Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Kauanko kestää ennenkuin maha tottuu puuroihin, keittöihin ja muihin kevyisiin pöperöihin raskaan safkaan sijaan?
Alkaa ärsyttämään pulputus, kurina ja kipu.
Alkaa ärsyttämään pulputus, kurina ja kipu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
killkill kirjoitti:Hae virosta viisi kiloa piriä, kaiva maahan muutamaksi vuodeksi ja kauppaa vähittäin pois.Suvinen kirjoitti:Tämä nyt ei ole asia jota ensimmäisenä kannattaa kysyä keskustelupalstalta, mutta mihin kannattaisi sijoittaa jokunen tonni löysää rahaa?
Kaiva mielummin ne rahat metsään ja kerro paikka minulle. Lupaan olla kertomatta kelleen.
No jos rakastelisit sen imurin kanssa lihapiirakka takataskussa koira voisi tulla näykkimään sitä lihapiirakkaa.masa kirjoitti:Millä saa koiran tottumaan imuriin?
Miksi Bhven ei ollut mukana viihdytysäänestyksessä? Tälle krantumpikin nauraa ääneen.Bhven kirjoitti: No jos rakastelisit sen imurin kanssa lihapiirakka takataskussa koira voisi tulla näykkimään sitä lihapiirakkaa.
Taitaa ahvenalla olla vankkaa omakohtaista kokemusta imuriseksistä. Ei tuollainen skenaario muuten voi tulla millään mieleen. Kerrohan, miltä se tuntui ja käytitkö pelkkää letkun suuta, lattiasuulaketta, vai verhoilusuulaketta? Ja ennen kaikkea, miten sait nakkisi mahtumaan noin pieniin vaihtoehtoihin?Bhven kirjoitti: No jos rakastelisit sen imurin kanssa lihapiirakka takataskussa koira voisi tulla näykkimään sitä lihapiirakkaa.
-
- Kitisijä
Jos kusipääpomo möhlää palkkakuitin (siinä lukee ihan mitä sattuu), onko sillä velvollisuus tehdä uusi semmoinen? Koska kai mulla on nyt on oikeus tietää, mistä kyseinen palkkasumma koostuu..eikö niin?
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta tee se vasta ihmeitä tekee.
Ei tule tottumaan ikinä. Hope this helps.Bluntly kirjoitti:Kauanko kestää ennenkuin maha tottuu puuroihin, keittöihin ja muihin kevyisiin pöperöihin raskaan safkaan sijaan?
Huhtikuussa ilmestyvässä Mystiikka-pokkarissa on insinööri. --- SPOILERIVAROITUS --- (Se ei tosin ole tarinan sankari, vaan herra Väärä, joka ei ymmärrä naista ja joka sit vaihdetaan Oikeaan.) --- SPOILERI PÄÄTTYY ---Chap kirjoitti: Entäs se sairaalainsinööri?
-
- Kitisijä
Kukas palstan insinörteistä olikaan esikuva?Aito_Johanna kirjoitti:Huhtikuussa ilmestyvässä Mystiikka-pokkarissa on insinööri. --- SPOILERIVAROITUS --- (Se ei tosin ole tarinan sankari, vaan herra Väärä, joka ei ymmärrä naista ja joka sit vaihdetaan Oikeaan.) --- SPOILERI PÄÄTTYY ---
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
En kerro.Bluntly kirjoitti: Kukas palstan insinörteistä olikaan esikuva?
Jess, maailmassa on jotain oikeudenmukaisuutta kaikkien niitten poliisi-, lakimies-, lääkäri- jne. sarjojen jälkeen.Aito_Johanna kirjoitti:Huhtikuussa ilmestyvässä Mystiikka-pokkarissa on insinööri.
Mitä vanhat silmäni kuulevatkaan?!!+?!1 Etkö pyrikään realistiseen tosielämän kuvaukseen? Tuohan on mitä hirveintä soopaa, jota ei oikeasti tapahdu!Aito_Johanna kirjoitti: --- SPOILERIVAROITUS --- (Se ei tosin ole tarinan sankari, vaan herra Väärä, joka ei ymmärrä naista ja joka sit vaihdetaan Oikeaan.) --- SPOILERI PÄÄTTYY ---
Mun serkku vaimoineen kävi ennekuin menivät naimisiin. Taisi olla positiivinen kokemus kun ovat edelleen yhdessä...Suvinen kirjoitti:Onko kukaan täältä ollut tai tunteeko kukaan ketään joka olisi käynyt Inka Trailin?
