Mikä kuukausi on toivekuukautenne?

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Mikä kuukausi on paras kuukausi?

Tammikuu
0
Ei ääniä
Helmikuu
1
2%
Maaliskuu
1
2%
Huhtikuu
3
6%
Toukokuu
5
10%
Kesäkuu
5
10%
Heinäkuu
9
18%
Elokuu
8
16%
Syyskuu
5
10%
Lokakuu
2
4%
Marraskuu (saa vietellä)
3
6%
Joulukuu
2
4%
Kuu (syötävän hyvää (juustoa))
7
14%
 
Ääniä yhteensä: 51

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä kuukausi on toivekuukautenne?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

NONIIN!

Nyt olisi taas aika miettiä heidän, jotka mahdollisesti eivät ole tähän vastanneet ja vaikka nyt vasta ovat tulleet Kitinään, mikä olisi toivekuukausi!

Tosiaan surkimukset kolmenjoukko tammi-maalis ovat vieläkin seinäruusuja, mutta katsotaan sitten kun tulee tammikuu, jos se vaikka sytyttäisi silloin.

SITTEN VAOLAN postaukseen olen löytänyt vanhan aapiseni runopätkän, mutta nyt en millään jaksa laittaa sitä vielä kun onniinUNI. Ens kerralla tai jos joku haluaa heti huomenna niin sitten lupaan. Nyt nukun jo vaikka sormet käykin itsestään!

Kuitenkin yks värssy oli..syyskuu kouluun astut, lokakuu varmaan kastut!

Eikös pitänyt tänään paikkaansa, voi HIRVISTYS mikä ilma!

Mutta sellaista. Laittakaa heti pallotus toivekuuhun ettei unohdu!


Stadinarska
jokakuinen jossittelija :)
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mikä kuukausi on toivekuukautenne?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

En osaa päättää, liian monta vaihtoehtoa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä kuukausi on toivekuukautenne?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Frederik Krueger kirjoitti:En osaa päättää, liian monta vaihtoehtoa.
Ai niitä on sulle, SS-upseeri, liian monta. Kuinka tulet ylipäänsä toimeen koko vuoden kun kuukausia on liian monta? Missä kuussa sitten sekoat etkä osaa päättää?
Kysymys kuuluu, milloin Kruger ei enää "osaa päättää".

YRIITÄS NYT!

MUTTA oli Kruger hämillään liiasta monimutkaisuudesta tai ei, kyselyni on saanut uuden äänen! KIVA ja kiitos sinulle tuntemattomaksi jääneelle. En nyt muista mikä kuu on saanut lisä-äänen. Mua sitten HARMITTAA kun laitoin tähän kyselyyn KUUN.Siis JUUSTON. Se on saanut peräti neljä ääntä. NELJÄ HYVÄÄ ÄÄNTÄ, jotka olisivat sopineet myös itse asialliseen kuukautiskyselyyni!

Olisko se mahdollista, että ne neljä ääntä KUUJUUSTOLLE PANNEET ilmoittautuisivat ja tässä sanoisivat mikä kuu on heidän oikea toivekuukautensa. Sitten kun kyselyni täyttää vuoden ja julkistan tämän niin laskisin ne yhteen oikeaan kyselyyn!

Jookosta!


Toivoo

Kuukausipoikanne Arskiainen
miedosti tuoksuva, tamminen, oliivinen, sairainen :D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä kuukausi on toivekuukautenne?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hej på dig KitiKitikutinat!

NYT ON MARRASKUU ja onhan mahdollista, että joku teistä olisi kovasti ihastunut tähän kuuhun, joten mahdollisuus tulee antaa marraskuullekin! Tosin se on saanut yllättävät 3 ääntä jo!

Minua sitten harmittaa, kun laitoin KUUN eli JUUSTON valinnan kohteeksi ja hyviä ääniä meni hupailuun koska teen tästä vielä loppureportaasin sitten kun vuosi tulee täyteen!

Että te jopa viisi ihmistä, jotka pidätte juustosta, voisitte jossain välissä ilmoittaa mistä kuukaudesta pidätte!

