Keskiviikko

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Onnea Suviselle!
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

exPertti kirjoitti:Miten isosta alasta on kyse? Pelkkiin reikien ja pienten alojen tasoittamiseen tämä "Oiva Pikasiloite" on loistavaa ainetta.
No tuota, jos kyseessä on ämpäri niin kuvittelisin että tässä ei nyt Oivasta jutella...
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Ooh, huomenna Clifters Apollossa! Kuka lähtee mukaan??
BettyB.

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

exPertti kirjoitti:Voihan ämpäri viitata siihenkin, että pienet toimet siloittamiseksi eivät ole onnistuneet ja turhautuneena miettii sentin kerrosta joka kohtaan. :)
TOISEN ÄMPÄRILLISEN!! Älä nyt Pertti taas jaksa olla ärsyttävä. Vaikka sulla ei pysyiskään vasara kädessä ei se tarkoita sitä etteikö muilla pysyisi.
sipsi
Kitisijä
Viestit: 3083
Liittynyt: 15.08.2005 7:56
Paikkakunta: Itä-Helsinki

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja sipsi »

BettyB. kirjoitti:Ooh, huomenna Clifters Apollossa! Kuka lähtee mukaan??
Clifters on jees! Lisäksi on olemassa Kari ja Luri-duo. 8)
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Bliss

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

BettyB. kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Samalla reissulla vois hakea toisen ämpärillisen kittiä eteisen seiniä varten. Kohta oikaisen kaikessa ja haen tasoitetapettia. Vttu.
Darling, älä osta valmiita tasotteita vaan sekoita ne itse. Tulee parempaa ja huomattavasti helpommin käsiteltävää pintaa.
Joo, näin päädyin tekemään.
Ehkä mä joskus joulun aikaan jo pääsen maalaamaan....
Rouva Numba

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Synttärionnittelut Suviselle!
NegaDuck

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Jepujees, onnee Suvinen! :cheer:
safi

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja safi »

Kyl tää lomailu on kivaa. Maanantaina sain viimein ruuvattua uuden stongan pyörään. Tänään piti sitä sitten käydä testaamassa ja oli hyvä. Enää ei ranteet jämähdä pitemmillä siivuilla ja ohjaustuntuma on sata krt parempi + ulkonäkö parani huomattavasti. Naantalissa tuli pyörähdettyä terdellä kaffella ja sämpylällä. Oli siellä lapsiperheitä valtavasti. Muumimaailmaan menossa ilmeisesti... Huomen päräytän sitten Hämeenlinnaan ja loppuviikkokin jossain tien päällä. Täytyyki ruveta lomailemaan enemmän. Ilmat sais kyllä olla pikkasen kesäsemmät.

E: Joku eläkeläismummo yritti kyllä liiskata mut ajamalla kolmion takaa suoraan eteen, mut sain väistettyä. Kiitos tilanteiden harjoittelun. Suorat putket ei näköjään riitä pitämään meikäläistä elossa tai sitten täti oli täysin kuuro. Kyllä noista kyllä sen verran mökää lähtee, et pitäis kuulua aika kauas.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

safi kirjoitti:Kyl tää lomailu on kivaa.

E: Joku eläkeläismummo yritti kyllä liiskata mut ajamalla kolmion takaa suoraan eteen, mut sain väistettyä. Kiitos tilanteiden harjoittelun. Suorat putket ei näköjään riitä pitämään meikäläistä elossa tai sitten täti oli täysin kuuro. Kyllä noista kyllä sen verran mökää lähtee, et pitäis kuulua aika kauas.
Ei saa olla liian "villi ja vapaa" mummut voivat rusikoida hengiltä silloin..

SUV! Suviselle onnea, tuli jo miehen ikään ellei peräti naisen, älkääkä jaksako sitten pielustella viatonta pilkkua! :evil:
Pyyhin Netikettiin..
Bliss

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Ei jumalauta. Yläkertaan on ilmeisesti pystytetty trampoliini keskelle olkkaria. En keksi mistä muusta voi lähteä tuommonen ääni. :evil:
Alexandra

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Alexandra »

Bliss kirjoitti:Ei jumalauta. Yläkertaan on ilmeisesti pystytetty trampoliini keskelle olkkaria. En keksi mistä muusta voi lähteä tuommonen ääni. :evil:
Auts. Missä päin sä asut?
Bliss

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Alexandra kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Ei jumalauta. Yläkertaan on ilmeisesti pystytetty trampoliini keskelle olkkaria. En keksi mistä muusta voi lähteä tuommonen ääni. :evil:
Auts. Missä päin sä asut?
Onko sulla syyllinen olo?? :twisted:
Alexandra

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Alexandra »

Bliss kirjoitti:
Alexandra kirjoitti:
Bliss kirjoitti:Ei jumalauta. Yläkertaan on ilmeisesti pystytetty trampoliini keskelle olkkaria. En keksi mistä muusta voi lähteä tuommonen ääni. :evil:
Auts. Missä päin sä asut?
Onko sulla syyllinen olo?? :twisted:

:D On, mutta ei meillä oo trampoliinia!
Bliss

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Bliss »

^No, et sä asu mun yläkerrassa. Ei siellä ole niin pientä muksua kuin sulla :D


ONNEKSI täältä pääsee pois ensi kesään mennessä :pliis:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

MUSSUKKA, onnea!