Kehuskelu oli kovaa matkan jälkeen (olivat yhteensä 4 kk reppu selässä kiertämässä välillä Meksiko - Chile)
Kävin ainakin kolmessa eri tavaratalossa tänään etsimässä semmoisia eläinaiheisia tossuja, no kyllä te tiedätte mitä mä tarkoitan. Mistään en löytänyt aikuisten kokoja, ovat kuulemma vain jouluna myynnissä. Hitto vieköön kyllä jalkoja halutaan pitää lämpimässä ympäri vuoden. Netistäkin hain mutten löytänyt muuta kuin lapsille.
Mistä mä ne eläinhahmotossut aikuiselle voisin löytää perjantaihin mennessä, tarviiko mun odottaa jouluun saakka ?
Mistä mä ne eläinhahmotossut aikuiselle voisin löytää perjantaihin mennessä, tarviiko mun odottaa jouluun saakka ?
Ei aavistustakaan mistä sellaisia saa, mutta vastakysymys: Miksi ihmeessä haluat sellaiset? Eikö muut (lue: tavalliset) kelpaa? Jos olet ostamassa lahjaksi, oletko ihan varma, että lahjan saaja haluaa semmoset? (ne on kamalia, yäh)Mulli75 kirjoitti: Mistä mä ne eläinhahmotossut aikuiselle voisin löytää perjantaihin mennessä, tarviiko mun odottaa jouluun saakka ?
Eiks Reinot olekaan enään pop? Damn, olenko nyt tyylitajuton?
Tuli mieleen kun toisella on jaloissa useimmin jotkut villasukat ja lahjaksi minä niitä tossuja ajattelin. Tuskin tulee täystyrmäys jos semmoiset ostan. On niitä lahjaideoita muitakin. Pentikin liikkeestä tarttui jo mukaan jotain.Bliss kirjoitti:Ei aavistustakaan mistä sellaisia saa, mutta vastakysymys: Miksi ihmeessä haluat sellaiset? Eikö muut (lue: tavalliset) kelpaa? Jos olet ostamassa lahjaksi, oletko ihan varma, että lahjan saaja haluaa semmoset? (ne on kamalia, yäh)Mulli75 kirjoitti: Mistä mä ne eläinhahmotossut aikuiselle voisin löytää perjantaihin mennessä, tarviiko mun odottaa jouluun saakka ?
No ei nuorelle naiselle mitään Reinoja tai Ainoja tule ostettua. Mummo/pappa fiilishän niistä tulee.1108 kirjoitti:Eiks Reinot olekaan enään pop? Damn, olenko nyt tyylitajuton?
^Älä nyt ihmeessä semmosia kammottavia eläintossuja hanki, hae mielummin vaikka södet HelloKitty-pörrötossut
Mä sain Ainot joululahjaksi ja mulla on tosi trendikäs olo!
No oleellista on kuitenkin jaloille jotain lämmintä ostaa muttei mitään Ville Valoa eikä Reinoa/Ainoa tai villasukkaa.
No osta nämä niin voin taata että Mummo fiilis on kaukana:Mulli75 kirjoitti:No ei nuorelle naiselle mitään Reinoja tai Ainoja tule ostettua. Mummo/pappa fiilishän niistä tulee.
Ihan hyvä vaihtoehto mutta noissa palelee jalkoja. Eikä ne ole pehmeät tai sisäkäyttöön sopivat, liian työläät laittaa jalkaan ja ottaa pois.1108 kirjoitti:No osta nämä niin voin taata että Mummo fiilis on kaukana:Mulli75 kirjoitti:No ei nuorelle naiselle mitään Reinoja tai Ainoja tule ostettua. Mummo/pappa fiilishän niistä tulee.
-
- Kitisijä
Julmaa, mutta näin o. =/Mulli75 kirjoitti:ovat kuulemma vain jouluna myynnissä
Ite oisin tarvinnu tiikerintassut naamiaisiin. Oon viäki katkera.
(Ja IMO ihan hyvä lahjaidea.)
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Näin jo yhdet semmoiset tossut mutta kokoja ei ollut.Suvinen kirjoitti:Mites semmoset ihQt pinkit pörrötohvelit, koroilla tai ilmanMulli75 kirjoitti:No oleellista on kuitenkin jaloille jotain lämmintä ostaa muttei mitään Ville Valoa eikä Reinoa/Ainoa tai villasukkaa.
Eikö sinun pitänyt keskittyä sen raksamiehen vonkausrepliikkeihin ?