Kumpi hakee jälkikasvumme tarhasta tänään?CandyMan kirjoitti:Lapset tarvitsevat huomiota ja hyväksyntää! Jos aiomme kasvattaa Arskasta tasapainoisen ihmisen, pitää häntä jaksaa huomioida ja ohjata elämässään. Ei kukaan ole seppo syntyessään. It takes a whole discussion forum to raise a child, but only one freak to fuck him up.
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Kikkelis kokkelis.
Mun mielestä on paljon aidompaa sanoa mielipiteensä ääneen kuin hymistellä aina taustalla. Hymistelijöihin ei saa kosketuspintaa, ja jos jotain saa, niin silloinkin helposti ajattelee, että ketähän se nyt peesaa jne.Keikaus kirjoitti: Ihmisiä sitä paitsi tuntuu häiritsevän toiset ihmiset erityisesti silloin, kun niillä eivät ole omat asiat ihan kunnossa tai ne voisivat paremmin eli sen puolesta kyllä kannattaisi keskittyä siihen, että oma olo paranee.
Toihan on ihan luonnollista ja hyväksyttävää, että huonoina hetkinä ihmisen tekee mieli avautua ja tuulettaa päätään. Joskus rapatessa roiskuu. Jos tavoittelee hetken onnea, niin naama vaan jumiin, mutta on kuitenkin aika surullista, jos ei uskalla juuri koskaan omaa mielipidettään sanoa, koska liika kiltteys ja patoutuneet ajatukset eivät ole tie onneen - siis pitkällä tähtäimellä.
Tämä asia on tietenkin pitkälti luonnekysymys, ja miellymme erilaisiin ihmisiin. Kukin toimii omalla tavallaan.
Tämä ei sitten, keikku, ollut sulle kirjattu, vaan enempi yleisesti.
-
- Kitisijä
Miksi joidenkin pitää vetää pultit aivan_pikkuasioiden_takia?irmelianneli kirjoitti:Miksi vitussa joidenkin on pakko a l l e k i r j o i t t a a jokainen viestinsä tänne?! Ei vaan mee jakeluun. Kyllähän kaikki n ä k e e kuka sen viestin on kirjoittanut hyvä jumala sentään! Mä en voi millään ikinä ymmärtää tuota. Ihan vitun urpoa. Eikä millään lailla hauskaa ainakaan, mikäli se siinä se pointti yrittää olla.
Nimimerkki löysäpipo
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Joo, kuulemma Brasiliasta asti. Eikös kuitenkin teillä kahdella ole lopulta aika samankaltainen sukupuolikäyttäytyminen ja -moraali?Dr.Diarrhea kirjoitti:Ihmisen kaikki teot eivät kytkeydy onnen etsimiseen, tunnut etsivän onnea vähän joka paikastaKeikaus kirjoitti:...
Riippuen miten "onnen tavoittelu" määritellään, ehkä myös esim. jalkapallottelu ja nettipokeri voidaan myös laskea onnen/onnellisuuden tavoitteluksi.
-
- Kitisijä
Ei. Ripuli on lutka, minä en.CandyMan kirjoitti:Joo, kuulemma Brasiliasta asti. Eikös kuitenkin teillä kahdella ole lopulta aika samankaltainen sukupuolikäyttäytyminen ja -moraali?
Kikkelis kokkelis.
Jopa sinäkin etsit onnea Kukin tavallaan ja kykynsä mukaan.CandyMan kirjoitti: Riippuen miten "onnen tavoittelu" määritellään, ehkä myös esim. jalkapallottelu ja nettipokeri voidaan myös laskea onnen/onnellisuuden tavoitteluksi.
