Gattacan kalsarivalinta.

Viikonpäiväketjut, turhat provot, puzznuzzailu ja "tärkeät" gallupit

Kiihoitun eniten:

Gattacan Harald Hirmuinen -boksereista
2
17%
Gattacan apina ja banaani -boksereista
5
42%
Gattacan nukkuva karhu -boksereista
5
42%
 
Ääniä yhteensä: 12

MarthaFocker

Re: Gattacan kalsarivalinta.

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

Gattaca, hyvä että tämä asia tuli nyt selväksi.

Vitut siitä sitten, jos olet mielestäsi niin älykäs, ettet voi jutella "tavisten" kanssa. Onko tullut mieleen, että ehkä olisi parempi sitten jättää ne tavikset rauhaan?

Olet näemmä saanut minusta väärän kuvan, koska olen järjestelmällisesti tähän asti ignoorannut itkemisesi. Olet pitänyt minua hyvänä tyyppinä, vaikken minä sitä koskaan ole pyytänyt.
Mittani on täyttymässä, Gattaca.

edit: eli sinulle tolkku ja fiksu tyyppi = ei sano sinulle mitään ruikutuksestasi?

ja minkälainen ihminen muistaa jokaisen läpän, jonka olen täällä tai livenä heittänyt? hullu, hyppisit vaikka seinille välillä.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12348
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gattacan kalsarivalinta.

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Kuulehan nyt G: kyllä sitä muillakin on ongelmia & tyytymättömyyttä oman ulkonäkönsä suhteen. Et ole ainoa. Revi siitä...

Ymmärtänet että tuo yllä oleva ei ollut neuvo eikä lohdutus vaan neutraali toteamus.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
killkill

Re: Gattacan kalsarivalinta.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Rautavittu kirjoitti: Mittani on täyttymässä, Gattaca.
Miksi minulle tulee tästä lauseesta mieleen Mattiesko Hytösen kolumnit? Ovatko MF ja MEH sama henkilö?
ninnithequeen

Re: Gattacan kalsarivalinta.

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

killkill kirjoitti:
Rautavittu kirjoitti: Mittani on täyttymässä, Gattaca.
Miksi minulle tulee tästä lauseesta mieleen Mattiesko Hytösen kolumnit? Ovatko MF ja MEH sama henkilö?
No eikö yhdennäköisyyskin ole ilmiselvä asia?
MarthaFocker

Re: Gattacan kalsarivalinta.

Viesti Kirjoittaja MarthaFocker »

ninnithequeen kirjoitti:
killkill kirjoitti:
Rautavittu kirjoitti: Mittani on täyttymässä, Gattaca.
Miksi minulle tulee tästä lauseesta mieleen Mattiesko Hytösen kolumnit? Ovatko MF ja MEH sama henkilö?
No eikö yhdennäköisyyskin ole ilmiselvä asia?
Yhdennäköisyys on hämäävä, mutta mä olen kuitenkin lihaksikkaampi kuin se.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12348
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Gattacan kalsarivalinta.

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Osuvampi nimi ko. herralle olisi Matti Esko Hyödytön... :evil:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
hermine

Re: Gattacan kalsarivalinta.

Viesti Kirjoittaja hermine »

Gattaca kirjoitti:Kadullakin oikeasti pilkattu monta kertaa.
:paijaa: Hämmästyin tänäaamuna, kun kerrankin onnistuin kulkemaan Helsingin rautatieaseman läpi ilman että yksikään mummo ilmestyi solvaamaan "herranjumala miltä ihmisen pitää näyttää" tai "eikö sua yhtään hävetä liikkua ihmisten ilmoilla noin rumana" tms.
Herra Manala

Re: Gattacan kalsarivalinta.

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gattaca kirjoitti:1.) Mustat bokserit, joissa Harald Hirmuinen tuulettaa, puhekuplassa lukee "Jippii".

2) Siniset bokserit, joissa apina syö banaania, puhekuplassa "Jippii bananas".

3.) Vaaleat bokserit, joissa nukkuvan karhun kuva ja teksti: "Vakna inte sovande björn".
Arvaanko ihan kamalasti väärin, jos sanon että nämä kaikki ovat äitisi ostamia kalsareita? Eikun ups, siis joulupukin tuomia...
killkill

Re: Gattacan kalsarivalinta.

Viesti Kirjoittaja killkill »

Rautavittu kirjoitti:Yhdennäköisyys on hämäävä, mutta mä olen kuitenkin lihaksikkaampi kuin se.
Siihen nyt ei hirveästi vaadita :D
MEH-poloinen on sisäistänyt fitness-elämäntavasta vain sen treenipuolen unohtaen että syödäkin pitäisi - tai ei kasva.
kyyppo

Re: Gattacan kalsarivalinta.

Viesti Kirjoittaja kyyppo »

...
Viimeksi muokannut kyyppo, 20.10.2005 15:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
HellBell

Re: Gattacan kalsarivalinta.

Viesti Kirjoittaja HellBell »

Jumankekka.. Gattaca, ethän sä voi kohdella noin ystäviäsi?
Eivät he ole yrittäneet satuttaa sinua, jumankekulis sentään. Se alkuperäinen Marthan kommentti, josta loukkaannuit, ei liittynyt ulkonäköösi; Martha pisti sen siihen yhtenä näkeymyksenä (että olemuskin vaikuttaa suhdejutuissa ja tottahan se on) suorasukaiseen tapaansa ja siitä näemmä kaikki lähti menemään päin peetä.
Kyllä aika nopeasti olisin sinuna sopimassa tätä juttua ja aika nöyränä.

Ps. Unohda se kadulla joskus jotain inhaa sulle sanonut tapaus, kyllä niitä riittää eikä se tapaus ole mikään ainoa laatuaan. Ajattelet että kaikki muut ovat kauniita ihmisiä eivätkä kykene ymmärtämään muunlaista kuin kauniiden maailmanmenoa? Älä oleta. Ei pidä aliarvioitavan muiden ihmisten ymmärryksiä ja persoonallisuuksia - ei sen idean tarvitse olla taviksista erottumisissa .. eikö ystävyys ja ne ihmiset itsessään, persoonina mene sellaisten edelle?
Pps. Onko sulle kukaan koskaan sanonut "Olet rumin tyttö koko koulussa" ja siten että kaikki jotka olivat luokassa kuulivat sen ja onko sanoja ollut sellainen poika, johon olit saattanut olla jopa ihastunut?
Tiedän, et ole ollut tyttö, joten sinulle ei liene koskaan sanotun näin. :wink:
Minulle on.
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Gattacan kalsarivalinta.

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

killkill kirjoitti:Ovatko MF ja MEH sama henkilö?
Mie olen nähnyt mattieskon muutaman kerran kun se asuu tuossa kampissa.
Martta on kyllä kuvien perusteella ehkä vähän nätimpi. Joten veikkaan että eivät ole.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Vastaa Viestiin