Taidan toistaa itseäni, hyvä on! Tarkoitus ei ole ärsyttää vaikka toistankin samaa!

Tällaista taas tässä. Marraskuu itseasiassa on alkanut sään suhteen ihan lupaavasti. Minäkin olin reippailulenkillä ja ajattelin, että on nastaa kun on nämä Suomen vuodenajat! Vaikka vaikka olen pallottanut minäkin suvisen kuun eli toukokuun!

Voikaapa hyvin, oli kuukausi mikä tahansa

toivoo

Stadinarska
Sxiberian kuukausitiikeri
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä kuukausi on toivekuukautenne?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

nnn
Viimeksi muokannut Stadinarska, 06.06.2009 19:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Madonna
Elämätön Kitisijä
Viestit: 276
Liittynyt: 11.09.2008 10:18

Re: Mikä kuukausi on toivekuukautenne?

Viesti Kirjoittaja Madonna »

Maaliskuu.

En voi merkitä mieluisinta kuukautta ihan tavanomaisin perustein, koska ovat niin erilaisia etteivät paini ikäänkuin samassa sarjassa ollenkaan ja jokainen kuukausi ansaitsisi merkinnän jostain syystä.

Mutta maaliskuun voin merkitä syystä että se on joka vuosi kuukausi jolloin saan huomata selviytyneeni hengissä tammikuusta ja etenkin helmikuusta :roll:
Selviytyminen ei millään muotoa ole itsestäänselviö vaan vaatii kamppailua ja kykyjä ryömiä läpi kaksi pitkää kuukautta ilman valoa, jos nyt näin voisi sanoa.
Ja maaliskuulle käännyttäessä, voin joka vuosi olla yhtä iloinen siitä että se on taas ohi, maailman pimentänyt kaksikuinen, ja siksi ääni sille maaliskuulle ja sen toivoa tuovalle ajalle :]
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä kuukausi on toivekuukautenne?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Madonna kirjoitti:Maaliskuu.

En voi merkitä mieluisinta kuukautta ihan tavanomaisin perustein, koska ovat niin erilaisia etteivät paini ikäänkuin samassa sarjassa ollenkaan ja jokainen kuukausi ansaitsisi merkinnän jostain syystä.

Mutta maaliskuun voin merkitä syystä että se on joka vuosi kuukausi jolloin saan huomata selviytyneeni hengissä tammikuusta ja etenkin helmikuusta :roll:
Selviytyminen ei millään muotoa ole itsestäänselviö vaan vaatii kamppailua ja kykyjä ryömiä läpi kaksi pitkää kuukautta ilman valoa, jos nyt näin voisi sanoa.
Ja maaliskuulle käännyttäessä, voin joka vuosi olla yhtä iloinen siitä että se on taas ohi, maailman pimentänyt kaksikuinen, ja siksi ääni sille maaliskuulle ja sen toivoa tuovalle ajalle :]
MADONNA, IHANA TYTTÖ!

Ensinnäkin kiitos vastauksesta joka oli aivan loistavasti perusteltu. Pyydän että kaikki lukevat Madonnan hienot perusteet MAALISKUULLE!

Nyt sai meidän seinäruusukolmikosta (ta-he-ma) yksi suosikkinsa. Ja ymmärrän aivan loistavasti, että se oli juuri maaliskuu. Silloinhan valoisuus tulee!

Kiitos vielä kerran Madonna kyselyni parantamisesta.
Saat Kitinä-sähkösuukon ja ison halin! Arskalta.
:)

SA
ilman muuta Madonnafan
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä kuukausi on toivekuukautenne?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei kaikille!

Niinkuin kirjoitin Stadinarskan Sanomiin, en aio juurikaan jatkaa enää Kitinässä sen kummemmin. Kirjoitin valitteluni, etten aiemmin ilmoittanut itsestäni ja miksi jäin pois. Se ei ole tapaistani! (lukekaa, please).

TÄMÄ viestiketju kuitenkin on jatkokelpoinen, eli siinä on nyt tullut pari uuttakin taas.
jatkan tätä siihen asti että vuosi on kulunut. On kuitenkin saanut ison menestyksen ja lopullinen gallup on tottakai mielenkiintoinen!

