Suuri tissikysely

Eroottiset systeemit, kuten dildopyllyheterous

Mielestäsi paras kuppikoko naisella?

Mies vastaa: AA
1
2%
Mies vastaa: A
2
5%
Mies vastaa: B
4
9%
Mies vastaa: C
7
16%
Mies vastaa: D
6
14%
Mies vastaa: DD
5
12%
Nainen vastaa: A
3
7%
Nainen vastaa: B
8
19%
Nainen vastaa: C
7
16%
Nainen vastaa: D
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 43

posteljaana

Suuri tissikysely

Viesti Kirjoittaja posteljaana »

Tajusitte kai mitä tässä kysyttiin. Yleensä seksiasioita ei tarvitse rautalangasta vääntää, vähempikin aivokapasiteetti riittää ymmärtämään näitä.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suuri tissikysely

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

posteljaana kirjoitti:Tajusitte kai mitä tässä kysyttiin. Yleensä seksiasioita ei tarvitse rautalangasta vääntää, vähempikin aivokapasiteetti riittää ymmärtämään näitä.
Siis mä sanoisin, et StadinTurskan perussettiä, ellen mä taida itse olla se omassa ruumiissani. Missä olet oi kaksoisolentoni. Sielunsisko!!

Sen verran hauskaa, että näin tänään ison Transitin, jossa rekisteri SEI-100.

Ei oo mun! En ostais Transittiii.

Posteljaanalle halit, jos et sitten ole minä!!! Mä vastasin, että C, koska ne on usein täyteläiset, kauniit ja sitten vielä hallittavat miehen silmien kannalta.
Samaan syssyyn mun on sanottava, et AA-kupit voi olla tosi seksyt. Tämä riippuu niin kantajastaan, onko seksikäs.

Ainakin seksikäs riippuu kantajastaan, hih! Nyt naurua edes säälistä!Itse ihan keksin!

SA
eittämättä tasokas tissiasiantuntija 8)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Suuri tissikysely

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

posteljaana kirjoitti:Tajusitte kai mitä tässä kysyttiin. Yleensä seksiasioita ei tarvitse rautalangasta vääntää, vähempikin aivokapasiteetti riittää ymmärtämään näitä.
Siis mä sanoisin, et StadinTurskan perussettiä, ellen mä taida itse olla se omassa ruumiissani. Missä olet oi kaksoisolentoni. Sielunsisko!!

Sen verran hauskaa, että näin tänään ison Transitin, jossa rekisteri SEI-100.

Ei oo mun! En ostais Transittiii.

Posteljaanalle halit, jos et sitten ole minä!!! Mä vastasin, että C, koska ne on usein täyteläiset, kauniit ja sitten vielä hallittavat miehen silmien kannalta.
Samaan syssyyn mun on sanottava, et AA-kupit voi olla tosi seksyt. Tämä riippuu niin kantajastaan, onko seksikäs.

Ainakin seksikäs riippuu kantajastaan, hih! Nyt naurua edes säälistä!Itse ihan keksin!

SA
eittämättä tasokas tissiasiantuntija 8)
posteljaana

Re: Suuri tissikysely

Viesti Kirjoittaja posteljaana »

Samaa mieltä kuin sä, Helsingin Armas.
Ei koolla ole seksikkyyden kanssa tekemistä. Ja kaikki ei edes niin perusta tisseistä. Moni tykkää persiistä enemmän.

Seuraavalla en tarkoita olla mikään rasisti, mutta kyllä se sopusuhtaisuus on kuitenkin kauneinta. Rinnathan kasvaa sitä mukaan kuin läskikin.

Itse vastasin C, mutta muuttaisin B:hen jos olisi mahdollista.
posteljaana

Re: Suuri tissikysely

Viesti Kirjoittaja posteljaana »

Kenen toivotte voittavan, suuren vai pienen tissi(kysely)n?

Mun sympatiat on aina kuitenkin pienen puolella.
Huonolta näyttää.

