tosin en osaa olla muuta kuin oma itseni ja se ei aina kelpaa, heheh.
Kuten sanottu, kun RL ei aina anna näitä puheenaiheita kuin täällä, niin tämähän on vaihtelua. Ette te kumminkaan puhu niin tenniksestä tai golfista tai joistain jutskuista joita en aina tuo esille, jotka ovat minulle arkipäivää. Minusta on hauskakin lukea kun joku on paskalla. Hieman se punastuttaa täällä,kun en ole ikinä tuohon tyyliin oppinut tai opetettu, mut kyllähän se kuuluu elämään!!! Mitä suurimmin, heh! Siksi tykkään teistä useimmista kirj. perusteella oikeasti. Mutta hieman yliherkkä olen itseeni kohdistuvalle perusteettomalle tyhmänpuhumiselle ja ilkeydelle, joita muutama on harrastanut. Olen silti unohtanut ne ja koetan itsekin olla vähemmän ärsyttävä! KOSKA olen ihan mukava mies oikeesti! Joo!


STADINARSKA avoimena
SikaMika

Re: TIISTAINA kalenterin sivu muuttui alhaalle, huomatkaa se!

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Viinat noudettu, pikku pyörälenkki heitetty ja herkkusapuskat valmistettu + mätetty. Tiukkojen päätösten aika: jäänkö kotiin pupeltamaan jäätelöä vai painelenko puistoon juopottelemaan ihan pikkuisen? Toi jälkimmäinen tuntuisi olevan todo-monivalintalistan vaihtoehtona illasta toiseen...
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: TIISTAINA kalenterin sivu muuttui alhaalle, huomatkaa se!

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Aevan mahtavvaaa! Uusi ihana himbe alkaa olla asuttavassa kunnossa. Saunottukin ollaan jo kolmesti 8) Mä rakastan kyllä tätä tilaa ♥ Osaa todella arvostaa asioita kun on asunut 31 m2 yksiössä toisen elävän olennon kanssa monta kuukautta. Huh ihanuutta. Ainut paskakusiperkele että huomenna alkaa työt. Miten toi mun loma menikin noin äkkiä??? :evil: (2 pv loma..)
Herra Manala

Re: TIISTAINA kalenterin sivu muuttui alhaalle, huomatkaa se!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vihtahousu kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Mustangit ois helppoja huoltaa.
Ja halpoja&helppoja autoja päivittäisessä&ympärivuotisessa ajossa.
Halpoja kyllä, ja helppoushan on kiinni vain kuskin ajotaidoista. :) Huoltokulut ovat naurettavan alhaiset, eikä 12l satasella ole edes paljon!
Elppis kirjoitti:Ehe, touché :D
Eipäs tussutella siellä vailla parempaa ymmärrystä!
Vihtahousu

Re: TIISTAINA kalenterin sivu muuttui alhaalle, huomatkaa se!

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Herra Manala kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:
Herra Manala kirjoitti: Mustangit ois helppoja huoltaa.
Ja halpoja&helppoja autoja päivittäisessä&ympärivuotisessa ajossa.
Halpoja kyllä, ja helppoushan on kiinni vain kuskin ajotaidoista. :) Huoltokulut ovat naurettavan alhaiset, eikä 12l satasella ole edes paljon!
No sitten sun ajotaidot on pyllystä koska et aja talvella sillä mussukallasi :wink:
12l satasella ei nyt varsinaisesti ole vähääkään, kun uusien kakslitrasten eu-kulutus heiluu n.7-8l tienoilla.

edit: ja olihan mulla ihan oikeaakin asiaa!!! Bisse-hammasta kolottaa niin perkeleesti, apuuuuva!
Herra Manala

Re: TIISTAINA kalenterin sivu muuttui alhaalle, huomatkaa se!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Vihtahousu kirjoitti:No sitten sun ajotaidot on pyllystä koska et aja talvella sillä mussukallasi :wink:
Elä eppäile hetkeäkään ettenkö ajaisi, jos teillä olisi lunta suolan sijaan...
Vastaa Viestiin