Lauan lauan LAUANTAI

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Lauan lauan LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MUISTAKAA ettei Lauvantaina saa olla piirrustusta ja ajatella sydämmellä!

Toivoisin muuten, että vastaisitte Wimbeldonin kahteen kyselyyn miesten ja naisten voittajista tuolla harrastukset-osastossa!

Stadinarska vaanii oikeinkirjoitusta kuin SiniHAI :P
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lauan lauan LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hitsi, mua pani hyttynen illalla ja kun sitten katsoin niin se piru oli verta ottanut multa. Syhyi patti ja vieläkin syhyy nilkassani luun lähellä. Siitä on imetty verta LUVATTA!

Otti niin pannuun että haudoin kostoa hyttyselle, joka peräti itsekkäästi teki mitä tahtoi. TAPOIN sitten sen käyttäen NYT-liitettä ja iskemällä todella lujasti päin seinää! Mitä tästä opimme. vahvan Stadinarskan kanssa oli ihan turha lähteä härnäyslinjalle!

SA
kylmäverinen tappaja, herrasmies
Pyry-Matias

Re: Lauan lauan LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Komee herätys huomenna duuniin. Piti kumota tummaa isolla kauhalla. En tainnut voittaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lauan lauan LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Laittakaa nyt tuo syöpäläinen, 1108 kuriin. Hänhän käyttäytyy miten sattuu ja tahtoo. Teki taas jälkeeni uuden lauantaiketjun. Tahallaan.

SAIRA ainakin saisi nyt sanoa jotakin kaverilleen. En voi uskoa, että Saira hyväksyisi tällaista.

Enkä voi uskoa, että te muutkaan suurimmalta osalta.

Älkää ihmeessä antako oikeasti vääryydelle "valtaa", ja toki toivon, ettette kirjoittaisi tuohon ketjuun.

SA
NegaDuck

Re: Lauan lauan LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Mua ei oo hyttysenpistot ikinä vaivanneet niin kamalasti. Kutiavat hieman, mutta jos niiden antaa olla, ne lakkaavat kohta kutiamasta. Ärsyttävimmillään hyttyset ovat yöllä makuuhuoneessa, koska ne lentävät aina korvaan tai naamaan ja herättävät.

Nii, huomenta. Tänä iltana lähden kamujen kaa Hämeenlinnaan katsomaan Beowulfin, tällä kertaa ehtana 3D:nä. 8)
bedlam

Re: Lauan lauan LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Voi perse, että oli krapula. Töistä suoraan neljältä ryypiskelemään työporukalla ja tuiterissahan piti olla sitten kellon ympäri. Onneks tänään ei tartte kännäillä. Ilmathan on pal paremmat kuin mitä luvattiin, luulin että tämän päivän voi hyvällä omallatunnolla käyttää nukkumiseen kun vettä sataa kuiteskin.
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Lauan lauan LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja saira »

Saira ei nyt kyllä jaksa puuttua mihinkään vääryyksiinkään, saira sairastaa nyt kesäflunssaa. Saira haluaa vaan juoda inkivääriteetä hunajalla ja maata sohvalla. Tylsää... Mutta saira tukee kyllä Arskaa kirjoittamalla tähän ketjuun.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lauan lauan LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

saira kirjoitti:Saira ei nyt kyllä jaksa puuttua mihinkään vääryyksiinkään, saira sairastaa nyt kesäflunssaa. Saira haluaa vaan juoda inkivääriteetä hunajalla ja maata sohvalla. Tylsää... Mutta saira tukee kyllä Arskaa kirjoittamalla tähän ketjuun.
Olet kultainen kun kirjoitat. Ja erinomaista tajua sinulla olla diplomaattinen. Olin aika raaka sinulle ja riskeerasin , kun pyysin sinut asettumaan jommankumman kannalle koska toisena osapuolena oli kaverisi, mutta kiitos hienosta tyylistäsi. PARANEPA pian ruotuun Sairaseni! Pus

SA
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lauan lauan LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Arskis hiukan huolestunut, Betty! Miten maa makaa, kerro! Oletko huomannut, että hermostuin siitä kun minulle voi 1108 tehdä täällä mitä tahansa kuten aina tehdä päälle ketjuni ja toivon tukea.

Olen hyvin, siis erittäin iloinen siitä, että olen selkeästi saanut tukea ikäänkuin passiivisen aktiivisesti niin ettei oikein kumpaakaan lauantaiketjuun kirjoiteta.Minun on myös kirjoitettu! Mutta nyt sinä ja Bliss (joka tahallaan haluaa kasvattaa ketjua, huomaa) suurensitte ketjua 78 prosentilla. Tiedän kuitenkin,että sinä olet kiva ja ajatteleva, ettet sinä ole mitenkään ymmärtävä tätä ennen tai tietoinen, MUTTA BLISS ON! Miten voi ihminen elää ilkeydestä? Voiko se olla niin?