Muistan kyllä monen julkkismiehen sanoneen haastattelussa, että paras on sellainen käteen sopiva. Isoja kouria täällä tai sitten te vaan katselette ja äänestätte siltä pohjalta.
Ette ole vielä päässeet kouraisemaan.
posteljaana

Re: Suuri tissikysely

Viesti Kirjoittaja posteljaana »

Ja toisaalta naisena, sama minkä kokoiset, kun se tunto mikä niistä välittyy on kumminkin nänneissä.

Ai kauhee, oon kauhee.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Suuri tissikysely

Viesti Kirjoittaja Gat »

Olen luullut, että vain minä laitan tämän "tyylisiä" kyselyitä.

No niin, lienee faneilleni ja halveksijoilleni jo tunnettua, että olen ensisijaisesti pepun kannattaja tissit versus peppu- dilemmassa. Ja että tisseistä preferoin pienehköjä pystytisuja. Mieluiten pienillä nännipihoilla.

Sellaiset minusta signaloivat nuoruutta. Antavat tuntomerkin naiseudesta, olematta silti liioiteltu merkki, kuten suuremmat rinnat (eikö isotissifanit muuten naista naiseksi tunnista?) Pysyvät terhakoina lähes naisen koko käyttöiän. Toisin kuin suuremmat rinnat, jotka västämättä alkavat valua polviin. Surku toisaalta pienet rinnat, jotka kuitenkin ovat "patakinnas" -mallia. "Mopontulppa" ei myöskään minua inspiroi.

Vaikka näen (siis kuvissa) paljon alastomia rintoja, minulla on usein vaikeuksia arvioida tisujen kuppikokoa. Samannäköiset ja kokoisetkin voi olla nimetty eri kuppikoolle, liittynee jotenkin naisen yleiseen kokoon? En tunne asiaa, koska en ole ikinä rintsikoita ostanut. Pukeissa olevan naisen kuppikokoa minun on varsinkin vaikea arvioida. Joskus maltilliSeksi kuppikooksi paidan alta arvioimani saattaa ollakin aivan järsy tupladeedee. Shokki oli, kun kuulin, että ihkuttamani ja niin hoikan ja hennon näköisen Maria Lundin kuppikoko onkin off the scale Hoo. Siis vielä Deen yli E F G ja lopulta H.

Kyselyyn ruksaan en ihan lautaa AAta enkä myöskään A:ta (vaikka niissä on ihkuja) vaan Been. Niissä saattaa löytyä hyviä terhakkuus ja täyteläisyys ja säilyvyys -komboja.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
posteljaana

Re: Suuri tissikysely

Viesti Kirjoittaja posteljaana »

Gat kirjoitti:Shokki oli, kun kuulin, että ihkuttamani ja niin hoikan ja hennon näköisen Maria Lundin kuppikoko onkin off the scale Hoo. Siis vielä Deen yli E F G ja lopulta H.
Mulle Maria Lundissa shokki on lähinnä sen keltaiset hampaat.
Mutta kuppikoko riippuu myös keuhkojen tilavuudesta; rintakehästä. Mitä pienemmät keuhkot sen suurempi kuppi, vaikka rinnan koko ei olisi suurempi. Mariakin oli ihan hegästynyt, muistatteko, siinä tanssikisassa; siis huonot ja pienet keuhkot.

Rinnanympäryksen määrittämiseen tarvitaan matematiikkaa. Vähennetään rinnanympäryksestä keuhkojen l. rinnan alus ympäryys, eli ihan suhdeluku koko tissin koko.

Olet Gat ihan oikeassa pohdinnoissasi, kun tykkäät vähän kaikenlaisesta.
Rouva Pupu

Re: Suuri tissikysely

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

posteljaana kirjoitti: Rinnathan kasvaa sitä mukaan kuin läski.
Pienirintaisten propagandaa.

