No, käyhän siinä sitten flaksi sille miehellekin jonka nainen valikoi..Gat kirjoitti:Minä muistan, miten Fawkesille ohjeistettiin asenteestaan että olisi (saanti- ja suhdemahdollisuuksissa) samassa asemassa kuin minä JOS EI OLISI NAINENHerra Manala kirjoitti: Mutta myönnettäköön, että jollain tavalla Fawkes tarjosi tietynlaista tasapainoa (niin absurdilta kuin se kuulostaakin) sukupuolten välisessä tasa-arvossa Gattiksen vastapainona.
Niinhän se on, naiset Saa aina kuin haluaa, millaiset naiset vaan... ei tarvi kuin astua ulos, valikoida vaikka kadulta mies ja varttitunnin sisällä jo saisi kikulia jos itse haluaa.. on se niin väärin.. maailma on paha...
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Helpompaa on juosta 110 metrin aidat 15 sentin koroissa kuin ymmärtää miehiä..
-
- Kitisijä
Tuota.. tietysti NAINEN(tm) haluaa suhteeltaan muitakin arvoja kuin seksiä. Mutta jos leikitään että mies on eläin ja puutteessa oleva mies haluaisi naisilta.. noh pillua.. sanotaan kerran kymmeneen vuoteen..Eden kirjoitti:Ei pidä paikkaansa.Gat kirjoitti:Niinhän se on, naiset Saa aina kuin haluaa, millaiset naiset vaan... ei tarvi kuin astua ulos, valikoida vaikka kadulta mies ja varttitunnin sisällä jo saisi kikulia jos itse haluaa.. on se niin väärin.. maailma on paha...
Että vertaapa (voit tehdä kokeen sitä loppuun asti viemättä)... mene ulos kadulle ja kysy itseäsi miellyttävän näköisiltä miehiltä: "Mennääks panee meille?".. niin eiköhän viimeistään viidennellä tärppää. Aikaa menee alle puoli tuntia vilkkaalla kadulla ainakin. Ja miten käy jos minä yritän samaa naisille... minut tapettaisiin.. tai edes paljon pitkällisempien, kuukausien jopa romanttisten lähestymisien kautta?
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
-KB
-
- Kitinäaddikti
No siinä menisi iäisyys että edes löytäisin niitä mun makuun olevia miehiä, mutta ei nyt nurista siitä. Ihan raakana faktana saisin korkeintaan naurua (jonka jälkeen hävettäisi niin paljon etten ainakaan kehtais kysyy ) et "mikä saatanan jumala sä rimpula kuvittelet olevas, mulle kelpaa vaan tosinaiset" tai si olisin taas mun tyypilliseen tuuriin vonkaamassa varattua tms.
Fawkes. Huhhuh. Hämäriä muistikuvia äärimmäisistä kamppailuista wanhan cityn ajoilta. Muistan, että jonkun miittikuvion ollessa päällä hän ilmoitti yksikantaan, että hän ei halua kanssani samaan paikkaan, koska luultavasti ryhtyisin väkivaltaiseksi.
En muista, että kukaan muu olisi koskaan lähettänyt minulle yksityisviestiä puidakseen erimielisyyksiämme. Muistini ei kyllä onneksi ole kovin hyvä.
Top-5 hullu, joka on täällä tullut vastaan. Ja sille listalle karsinnoista läpipääsy vaatii kyllä nappisuoritusta.
En muista, että kukaan muu olisi koskaan lähettänyt minulle yksityisviestiä puidakseen erimielisyyksiämme. Muistini ei kyllä onneksi ole kovin hyvä.
Top-5 hullu, joka on täällä tullut vastaan. Ja sille listalle karsinnoista läpipääsy vaatii kyllä nappisuoritusta.
Pitäis kesällä päästä kattomaan telkkaria mökillä. Kysymys kuuluukin, MITEN? Minkähänlaista digiboksia sinne keskelle mettää tarvittee?
-
- Kitisijä
Sano kaupassa "antenniverkkoon". Jos mökkitelkussasi ei ole scart-liitintä (sellanen levee tosimoniReikäinen), vaan vain vanhanaikainen antenniReikä, sano sana: "RF-modulaattorilla". Kyllä löytyy.ninnithequeen kirjoitti:Pitäis kesällä päästä kattomaan telkkaria mökillä. Kysymys kuuluukin, MITEN? Minkähänlaista digiboksia sinne keskelle mettää tarvittee?