-
- Kitisijä
No jaa. Jos kyse on siitä, että joku keskustelija täällä ärsyttää, asian voi hoitaa painamalla ignore-nappulaa. Miksi toisten ihmisten pitää kärsiä siitä, että sinulla on huono päivä? Jos on huono päivä, siihen auttaa se, että juttelee ja valittaa läheisilleen. Mulle ainakin tulee huono olo siitä, jos olen epäystävällinen jollekin ja yleensä haluan vielä pyytää anteeksi sen jälkeen. Tässä on vielä sellainenkin mielenkiintoinen juttu, että enpä ole huomannut Stadinarskan vittuilevan täällä kenellekään, vaikka hänelläkin varmaan on hetkiä, että joku juttu ottaa päähän.Dr.Diarrhea kirjoitti: Mun mielestä on paljon aidompaa sanoa mielipiteensä ääneen kuin hymistellä aina taustalla. Hymistelijöihin ei saa kosketuspintaa, ja jos jotain saa, niin silloinkin helposti ajattelee, että ketähän se nyt peesaa jne.
Toihan on ihan luonnollista ja hyväksyttävää, että huonoina hetkinä ihmisen tekee mieli avautua ja tuulettaa päätään.
Viimeksi muokannut Keikaus, 28.02.2007 14:08. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Veikkaan, että olen tässä(kin) asiassa lähellä keskiarvoa.Keikaus kirjoitti:Ei. Ripuli on lutka, minä en.
-
- Kitisijä
Siis lutkan keskiarvoa. No, vähän kiusaan sua...Dr.Diarrhea kirjoitti:Veikkaan, että olen tässä(kin) asiassa lähellä keskiarvoa.Keikaus kirjoitti:Ei. Ripuli on lutka, minä en.
Kikkelis kokkelis.
Ei se nyt ihan noinkaan mene. En jaksa alkaa enempää.Keikaus kirjoitti:Miksi toisten ihmisten pitää kärsiä siitä, että sinulla on huono päivä?
-
- Kitisijä
Niin, asioissa on puolensa ja puolensa.Dr.Diarrhea kirjoitti:Ei se nyt ihan noinkaan mene. En jaksa alkaa enempää.Keikaus kirjoitti:Miksi toisten ihmisten pitää kärsiä siitä, että sinulla on huono päivä?
Kikkelis kokkelis.
Sinäkin olet niin kova rouva, että sun takapuoli on tehty kahdesta osasta. Puolensa silläkin.Keikaus kirjoitti:Niin, asioissa on puolensa ja puolensa.
-
- Kitisijä
Totta toinen puoli. Ja toinenkin. Ja välissä haavateippi tällä hetkellä.Dr.Diarrhea kirjoitti:Sinäkin olet niin kova rouva, että sun takapuoli on tehty kahdesta osasta. Puolensa silläkin.Keikaus kirjoitti:Niin, asioissa on puolensa ja puolensa.
Kikkelis kokkelis.
Sinänsä totta, mutta on ihan asiallista kertoa henkilölle mikä tämän toiminnassa ärsyttää jos hän ei vaikka itse tajua sitä, varsinkin lasten kohdalla. Kunhan tekee tämän arvostelun avoimesti.Keikaus kirjoitti:No jaa. Jos kyse on siitä, että joku keskustelija täällä ärsyttää, asian voi hoitaa painamalla ignore-nappulaa.
Ollessani viime vuoden loppupuolella yhden neiti-ihmisen synttäreillä, eräällä tamperelaisella herrashenkilöllä oli ärsyttävä tapa heittää kapuloita muiden rattaisiin kommentoimalla jatkuvasti "Älä? Oisko noin?" jne. kesken toisen muille puhumisen. Vaikka se oli ilmeisesti tarkoitettu hauskaksi kujeiluksi, vaikutti se ärsyttävän monia, mukaanlukien puhujaa. Mainitsiko kukaan kyseiselle henkilölle suoraan kuinka häiritsevää se oli? Eipä tietenkään. Miten ihminen voi kehittyä jos hänelle ei mainitse vajavaisuuksistaan? Monet meistä ovat sokeita omille puutteilleen, harva meistä on EW itsetunnon saralla.
