Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Bluntly
Kitisijä

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kauanko kestää ennenkuin maha tottuu puuroihin, keittöihin ja muihin kevyisiin pöperöihin raskaan safkaan sijaan?

Alkaa ärsyttämään pulputus, kurina ja kipu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

killkill kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Tämä nyt ei ole asia jota ensimmäisenä kannattaa kysyä keskustelupalstalta, mutta mihin kannattaisi sijoittaa jokunen tonni löysää rahaa?
Hae virosta viisi kiloa piriä, kaiva maahan muutamaksi vuodeksi ja kauppaa vähittäin pois.

Kaiva mielummin ne rahat metsään ja kerro paikka minulle. Lupaan olla kertomatta kelleen.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

masa kirjoitti:Millä saa koiran tottumaan imuriin?
No jos rakastelisit sen imurin kanssa lihapiirakka takataskussa koira voisi tulla näykkimään sitä lihapiirakkaa.
Edith

Viesti Kirjoittaja Edith »

Bhven kirjoitti: No jos rakastelisit sen imurin kanssa lihapiirakka takataskussa koira voisi tulla näykkimään sitä lihapiirakkaa.
Miksi Bhven ei ollut mukana viihdytysäänestyksessä? Tälle krantumpikin nauraa ääneen.
masa

Viesti Kirjoittaja masa »

Bhven kirjoitti: No jos rakastelisit sen imurin kanssa lihapiirakka takataskussa koira voisi tulla näykkimään sitä lihapiirakkaa.
Taitaa ahvenalla olla vankkaa omakohtaista kokemusta imuriseksistä. Ei tuollainen skenaario muuten voi tulla millään mieleen. Kerrohan, miltä se tuntui ja käytitkö pelkkää letkun suuta, lattiasuulaketta, vai verhoilusuulaketta? Ja ennen kaikkea, miten sait nakkisi mahtumaan noin pieniin vaihtoehtoihin?
sipsi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja sipsi »

Jos kusipääpomo möhlää palkkakuitin (siinä lukee ihan mitä sattuu), onko sillä velvollisuus tehdä uusi semmoinen? Koska kai mulla on nyt on oikeus tietää, mistä kyseinen palkkasumma koostuu..eikö niin?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

^^ masa, kaikkiin joo.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Bluntly kirjoitti:Kauanko kestää ennenkuin maha tottuu puuroihin, keittöihin ja muihin kevyisiin pöperöihin raskaan safkaan sijaan?
Ei tule tottumaan ikinä. Hope this helps.
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Chap kirjoitti: Entäs se sairaalainsinööri?
Huhtikuussa ilmestyvässä Mystiikka-pokkarissa on insinööri. --- SPOILERIVAROITUS --- (Se ei tosin ole tarinan sankari, vaan herra Väärä, joka ei ymmärrä naista ja joka sit vaihdetaan Oikeaan.) --- SPOILERI PÄÄTTYY ---
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aito_Johanna kirjoitti:Huhtikuussa ilmestyvässä Mystiikka-pokkarissa on insinööri. --- SPOILERIVAROITUS --- (Se ei tosin ole tarinan sankari, vaan herra Väärä, joka ei ymmärrä naista ja joka sit vaihdetaan Oikeaan.) --- SPOILERI PÄÄTTYY ---
Kukas palstan insinörteistä olikaan esikuva?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Aito_Johanna

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

Bluntly kirjoitti: Kukas palstan insinörteistä olikaan esikuva?
En kerro.
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Aito_Johanna kirjoitti:Huhtikuussa ilmestyvässä Mystiikka-pokkarissa on insinööri.
Jess, maailmassa on jotain oikeudenmukaisuutta kaikkien niitten poliisi-, lakimies-, lääkäri- jne. sarjojen jälkeen.
Aito_Johanna kirjoitti: --- SPOILERIVAROITUS --- (Se ei tosin ole tarinan sankari, vaan herra Väärä, joka ei ymmärrä naista ja joka sit vaihdetaan Oikeaan.) --- SPOILERI PÄÄTTYY ---
Mitä vanhat silmäni kuulevatkaan?!!+?!1 Etkö pyrikään realistiseen tosielämän kuvaukseen? Tuohan on mitä hirveintä soopaa, jota ei oikeasti tapahdu!
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Suvinen kirjoitti:Onko kukaan täältä ollut tai tunteeko kukaan ketään joka olisi käynyt Inka Trailin?
Mun serkku vaimoineen kävi ennekuin menivät naimisiin. Taisi olla positiivinen kokemus kun ovat edelleen yhdessä...
Kehuskelu oli kovaa matkan jälkeen (olivat yhteensä 4 kk reppu selässä kiertämässä välillä Meksiko - Chile)
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Kävin ainakin kolmessa eri tavaratalossa tänään etsimässä semmoisia eläinaiheisia tossuja, no kyllä te tiedätte mitä mä tarkoitan. Mistään en löytänyt aikuisten kokoja, ovat kuulemma vain jouluna myynnissä. Hitto vieköön kyllä jalkoja halutaan pitää lämpimässä ympäri vuoden. Netistäkin hain mutten löytänyt muuta kuin lapsille.

