Paljon sait pyynnistä alas?didi kirjoitti:Kiitoksia kaikille avusta ja neuvoista. Mä klaarasin sen. Ei se ollutkaan niin hirveää.
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Milloin on tuparit?didi kirjoitti:Kiitoksia kaikille avusta ja neuvoista. Mä klaarasin sen. Ei se ollutkaan niin hirveää.
Tai onko sulla hyvännäköinen pikkusisko? Oliko sitä ilmaista viinaa riittävästiChap kirjoitti:Milloin on tuparit?
Katsoo nyt, katsoo nyt.Chap kirjoitti: Milloin on tuparit?
Tixille on @
Huh, aika tuhmia ehdottelit .. no, täytyyhän se toki ajaa sisään!didi kirjoitti:Tixille on @
NiinpäTix kirjoitti:Huh, aika tuhmia ehdottelit .. no, täytyyhän se toki ajaa sisään!
Get a room, you two!didi kirjoitti:NiinpäTix kirjoitti:Huh, aika tuhmia ehdottelit .. no, täytyyhän se toki ajaa sisään!
-
- Kitisijä
Miksi hemmetissä lonkero maistuu tänään pahalta?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Kengurun poikanen mitä ilmeisimmin kakkii ja pissii emonsa pussiin. Puhdistaako emo pussin vai onko siellä joku integroitu viemärijärjestelmä, ja jos on niin millainen? Olen liian tyhmä älytäkseni oikeat hakusanat Googleen...
-
- Kitisijä
Gööööls don´t poooooo!prosessi kirjoitti:Kengurun poikanen mitä ilmeisimmin kakkii ja pissii emonsa pussiin. Puhdistaako emo pussin vai onko siellä joku integroitu viemärijärjestelmä, ja jos on niin millainen? Olen liian tyhmä älytäkseni oikeat hakusanat Googleen...
JOs ne syö jätöksensä? Villiä!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Kengun kieli on jotain 45 cm pitkä. Emo sen pussin ihan vaan nuolee puhtaaksi.
Koska se maistuu kaikkina muinakin päivinä pahalta?Bluntly kirjoitti:Miksi hemmetissä lonkero maistuu tänään pahalta?
Kävi mielessä, mutta silloinhan ne eivät tarvitsisi ollenkaan peräreikää, joten vähän turhan muumipeikkoa.syttiK kirjoitti:Gööööls don´t poooooo!prosessi kirjoitti:Kengurun poikanen mitä ilmeisimmin kakkii ja pissii emonsa pussiin. Puhdistaako emo pussin vai onko siellä joku integroitu viemärijärjestelmä, ja jos on niin millainen? Olen liian tyhmä älytäkseni oikeat hakusanat Googleen...
JOs ne syö jätöksensä? Villiä!
Selvä. En siis haluaisikaan toimia kenguruperiaatteella, vaikka se vielä eilen illalla tuntui ihan hyvältä ajatukselta...Bhven kirjoitti:Kengun kieli on jotain 45 cm pitkä. Emo sen pussin ihan vaan nuolee puhtaaksi.
-
- Kitisijä
Ja niiskuneitiä unohtamatta. Kuin ne muuten lisääntyy? Muumit siis.prosessi kirjoitti: muumipeikkoa.
Oon muumifanittaja, mut onko missään saduissakaan kerrottu kuinka tulee lisää muumeja.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
-
- Kitisijä
Oon kyl varmaan aikasemminkin kyselly näitä, mutku mä OIKEESTI oon ehkä niinku maailman paskin lahjanostaja. Eli:
Mitä voisin ostaa 30-v. täyttävälle naispuoliselle ystävälle synttärilahjaks?
En vaan yksinkertasesti osaa.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Mitä lahja saa maksaa??sipsi kirjoitti:Oon kyl varmaan aikasemminkin kyselly näitä, mutku mä OIKEESTI oon ehkä niinku maailman paskin lahjanostaja. Eli:
-
- Kitisijä
No johan nyt kysymyksen lykkäsit! Köyhälle neiti-ihmiselle tietenkin mahdollisimman vähän. (Hmm, tai sit ostan luottokortilla.. Mikä ei oo itseasiassa kovin hyvä ratkaisu, jos nyt ihan tarkkoja ollaan.)Bliss kirjoitti:
Mitä lahja saa maksaa??
Silti mun mielestä 30 on aika jännittävä vuosimäärä, eli jotenki mieleenpainuva sen lahjanki kai pitäis olla.
