No oli miten oli niin silti mä uskon, että suurin este joidenkin pariutumista haluavien pariutumiselle on se sokeus niille mahdollisuuksille ja tilanteille.Bluntly kirjoitti:
Kaippa sitten etsin alitajuisesti niin dominoivaa naista, jolla löytyy pallia tuommoisiin tempauksiin.
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
http://www.iltalehti.fi/osastot/suhteet ... 8_su.shtmlalja kirjoitti:allekirjoittanut esittää eriävän mielipiteensä. kai se retroseksuaali on joku metroseksuaalin vanhempi versio.Starflare kirjoitti:Kummaksi on meno mennyt jos remontti-reiskan ja kikan kaltaisille ihmisille on pitänyt ihan oma terminsäkin antaa .Hebuli kirjoitti: Vähän niinku esim. Remontti-Reiska tai Kikka, kai. Sekoseksuaali taas on vähän sellainen joka ei tiedä mitä pitäisi minnekin laittaa ja missä vaiheessa. "You can really hurt yourself if you don't know what you are doing."
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
-
- Elämätön Kitisijä
No aika selvästi Na tuolla myöhemmin vetää kunnolla pesäpallomailalla otsalohkoosi, mutta ei vaan mene perille. Nyt äkkiä hyvä mies muuttamaan niitä JOSseja KUNniksi.Bluntly kirjoitti: Ei meikäläinen mitään pieniä vinkkejä huomaa, halolla päähän vain.
Ei ei ei ei ei ei!! Ei ne JOSsit muutu miksikään toivottavasti ikinä. Nyt puhutaan ihan yleisesti.Meik kirjoitti:No aika selvästi Na tuolla myöhemmin vetää kunnolla pesäpallomailalla otsalohkoosi, mutta ei vaan mene perille. Nyt äkkiä hyvä mies muuttamaan niitä JOSseja KUNniksi.Bluntly kirjoitti: Ei meikäläinen mitään pieniä vinkkejä huomaa, halolla päähän vain.
Ha! Helppo sun sanoa, kun et ole koskaan ollut mun housuissa....Na kirjoitti:No oli miten oli niin silti mä uskon, että suurin este joidenkin pariutumista haluavien pariutumiselle on se sokeus niille mahdollisuuksille ja tilanteille.
...ainakaan vielä.
Ps. myyn puujalkavitsejä kuutiohintaan ja toimin halvalla myös taustakirjoittajana ammattitaidottomille esiintyjille.
Kauanko tämä jumalasta paasaminen jatkuu täällä vielä?
Kertokaa kun se on loppunut, niin palailen takaisin. Ehkä kitykin taas herää lopettamisen jälkeen...
Kertokaa kun se on loppunut, niin palailen takaisin. Ehkä kitykin taas herää lopettamisen jälkeen...
Millon te uskotte, ettei kaikkia topikkeja tarvitse lukea?SingleMalt kirjoitti:Kauanko tämä jumalasta paasaminen jatkuu täällä vielä?
-
- Elämätön Kitisijä
:Seliselihymiö:Na kirjoitti: Ei ne JOSsit muutu miksikään toivottavasti ikinä. Nyt puhutaan ihan yleisesti.
Tää on Bluntly ihan selkee homma
-
- Elämätön Kitisijä
Hitto mä oon taitava. Mä en oo nähnyt vielä yhtään jeesustelutekstiä ja ihmettelinkin marttakerhon avautumista asiasta. Tiesin, että mulla on valikoiva kuulo, mutta vielä samanmoinen lukemisen taito. Jeah!SingleMalt kirjoitti:Kauanko tämä jumalasta paasaminen jatkuu täällä vielä?
Mikä on paras tapa purkaa ylimääräisiä agressioita? (vihan ja kiukun tunteita)
Huutaminen ja vauhkoominen EI auta. *kokeiltu on*
-
- Kitisijä
Kokeile huitoa isommalla ja ennenkaikkea raskaammalla esineellä, väsyt aika pian.Kittys kirjoitti:Mikä on paras tapa purkaa ylimääräisiä agressioita? (vihan ja kiukun tunteita)
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Sohvalla?Bluntly kirjoitti:Kokeile huitoa isommalla ja ennenkaikkea raskaammalla esineellä, väsyt aika pian.Kittys kirjoitti:Mikä on paras tapa purkaa ylimääräisiä agressioita? (vihan ja kiukun tunteita)
*lysähtää lattialle ja poraa*
-
- Kitisijä
Jos syynä on mies, hakkaa hänellä sitä sohtaa, tai seinää, tai naapurin kaalimaata.
