Tarkemmin ajatellen se posetiivarin apinan puku taitaisi johtaa pidätykseen. Siihen kun ei kait kuulu muuta kuin takki ja hattu. Pahus. Mutta ainakaan niitä ei saa Tarjoustalosta.ninnithequeen kirjoitti:Joo voi jestas mä vihaan noita. Vaikka mitä laittasit päälles ni katotaan että toi on varmaan Tarjoustalosta ostanu tonkin. Tai sit se vaan tuntuu siltä. Tai sit mä oon muuten vaan halvan näkönen.prosessi kirjoitti:Taitaa olla alipukeutumista tuossa porukassa, ovat suurelta osin sitä rasittavinta "bättre folk" -porukkaa, joita kestää yhden illan viiden vuoden välein. Nimim. "Mitäpä sitä ei tekisi stalkkauksen vuoksi."
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Pliiis, älä osallistu housuissa, vaikka se nykyisin ehkä sallittua onkin. Tai älä ainakaan missään housut ja paita-yhdistelmässä...ninnithequeen kirjoitti:Mustat suorat housut ja joku tumma nätti paita. So simple?prosessi kirjoitti:Ongelma. Ensi viikonloppuna on lukioni 125-vuotisjuhlat, ja pukukoodina on tumma puku.
Tässä ote etiketistä, oletan että tilaisuus on ns. iltajuhla, eli alkaa klo 18 jälkeen:
Kun mies käyttää smokkia tai tummaa pukua, on naisen asu juhlavasta kankaasta valmistettu yksiosainen tai kaksiosainen iltapuku tai juhlava housupuku. Iltapuku voi olla täyspitkä, nilkkaan ulottuva tai muodin salliessa lyhyempikin.
Iltapuvun kengät ovat sirokorkoiset avokkaat tai sandaalit ohutta nahkaa, lakeria, silkkiä tai brokadia. Laukku on siro, kädessä kannettava tai pieni olkalaukku joko nahkaa tai kangasta.
Käsineitä ei yleensä käytetä, mutta pohjepituisen puvun kanssa voi käyttää lyhyitä valkoisia käsineitä ja pitkän tai nilkkapituisen puvun kanssa puolipitkiä käsineitä.
Sukat ovat ohuet, asun väreihin sopivat, kuvioidut, metallivälkkeiset tai tummasävyiset.
Iltapuvun kanssa voi käyttää arvokoruja tai fantasiakoruja. Smokkijuhlissa käytetään pienoiskunniamerkkejä, jos ne on mainittu kutsussa.
Päällysvaatteena voidaan käyttää iltapuvun tyylin mukaisesti juhlavaa takkia, viittaa tai saalia, talvella turkkia tai turkisjakkua.
Itse asiassa minä aloitin googlettamalla, ja ainakin m&m:n kysy ja vastaa -palstan mukaan jopa juhlava housupuku kelpaisi. Itse kyllä tiedän, että tuolla se ei ole tarpeeksi, sanoipa google mitä hyvänsä. Haluaako joku ryhtyä shoppailuavustajakseni ensi viikolla?BettyB. kirjoitti:Pukukoodina tumma puku niin silloin naiset EI osallistu housuissa. Halojaa!?ninnithequeen kirjoitti:Mustat suorat housut ja joku tumma nätti paita. So simple?prosessi kirjoitti:Ongelma. Ensi viikonloppuna on lukioni 125-vuotisjuhlat, ja pukukoodina on tumma puku.
'prosessi kirjoitti:Itse asiassa minä aloitin googlettamalla, ja ainakin m&m:n kysy ja vastaa -palstan mukaan jopa juhlava housupuku kelpaisi. Itse kyllä tiedän, että tuolla se ei ole tarpeeksi, sanoipa google mitä hyvänsä. Haluaako joku ryhtyä shoppailuavustajakseni ensi viikolla?
Äh, ehdit lainaamaan ennen kuin lievensin tuomiotani. En siis enää allekirjoita yllää olevaa
Oon kato tosi nopee. Mutta kuten totesin, tässä tapauksessa olit alkuperäisen tuomiosi kanssaa täysin oikeassa.BettyB. kirjoitti:'prosessi kirjoitti:Itse asiassa minä aloitin googlettamalla, ja ainakin m&m:n kysy ja vastaa -palstan mukaan jopa juhlava housupuku kelpaisi. Itse kyllä tiedän, että tuolla se ei ole tarpeeksi, sanoipa google mitä hyvänsä. Haluaako joku ryhtyä shoppailuavustajakseni ensi viikolla?
