Huuto.net tai keltsari.Elppis kirjoitti:Onko ostopaikoista ehdotuksia?
Saat jonkun varaston täytteenä olevan masiinan neljänneshinnalla uuteen verrattuna.
Huuto.net tai keltsari.Elppis kirjoitti:Onko ostopaikoista ehdotuksia?
Huutonetissä kävinkin kurkkaamassa ensin, 20-100€ hinnalla niitä myytiin. Pitänee tosin "koeajaa" ennen ostoa, noi vaihtelee ergonomisesti aika lailla, ja mulla ja miehellä on yli 20cm pituuseroa, niin pitäis hommata sellanen, joka on hyväntuntunen molemmille.masa kirjoitti:Huuto.net tai keltsari.Elppis kirjoitti:Onko ostopaikoista ehdotuksia?
Saat jonkun varaston täytteenä olevan masiinan neljänneshinnalla uuteen verrattuna.
Olisinpa vastuuntuntoinen äiti jos heittäisin pelastusliivit parin kuukauden ikäisen niskaan, lykkäisin sen soutuveneeseen ja lähtisin Lauttasaaren suuntaan soutamaan.. "äiti treenaa nyt vähän, nuku vaan". Niin, ja jos vantaanjokeen heittää uistimen tai airon, se syöpyy alta 10 sekunnin.1108 kirjoitti:^Osta soutuvene! Kuka stanan urpo alkaa veivaan soutulaitteella?
Ja bonuksena voi vetää uistinta samalla.
No kai muistatte edes juoda sitä hanavettä? Sehän tulee teillekkin nykyään Vantaanjoesta, eikö?Elppis kirjoitti:Olisinpa vastuuntuntoinen äiti jos heittäisin pelastusliivit parin kuukauden ikäisen niskaan, lykkäisin sen soutuveneeseen ja lähtisin Lauttasaaren suuntaan soutamaan.. "äiti treenaa nyt vähän, nuku vaan". Niin, ja jos vantaanjokeen heittää uistimen tai airon, se syöpyy alta 10 sekunnin.1108 kirjoitti:^Osta soutuvene! Kuka stanan urpo alkaa veivaan soutulaitteella?
Ja bonuksena voi vetää uistinta samalla.
Nääh, kalastukset hoidan eri ajalla
Nyt tunnen itseni jotenkin syylliseksi.Kimmen kirjoitti:
Edit: Meni jo. Ei yhtään kielipoliisia paikalla kun sellaista olisi tarvittu.
Mua se tais tolla poliisilla tarkottaa... Uskokaa pois, oon palstan ulkopuolella tarkka näistä hommistaAito_Johanna kirjoitti:Nyt tunnen itseni jotenkin syylliseksi.
Riippuu autosta. Jos ladassa/datsunissa/civicissä niin hauskat, jos C-sarjan mesessä niin ei Minkä väriset?NuoriDaavid kirjoitti:Onko karvanopat autossa hauska juttu?
Laitoin autooni sellaiset.
Oranssit pienet. Auto on uusi, mutta ei mikään noista.Elppis kirjoitti:Riippuu autosta. Jos ladassa/datsunissa/civicissä niin hauskat, jos C-sarjan mesessä niin ei Minkä väriset?NuoriDaavid kirjoitti:Onko karvanopat autossa hauska juttu?
Laita mielummin tuulilasille sellainen rahtareiden käyttämä "Scania" -kyltti.NuoriDaavid kirjoitti: Musta olisi kiva sisustaa auto kitchillä. Olen jo pitkään himonnut Bilteman tupakinsytyttimeen laitettavaa joulukuusta.
Eiku just päinvastoin.Elppis kirjoitti: Jos ladassa/datsunissa/civicissä niin hauskat, jos C-sarjan mesessä niin ei
Niin just! Bliss ymmärtää!Bliss kirjoitti:Eiku just päinvastoin.Elppis kirjoitti: Jos ladassa/datsunissa/civicissä niin hauskat, jos C-sarjan mesessä niin ei
Niin. Turhahan vitsiä on väkisin väittää hauskaksi, jos se ei naurata, mutta mä ajattelen sen juuri päinvastoin. Eli vitsi nimenomaan on siinä, että vanha kurppa laittaa autoonsa karvanopat.exPertti kirjoitti:Mitä vanhemmalla ihmisellä ne karvanopat autossa roikkuvat sitä enemmän myötähäpeän tunteita minulla herää.NuoriDaavid kirjoitti:Onko karvanopat autossa hauska juttu?
Tulee mieleen se, että joko tämä ihminen ei osaa päästää nuoruudesta irti tai sitten hän elää jotakin suurempaa ikäkriisiä.
Ymmärrätkö sä mitä mä yritän selittää?exPertti kirjoitti:Nauramisia nyt on montaa lajia.NuoriDaavid kirjoitti:Niin. Turhahan vitsiä on väkisin väittää hauskaksi, jos se ei naurata, mutta mä ajattelen sen juuri päinvastoin. Eli vitsi nimenomaan on siinä, että vanha kurppa laittaa autoonsa karvanopat.
Haluatko nauraa ihmisten kanssa vai haluatko ihmisten nauravan sinulle?
OK.exPertti kirjoitti:Sinusta olisi absurdilla tavalla hauskaa jos vanha kurppa tekisi jotain jota hänen ei odoteta tekevän (laittamalla karvanopat autoonsa). Ja hauskuuden potentiaali lisääntyisi mitä vähemmän todennäköinen sijoituskohde nopilla olisi.NuoriDaavid kirjoitti:Ymmärrätkö sä mitä mä yritän selittää?
Minusta siinä on jotakin surullista ja myötähäpeää tuottavaa.
Minun huumorintajuuni ND:n ajattelutapa taas vetoaa. Karvanopat kuuskymppisen papparan Rolls roycessa olisi hemmetin hauska statement. Kyllä nelikymppisen chrysleriin tai mersuunkin lyötynä hymyilyttäisi.NuoriDaavid kirjoitti:OK.exPertti kirjoitti:Minusta siinä on jotakin surullista ja myötähäpeää tuottavaa.
Tix on Pupun kanssa ihan samis.Tix kirjoitti: Minun huumorintajuuni ND:n ajattelutapa taas vetoaa.