Sundag

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja aasi »

BettyB. kirjoitti:*hoil*
Tahdotko että sut pois näistä kuvioista veisin?

Huomasin juuri unohtaneeni syödä aamulla jo esille ottamani buranan. Nauratti.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Stinky

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Ihana viikonloppu takana ja nyt ahdistaa :(
Bliss

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Viides vähän-vaille-kolmevuotiaan megaraivari viikonlopun aikana koettu. Loppuuko poikien uhmaikä ikinä? :roll:
BettyB.

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Bliss kirjoitti:Loppuuko poikien uhmaikä ikinä? :roll:
Mulla on kokemusta vaan sellasista reilu kolmekymppisistä, ei vanhemmista. Ei lopu.
BettyB.

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

aasi kirjoitti:Tahdotko että sut pois näistä kuvioista veisin?
Uhkaileks sä??
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23504
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mihinkään rautakauppaan tässä päässyt kun piti kaikenmaailman rättikaupoissa luuhata viimeiseen asti, hyvä kun ehti formuloiden lähdön näkemään.

Käväistiin tuossa ruokaravintelissa haukkaamassa murkinaa, voi pojat kun hiukan hävetti kahden tuulipukukansaan kuuluvan sukulaisnaisen kommentit.

Aiheeseen liityen kysymys viisaammille. Eikä tonnikalapihvinkin kohdalla kuuluisi kysyä kypsyysastetta? Tänään saamani läpipaistettu köttyrä ei oikein vastannut muistikuviani viimekerroilta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Vihtahousu

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kotona. Äsken sieppasi taas vaihteeksi. Sit taas välillä on niin helvetin helppo olla yksin. Oluttakin olis kaapissa, mut ei maistu. Tai ei halua.
Tietääks joku sen Hancock-leffan hyvälaatusta versioo? Ainakaan VCDqualityssa ollut...
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja aasi »

BettyB. kirjoitti:Uhkaileks sä??
*katselee hämmentyneenä isoilla silmillään*
Tasan ei mene muumit kanootissa.
NegaDuck

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Tulipas muuten mureaa kanaa. Siis ihan niitä valmiiksi pakattuja marinoituja suikaleita. Laitoin pannulle, lisäsin vettä sen verran että kiehuivat upoksissa, ja annoin hautua kannen alla matalassa lämpötilassa, niin että vesi vain juuri ja juuri kiehui. En tiedä kuinka oikeaoppista se on, mutta hyvää tuli.
Bliss kirjoitti:Loppuuko poikien uhmaikä ikinä? :roll:
Ei. *polkee jalkaa keskenään*
BettyB.

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Ei kai keitetystä kanasta muutakaan voi tulla?

Kävin saunassa ja nyt käyn kuumana. Uh!
NegaDuck

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

BettyB. kirjoitti:Kävin saunassa ja nyt käyn kuumana. Uh!
Harmiksesi lähin järvi taitaa olla aika kaukana?
BettyB.

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NegaDuck kirjoitti:Harmiksesi lähin järvi taitaa olla aika kaukana?
Olisko tohon kilsa? Ja kylän läpi virtaa joki. Mut vesi on vielä liian kylmää mulle, katellaan sitte elokuussa...
NegaDuck

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

BettyB. kirjoitti:Mut vesi on vielä liian kylmää mulle, katellaan sitte elokuussa...
Mut sähän oot wanha uimari. :shock: Ja jopa mä, vilukissa, oon jo uinut kylmässä pohjavesijärvessä Keski-Suomessa. Tosin kyllä fuskasin ja käytin neopreenitossuja, koska muuten nilkat olisivat huutaneet kylmässä hoosiannaa.
Bliss

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Nyt olen päättänyt mihin haluan ensi keväänä muuttaa. Sitten pitäis vaan löytää se asunto.... :roll:
BettyB.