Äh, ehdit lainaamaan ennen kuin lievensin tuomiotani. En siis enää allekirjoita yllää olevaa
Suositelkaapas jotain hyvää parturia miehelle kallio-haaga väliseltä alueelta. Ei viittis koeajaa kaikkia noita sataa putiikkia...
Ovatko eteen päin ja väärin päin sanaliittoja vai yhdyssanoja?
Oletko nyt tosissasi?McJanne kirjoitti: en kyllä tiiä missä haaga on
Sen verran vielä ajattelin vielä antaa vinkkiä noiden pesupallotablettien kans, jos on yhtään askarteluhenkeä ja haluat vähemmän myrkyllisiä pesuainejäämiä tiskiis...Geetzu kirjoitti:Astianpesukone
Kun lataat tiskikonetta, murenna siitä tabletista veitsellä avatun astianpesukoneen oven päällä reunoja sen verran pois että siitä tabletista tulee suorakaiteen sijaan neliskanttisen muotonen, tai pienempikin. Se tapahtuu helposti parissa sekunnissa. Sen jäljelle jääneen keskiosan heität normaalisti sinne pesuaineluukun alle, ja jätät sen murentuneen loppuosan siihen koneen ovelle luukun viereen.
Tolla tavalla saat tehokkaamman pesutuloksen ja vähemmän pesuainejäämiä, koska osa pesuaineesta toimii ja huuhtoutuu pois jo esihuuhtelun aikana (tuplapesu), ja itse pesuohjelmalle jää sen verran vähemmän pesuainetta, ettei se vaahdota vettä ja huononna sitä kautta sekä pesu- että varsinkaan huuhtelutulosta.
Näin mä teen, toimii!
-
- Kitisijä
sanalittoja.Edith kirjoitti:Ovatko eteen päin ja väärin päin sanaliittoja vai yhdyssanoja?
Pyyhin Netikettiin..
En mäkään ihan varma ollu, ennenku tutustuin Dumikseen.Bliss kirjoitti:Oletko nyt tosissasi?McJanne kirjoitti: en kyllä tiiä missä haaga on
Anteeks, nauratti niin perkeleesti! Mut jos askartelupaskartelu-into tästä vielä nousee niin mäpä kuule testaan murentelun!Herra Manala kirjoitti:Näin mä teen, toimii!
ps. Nyt on 2 koneellista pesty ja tulos ollu ihan loistava. Löysin sen ohjekirjan ja sain suolavarotukset pois, ja nyt koneessa on äänetkin hih! Se ilmottaa kun hommat ready, vallan hurrrrmaava! En tiennyt voivani tuntea tällaista kiintymystä yhteenkään elektroniikkavempeleeseen. Pitää kirjottaa ylös, että avioerossa kaikki piippaavat laitteet jää sitten vaimolle.
-
- Kitisijä
Paska päivä ja eikun paranee, veropäätös tippunut postiluukusta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
En neuvo sua enää koskaan missään!Geetzu kirjoitti:Anteeks, nauratti niin perkeleesti!Herra Manala kirjoitti:Näin mä teen, toimii!
Pirkko Leinon Suomen kieliopin mukaanpa ovat sittenkin yhdyssanoja. Tarkistin.Niba kirjoitti:sanalittoja.Edith kirjoitti:Ovatko eteen päin ja väärin päin sanaliittoja vai yhdyssanoja?
-
- Kitisijä
Voi juku katsoin itse kielitoimiston suosituksen!Edith kirjoitti:Pirkko Leinon Suomen kieliopin mukaanpa ovat sittenkin yhdyssanoja. Tarkistin.Niba kirjoitti:sanalittoja.Edith kirjoitti:Ovatko eteen päin ja väärin päin sanaliittoja vai yhdyssanoja?
Mutta ei se mitään, kirjat voivat olla aina hiukan jäljessä koska kustannusprosessi vie aikaa. Voit olla oikeassakin, mutta missä A-J??? Vonkaamassa oppilaitaan netissä vai!