Mut noin niinQ muuten tissiepävarmuus on aikasta epäseksikästä, ei heruis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Suuri tissikysely

Viesti Kirjoittaja Lolita »

posteljaana kirjoitti:Rinnathan kasvaa sitä mukaan kuin läskikin.
Ei muuten kasva.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Suuri tissikysely

Viesti Kirjoittaja Gat »

Lolita kirjoitti:
posteljaana kirjoitti:Rinnathan kasvaa sitä mukaan kuin läskikin.
Ei muuten kasva.
Hmmm. onko sinulla omaa kokemusta tästä? Arvatenkin, että tissisi ovat tunnetusti pienet, mutta lihoessasi ne eivät ole (pettymykseksesi?) kasvaneet?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Suuri tissikysely

Viesti Kirjoittaja Clay »

Mun tissit on kasvanu läskin lisääntyessä. BC-kuppiloiset on parhaita, hoikalla tytsällä tulee kauhian helposti C, vaikka olis ihan terhakatkin.
Nyt penikseni on fantastinen!
Pyry-Matias

Re: Suuri tissikysely

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Ei se koko vaan miten niitä käyttää, tai jotain. Kyllähän koon optimaalisuus riippuu pitkälti telineen koosta ja mallista. Mut B/C on ihan hyvä sekin.
Pyry-Matias

Re: Suuri tissikysely

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Clay kirjoitti:Mun tissit on kasvanu läskin lisääntyessä.
Mites nappula?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Suuri tissikysely

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lolita kirjoitti:
posteljaana kirjoitti:Rinnathan kasvaa sitä mukaan kuin läskikin.
Ei muuten kasva.
Hankkiutuisit sinäkin kuule raskaaksi.

Jäin miettimään että miltä kantilta naiset vastaavat tähän kyselyyn: senkö minkä itse kokevat seksikkäiksi muissa saman sukupuolen edustajissa, vaiko sen mukaan mikä on heille käytännöllisintä? Eivätkö pienet rinnat ole joka tapauksessa helpoimmat ja käytännöllisimmät pukeutumisen, harrastusten jne. kannalta? Jos siis unohdetaan hetkeksi kulttuurin luomat ulkonäkövaateet?

Vähän sama kuin kysyisi miehiltä että minkäskokoinen pippeli onkaan kaikkein paras. Sellainen käteensopiva?
Viimeksi muokannut Frederik Krueger, 20.07.2008 11:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Suuri tissikysely

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Niin itse kyselyyn. Myönnettävä se on että kaikkein hekumallisimmat kokemani tissit olivat ne aikaisemminkin mainitsemani jättisuuret pystyt silikonitissit. Olin pettynyt itseeni tästä havainnosta, varsinkin kun noin muuten olen luullut pitäväni enemmän Gattacamaisista pikkutisseistä ja muutenkin minut oli aivopesty toistelemaan kuinka silikonitissit ovat tosi hyi. Periaatteellisella tasolla toki olen silikonitissien hankkimista vastaan, ei ihmisten pitäisi suotta leikellä ja lävistää itseänsä kaikenlaisilla hilavitkuttimilla.

Muistavatko isotissiset muuten kuinka usein pestä ja kuivata tissiensä altakin? Eräässä laboratoriossa toimiva tuttavani (pienitissinen nainen, kelpaisi luultavasti Gattacallekin, paitsi ei ikänsä puolesta) kertoi kauhutarinan kuinka erään isotissisen naisen hinkkien alta tuli mahtavat lemut kuin likaisista kainaloista ikään, ja hän joutui ensin puhdistamaan ne desinfioivalla aineella ennen tissitutkimusta. Puhdistusliinaan jäi harmaat jäljet rintojen alla olleesta smäidästä. Yök!
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Suuri tissikysely

Viesti Kirjoittaja Clay »

Pyry-Matias kirjoitti:
Clay kirjoitti:Mun tissit on kasvanu läskin lisääntyessä.
Mites nappula?
Homo.
Nyt penikseni on fantastinen!
Pyry-Matias

Re: Suuri tissikysely

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Clay kirjoitti:
Pyry-Matias kirjoitti:
Clay kirjoitti:Mun tissit on kasvanu läskin lisääntyessä.
Mites nappula?
Homo.
Älä syytä nappulaasi homoudesta. Kyllä se on isännän vika. Sitä paitsi ronkelit jää ilman.
Avatar
Teraslilja_m
Kitisijä
Viestit: 1177
Liittynyt: 30.10.2005 14:31
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Suuri tissikysely