Mahtaako tuo ikäkeskustelu olla täyttä vitsiä? Olethan monta monituista kertaa sanonut sen rajan olevan lähellä! Onnea hirmusti, :h: halaus ja pussaukset! :h: (sitten muut kitinämisut, ei saa olla mustasukkaisia!) Olet nuori Mussukka vielä, mutta lähentelet jo ikää, jolloin alkaa jotain elämästä tajuta :!:

Stadinarskalta!
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Gat »

Arska vittuun siitä! Tai no ei vittuun..

Reilu viikko Orimattilassa. Lähinnä sairaalavierailuja enon luona. On pätkittäin selväjärkinen, mutta jalat ei kanna yhtään. Selvästi se on kuoleville varattu kahden "hengen" huone. Mutta eno, vanha mestari, on päihittänyt jo ainakin neljä haastajaa, niitä tulee ja menee, they never come back.

Mutta... olenko arvioinut Suvisen iän liian alas??? Tuohan olisi minulle just sopiva ikäero emäntäväelle, itsehän olen parhaassa iässä.... mutta herrajumala sittenkin jo noin vanha akka?? Ei mikään teinimisu enää! No onnea silti, vielä saat mennä yökerhoon :D
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
1108

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

BettyB. kirjoitti:Höh. Löysin elämäni kypärän suosikkilehdestäni
Ei ole olemassa kuin yksi kypärä mitä kehtaa pitää:

Kuva
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Gat kirjoitti:Arska vittuun siitä! Tai no ei vittuun..

...:D
Toteutan aina vain ensimmäisen käskyn, juhuu! Lapsilta, imeväisiltä ja Poikuudelta voi kuulla totuuden, jota noudatetaan!

Poikuus, hassu poika lantelannan keskeltä, MOI! Ei saa olla GATKERA, ja osin kait mustis

Eikös muuten ollut hassunhauska sanakäänne! Nyt naurua jo, kaikkien on PAKKO nauraa, muuten mä itken!

Joko tai. Joko nauratte tai sitten nauratte kun minä itken, vai mitenkä se meni?

SA
Arvovaltainen Narskalainen
1108

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja 1108 »

^Ala sitten itkeen ja nopeasti.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

1108 kirjoitti:^Ala sitten itkeen ja nopeasti.
:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

(mut kyl Saira ainakin nauraisi tälle, ja laittaisi sinutkin ojennukseen, tai jos hänkin nauraisi vain säälistä..byhää hää byhää)

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

(tosi inhottavaa kun kukaan ei naura mun vitsille. Vain minä olen näin surkea, kaikki vihaa mua ja ei kukaan oo ystävällinen, byhää)

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

(kuinka juuri minä olen ainoa josta ei pidetä ja miksi juuri mulle ei naureta, varmaan ihmiset naurais jos kuolisin vasta..voih byhäää, niiskis

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

(ja aina mut hylätään, joka tilanteessa, ja musta ei kukaan välitä ja ajatellaan että mikä tuokin on ja miksi, oikein typerä ja tyhmä, ihan turha, en haluu jutella, en leikkiä, en nähdä...juur näin..byhähääää niisk...ei mitään toivoo...)

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

on mulla nimi, mut mitä välii senkään on, kukaan ei musta kiinnostu kuitenkaan, sanotaan et mä oon yks paska vaan, byhähääää

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Niba »

Alexandra kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Alexandra kirjoitti:
Auts. Missä päin sä asut?
Onko sulla syyllinen olo?? :twisted:

:D On, mutta ei meillä oo trampoliinia!
Mulla oli joskus sellanen sänky et tietyissä tilanteissa kuulosti trampoliinilta. Lisäksi mullakin oli aiemmin yläkerrassa tollanen trampoliini, mut sitten alkoi kuulua pienten jalkojen tepsutusta ja trampoliinikin sitten hiljeni.. Blissin pitää pyytää kiristämään jalkoja sängystä tai sit jotain muuta.. :lol:

-------------------------------------------------

En usko et Arska itkee, se on liian mies tai kokenut tai jotain?
Tai et sä noin paska voi olla?
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Suvisella kolmekymppiset? Wow. Suvinen, olen todella pahoillani, aidosti. :)

Onnea nyt kuitenkin!
daddykillkill

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Lohdutan Suvista sanomalla, että naiset alkavat näyttää oikeasti kiinnostavilta vasta kolmikymppisenä.

(nimimerkillä viikonloppuna 40-1)

Vielä kun tuo skidi omaksuisi jonkin edes etäisesti järkevän päivärytmin. Nukkuu koko illan ja herää keskiyöllä virtaa täynnä. Vaimo alkaa muistuttaa pikkuhiljaa pandakarhua...
NegaDuck

Re: Keskiviikko

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

Piti siivota, mutta katottiinkin kaksi leffaa boksilta. Huomenna sit.

Joku jossain sanoi että pisimmät viisi vuotta naisen elämästä on se kun hän on "29-vuotias". Taitaa olla aika vanha vitsi.
Vastaa Viestiin