Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Niskassa/lapaluun seutuvilla on pahemmanlaatuinen jummijammi. Huomenna olis tärkeä peli edessä. Ja minulla ei ole ketään kuka hieronnalla jummin kuntoon hoitaisi, eikä hierontaa ole varaa tähän hätään ulkopuoleltakaan hankkia. Nyt tarvitaan niksejä jolla lukko avataan. Joskus taannoin käytin sellaista kangassäkkiä joka oli täytetty jollain jyvillä. Mikrossa suoritetun kuumennuksen jälkeen pötkylä niskan päälle ja johan helpotti. Nyt ei ole sellaista enää olemassakaan ja sellaisen väsääminen ei tähän hätään luonnistu.
Mitä tehdä?
Mitä tehdä?
Osta kaupasta. Ei oo kallis.HoundDog kirjoitti:Niskassa/lapaluun seutuvilla on pahemmanlaatuinen jummijammi. Huomenna olis tärkeä peli edessä. Ja minulla ei ole ketään kuka hieronnalla jummin kuntoon hoitaisi, eikä hierontaa ole varaa tähän hätään ulkopuoleltakaan hankkia. Nyt tarvitaan niksejä jolla lukko avataan. Joskus taannoin käytin sellaista kangassäkkiä joka oli täytetty jollain jyvillä. Mikrossa suoritetun kuumennuksen jälkeen pötkylä niskan päälle ja johan helpotti. Nyt ei ole sellaista enää olemassakaan ja sellaisen väsääminen ei tähän hätään luonnistu.
Mitä tehdä?
Jeps. Luotaistuotekaupoista saa.Kittys kirjoitti:Osta kaupasta. Ei oo kallis.HoundDog kirjoitti: kangassäkkiä joka oli täytetty jollain jyvillä.
Mist mä löytäsin kuumavesipullon?
Se ois kiva tuol sängyssä, mul on aina kylmä .
(Instrussa varmasti on, mutta salee saa pulittaa jotain 40ekee..)
-
- Kitisijä
Ei Aasi-kuumavesipullot niin kalliita olleet ainakaan viime talvena..Kittys kirjoitti:(Instrussa varmasti on, mutta salee saa pulittaa jotain 40ekee..)
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Kittys kirjoitti:Osta kaupasta. Ei oo kallis.
Onko heittää jotain hintakehystä? Ettei tulis hilpastua putiikkiin huomaamaan että säkki onkin varantojeni salliman tuhlailuvaran ulkopuolella.Na kirjoitti:Jeps. Luotaistuotekaupoista saa.
Mulla olis yks ylimääräinen, voiko lähettää sähköpostilla?HoundDog kirjoitti:Onko heittää jotain hintakehystä? Ettei tulis hilpastua putiikkiin huomaamaan että säkki onkin varantojeni salliman tuhlailuvaran ulkopuolella.
Ja niitä kuumavesipulloja myy myös esim. Stocka näin joulun alla...
Me ostettiin juuri 20 kuumavesipulloa kaveriporukalle joululahjaksi Lidlistä! Ihania punaisia, maksoi 3,90e/kpl.Kittys kirjoitti:Mist mä löytäsin kuumavesipullon?
Veikkaisin, että n.20e.HoundDog kirjoitti: Onko heittää jotain hintakehystä? Ettei tulis hilpastua putiikkiin huomaamaan että säkki onkin varantojeni salliman tuhlailuvaran ulkopuolella.
Hitsi, mäkin haluaisin sellaisen. Ne tuoksuu lämmitettyinä aivan ihanalle.
Kysyn vielä oman kysymyksen kun en tollona löydä tietoa netistä. Tiedätteko onko postit lauantaisin auki? Ei siis pääposti, vaan nuo syrjäisemmät. Yleensä niinku.
Edit: unohtakaa ylläoleva kysymys, löytyi jo tietoa. Muillekin tiedoksi, että postit on huomenna poikkauksellisesti auki 10-->. Ja sunnuntainakin 12-->.