Ilta on aamua viisaampi. Olen kyllä levollinen. Onko Betty Arskan tukija vielä? Minä pelkään, että sulla on jokin hampaankolossa, voih!


VioletArskis
Viimeksi muokannut Stadinarska, 06.07.2008 9:30. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
BettyB.

Re: Lauan lauan LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Sori Arskis! Saanko antaa ihan pikkiriikkisen vinkin, ihan ilmaiseksi? Jos jatkossa haluat availla viikkisketjuja, avaa ne ihan vaan viikonpäivän nimellä ja ilman erikoistehosteita, sitten niihin varmasti kirjoittelee muutkin kuin sinä ja mussukkasi. Katsos, tämä Kitinä on kuin Kirstiläisen lähiön hiekkalaatikko, jossa kaikkien kanssa ei vaan leikitä. Vaikka mielestäni erilaisuus on ihana asia, täällä kannattaa sulautua massaan.

BB from Violet Hill
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lauan lauan LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

BettyB. kirjoitti:Sori Arskis! Saanko antaa ihan pikkiriikkisen vinkin, ihan ilmaiseksi? Jos jatkossa haluat availla viikkisketjuja, avaa ne ihan vaan viikonpäivän nimellä ja ilman erikoistehosteita, sitten niihin varmasti kirjoittelee muutkin kuin sinä ja mussukkasi. Katsos, tämä Kitinä on kuin Kirstiläisen lähiön hiekkalaatikko, jossa kaikkien kanssa ei vaan leikitä. Vaikka mielestäni erilaisuus on ihana asia, täällä kannattaa sulautua massaan.

BB from Violet Hill
Siis lue vielä äskeinen viesti. Korjasin sitä!

Sellainen yksi viikonpäiväsana ei auta yhtään. Asia on vain ihan sattuma, jos kaksi ihmistä sattuu olemaan silloin selvänä kun minä avaan viikonpäiväketjun eli 1108 ja Vihtahousu. He avaavat uuden ketjun vain koska minä olen sen avannut. He avaavat sen silloin, jos ei ole muita kirjoittanut.

On minulla sentään ainakin 90% avauksista onnistunut, ja niihin kirjoitetaan ihan tavallisesti ajattelematta kuka sen avannut on, mutta vääryys on inhottavaa.

En voi sulautua Kitinämassaan, koska en sitä edes näköjään osaa. Eikä se kyllä ole mitenkään järkevääkään. Alanko mä sitten täällä tylsäksi insinööriksi? Juu ei. Mieluimmin soudan venettä 24 h päivässä eestaas!

Puhdasta hiekkalaatikkoahan se on, peruskoulun ala-asteen vittumaisuutta ja lapsellisuutta!

Siksi en aikuisena sitten millään haluaisi kokea tuollaista. Se masentaa kun ihmiset voi olla tuollaisia! Tietenkin.

Tiedänhän minä sen, että olen liian persoonallinen, mutta samalla ihmettelen muita...

Mutta nyt on jokin asia, joka SINUA Betty painaa Arskan suhteen! Se on kovin ikävää. Mistä tuli lause "sinä ja mussukkasi"...? Hassu. Jos puhut Suvisesta, häntä olen sanonut mussukaksi. Hän on tyypillinen tukijani niin, että sallii ja pitääkin minusta, mutta en itsekään halua että hän "polttaa" itsensä puolustaessaan minua, koska noilla syöpäläisillä joka puolella maailmaa ja myös Kitinässä on se ominaisuus, että he saavat pahan valtaansa. Pahan puolelle mennään koska pelätään, että hyvä ei voita. Se on SURKEAA tässä maailmassa.

Saat kaukosuukon Betty. :h: Toivon ja uskon, että olet Kitinäkaveerini!


Stadinarska
kyllästymisen merkkejä sisältävä kiltti yrittäjä.
Viimeksi muokannut Stadinarska, 06.07.2008 9:42. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lauan lauan LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

...vahinkolaukaus...miksi ei poistoruksia? :o
Viimeksi muokannut Stadinarska, 06.07.2008 9:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lauan lauan LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

bedlam kirjoitti:Voi perse, että oli krapula. Töistä suoraan neljältä ryypiskelemään työporukalla ja tuiterissahan piti olla sitten kellon ympäri. Onneks tänään ei tartte kännäillä. Ilmathan on pal paremmat kuin mitä luvattiin, luulin että tämän päivän voi hyvällä omallatunnolla käyttää nukkumiseen kun vettä sataa kuiteskin.
MOI BEDDIS!