Eli molskista vaan ja laittakaa ja pallottakaa taas, JOS tosiaan ette ole pallottaneet veilä tai siis olette uusia!

Toivoo

Arska :)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä kuukausi on toivekuukautenne?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei taasen!

Nyt josko on tullut uusia kasvoja niin pyydän heidän pallottaman ts. äänestämään toivekuukautta!

Kiitos ainakin yhdestä lisä-äänestä vaikka kysely oli "nukkumatilassa" jo liikaakin vajaan kuukauden!

Hieman kertaan sitä, että olen luvannut tätä kuljettaa vuoden ajan, jotta ne kuukaudet, jotka eivät ole ikäänkuin olleet "mukana", olisivat mukana!

Eli kaikkihan huomaa, että helmikuu ja maaliskuu ovat vailla äänestäjiä. Ei se suuri yllätys ole, ehkä tuo maaliskuu kuitenkin vähän!

Seuraavassa viesti UUSILLE KASVOILLE, Vanhoille hyville ja pahoille naamoille ja epävarmoille ehkä ilkiöille ja eri viesti KUUN vastanneille!



UUDET ASIAKKAAT: Laitapa mielikuukausi ja mielellään juttuasi, miksi juuri se!!

VANHAT KELVOLLISET PERUSASIAKKAAT: Laita vaikka mielipiteesi mitä nyt kuuluu ja oletko katsonut laittamaani kuukausirunoa Vaolan innoittamana?

EPÄVARMAT ja Ehkä "Ilkimykset":
Nyt vaan äänestämään ja Arskan vaivannäkö tulisi nyt sentään iloksi!
Eli päätä sinäkin Fredrik yms mikä on toivekuu!

KUUN eli juuston vastanneet: Tämä oli Arskan harkitsematon vitsi ja se on saanut peräti 5 äänestäjää. Jos te voiistte palstalla sanoa oman toivekkuunne niin gallup olisi täydellinen!!!



STADINARSKA
piti toukokuusta, ehkä oliivivärin takia
:D
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä kuukausi on toivekuukautenne?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Taas toivotaan!

Pandan raikasta lakritsaa! Ja nuotit perään!

Eikun uudet sanat:

Taas halutaan!

Kitinäläisten uusia kuukaustisiaaa!



Nyt tunsin itseni osahöpsöksi. MUTTA SIIS jo tutuksitulleena fraasilla toivon täten

a)UUSIEN KITINÄLÄISTEN VASTAAMISTA TÄHÄN KYSELYYN (pakollinen)

b)JÄÄRÄPÄITTEN VANHOJEN VASTAAMISTA (ei pakollinen kerta ovat jääriä)

c)MIELIPITEISSÄÄN PUOLIEN, ns mielipuolien vastaamista (vain puoliksi pakollinen)

d) EPÄVARMOJEN VASTAAMISTA (Fredrikille ja Sleaslschloidille pakollinen, muuten ammuttaneen aamunkoitteessa)

e) KIUSANHENKIEN VASTAAMISTA (muuten tullee henki)

f) JUUSTON VASTANNEIDEN OIKEAN MIELIPUOLEN TUOMISEN ESIIN (ei voi olla pakollinen kerta se ei onnistu)

g) STADINARSKAN RUPEEMISTA KATSOMAAN Australian avointa ja tietämällä erään vuodenajan parhaaksi (ei pakollinen kerta se on muutenkin äänessä)

Joten rakkahat ja ei niin rakkahat Kitinäläiset, KIITÄN jo aivan sinänsä ihanasta vastausmäärästä, mutta PYYDÄN IHAN OIKEASTI kaikkien pallottamattomien pallotusta nyt. Huomatkaa, että vaikka omistatte pienet pallot, se ei estä vastaamista.


STADINARSKA
iloisesti pomppiva kolhittu superpallo :P
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12249
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä kuukausi on toivekuukautenne?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kesäkuu. Kukapa kylmästä pitäisi ja silloin on vielä kesää jäljellä.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Mikä kuukausi on toivekuukautenne?