Jos joku muu on syynä on joku muu, kokeile veristä pihviä sieniperunoilla ja tulisilla retiiseillä, auttaa aina.
Jos joku muu on syynä on joku muu, kokeile veristä pihviä sieniperunoilla ja tulisilla retiiseillä, auttaa aina.
Aloita joku fyysisesti raskas harrastus huomaat että kiukku katoaa ja saat väsytettyä itsesi siinä harrastuksessa sen jälkeen tulee hyvä mieli ja tunne kun on saanut jotain tehtyä kiukulla.Kittys kirjoitti:Mikä on paras tapa purkaa ylimääräisiä agressioita? (vihan ja kiukun tunteita)
Mä luukutan..Bluntly kirjoitti:Jos syynä on mies, hakkaa hänellä sitä sohtaa, tai seinää, tai naapurin kaalimaata.
Me kohtaisimme aina silloin kun on tärkeää
Se ettei kukaan häiritse tai pääse käskemään.
Me antaisimme toisillemme hiljaisuuteen syyn.
Niin sinä ostat aikaa siis ja minä sitä myyn...
Tuossa on säkki ja hanskat. Niitä mä oon paukuttanu.Mulli75 kirjoitti:Aloita joku fyysisesti raskas harrastus huomaat että kiukku katoaa ja saat väsytettyä itsesi siinä harrastuksessa sen jälkeen tulee hyvä mieli ja tunne kun on saanut jotain tehtyä kiukulla.Kittys kirjoitti:Mikä on paras tapa purkaa ylimääräisiä agressioita? (vihan ja kiukun tunteita)
On mulla tuossa hanskat ja säkki. Paremmin sais purkauduttua, kun ois joku jota hakata ja joku joka vähä hakkaa takas. Nousee muuten paineet suht korkeelle ainakin mulla, kun sattuu..Mulli75 kirjoitti:Aloita joku fyysisesti raskas harrastus huomaat että kiukku katoaa ja saat väsytettyä itsesi siinä harrastuksessa sen jälkeen tulee hyvä mieli ja tunne kun on saanut jotain tehtyä kiukulla.Kittys kirjoitti:Mikä on paras tapa purkaa ylimääräisiä agressioita? (vihan ja kiukun tunteita)
Edit: sekoileeko kity vai mun kone?
Mikä se on se joku Joulukanava radiossa? Se mistä tulee vaan joulumusiikkia nyt tän kuun? Joku asiakas duunis väitti että Novan vierestä, no eip löytyny
Ketuttaa ko en löydä
Ketuttaa ko en löydä
Pohtikaas kityurpot tätä: Miksi kovat kundit eivät tanssi?
Tanssii ne. Mä olen todistanut sellaista tapahtumaa.Turbohaltija kirjoitti:Pohtikaas kityurpot tätä: Miksi kovat kundit eivät tanssi?
Jotkut hyvinkin kovana...Gina kirjoitti:Tanssii ne. Mä olen todistanut sellaista tapahtumaa.Turbohaltija kirjoitti:Pohtikaas kityurpot tätä: Miksi kovat kundit eivät tanssi?
Auts. Elävänä tuli mieleen yläasteen limudiskot. Siis näin jälkeenpäin ajateltuna. Silloin se oli lähinnä.Exsat kirjoitti:Jotkut hyvinkin kovana...Gina kirjoitti:Tanssii ne. Mä olen todistanut sellaista tapahtumaa.Turbohaltija kirjoitti:Pohtikaas kityurpot tätä: Miksi kovat kundit eivät tanssi?
vitsi mä tykkään näistä hymiöistä!
Saavat seuraa muutenkin? Huono yleistys, mutta itsellä ns. flaksi moninkertaistuu, jos tanssin korkeassa humalatilassa (tanssitaidottomana). Omituinen luonnonilmiö.Turbohaltija kirjoitti:Pohtikaas kityurpot tätä: Miksi kovat kundit eivät tanssi?
-
- Elämätön Kitisijä
On se nykyjunnuilla helppoa, kun voi vaan tokaista, että mulla on niin vanha känny taskussa, että se vähän painaa.Exsat kirjoitti: Jotkut hyvinkin kovana...
-
- Kitisijä
Kityurpo olen, mutta en kova kundi. Siltikään en tanssi, ei vain sovellu mielelle, kropalle tai iuulensuunnalle.Turbohaltija kirjoitti:Pohtikaas kityurpot tätä: Miksi kovat kundit eivät tanssi?
Viime uusivuosi sai riittää tälle vuosituhannelle.