Viesti Kirjoittaja Teraslilja_m »

Exällä oli/on E. Eli en voi vastata kysymykseesi ;-)
Life is complex, it has real and imaginary parts.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Suuri tissikysely

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Lolita kirjoitti:
posteljaana kirjoitti:Rinnathan kasvaa sitä mukaan kuin läskikin.
Ei muuten kasva.
Eikö?
En muuten halua kokeilla. *puistatus hyr*
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Herra Manala

Re: Suuri tissikysely

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Kyllä se sinne akselille C/D-putoaa, koska kuten moni on sanonut, käteensopivat tuntuvat jollain eriskummallisella tavalla erityisen kivoilta. Vastasin tällä kertaa D, koska kourani taitavat olla aika lähellä normaalivartaloisen naisen keskiverto D-kuppia.

Kannattaa kuitenkin muistaa että kuppikoko ilman rinnanympärysmittaa on aika surkea indikaattori rinnan koosta, muodosta puhumattakaan. Esimerkiksi jo 85B:ssä voi olla kourantäytettä enemmän kuin 70D:ssä.
Yönmustaritari

Re: Suuri tissikysely

Viesti Kirjoittaja Yönmustaritari »

posteljaana kirjoitti:Tajusitte kai mitä tässä kysyttiin. Yleensä seksiasioita ei tarvitse rautalangasta vääntää, vähempikin aivokapasiteetti riittää ymmärtämään näitä.
Ei mä en kyl tajuu näitä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Suuri tissikysely

Viesti Kirjoittaja Gat »

Herra Manala kirjoitti: Kannattaa kuitenkin muistaa että kuppikoko ilman rinnanympärysmittaa on aika surkea indikaattori rinnan koosta, muodosta puhumattakaan. Esimerkiksi jo 85B:ssä voi olla kourantäytettä enemmän kuin 70D:ssä.
Kuvamateriaalista päätellen saattasin hyvinkin hyväksyä jotkut Ceetkin, mutta siitä ylöspäin vain rakkaus ja perse auttaisivat.

Muuten tuo kuppikoko on todella hämärä käsite. Voisiko joku valaista miten rintsikoiden kuppikoko oikein määritellään? Joku rinnanympäryksen ja tissin koon suhteesta laskettu mystinen matemaattinen yhtälö?

Sellaisena oikeastaan tähän kyselyyn kelpaamaton, jos ei kerrokaan tissin absoluuttisesta koosta. Mikseivät kuppikoot ole joo absoluuttisia, perustuen vaikka kuutiosenttimetreihin? Silloin miehet voisivat puhua emäntiensä rintojen koosta samalla selkeydellä kuin motskarien ja autonmoottorien kuutioista.

(Pikkumustalla on kaks ja puolilitranen Pannu. Toivottavasti ei lue tätä kun sanon, että tykkäisin enemmän kolmelitraisesta)

Entäs huomioidaanko rintsikoiden kupissa tissien erilaiset muotoilut? Niitähän on lolloroikkuvia, terhakkaan pystyjä, laakeita, pyöreitä, suippoja ketunnokkia, patakintaita, mopontulppia ym ym.. joten saman koonkaan ei luulisi sopivan kuutioiltaan samankokoisille mutta erimuotoisille?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Bliss

Re: Suuri tissikysely

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Oma on tuikitavallinen 75C, ja vuosien kokemuksella tästä koosta sanon, että kaikkein kivoin olis A tai AA :?
Herra Manala

Re: Suuri tissikysely

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Gat kirjoitti:Muuten tuo kuppikoko on todella hämärä käsite. Voisiko joku valaista miten rintsikoiden kuppikoko oikein määritellään? Joku rinnanympäryksen ja tissin koon suhteesta laskettu mystinen matemaattinen yhtälö?
Todella hämärä käsite? Mystinen? Jösses. Rinnan alta otetun ympärysmitan erotus rinnan päältä otetusta ympärysmitasta.

Älä ole aina niin avuton. Kato vittu googlesta.
Vastaa Viestiin