Mulle kävi ihan samalla tavalla tuon sään kanssa! Hehheh.
Parempaa jatkoa! :)

SA
Beddisfan
Vihtahousu

Re: Lauan lauan LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Stadinarska kirjoitti:Asia on vain ihan sattuma, jos kaksi ihmistä sattuu olemaan silloin selvänä kun minä avaan viikonpäiväketjun eli 1108 ja Vihtahousu. He avaavat uuden ketjun vain koska minä olen sen avannut. He avaavat sen silloin, jos ei ole muita kirjoittanut.
Moi, turskis. On semmoinen asia kun rasittavuus ja sä johdat sitä tilastoa varmasti kitinässä. Joo sä olet rasittavin kirjoittaja, ei siksi että suollat paljon paskaa vaan siksi koska siinä ei ole järkeä. Tosin en nyt vähään aikaan ole tutustunut tuotoksiisi koska olet 98% aikaa noressa, eniten kaikista. Mutta nyt näytit osaavan avata ketjun ilmansaatananpitkääotsikkoatälläistäeiolekauhenmukavalukeavaionko?
Sama koskee sitä värien käyttöä, liika on liikaa.

Toki kaikki täällä kirjoittaa itsekkäästä syystä, mutta pitää ajatella vähän muitakin. Joo ja nyt voit sanoa etten mä ajatellut sua, koska "kiusasin" sua. Guess wat? Pinna paloi jo aikaa sitten, se ei ole kiusaamista vaan vittuuntumista ja sen osoittamista. Ei täällä ei ole mitään kiusaus-salaliittoa niinkuin BB tuossa ylhäällä vihjailee ja sinäkin siitä puhut. Toki joillekin helpoille maaleille vittuillaan enemmän, mutta mielestäni täällä ei mitään noitavainoa harrasteta. Toki en tiedä kaikkea, puhun vaan mitä itse olen huomannut.

Avasit kivasti (=otsikko&pohjustus) maanantai-ketjun, jos jatkat tuolla linjalla, niin saatan ottaa sut joku päivä norestakin pois :wink:

ps. ei sen tartte kuitenkaan täysin 100% hajuton ja kuvainnollisessa mielessä väriton olla.
NegaDuck

Re: Lauan lauan LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Vihtahousu kirjoitti:ps. ei sen tartte kuitenkaan täysin 100% hajuton ja kuvainnollisessa mielessä väriton olla.
Muistanhan jopa minäkin ajan jolloin pari muutakin vakkaria täällä kirjoitti aina tietyn värisellä tekstillä...
Vihtahousu

Re: Lauan lauan LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

NegaDuck kirjoitti:
Vihtahousu kirjoitti:ps. ei sen tartte kuitenkaan täysin 100% hajuton ja kuvainnollisessa mielessä väritön olla.
Muistanhan jopa minäkin ajan jolloin pari muutakin vakkaria täällä kirjoitti aina tietyn värisellä tekstillä...
Jaa, ketäs tarkoitat?
Pyry-Matias

Re: Lauan lauan LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Vihtahousu kirjoitti: Jaa, ketäs tarkoitat?
Oliko HellBell ja joku toinenkin naispuolinen...ei muista.
NegaDuck

Re: Lauan lauan LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Olisko ollu myös Lolita tai KisSandra, ja BettyB (silloin Patz).
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lauan lauan LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mä kirjoitin aluksi aina värillisenä. Sitten sain tietää, ettei mustalla pohjalla näe lukea mun tekstiä :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
BettyB.

Re: Lauan lauan LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Mäkin kirjoitin aikanaan aina pinkillä. Ja kyllä toi sun teksti näkyy ihan mainiosti tällä mustallakin pohjalla... ;)
bedlam

Re: Lauan lauan LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Eikä Arska ole lähellekään ärsyttävin Kitinäkirjoittaja. Pöh.
MGandhi

Re: Lauan lauan LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Arskan tekstithän on näin helppo skipata. Ei tarvitse edes katsoa kenen tekstiä lukee ja kun sivu kaupalla joutuu skrollaamaan sitä tekstiä alas, niin muiden tekstin tunnistaa mustasta väristä ja vakiokokoisesta fontista.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lauan lauan LAUANTAI

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Vihtahousu kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Asia on vain ihan sattuma, jos kaksi ihmistä sattuu olemaan silloin selvänä kun minä avaan viikonpäiväketjun eli 1108 ja Vihtahousu. He avaavat uuden ketjun vain koska minä olen sen avannut. He avaavat sen silloin, jos ei ole muita kirjoittanut.
Moi, turskis. On semmoinen asia kun rasittavuus ja sä johdat sitä tilastoa varmasti kitinässä. Joo sä olet rasittavin kirjoittaja, ei siksi että suollat paljon paskaa vaan siksi koska siinä ei ole järkeä. Tosin en nyt vähään aikaan ole tutustunut tuotoksiisi koska olet 98% aikaa noressa, eniten kaikista. Mutta nyt näytit osaavan avata ketjun ilmansaatananpitkääotsikkoatälläistäeiolekauhenmukavalukeavaionko?
Sama koskee sitä värien käyttöä, liika on liikaa.