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Moi Homoboy ja SnadiTerska. Mietin tätä toivekuukausijuttua taas tuossa aamulla ja pääsinkin jonkinlaiseen lopputulokseen, mutta nyt päivän aikana oli niin paljon muuta mietittävää että unohdin kokonaan mikä se oli. :(
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä kuukausi on toivekuukautenne?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Frederik Krueger kirjoitti:Moi Homoboy ja SnadiTerska. Mietin tätä toivekuukausijuttua taas tuossa aamulla ja pääsinkin jonkinlaiseen lopputulokseen, mutta nyt päivän aikana oli niin paljon muuta mietittävää että unohdin kokonaan mikä se oli. :(
Minulla olisi sellainen lääke, että kaataisin ensin saavin vettä päällesi. Sitten kun olet kuivunut itseksesi, kaataisin saavillisen lunta ja loskaa päällesi. (Toki sitten olen niin kiltti että tarjoaisin saunan ja ruskean Jaffan jälkeenpäin)
Eiköhän se muisti näillä palaa. Jotta tammikuu se sun toivekuusi on!


MUTTA NYT OLEN SAANUT UUDEN OIKEAN PALLOTUKSEN! Neljäkymmentäyhdes!!!
Kiitos siitä paljon ja iiiso halaus! Onko Fredi kuitenkin saanut muistin?

Älä nyt Homeboy hyvä vaan sano, että SINÄ pallotit vasta nyt!!!???


Snadi poika Arskalainen
sama poika kesät talvet

Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12249
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä kuukausi on toivekuukautenne?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:
Älä nyt Homeboy hyvä vaan sano, että SINÄ pallotit vasta nyt!!!???
Pallotin vasta eilen. Älä järkyty. 8)
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä kuukausi on toivekuukautenne?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Frederik Krueger kirjoitti:
Älä nyt Homeboy hyvä vaan sano, että SINÄ pallotit vasta nyt!!!???
Pallotin vasta eilen. Älä järkyty. 8)
NO HYVÄ VAIKKA KYLLÄ OSITTAIN JÄRKYTYINKIN! KUINKA LUOTTOHOMEENI EI OLLUT AIKAISEMMIN PALLOTTANUT?


Mutta todella parempi myöhään kuin ei milloinkaan ja kiitän sinua Homeboy lämpimästi ja järkytykseni on jo lieventynyt!

Sinun pallotus oli 41. Ja nyt joku ihana on pallottanut jo peräti 42. äänen!

Olisiko Fredrik pelästynyt vesisaaviani ja äänestänyt?

Joka tapauksessa KIITÄN!!

Eikö kukaan tykännyt kuukausirunostani, jonka kyhäsin sen jälkeen kun Vaola laittoi kesän korvalla omansa??

Iloisin löydöin teidän

Stadinarska
kuukausiherra :)
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12249
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä kuukausi on toivekuukautenne?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Stadinarska kirjoitti:Eikö kukaan tykännyt kuukausirunostani, jonka kyhäsin sen jälkeen kun Vaola laittoi kesän korvalla omansa??
Minä pidin siitä. :h:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä kuukausi on toivekuukautenne?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Eikö kukaan tykännyt kuukausirunostani, jonka kyhäsin sen jälkeen kun Vaola laittoi kesän korvalla omansa??
Minä pidin siitä. :h:
Kiitos! Onni on Luottohome!

Mutta nyt herätkää! JOS VAIN TAMMIKUU on rakastettavin kuukautisenne, niin pallottakaa ihmeessä! ON NIMITTÄIN TIETENKIN suuri vaara, että kun kyselyni elinkaari päättyy heinäkuussa, ettei tammikuu eikä kaverinsa helmikuu saisi AINUTTAKAAN YSTÄVÄÄ :cry:

Tällainen asia on toki aina murheellinen ja ei tasa-arvoa edistävä.

Eikös nämä kirpeät pakkaskelit ole olleet ihan mukavia. Nyt te, jotka rekkautumatta olette lukeneet, MARS rekkautumaan ja äänestämään!