Melko kallista. Ainakin juuri nyt. Nimittäin päivittäinen käyttövara lähiajoiksi on laskettu noin 25 euroon. No. Harkitaan.Na kirjoitti:Veikkaisin, että n.20e.
Kiitti infosta!
-
- Kitisijä
Hahhaa!
Viimeksi muokannut Keikaus, 04.03.2007 13:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Laita! Liitä riittävän iso ePostimerkki painolastin mukaan.Patz kirjoitti:Mulla olis yks ylimääräinen, voiko lähettää sähköpostilla?
-
- Kitisijä
Kultanen! Miten suloista!Kimmen kirjoitti:Mulla on myös sellainen kangasmainen verho (vaalean sininen johon kastuessa ilmestyy nallekarhuja). Pesuohjeen mukaan sen voi pestä 30 asteessa.
Kenelläkään kokemuksia aineesta joka vähentäisi/estäisi peilin huurtumisen kylpärissä? On todella epämiellyttävää avata kylppärin ovi suihkun jälkeen että näkyisi jotain peilistä, kun kylmä ilma aiheuttaa akuutin hypotermian.
Sä taidat rakastaa omaa kuvaasi.. (Enkä ihmettele, olethan sangen söpö.)Katsos, ensin kuivataan kroppa kunnolla, sitten vasta astutaan kylppäristä ulos. Jos asunnossa palelee, lisätään patteriin lämpöä. Sitten vähän ajan päästä mennään takaisin kylppäriin, jonka ovi on ollut auki, ja katsotaan, onko pää vielä hartioiden välissä ja niin poispäin. No jaa, en ehkä ihan täysillä pysty samaistumaan tilanteeseesi, koska minulla ei ole suihkussa peiliä. Erillisessä vessassa kyllä on ja se harvoin huurtuu.
Kikkelis kokkelis.
Tuu hakemaan Espoosta kuumavesipullo, saman asianhan se ajaa. Kyllähän me nyt yksi köyhä bluesmuusikko lämpimänä ja solmuttomana pidettäis.HoundDog kirjoitti:Melko kallista. Ainakin juuri nyt. Nimittäin päivittäinen käyttövara lähiajoiksi on laskettu noin 25 euroon. No. Harkitaan.Na kirjoitti:Veikkaisin, että n.20e.
Kiitti infosta!
Tai sitten voit täyttää 1,5l limupullon kuumalla vedellä ja laittaa villasukan päälle. Ei ole pehmeä, mutta pitää lämmön pitkään ja toimii.
-
- Kitisijä
Tuo sopii myös virtsatietulehduksen aiheuttaman ikävän olon lievittämiseen jos ei jaksa tai halua ottaa istumakylpyjä. Jalkojen väliin vaan.Na kirjoitti:Tai sitten voit täyttää 1,5l limupullon kuumalla vedellä ja laittaa villasukan päälle. Ei ole pehmeä, mutta pitää lämmön pitkään ja toimii.
Viimeksi muokannut Keikaus, 04.03.2007 13:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kikkelis kokkelis.
Jep. Ja menkkakipuihin. On siihen ehkä paras mahdollinen helpotus, jos ei vatsahierojaa ole lähettyvillä. Niska- ja selkävaivoihin se on vaan vähän huono, koska ei muotoudu kropan mukaan mitenkään.Keikaus kirjoitti:Tuo sopii myös virtsatietulehduksen aiheuttaman ikävän olon lievittämiseen jos ei jaksa tai halua ottaa istumakylpyjä. Jalkojen väliin vaan. Isoa ja lämmintä.Na kirjoitti:Tai sitten voit täyttää 1,5l limupullon kuumalla vedellä ja laittaa villasukan päälle. Ei ole pehmeä, mutta pitää lämmön pitkään ja toimii.
Mä aion ensiyön nukkua kuumevesipullojen ympäröimänä, tuskin ainakaan alkuyöstä tulee vilu.