Vittuilu voidaan pukea myös kysymyslauseiden muotoon.Keikaus kirjoitti:Tässä on vielä sellainenkin mielenkiintoinen juttu, että enpä ole huomannut Stadinarskan vittuilevan täällä kenellekään, vaikka hänelläkin varmaan on hetkiä, että joku juttu ottaa päähän.
-
- Kitisijä
Täällä puhuttiin onnellisuudesta ja sen tavoittelusta. Itse asiassa onnellisuus itsessään on aika vältettävä olotila. Onnellisuus merkitsee siis harmoniaa ja sopusointua ympäristönsä kanssa, ainakin luulen useimpien ihmisten onnellisuus-käsitteen sisältävän juuri nuo aspektit?
Mutta jos elämä on silkkaa harmoniaa ja sopusointua, eikö siitä tule pitkästyttävää ja epäviihtyistä pidemmän päälle? Eikö jatkuva pumpulissa eläminen ole vaarallista senkin puolesta, että suhtautuminen vastoinkäymisiin vääristyy ja tuottaa sitten megalomaanisia raivonpuuskia ja muunlaisia matalapaineita, jotka useinmiten kohdistuvat viattomiin sivustakatsojiin?
Joku kirjoittaa väärän kirjaimen? Kirjain puuttuu tai on liikaa? Näistä huomauttelu on pikkumaista ja lapsellista vittuilua, jolla ei synny mitään erityistä lisäarvoa.Tämä oli tietysti kirjoittajan mielipide, eikä ole mitään syytä olettaa asian olevan kuten tässä kirjoitettuna on. Lukijankaan pikku elämissä ei liene kovinkaan paljon hehkutettavaa, vaikka sitä moni yrittäisikin tuode esille.
Mutta jos elämä on silkkaa harmoniaa ja sopusointua, eikö siitä tule pitkästyttävää ja epäviihtyistä pidemmän päälle? Eikö jatkuva pumpulissa eläminen ole vaarallista senkin puolesta, että suhtautuminen vastoinkäymisiin vääristyy ja tuottaa sitten megalomaanisia raivonpuuskia ja muunlaisia matalapaineita, jotka useinmiten kohdistuvat viattomiin sivustakatsojiin?
Joku kirjoittaa väärän kirjaimen? Kirjain puuttuu tai on liikaa? Näistä huomauttelu on pikkumaista ja lapsellista vittuilua, jolla ei synny mitään erityistä lisäarvoa.Tämä oli tietysti kirjoittajan mielipide, eikä ole mitään syytä olettaa asian olevan kuten tässä kirjoitettuna on. Lukijankaan pikku elämissä ei liene kovinkaan paljon hehkutettavaa, vaikka sitä moni yrittäisikin tuode esille.
Pyyhin Netikettiin..
-
- Kitisijä
Selkärankaa jumalauta vittu! Jos lähdet jotain suustasi/näppäimistöltäsi ulostamaan, niin seiso sitten sanomasi takana, äläkä heti seuraavalla hengenvedolla ala anteeksipyytelemään tai nöyristelemään.Niba kirjoitti:Tämä oli tietysti kirjoittajan mielipide, eikä ole mitään syytä olettaa asian olevan kuten tässä kirjoitettuna on.
Te nyt ootte kaikki typeriä kakkapökäleitä. Mut täähän nyt on hei vaan mun mielipide!!1111!!!!11 MIITTI!
Rotan aivot valtasivat pääni.
Haluan korostaa tässä infernaalisessa ristipaineen silmässä, että ei ole pakko lukea, jos alkaa nyppimään. Ei ole pakko myöskään elää, jos ei kiinnosta. Noratkaa kaikki ja rasvatkaa köysi. Voi jeesus...
-
- Kitisijä
..sinäkö se oot, niin monen vuoden jälkeen..Dr.Diarrhea kirjoitti:Voi jeesus...