Pyyhin Netikettiin..
Eli ne kirjoitetaan eteenpäin ja väärinpäin, eikö niin?Edith kirjoitti:Pirkko Leinon Suomen kieliopin mukaanpa ovat sittenkin yhdyssanoja. Tarkistin.Niba kirjoitti:sanalittoja.Edith kirjoitti:Ovatko eteen päin ja väärin päin sanaliittoja vai yhdyssanoja?
muoks: väärin päin on sanaliitto
http://www.kotus.fi/index.phtml?i=430&s=1977#faq_430
muoks2 ko. listasta huomasin, että olen kirjoittanut totta kain väärin eli yhteen.
No vittu noiden sanojen kanssa. Mä en enää kirjota mitään muualle kun Kitinään. Ainakaan tänään.
Minulla oli tänään mukana ihan paras shoppailuavustaja, nimittäin mukelo. Ängin vaunut mukaan sovituskoppiin, ja mukelolla oli sikahauskaa kun seisoin vasemman pikkuvarpaan kynnenkärjellä ja pidin oikean käden peukalolla kiinni kattolampusta siellä kopissa litistyneenä vaunujen ja peilin väliin, yrittäen samalla pukea ja riisua yksiosaisia pukuja sekä aukoa ja sulkea vetoketjuja mitä omituisimmissa paikoissa. Vasta kassalla mukelo osoitti olevansa oikea mies, sillä maksun aikana sitä alkoi itkettää surkeasti, eikä lohtua tullut edes siitä, kun kerroin rahojen olevan äidin rahoja. Myyjä meinasi tikahtua nauruun selventäessäni tosiasioita pienelle miehelle.prosessi kirjoitti:Itse asiassa minä aloitin googlettamalla, ja ainakin m&m:n kysy ja vastaa -palstan mukaan jopa juhlava housupuku kelpaisi. Itse kyllä tiedän, että tuolla se ei ole tarpeeksi, sanoipa google mitä hyvänsä. Haluaako joku ryhtyä shoppailuavustajakseni ensi viikolla?
On ne isinkin rahoja!prosessi kirjoitti:Vasta kassalla mukelo osoitti olevansa oikea mies, sillä maksun aikana sitä alkoi itkettää surkeasti, eikä lohtua tullut edes siitä, kun kerroin rahojen olevan äidin rahoja.
Luulet vaan.Elukka kirjoitti:On ne isinkin rahoja!prosessi kirjoitti:Vasta kassalla mukelo osoitti olevansa oikea mies, sillä maksun aikana sitä alkoi itkettää surkeasti, eikä lohtua tullut edes siitä, kun kerroin rahojen olevan äidin rahoja.
Mikä on kivuttomin tapa vähentää kahvinjuontia? Juomattomuudesta tulee erittäin vittumainen päänsärky.
Masturbaatio.Bliss kirjoitti:Mikä on kivuttomin tapa vähentää kahvinjuontia? Juomattomuudesta tulee erittäin vittumainen päänsärky.
Ei vie päänsärkyä, mutta tekee homman siedettävämmäksi.
Lopettamalla kahvinjuonti kuin seinään ja nappaamalla ekana kahvittomana päivänä yksi burana nassuun. Ei päänsärkyä, mutta normaalia suurempi uneliaisuus varsinkin iltaisin, mikä henkilöstä riipuuen \O/ on ihan hyvä juttu.Bliss kirjoitti:Mikä on kivuttomin tapa vähentää kahvinjuontia? Juomattomuudesta tulee erittäin vittumainen päänsärky.
Nimim. Neljän kuukauden aikana ehkä neljän kuppia seuran takia kahvia juonut, sitä ennen päivittäin.
Huolimatta siitä, että tulen kemistiperheestä tarvitsen teitä taas! Mikä on paras tapa saada tollanen mikskä-tota-nyt-sanotaankaan pinta siistiksi? Paskimmissa keittiövempeleissä on (entisten) käytön jäljiltä todella rumat jäljet. Ja koska olen allerginen rumille jäljille, raskaana, turhan tarkka... Niin haluan ne pois.
http://www.aijaa.com/img/00070/1131925.jpg
Bliss? Manala? Ninni?
http://www.aijaa.com/img/00070/1131925.jpg
Bliss? Manala? Ninni?