-
- Kitisijä
Mä taidan nukkua tavalliseen tapaani kahden peiton ja yhden huovan alla. Ikkunat tiivistin syksyllä, joten kyllä kelpaa. Mä olen kyllä kaiketi aika paleleva ihminen, kesälläkin mulla on kaksi peittoa. Asuntoni on kyllä pohjoispuolella, joten kesälläkään se ei ole koskaan kuuma. Joskus siskonikin on tullut mun luo nukkumaan, kun siellä on miellyttävän viileää.Na kirjoitti:
Mä aion ensiyön nukkua kuumevesipullojen ympäröimänä, tuskin ainakaan alkuyöstä tulee vilu.
Ainoa mikä puuttuu, on ihmispatteri..
Kikkelis kokkelis.
??Me?? Liikahdan välittömästi jos palveluun kuuluu myös hieronta. Siinä sitä oliskin ukollas ihmettelemistä kun kuollut neekeri telmahtaa ovenrakoon tivaamaan luvattua hoitoa.Na kirjoitti:Kyllähän me nyt yksi köyhä bluesmuusikko lämpimänä ja solmuttomana pidettäis.
Meitä pitää olla 2 koska mä hankin meille asiakkaat, mutta en osaa hieroa hyvin. Mies taas on loistava hieroja. Palkkiotkaan ei ole suuria... Olitkohan se just sinä kun puhui jossain ketjussa jotain isosta suklaalevystä? (vink vink)HoundDog kirjoitti:??Me?? Liikahdan välittömästi jos palveluun kuuluu myös hieronta. Siinä sitä oliskin ukollas ihmettelemistä kun kuollut neekeri telmahtaa ovenrakoon tivaamaan luvattua hoitoa.Na kirjoitti:Kyllähän me nyt yksi köyhä bluesmuusikko lämpimänä ja solmuttomana pidettäis.
Mies vaan ei ole tätä tulevaa viikonloppua kotosalla, joten jos nuo aiemmin mainostetut kuumavesikikat ei toimi, niin mä pystyn tarjoamaan lähinnä selän päällä kävelyä.
Oooh! Kiitos, Lidli täält löytyykin. Mä taidan hippasta sinne heti huomenna.Na kirjoitti:Me ostettiin juuri 20 kuumavesipulloa kaveriporukalle joululahjaksi Lidlistä! Ihania punaisia, maksoi 3,90e/kpl.Kittys kirjoitti:Mist mä löytäsin kuumavesipullon?
Anttilassa on ollut niitä "jyväsiä kangassäkkejä" hintaa tais olla vaan 14 ekee, kun viimeksi katsoin.
Minähän siitä mainostin Tuleekos siitä nyt jo kisaa?Na kirjoitti:Olitkohan se just sinä kun puhui jossain ketjussa jotain isosta suklaalevystä? (vink vink)
Mies vaan ei ole tätä tulevaa viikonloppua kotosalla, joten jos nuo aiemmin mainostetut kuumavesikikat ei toimi, niin mä pystyn tarjoamaan lähinnä selän päällä kävelyä.
Hhhmmm... Mitenköhän tän nyt sitten ottais. Kaunis nainen, jonka mies ei ole viikonloppuna kotona, tarjoutuu kävelemään mun selän päällä?! Puuh puuh puuh... Saat suklaalevyn! (sorry Kid, Van Lainer kisa peruttu) Mihin mä tuun, minne ilmoittaudutaan? Pittäkö valttämättä koittaa kuumavesikikkoja ensin, vai voiko ilmoittautua hoitoon heti kättelyssä?
Mua ajaa eteenpäin suklaanhimo ja loputon tarve talloa miehiä.HoundDog kirjoitti:Minähän siitä mainostin Tuleekos siitä nyt jo kisaa?Na kirjoitti:Olitkohan se just sinä kun puhui jossain ketjussa jotain isosta suklaalevystä? (vink vink)
Hhhmmm... Mitenköhän tän nyt sitten ottais. Kaunis nainen, jonka mies ei ole viikonloppuna kotona, tarjoutuu kävelemään mun selän päällä?! Puuh puuh puuh... Saat suklaalevyn! (sorry Kid, Van Lainer kisa peruttu) Mihin mä tuun, minne ilmoittaudutaan? Pittäkö valttämättä koittaa kuumavesikikkoja ensin, vai voiko ilmoittautua hoitoon heti kättelyssä?