-KB
-KB
^^Miksi ette vaan nauttisi telkkarittomuudesta?
Mä kans jäin miettimään että mitä hemmettiä telkkarilla tekee kesämökillä. Vähän sama kuin lähtis ulkomaanmatkalle ja pakkaisi laukun täyteen ruisleipää ja HK:n sinistä.Bliss kirjoitti:^^Miksi ette vaan nauttisi telkkarittomuudesta?
Kas kun kesällä tulee Formulaa. Ne on nähtävä. Ja yleisurheilua iltasin. Ihan noitten takia tarvitaan se telkkari.Tix kirjoitti:Mä kans jäin miettimään että mitä hemmettiä telkkarilla tekee kesämökillä. Vähän sama kuin lähtis ulkomaanmatkalle ja pakkaisi laukun täyteen ruisleipää ja HK:n sinistä.Bliss kirjoitti:^^Miksi ette vaan nauttisi telkkarittomuudesta?
Gattaca: mikä antenni? Antennia nähnytkään, hyvä että sähköt löytyy...Vesikin kannetaan käsin kaivosta ja ainoastaan ulkohuussi löytyy, joten se riittää meille, ihan tarpeeks alkukantaista touhua
-
- Kitisijä
Antenninhan tarviit, oli se sitten vaikka muutaman metrin pätkä johtoa, heitellen sitä eri asentoihin kanavan mukaan, niinkuin minulla kartanoni ulkorakennuksessa. Tai vaikka nykyaikainen elektroonisesti vahvistettu pöytäantenni. Joihin en usko. Paras on vanhanajan harava-antenni, mutta tarvii kiivetä katolle suuntaamaan ja toinen hoilaa millon näkyy. Digidigiteevee on sikäli ärsyttävä, että kun analoogisessa joskus sai huonon kuvan, joka jotenkin vältti, digissä joko näkyy täydellisenä tai sitten ei näy ollenkaan. Tai no joo, sillä välillä pätkii.ninnithequeen kirjoitti: Gattaca: mikä antenni? Antennia nähnytkään, hyvä että sähköt löytyy...Vesikin kannetaan käsin kaivosta ja ainoastaan ulkohuussi löytyy, joten se riittää meille, ihan tarpeeks alkukantaista touhua
-KB
-KB
Jaiks. Pahasti pelkään että tässä saattaapi siis mennä hermot muutamaan otteeseen. Perkeleen digidigi. Pitää hakea matkatelkkari vielä mutsilta ja faijalta, tuossa meidän matkatelkkarissa ei ole scarttia.Gat kirjoitti:Antenninhan tarviit, oli se sitten vaikka muutaman metrin pätkä johtoa, heitellen sitä eri asentoihin kanavan mukaan, niinkuin minulla kartanoni ulkorakennuksessa. Tai vaikka nykyaikainen elektroonisesti vahvistettu pöytäantenni. Joihin en usko. Paras on vanhanajan harava-antenni, mutta tarvii kiivetä katolle suuntaamaan ja toinen hoilaa millon näkyy. Digidigiteevee on sikäli ärsyttävä, että kun analoogisessa jokus sai huonon kuvan, joka jotenkin vältti, digissä joko näkyy täydellisenä tai sitten ei näy ollenkaan. Tai no joo, sillä välillä pätkii.ninnithequeen kirjoitti: Gattaca: mikä antenni? Antennia nähnytkään, hyvä että sähköt löytyy...Vesikin kannetaan käsin kaivosta ja ainoastaan ulkohuussi löytyy, joten se riittää meille, ihan tarpeeks alkukantaista touhua
-
- Kitisijä
Kun siis Scarttia et tarvii, kunhan vaan pyydät boksin, jossa on (Read my lips, sanoin jo) "RF-MODULAATTORI". Löytyy sekä kortittomana että korttipaikkaisena maksukanavia varten. Jos ei ekasta, niin tokasta kaupasta.ninnithequeen kirjoitti: Pitää hakea matkatelkkari vielä mutsilta ja faijalta, tuossa meidän matkatelkkarissa ei ole scarttia.