Rehellisyys on tärkeintä, ja totuushan on, että minäkin pallotin toukokuun, mutta teidän ei tarvitse olla niin tylsiä kuin...kuin

kuin


STADINARSKA

Kuinen sairaoliivinen rohveetta
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä kuukausi on toivekuukautenne?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

HEI!!

Äänestys jatkuu vaan. Taas tullut ainakin yksi äänestäjä.

Saattaa olla, että on jo maksimi, mutta jos vaan olette vielä äänestämättä tai ette muista millainen helmikuu tai maaliskuu-heinäkuu olikaan, niin jatkan tätä siis vuoden!

Tammikuu rukka on helmikuu-naapurinsa kanssa syrjäytyneitä, kovin syrjäytyneitä ja heille ei ole suotu ystävää.

JOS SIIS PIDÄTTE tämänhetkisestä kuukaudesta niin antakaa pala.... eikun jäätyä!!

En laita tätä viestiä nyt Sairanvihreällä vaan laitan tämän sinisellä, joka kuvastaa pakkasta!

Heinäkuu ja Elokuu taistelevat verisesti parhaimman kuukauden tittelistä. Tämä asia ei ole mikään yllätys tokikaan. Olen tietysti varma, että sitten vähintään kesällä tilanne ratkeaa!

Jos helmikuu tai tammikuu vielä voittaa minä menen syömään hattuni Ilona-ketsupin kanssa, joka on jääkaappini nainen!

STADINARSKA
hassunhauska yhteinen palvelijanne
kuinen kulkija
:)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä kuukausi on toivekuukautenne?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Terwe Teille kivoille ja pahoille ja keskinkertaisen hyville!

Kun näin täällä Etelä-Suomessa tahi mteropooooolialueella on ehkä maailman surkein sää, ehkä lukuunottamatta Etelä-Australiaa, jossa ihmiset kärvenee elävältä, niin...

ajattelin, jospa joku nauttii tästä kamaluudesta enemmänkin ja ystävämme helmikuu saisi "PALLOTTAJAN"!!!???

Mutta rehellisyys on tärkeintä! Jos jostain syystä muistelet kaiholla lämpimiä kesäiltoja juhannuksena kun hyttyset syövät pahkuroita ja kenties tulee muita pahkuroita lemmiskelystä ja ei tiedä mistä mikin pahkura tulee, hehheh.

Saattaa toki olla että "landepaukkujen alueella" etäämmällä Kehä kolmesta on hyvinkin kaunis ilma. Ketrtokaapa te myös miltä maailma tuntuu?

Jotenkin tuli mieleen Mylwin-Ann Yhtymä. Tämä omintakeinen sensuelliton yhdistelmäkummajainen tuskin on vielä pallottanut toivekuukauttaan!

HOP HOP kaikki:

-lukijat, jotka eivät ole rekisteröityneet. Rekisteröitykää ja pallottakaa toivekuukautinen

-Frederikik Nat Kruuger myös sitten jo päättää

-Sleazoizs oli myös ärripurri jossain vaiheessa

-Muut itsepäiset elävät kanssakulkijamme

TOSIN viimeinen saattaa olla todella asiaton huomautus, koska tällainen 43 äänestäjää saattaa olla käytännön maksimiluokkaa. Kiitos muuten taas yhdestä äänestä lisää tuntemattomalle äänestäjälle. Saat pusun minulta ja jos olet mies niin kouraisen kunnolla halaukseen!

Arno Stadin
stadinarska
vilosohviksi maustettu ja makeaksi havaittu jo vuaresta 1988

Fcuk

Re: Mikä kuukausi on toivekuukautenne?

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

No mä nyt pallotin hei tän helmikuun sit. Uudella nikilläni kun sen pystyn tekemään. Tästä kuukaudesta tulee niin ku tosi hyvä!
Avatar
Sleazoid
Elämätön Kitisijä
Viestit: 363
Liittynyt: 16.08.2005 3:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mikä kuukausi on toivekuukautenne?