No onhan vittu pakko lukea, katsoa, haistaa, maistaa-nams! Valitettavasti ei voida kaikki muuttaa autioille vuorille Linkoloimaan.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Toin vain esiin latteuden, jolla myös voi oikeuttaa omaa vajaavaisuuttaan. Mä olen kyllä alkanut rakastumaan tuohon ei ole pakko lukea-korttiin. Se on niinku tosi hyvä yleiskortti, käyttökelpoinen.Ann kirjoitti: No onhan vittu pakko lukea...
-
- Kitisijä
Puhutteko Candymanista?sipsi kirjoitti:Joo, eikä siinä allekirjotuksessa vielä mitään..mut se jälkiselostus, mikä siihen liittyy on kyl aika raivostuttava.irmelianneli kirjoitti:Miksi vitussa joidenkin on pakko a l l e k i r j o i t t a a jokainen viestinsä tänne?! Ei vaan mee jakeluun. Kyllähän kaikki n ä k e e kuka sen viestin on kirjoittanut hyvä jumala sentään! Mä en voi millään ikinä ymmärtää tuota. Ihan vitun urpoa. Eikä millään lailla hauskaa ainakaan, mikäli se siinä se pointti yrittää olla.
Terveisin Stadinarska
varsin kauhea ja raivostuttava otus
-
- Kitisijä
Kyseessä on huuhkajapotilas itse, nimeltä CM,eikä tämä vaadi allekirjoitusta!CandyMan kirjoitti:Kyseessä on tehokeino, jolla yritetään pönkittää keskustelufoorumia varten luotua roolihahmoa, joka tässä tapauksessa on retee kaikkienkaveri. Toisaalta kyseinen tapa kielii myös potilaan kyvyttömyydestä keskustella asioista abstraktilla ja objektiivisella tasolla, koska hyväksynnän tarve yhteisön taholta on niin valtava.irmelianneli kirjoitti:Miksi vitussa joidenkin on pakko a l l e k i r j o i t t a a jokainen viestinsä tänne?!
-
- Kitisijä
Candy on oudolla tavalla ristiriitainen ihminen. Minä olen aina tykännyt analysoida ihmisiä.Keikaus kirjoitti:Ollaan oltu jo kaksi vuotta. Ihastuin ensiksi tietenkin Candyn jumalaiseen vartaloon ja sänkykamarikasvoihin ja pikkuhiljaa sitten hänen sisäiseen kauneuteensa. Candy on humaani ja tunteva ihminen, jonka ajoittain musta ja poliittisesti epäkorrekti huumori naurattaa mua. Pidän hänen estyneisyydestään myös.Stadinarska kirjoitti:candyman ja keikaus, oletteko te rakastavaisia?
Mikä sua Candyssa miellyttää, arvon Kiekaus?
Eikö se häiritse, että se häjysti joskus arvostelee Sir Arskaa?
Ei mua kai hirveästi häiritse, että se arvostelee sua, ei vaan jaksa panna energiaa sellaiseen, että kaikilla olisi aina kivaa. Sitäpaitsi sä olet jopa minusta joskus aika rasittava, koska vaadit huomiota ja hyväksyntää koko ajan. Minä nyt en hirveästi jaksa siitä huomautella, mutta Candy näköjään jaksaa. Ehkä se ajattelee, että kun se ilmaisee ärsytyksensä, sitä helpottaa. Ehkä hänenkin kannattaisi keskittyä etsimään sitä onnea jostain muualta kuin Arskan arvostelusta.
Minä hieman liikaa pelleilen täällä,niin sinäkinkö luulet et ihanoikeesti hyväksyntää haen, miksi? Minusta tää on hauskaa kun olen kuitenkin ystävällinen.
Sinusta minä olen huomannut että olet erittäin varovainen,arka. Mutta se ei ole haukkuminen, se on toteamus. Mutta mielipiteesi ovat virkistävän tasapainoisia ja sympaattisia ja aikuisia. Uskon että olet luotettava nainen.
Joo. En mä usko millään, et ihmiset mua oikeesti arvostelee uskoen johonkin ihmeelliseen huonouteen mussa. Kyl määää oon ihan yhteiskuntakelpoinen immeinen, juhuu!