Mistä mä ne eläinhahmotossut aikuiselle voisin löytää perjantaihin mennessä, tarviiko mun odottaa jouluun saakka ?
Bliss

Mulli75 kirjoitti: Mistä mä ne eläinhahmotossut aikuiselle voisin löytää perjantaihin mennessä, tarviiko mun odottaa jouluun saakka ?
Ei aavistustakaan mistä sellaisia saa, mutta vastakysymys: Miksi ihmeessä haluat sellaiset? Eikö muut (lue: tavalliset) kelpaa? Jos olet ostamassa lahjaksi, oletko ihan varma, että lahjan saaja haluaa semmoset? (ne on kamalia, yäh)
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Eiks Reinot olekaan enään pop? Damn, olenko nyt tyylitajuton?
Mulli75

Bliss kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti: Mistä mä ne eläinhahmotossut aikuiselle voisin löytää perjantaihin mennessä, tarviiko mun odottaa jouluun saakka ?
Ei aavistustakaan mistä sellaisia saa, mutta vastakysymys: Miksi ihmeessä haluat sellaiset? Eikö muut (lue: tavalliset) kelpaa? Jos olet ostamassa lahjaksi, oletko ihan varma, että lahjan saaja haluaa semmoset? (ne on kamalia, yäh)
Tuli mieleen kun toisella on jaloissa useimmin jotkut villasukat ja lahjaksi minä niitä tossuja ajattelin. Tuskin tulee täystyrmäys jos semmoiset ostan. On niitä lahjaideoita muitakin. Pentikin liikkeestä tarttui jo mukaan jotain.
1108 kirjoitti:Eiks Reinot olekaan enään pop? Damn, olenko nyt tyylitajuton?
No ei nuorelle naiselle mitään Reinoja tai Ainoja tule ostettua. Mummo/pappa fiilishän niistä tulee.
Bliss

^Älä nyt ihmeessä semmosia kammottavia eläintossuja hanki, hae mielummin vaikka södet HelloKitty-pörrötossut :]
Rouva Numba

Viesti Kirjoittaja Rouva Numba »

Mä sain Ainot joululahjaksi ja mulla on tosi trendikäs olo!
Mulli75

No oleellista on kuitenkin jaloille jotain lämmintä ostaa muttei mitään Ville Valoa eikä Reinoa/Ainoa tai villasukkaa.
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Mulli75 kirjoitti:No ei nuorelle naiselle mitään Reinoja tai Ainoja tule ostettua. Mummo/pappa fiilishän niistä tulee.
No osta nämä niin voin taata että Mummo fiilis on kaukana:

Kuva
Bliss

1108 kirjoitti: Kuva
Nuuuuuuuuuuh!
Mulli75

1108 kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:No ei nuorelle naiselle mitään Reinoja tai Ainoja tule ostettua. Mummo/pappa fiilishän niistä tulee.
No osta nämä niin voin taata että Mummo fiilis on kaukana:

Kuva
Ihan hyvä vaihtoehto mutta noissa palelee jalkoja. Eikä ne ole pehmeät tai sisäkäyttöön sopivat, liian työläät laittaa jalkaan ja ottaa pois.
Lapitii
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Mulli75 kirjoitti:ovat kuulemma vain jouluna myynnissä
Julmaa, mutta näin o. =/
Ite oisin tarvinnu tiikerintassut naamiaisiin. Oon viäki katkera.
(Ja IMO ihan hyvä lahjaidea.)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Mulli75

Suvinen kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:No oleellista on kuitenkin jaloille jotain lämmintä ostaa muttei mitään Ville Valoa eikä Reinoa/Ainoa tai villasukkaa.
Mites semmoset ihQt pinkit pörrötohvelit, koroilla tai ilman :P
:pics: Näin jo yhdet semmoiset tossut mutta kokoja ei ollut.

Eikö sinun pitänyt keskittyä sen raksamiehen vonkausrepliikkeihin ?