Kokeile sitä kuumaa pulloa ellet oo jo kokeillut. Laitat sen selän taakse ja istut vaikka sohvalle. Kuumalla on hyvä hoitaa kaikkia tommosia, itsellä ainakin paranee ihan puolen tunnin sisään palelusta, juoksemisesta ja ties mistä aiheutuneet kipeytymät. Saunakin on ok, mutta toi täsmähoito tuntuisi olevan tehokkaampaa. Ja on se muutenkin parempi halata kuumapulloa kuin viinapulloa (kuulemma rentouttaa myös) - vaikka perjantai onkin.
-
- Elämätön Kitisijä
Mä kerran paikkasin yhtä mummon tekemää sukkaa, jonka parempi puoliskoni rikkoi. Rassaisi omia sukkiaan prkl. Ei tullut kauheen siistiä jälkeä ja ajattelin peittää sen kohdan erivärisellä langalla. No siihen tuli loppujen lopuksi kirjailtua oma nimeni. Ei liene epäselvyyksiä enää kenen sukasta on kyse. Onnistuu siis.Exsat kirjoitti:Pystyykö sukkalangasta tekemään valmiin villasukan päälle kuvioita varsipistoilla? Kannattaako käyttää parsinneulaa vai pienempää?
Kuulostaapa oudolta mun suusta. No heitetään vettä myllyyn. Anoppi osti itselleen uuden ompelukoneen ja lahjoitti vanhan koneensa minulle
Mä teen meidän taloudessa kaikki vähänkin käsityötä vaativat jutut. Joskus pistin pakolla vaimon lyhentämään housunsa. Siitä tuli niin paljon kitinää, ruikutusta ja pistoja sormenpäihin, että tein senkin lopulta itse (piti ensin purkaa se tuherrus)
-
- Elämätön Kitisijä
No hitto. Jos se on rahasta kiinni, niin laita isoon sukkaan jyviä (kaupasta, linnunsiemeniä (kauraa)) ja ompele suu kiinni (eli oikeesti vedä sukan toinen pää solmuun).HoundDog kirjoitti:Niskassa/lapaluun seutuvilla on pahemmanlaatuinen jummijammi. Huomenna olis tärkeä peli edessä. Ja minulla ei ole ketään kuka hieronnalla jummin kuntoon hoitaisi, eikä hierontaa ole varaa tähän hätään ulkopuoleltakaan hankkia. Nyt tarvitaan niksejä jolla lukko avataan. Joskus taannoin käytin sellaista kangassäkkiä joka oli täytetty jollain jyvillä. Mikrossa suoritetun kuumennuksen jälkeen pötkylä niskan päälle ja johan helpotti. Nyt ei ole sellaista enää olemassakaan ja sellaisen väsääminen ei tähän hätään luonnistu.
Mitä tehdä?
Anttila ei paljoa kehtaa sellaisesta pyytää. En pistänyt mieleen mitä maksoi. Jotain kympin ja kahden väliltä. Muissa kaupoissa ei pistänyt silmään jouluostoksilla. Eiköhän niitä saa joka tavaratalosta.
Tiikeribalsamia!
Pitihän se arvata. Taas vietiin Koiraa kuin pässiä narussa. Saat suklaasi, saat. Muistat vain pyytää. Ellen ehdi toiselle antaaNa kirjoitti:Mua ajaa eteenpäin suklaanhimo ja loputon tarve talloa miehiä.
...Saunakin on ok...
Kokeilin uimista ja saunomista. Nyt tuntuis ihan kohtalaiselle. Toivottvasti löydän yöksi hyvän asennon makoilla, huonosta makuuasennosta tuo on alunalkaenkin lähtöisin. Tai huonosta patjasta. Tai taivaankappaleiden asennosta. Tiedä näitä.