prosessi kirjoitti:Kait sitä sitten pitäisi lähteä sinne sairaalalle pikkuhiljaa. Olo kohdun seutuvilla tuntuu sukalta, joka kääriytyy ylöspäin...
Lycka till!
Mun työpaikalla yks nuori neitokainen lähti synnärille eilen, hetimmiten sen jälkeen, ku oli lapsivedet tullu ulos.... 10 tuntia tämän jälkeen piti käynnistää synnytys...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
jos työpaikkailmoituksessa mainitaan vain "vapaamuotoinen hakemus" kuuluuko siihen liittää CV? siis tajuan kyllä et ei siitä varmaan haittaa oo, mut mut..
taitaa olla hiukka liian kauan siitä ko viimeks oon töitä hakenu..
jos työpaikkailmoituksessa mainitaan vain "vapaamuotoinen hakemus" kuuluuko siihen liittää CV? siis tajuan kyllä et ei siitä varmaan haittaa oo, mut mut..
taitaa olla hiukka liian kauan siitä ko viimeks oon töitä hakenu..
Siis perhana, eikö netistä löydy mitään kunnollista sieniopasta kuvineen, häh? Oon googlettannu ja googlettannu mutta mainostavat vaan kirjojansa, perkeleet
Jos palkka tulee toistamiseen tilille yli kolme vuorokautta myöhässä, voiko palkansaaja valittaa asian tiimoilta jonnekin ja vaatia korvausta edes tästä päänsärystä??
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
mustaenkeli kirjoitti:Jos palkka tulee toistamiseen tilille yli kolme vuorokautta myöhässä, voiko palkansaaja valittaa asian tiimoilta jonnekin ja vaatia korvausta edes tästä päänsärystä??
En tiedä, mutta vastaan silti. Kai siitä voi vaatia myöhästymiskorkoa.
Bliss kirjoitti:Metritavarana puutavaraliikkeestä. Sitten vähän vaivannäköä...
Ei jaksa, ei pysty, ei kykene, siis ei ole aikaa. Se on jo ihan riittävästi, että rakennan niille vajaakanttisesta koolingista rungon. Ja älä kysy miksi en tee metritavarasta koko terdeä. Vuokrakämppä.
Saaks hei mennä reenaan, jos on antibioottikuurilla? Salille? Aerobista? Jtn kevyttä vaikka. Ei mulla mitään flunssaa tai kuumetta ole. Se on toisiin vaivoihin.
irmelianneli kirjoitti:Saaks hei mennä reenaan, jos on antibioottikuurilla? Salille? Aerobista? Jtn kevyttä vaikka. Ei mulla mitään flunssaa tai kuumetta ole. Se on toisiin vaivoihin.
Kyllä mun mielestä, jos olo muuten sallii. Ite en ehkä menis, kun antibiootit vetää väsyneeks, mutta jos tuntuu että jaksaa ni mikä ettei?!
Tarttisin yhdelle ihmiselle muutama sata kappaletta käyntikortteja, joiden pitää olla siistejä ja painolaatuisia. Designin teen itse, mutta missä nämä kannattaa painattaa?
Riippuen siitä kuinka paljon piuhaa tarttis mennä sinne sisään, jos 1-3 piuhaa riittää niin Bauhausista saa laminaatti- ja muovi-jalkalistoja hyvään hintaan, (1-2 piuhaa niin on laajempi valikoima veilä). Jos ihan aitoa puuta haluat niin puukeskuksesta saa todella hyvän näköisiä (tarttee vaan pinnoittaa itse).
JoeB kirjoitti:Bauhausista saa laminaatti- ja muovi-jalkalistoja hyvään hintaan, (1-2 piuhaa niin on laajempi valikoima veilä). Jos ihan aitoa puuta haluat niin puukeskuksesta saa todella hyvän näköisiä (tarttee vaan pinnoittaa itse).
Bauhaussiin suuntaan muutenkin niin täytynee katsella samalla. Joudun luultavimmin kikkailemaan kun noita piuhoja on aika reilusti, parilla seinällä toistakymmentä.
Bluntly kirjoitti:
Bauhaussiin suuntaan muutenkin niin täytynee katsella samalla. Joudun luultavimmin kikkailemaan kun noita piuhoja on aika reilusti, parilla seinällä toistakymmentä.
Kannattaa pohtia tuota piuhotusta varsinkin jos on pintasähköt ja koota ne isompiin kokonaisuuksiin. Itse käytin pahimpaan johtomyräkkään katonrajaan asennetuna tuota duuri.fi:n 40x60 koteloa josta sitten alasotot tarvittaviin paikkoihin 1-3 piuhaa kerrallaan. Katonrajaan pystyy "jemmamaan" paljon massiivisemman kotelon kuin jalkalistaan.
Sitten jos sen tekee siististi niin koko kotelo "häviää" osaksi seinän rakennetta.
Katonrajaan en viitsi pistää näkyville, lattianrajassa peittyvät esineiden taakse. Ja kaikki kohteet ovat matalalla niin alasvedot näyttäisivät hölmöiltä 10m2 huoneessa.
Onko välittäjä hullu, jos se arvelee talon myyntiarvon lähes kolminkertaistuneen seitsemässä vuodessa? Eikä talolle ole tehty paljoa mitään muuta kuin vedetty vedet sisään, minkä kustannukset on myös huomioitu osana sitä alkuperäistä hankintahintaa.
prosessi kirjoitti:Onko välittäjä hullu, jos se arvelee talon myyntiarvon lähes kolminkertaistuneen seitsemässä vuodessa? Eikä talolle ole tehty paljoa mitään muuta kuin vedetty vedet sisään, minkä kustannukset on myös huomioitu osana sitä alkuperäistä hankintahintaa.
No on sieltä vissiin myös jokunen kuorma kaatopaikkakamaa kärrätty pois pihasta haisemasta ja siivottu havupuut tonttia synkistämästä. Veikkaan että pihan aiempaa valoisampi yleisilme tekee paljon.
Sitäpaitsi tekihän ne ex-vuokralaiset jotain pientä pintaremonttiakin siellä.