-KB
-KB
AhaaaaaGat kirjoitti:Kun siis Scarttia et tarvii, kunhan vaan pyydät boksin, jossa on (Read my lips, sanoin jo) "RF-MODULAATTORI". Löytyy sekä kortittomana että korttipaikkaisena maksukanavia varten. Jos ei ekasta, niin tokasta kaupasta.ninnithequeen kirjoitti: Pitää hakea matkatelkkari vielä mutsilta ja faijalta, tuossa meidän matkatelkkarissa ei ole scarttia.
Meillä tosiaan on toi Maikkarin pluskortti mikälie, voisko sen siis ottaa mökille mukaan ja kattoa ne formulat oikeen livenä? Luksusta!
-
- Kitisijä
Mulla on siellä ulkorakennuksessani ANTENNIVERKON digiboksi, jossa on scartin lisäksi RF-MODULAATTORI vanhan matkatelkkuni scartittoman antenniliitännän takia, ja todellakin KORTTIPAIKKA. Merkkiä en muista kun on siellä, mutta heti sain kun viime kesänä Orimattilan pikkukaupassa kysyin eikä hintakaan (en muista) ollut paha.ninnithequeen kirjoitti:
Meillä tosiaan on toi Maikkarin pluskortti mikälie, voisko sen siis ottaa mökille mukaan ja kattoa ne formulat oikeen livenä? Luksusta!
-KB
-KB
Mikä sen Popedan lalulun nimi on, jossa, jos p*llua saadaan, luvataan lähteä vaikka Hervantaan?
Edith kirjoitti:Mikä sen Popedan lalulun nimi on, jossa, jos p*llua saadaan, luvataan lähteä vaikka Hervantaan?
Jos pillua saan!
http://www.lyricsdownload.com/popeda-jo ... yrics.html
Greit, illalla kirjastoon järkkäämään vappumusiikkeja!
Mitä mun kannattais opiskella (työn ohella) ja missä?
-
- Kitisijä
http://www.tekniikkatalous.fi/kommentit ... e78166.eceBettyB. kirjoitti:Mitä mun kannattais opiskella (työn ohella) ja missä?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
En mä oikeen usko että aion koskaan alaa vaihtaa, oon parhaimmillani muiden kouluttajana Siitä näkökulmasta pitäis ehkä miettiä kasvatustieteitä tai muuta jargonia.
Toisaalta haluaisin tehdä käsilläni jotain, mutta tuskin ammatikseni. Että ehkä tohon riittää pelkkä harrastaminen.
Toisaalta haluaisin tehdä käsilläni jotain, mutta tuskin ammatikseni. Että ehkä tohon riittää pelkkä harrastaminen.
Energiahoitajaksi:BettyB. kirjoitti:En mä oikeen usko että aion koskaan alaa vaihtaa, oon parhaimmillani muiden kouluttajana Siitä näkökulmasta pitäis ehkä miettiä kasvatustieteitä tai muuta jargonia.
Ps. Tuo vaatisi kyllä sormuksen..
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 25.04.2008 10:08. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Yritätkö nyt siis sanoa että mun kannattaisi opiskella johtamista? Yritit tai et, se on listalla jokatapauksessaBluntly kirjoitti:http://www.tekniikkatalous.fi/kommentit ... e78166.eceBettyB. kirjoitti:Mitä mun kannattais opiskella (työn ohella) ja missä?
-
- Kitisijä
Olisi aika oiva valinta. Johtamistapaakin olisi luontevaa vaihtaa keppi tai porkkana-tyylistä management by perkeleen kautta hajoita ja hallitse vaihtoehtoon.BettyB. kirjoitti:Yritätkö nyt siis sanoa että mun kannattaisi opiskella johtamista? Yritit tai et, se on listalla jokatapauksessa
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mähän työkseni koulutan johtamista, että kyllähän mulla ne asiat aika hanskassa on. Eri asia on sitten saada ne käytäntöön, ja eihän tossa oppiminen lopu koskaan. Ja olenhan mä johtanut äkkilaskemalta n. seitsemää erilaista organisaatiota erinäisin keinoin ja tuloksin.
Olen nyt saanut listalleni muutaman eri aiheen.
Suomen kieli
Aikuisoppiminen/koulutus
Johtamistaidot
Olen nyt saanut listalleni muutaman eri aiheen.
Suomen kieli
Aikuisoppiminen/koulutus
Johtamistaidot
Seuraava ei ole provo:BettyB. kirjoitti:
Suomen kieli
Miksi äidinkielenään suomea puhuvan pitäisi opiskella suomen kieltä?