Mut JOS HAKISIN OIKEASTI hyväksyntää niin enhän minä näin "hassusti" käyttäytyisi! Tiedän itsekin ettei huumorini pure liian suoraviivaiseen tekniseen ihmistyyppiin! Jos hakisin oikeasti hyväksyntää, olisin vain lähinnä hiljaa ja myötäilisin muita . Kyllä mä sen osaan. Sitten Stadinarskaa siedetään. Kun se on ihan hiljaa. Ei kovin humaania toimintaa, sano!
Toivoopi sydäntä kaikille ja elämänviisautta Stadinarska mutta minua saa "vihata" jos se tuntuu tarpeelliselta!
-
- Kitisijä
Sanoisin polleasti että muna on kanaa viisaampi, Candyman-isukilla on opittavaa vielä. Keikaus, koska olet minut pyöräyttänyt? Olinko kiltti lapsi?Keikaus kirjoitti:Kumpi hakee jälkikasvumme tarhasta tänään?CandyMan kirjoitti:Lapset tarvitsevat huomiota ja hyväksyntää! Jos aiomme kasvattaa Arskasta tasapainoisen ihmisen, pitää häntä jaksaa huomioida ja ohjata elämässään. Ei kukaan ole seppo syntyessään. It takes a whole discussion forum to raise a child, but only one freak to fuck him up.
-
- Kitisijä
HUIPPU HOMEBOY. sait 65989 irtopistettä! Humaanisuutta kehiin!!!Homeboy65 kirjoitti:Miksi joidenkin pitää vetää pultit aivan_pikkuasioiden_takia?irmelianneli kirjoitti:Miksi vitussa joidenkin on pakko a l l e k i r j o i t t a a jokainen viestinsä tänne?! Ei vaan mee jakeluun. Kyllähän kaikki n ä k e e kuka sen viestin on kirjoittanut hyvä jumala sentään! Mä en voi millään ikinä ymmärtää tuota. Ihan vitun urpoa. Eikä millään lailla hauskaa ainakaan, mikäli se siinä se pointti yrittää olla.
Nimimerkki löysäpipo
-
- Kitisijä
Hieno kirjoitus! Arvaapa vaan tunnenko joskus sitä kuuluisaa myötähäpeää! Liian usein, mutta kun en tosiaankaan halua olla ilkeä!Keikaus kirjoitti:No jaa. Jos kyse on siitä, että joku keskustelija täällä ärsyttää, asian voi hoitaa painamalla ignore-nappulaa. Miksi toisten ihmisten pitää kärsiä siitä, että sinulla on huono päivä? Jos on huono päivä, siihen auttaa se, että juttelee ja valittaa läheisilleen. Mulle ainakin tulee huono olo siitä, jos olen epäystävällinen jollekin ja yleensä haluan vielä pyytää anteeksi sen jälkeen. Tässä on vielä sellainenkin mielenkiintoinen juttu, että enpä ole huomannut Stadinarskan vittuilevan täällä kenellekään, vaikka hänelläkin varmaan on hetkiä, että joku juttu ottaa päähän.Dr.Diarrhea kirjoitti: Mun mielestä on paljon aidompaa sanoa mielipiteensä ääneen kuin hymistellä aina taustalla. Hymistelijöihin ei saa kosketuspintaa, ja jos jotain saa, niin silloinkin helposti ajattelee, että ketähän se nyt peesaa jne.
Toihan on ihan luonnollista ja hyväksyttävää, että huonoina hetkinä ihmisen tekee mieli avautua ja tuulettaa päätään.
Täällä on paljon ihan nuoria, joilla ei ole elämänkokemusta ja se näkyy neonvihreästi , eikä sitä sinänsä saisi naureskella, siihen en sorru!
Ja muut käyttävät kiltteyttäni kylmästi hyväkseen!
Tää on aivan kuin huonossa parisuhteessa, hehheh!