Toki kaikki täällä kirjoittaa itsekkäästä syystä, mutta pitää ajatella vähän muitakin. Joo ja nyt voit sanoa etten mä ajatellut sua, koska "kiusasin" sua. Guess wat? Pinna paloi jo aikaa sitten, se ei ole kiusaamista vaan vittuuntumista ja sen osoittamista. Ei täällä ei ole mitään kiusaus-salaliittoa niinkuin BB tuossa ylhäällä vihjailee ja sinäkin siitä puhut. Toki joillekin helpoille maaleille vittuillaan enemmän, mutta mielestäni täällä ei mitään noitavainoa harrasteta. Toki en tiedä kaikkea, puhun vaan mitä itse olen huomannut.

Avasit kivasti (=otsikko&pohjustus) maanantai-ketjun, jos jatkat tuolla linjalla, niin saatan ottaa sut joku päivä norestakin pois :wink:

ps. ei sen tartte kuitenkaan täysin 100% hajuton ja kuvainnollisessa mielessä väriton olla.
MOI VIHTIS!
En usko sinua kuitenkaan nyt tuossa. En nimittäin suolla ollenkaan pelkkää paskaa. Ja värien käyttökö saattaa kiusata jotenkin enemmän kuin silmittömät juoppopuheet ja kiroamiset ja umpitylsät latteudet (en tarkoita SUINKAAN sinua näillä vaan aika yleinen "hyväksytty trendi" nuorilla kirjoittajilla)

En tiedä täysin, mikä minussa rasittaa sinua, MUTTA MELKEIN täysin! Luulen, ja oikeastaan tiedän, että se on erilaisuutemme. Emme löydä yhteistä kieltä ja silloin, näin uskon, on kovin inhimillistä vesittää se toinen hassuksi (tällä kertaa sinun taholtasi. Näinhän käy LIVE-elämässäkin). Ettei vaan muutkaan ymmärtäisi tuota kummajaista, mitä minä en ymmärrä, niin lyödäänpä se lakoon.
Sääli sikäli, että minä haluaisin ehkä kovastikin tutustua sinuun tai ajatuksiisi. Ei ne ole ollenkaan huonoja sikäli. Olet raskasta työtä tekevä mies, niin ymmärtänyt olen, ja olen AINA arvostanut sellaisia enemmän kuin valkokaulustyöläisiä (vaikka itse olenkin EHKÄ sellainen osin), sinuakin arvostan ja usein miettinyt aikaisia aamunnousujasi ja työolosuhteitasi, ettäs tiiät!!, heh.

Itsekin olen työtä tekevä vaikka muilla saroilla.

Eläkäämme rauhassa. En usko sinua, että olet vain noista syistä rasittunut minusta. Usko nyt jos sillä on merkitystä, etten ole ärsyttävä ihminen niinkuin oikeasti enkä halveksi ketään! Sen haluan sanoa!
Mieti mistä ajatuksesi minun "rasittavuudesta" poikii ja ole rehellinen. Ihan rehellinen!

Ja sulle kiitos kun kommentoit. Se on aina hyvästä ja hyvät jatkot sulle ihan siis täältä lämpimästi! Vaikka uskalsin sanoa ehkä taas sinua ärsyttävän otaksuntani! Kiusaamis-salaliitto on jokatapauksessa täysin selviö ja tiedät sen. Siinä kyse on vain aivan samasta kuin koulussa: erilaisuudesta.
Mutta olen itse alkuajan tyhmälläkin provosoinnilla saanut tämän aikaan, tunnustan sen. Se oli jonkinlaista turhautunutta kontaktinyritystä kun huomasin, ettei erilaisuuteni kasvata täällä korkoa. Mutta sittemmin olen huomannut, että täällä on paljon upeita ajattelijoita ja joudun myöntämään usein oman pienuuteni! Mutta usein sitten taas en! Mutta maailma toimii näin!

Että ollaan kaikki yhtä suurta perhettä erilaisin yksilöin, tää oli nyt mun sanonta!

Vihatilemisiin hyviin :)

JA KIITOS NOISTA MUITTENKIN ihan mukavista huomioista Vihtiksen jälkeen! :)

Stadinarska
nyt sitten ilman väriä ihan kiltteyttään!!
Vastaa Viestiin