Viesti Kirjoittaja Sleazoid »

Stadinarska kirjoitti:-Sleazoizs oli myös ärripurri jossain vaiheessa
Et oo vielä mainostanut tätä ketjua tarpeeksi, panttaan ääntäni.
Loppuiko data & argumentit?
Enttu

Re: Mikä kuukausi on toivekuukautenne?

Viesti Kirjoittaja Enttu »

kesäkuu
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä kuukausi on toivekuukautenne?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Fcuk kirjoitti:No mä nyt pallotin hei tän helmikuun sit. Uudella nikilläni kun sen pystyn tekemään. Tästä kuukaudesta tulee niin ku tosi hyvä!
VOI MIELETÖN kuinka ihana yllätys! Nyt ansaitset ihan valtavan ystävänrutistuksen! Ihan oikeudenmukaistakin, että helmikuu sai äänen. Ihan kiva kuu tämä on. Raikas ilma ja sillee. JA KAUNIS NIMI: Helmikuu!

MUTTA MITALILLA ON TIETENKIN kääntöpuolensa. Entistä enemmän olen pahoillani yhden ihan kivan ja herttaisen kuukauden takia. Tammikuu poloinen ei ole saanut yhtään ääntä ja se on kovin yksi ja apea varmaan.

Minun on pakko halata tammikuuta nyt kun se kerran kuitenkin on meitä palvellut hyvin! :h:

Voi olla, että olen lapsellinen ja höpsykkä, mutta tässä vain on vähintään puolet aitoa asiaa! Ei saisi jättää ilman ketään! Lapsena minusta tuntui pahalta, jos yksi peruna jäi syömättä! Pureskelkaa tätä, ystävät!

UPEA Fck sinä kun äänestit ja ENTTU! Sinullekin vastaan paremmin.

Sleatsxzelluliitillekin vastaan vaikka hän onkin ilkiö!
Kyllä minä vielä sen kesytän!


Stadinarska
kuu-asiantuntija Q-ex pertti
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä kuukausi on toivekuukautenne?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Sleazoid kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:-Sleazoizs oli myös ärripurri jossain vaiheessa
Et oo vielä mainostanut tätä ketjua tarpeeksi, panttaan ääntäni.
Olen itse luullut olleeni tarpeeksi ahkera. Vetoaako sinuun mainostus niin kovasti? No, sanasta miestä, sarvesta härkää, tässä tulee uusi mainos!

NYT ARSKAN KUUKAUTISKYSELYYN PALLOTA, ÄLÄLÄ SLEZOIZ ENÄÄ SENJÄLKEEN VOLLOTA.

Eli kiitos kaikille muruille, jotka ovat vastanneet tähän asti ja pyydän mitä nöyrimmin ja toiveikkaina, että te vielä vastaisitte kaikki Kitinäresurssit. Nyt kaikki mielet avoimiksi jos ne eivät ole olleet.

Muruille, jotka ovat äänestäneet, teitähän on pieni salillinen, jopa 45, suurkiitos niistä! Minua kummaksuttaa kun tammikuu ei saa yhtään ääniä!

NYT UUDET äänestäjät kuulkaa ja äänestäkää. Vanhoille pallottelijoille märkä suukko naisille ja niille jotka eivät halua SA:lta suukkoa, annan kumikäsine kättelyn.
Poikia en pussaa kerta en ole homoinen.

EN OLE ihan tyytyväinen tähän kirjoitukseen. Mutta en sitä rupea pyyhkimäänkään!

Kertokaa te, oliko tää juttu kiva ja mikä siinä oli hölmöä. Jos ette kehtaa julkisesti niin totuttuun tapaan saattaapi YV-postiloora kolahtaa!


Stadin kuinen kulkija
Runsaat kuukautiskyselyt tekevä :P
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Mikä kuukausi on toivekuukautenne?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hei,

Olisiko uusia ihmisiä tullut Kitinään tai onko vielä ei-vastanneita.

Helmikuuhan ollut aivan ihana. Herättääkö se hyviä ajatuksia. Tammikuuhan on ainoana ilman pallotusta.

Kiitos tässä vaiheessa taas. Äänestäkää ken ei ole sitä tehnyt!

Arsis :)
Vastaa Viestiin