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
-
- Kitisijä
Etsimässäsi lahjassa on 5 kirjainta tai siinä voi olla jopa 9 kirjainta!sipsi kirjoitti:No johan nyt kysymyksen lykkäsit! Köyhälle neiti-ihmiselle tietenkin mahdollisimman vähän. (Hmm, tai sit ostan luottokortilla.. Mikä ei oo itseasiassa kovin hyvä ratkaisu, jos nyt ihan tarkkoja ollaan.)Bliss kirjoitti:
Mitä lahja saa maksaa??
Silti mun mielestä 30 on aika jännittävä vuosimäärä, eli jotenki mieleenpainuva sen lahjanki kai pitäis olla.
Sellaisia ei tehdä puusta tai metallista yleensä, mutta niitä voidaan toisaalta tehdä mistä tahansa.
Pyyhin Netikettiin..
Eikä maistu - ellei kyse ole niistä käymisteitse valmistetuista hiivamehuista. Hartwallin lonkka jääkylmänä, puolen litran tölkissä.. jopa juhannuksen jälkeen NAMBliss kirjoitti:Koska se maistuu kaikkina muinakin päivinä pahalta?
No tietenkin sitten vaikka lahjakortti Iittalan myymälään, Funky Ladyyn tms. ihanuuksien shoppiin...sipsi kirjoitti:No johan nyt kysymyksen lykkäsit!Bliss kirjoitti:
Mitä lahja saa maksaa??
(Mä sain kavereilta 30-vuotislahjaksi kauhian kokoisen setin Hackmanin kattiloita )
Edit: Jos Ninnistä on kysymys, vie se shoppailemaan Indiskaan sun luottokortilla
Ääh, mistä tietää että synnytys on käynnistynyt ihan oikeasti, että olo on tarpeeksi tukala ja kipu tarpeeksi kova? Jotain aivan selvästi tapahtuu ja tiuhaan tahtiin, lisäksi paineen tunne tuolla alhaalla on aika raju, mutta kun tämä ei tunnu mielestäni kovinkaan ikävältä. Turhan takia ei millään viitsisi lähteä Helsinkiin asti, mutta toisaalta kotona tai autossa synnyttäminenkään eivät tunnu kovin järkeviltä vaihtoehdoilta.
Lopeta self fisting ja mene suihkuun.prosessi kirjoitti:Jotain aivan selvästi tapahtuu ja tiuhaan tahtiin, lisäksi paineen tunne tuolla alhaalla on aika raju, mutta kun tämä ei tunnu mielestäni kovinkaan ikävältä.
Ehkä täytyy lähteä vanhempien kotiin Helsinkiin, niin ainakin matka sairaalaan on lyhyempi. Ei viitsisi millään mennä turhan aikaisin, kun nuo kuitenkin vauhkoilevat siellä kaiken maailman sokeritippojen sun muiden kanssa.Vaola kirjoitti:Jos ponnistuttaa, niin kantsii lähteä kyllä. Se ei aluksi tunnu juuri vessahätää kummoisemmalta, mutta saattaa muuttua aika nopeastikin.prosessi kirjoitti:Jotain aivan selvästi tapahtuu ja tiuhaan tahtiin, lisäksi paineen tunne tuolla alhaalla on aika raju, mutta kun tämä ei tunnu mielestäni kovinkaan ikävältä.
Suihkua ne sairaalastakin ehdottivat, mutta minnes menet kun kylppäriremppa on edelleenkin kesken...1108 kirjoitti:Lopeta self fisting ja mene suihkuun.
Siinä vaiheessa kun omassa pimpassa tuntui selkeä paine oli tytön syntyminen noin 4 tunnin päässä. Ilman mitään treeniä alkoi supparitkin yhtäkkiä tasasina ja tosiaan melko samantien lähdin sairaalalle, 4 senttiä enää auettavaa kun sinne pääsin vartissa (vaikkei tehnyt liian kipeää)... Yksilöllistähän tämä.
Jänskään puolestanne!
Jänskään puolestanne!
Kait sitä sitten pitäisi lähteä sinne sairaalalle pikkuhiljaa. Olo kohdun seutuvilla tuntuu sukalta, joka kääriytyy ylöspäin...Geetzu kirjoitti:Siinä vaiheessa kun omassa pimpassa tuntui selkeä paine oli tytön syntyminen noin 4 tunnin päässä. Ilman mitään treeniä alkoi supparitkin yhtäkkiä tasasina ja tosiaan melko samantien lähdin sairaalalle, 4 senttiä enää auettavaa kun sinne pääsin vartissa (vaikkei tehnyt liian kipeää)... Yksilöllistähän tämä.
Jänskään puolestanne!