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^^ Minkäpä luulet olleen syyn mun uintiuran loppumiselle? Sanotaanko että uimahalli siinä seiskan pintaan aamuisin ei ole erityisen miellyttävä paikka...

Voi jessus, bongasin Entun kadonneen identtisen kaksoisveljen Citystä :D
Avatar
Starflare
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 188
Liittynyt: 01.03.2007 18:25

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja Starflare »

BettyB. kirjoitti:Sanotaanko että uimahalli siinä seiskan pintaan aamuisin ei ole erityisen miellyttävä paikka...
Miksei?
NegaDuck

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

BettyB. kirjoitti:^^ Minkäpä luulet olleen syyn mun uintiuran loppumiselle?
Itse asiassa en osaa arvata. Tuskin kylmyys kuitenkaan?
BettyB.

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

NegaDuck kirjoitti:Tuskin kylmyys kuitenkaan?
Just se.
BettyB.

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Starflare kirjoitti:Miksei?
Sut on väkivalloin herätetty, joudut nousemaan lämpimien untuvapeittojen alta ja ryysäämään jääkylmään talviaamuun. Bussilla kylmään ja kosteaan uimahalliin, puet uikkarit ja pipon, treeni, suihku, hiusten kuivaus, aamupala ja kouluun. Toista viitenä aamuna viikossa. Ei nappaa.
Avatar
Starflare
Kitinän väärinkäyttäjä
Viestit: 188
Liittynyt: 01.03.2007 18:25

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja Starflare »

BettyB. kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Miksei?
Sut on väkivalloin herätetty, joudut nousemaan lämpimien untuvapeittojen alta ja ryysäämään jääkylmään talviaamuun. Bussilla kylmään ja kosteaan uimahalliin, puet uikkarit ja pipon, treeni, suihku, hiusten kuivaus, aamupala ja kouluun. Toista viitenä aamuna viikossa. Ei nappaa.
Kuulostan ehkä oudolta, mutta mieli tekisi kokeilla tuollaista ainakin viikko :)
BettyB.

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

^ Hullu! :]
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Pallottelu Wimbedonissa alkoi taas!

Vain muutama game ja Nadal voittaa 3-0. Pelkään, et Fede kääntää matsin ja voittaa 2-3...

EIKÖ OLEKIN MIIIELENKIIIINTOISTA!

Oy Stadinarskan pelimetkut Ab
SikaMika

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

AHDISTAA!!

Heräsin päikkäreiltä, univelkaa on vieläkin niin paljon että huominen herätys töihin tulee olemaan silkkaa henkistä itsemurhaa. Sitä paitsi mulla on ikävä sitä viime viikonlopun mission impossible -tyttöstä... :cry:

Jospa purkaisin reissurepun, pesisin pyykkiä, pesisin itseni ja söisin ja katselisin tilannetta sitten uudestaan... :roll:
Avatar
alja
Kitinän uhri
Viestit: 521
Liittynyt: 17.08.2005 8:08
Paikkakunta: saunan taka
Viesti:

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja alja »

Stadinarska kirjoitti:Pallottelu Wimbedonissa alkoi taas!

Vain muutama game ja Nadal voittaa 3-0. Pelkään, et Fede kääntää matsin ja voittaa 2-3...

EIKÖ OLEKIN MIIIELENKIIIINTOISTA!

Oy Stadinarskan pelimetkut Ab
ja kiitosta vaan, maikkari ei näyttänyt matsia kokonaan... :( mä oon kyllä pettynyt jos ei Federer voita... :(

mähn
Ulkona paistaa aurinko,
mutta sisällä sataa.
bedlam

Re: Sundag

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Voi helevetti tosiaan mikä matsi. Mä kyllä olen Nadalin puolella, mutta kyllähän Federerin hermot näyttää tiukoissa paikoissa paremmin pitävän. Vanha kettu. Kaks ottelupalloa män ja viides erä alkaa.
Vastaa Viestiin