BettyB. kirjoitti:Anna Mulli mielummin lahjaks kunnon hieronta niille vilujaloille, lämmittää enemmän ja pidempään ku mitkään tossut.
No on kuule tullut tehtyä sitäkin ja mun sukulainen joka on hieroja saa hieroa koko vartalon kahdessa tunnissa kunhan mennään molemmat sen vastaanotolle muokattavaksi.
Ootte te kyllä... No siis jos muodikkaita halutaan olla niin pistä mummos kutomaan kunnon villasukat. Ei ole olemassa mitään hienoja kotitossuja, ne on kaikki eko-ihmisten tai köyhien hömpötystä. Paitsi et nyt taitaa olla muotia olla kumpaakin, hmmh... Valitset mieleises värit mummon puikkoihin niin saat paremmin seisokin (naises kanssa, mummo meni jo) niiden romanttisten jalkakylpyjenne jälkeen sukkasillanne.
^ Mulla on nyt just jalassa mutsin (ei mummon, ne on molemmat kuollu jo vuosikausia sitten) kutomat sukat. Nää on tälläset ihkut turkoosit, sellasta kirjavaa Nallelankaa. Ei seiso!!
En uskalla käyttää villasukkia meidän parketeilla ku vauvaa kantelen, aivan liian liukasta. Kuljen siis kissasaappaissa, joiden piikit uppoavat lattiaan turvallisesti. Krauh.
Käytän melkein aina kotona villasukkia. Mummo oli innokas kutoja (on elossa edelleen, mutta jo liian väsynyt kutomaan). Niin innokas, että minulla on uusia sukkia ja lapasia varastossa liioittelematta varmaan loppuelämän tarpeisiin.
Mulla on töissä villasukat ja kotona joko villasukat tai ältsin mauttomat pehmokissatossut. Jos mun tossut ois vähän vähemmän mauttomat, voisin myydä ne 1000 eurolla ja auvoistuttaa Mullin parisuhdetta, mikäli muualta ei löydy, mutta kun ne on niin mauttomat, niin pidän kyllä itse.
Just mietin eilen, että onkohan se ajellu BettyGeellä ojaan ja telonu pahemminkin ittensä. Tai oisko vaimo löytäny Kitinän tai muuta kamalaa. Huoli on suuri!
Just mietin eilen, että onkohan se ajellu BettyGeellä ojaan ja telonu pahemminkin ittensä. Tai oisko vaimo löytäny Kitinän tai muuta kamalaa. Huoli on suuri!
^ Täytyykin kysyä. Heti. (Hemmetti! "Delivery to the following recipient failed permanently" ... Tuli hylätty olo!)
Mikä ois hyvä paikka kesäkuussa kun tarkotus päästä takuuvarmaan aurinkoon? Biletystä en paikasta etsi, olisi parasta jos kaikki brittipaskat typerine partyineen vois skipata ihan täysin, mut shoppailtavaa ois kuitenkin löydyttävä eli jotain elämää saarella (?) oltava. Ei kuitenkaan harrastuksiks asti.
- ei liian kaukana, inhoan lentämistä
- tasokas hotelli yms yms
- rantaan kävellen
- shopattavaa
Onko olemassa lentosaittia, jonne sais vaan laittaa lähtöpäivän ja kentän, siten että palvelu hakis kaikki vapaana olevat lennot vaan noilla kahdella kriteerillä?
masa kirjoitti:Onko olemassa lentosaittia, jonne sais vaan laittaa lähtöpäivän ja kentän, siten että palvelu hakis kaikki vapaana olevat lennot vaan noilla kahdella kriteerillä?
Ei noilla kahdella kriteerillä. Mutta jos sellainen kelpaa johon laitetaan mistä, mihin, menopvm ja paluupvm niin esim. www.seat24.com
Kimmen kirjoitti:
Ei noilla kahdella kriteerillä. Mutta jos sellainen kelpaa johon laitetaan mistä, mihin, menopvm ja paluupvm niin esim. www.seat24.com
Nomutku en tiedä minne haluan mennä. Ajattelin vaan bongata edulliset lennot johonkin suuntaan vapuksi tai pääsiäiseksi.
Kimmen kirjoitti:
Nomutku en tiedä minne haluan mennä. Ajattelin vaan bongata edulliset lennot johonkin suuntaan vapuksi tai pääsiäiseksi.
Lähde sillä aerlingusilla Irlantiin, SingleMaltteja etsimään.
The great club outshines the individual, always and forever.