Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Laittakee ne numerot salaiseksi niin niitä ei löydä kukaan.
-
- Kitisijä
Ja tämän voi siis tehdä soittamalla operattorinne asiakaspalveluun, tai jos teillä on ns. tunnukset nettipalveluun (esim. Saunalahdella liittymän hallitsijalla on omat nettisivut), voitte tehdä sen siellä.T3000 kirjoitti:Laittakee ne numerot salaiseksi niin niitä ei löydä kukaan.
Mä kannatan kuitenkin tota Väestörekisterikeskusta. Se hoitaa sitten kaikki, salainen numero tarkoittaa vain sitä, ettei sitä saa mistään numerohaku- palveluista selville.
The great club outshines the individual, always and forever.
Miks mul on pippeli? ku eN ees tarvi, Ohan se kiva, mut joskus kuumana
Niin mä mietin tuota samaa...mulle ei jostain syystä lehtimyyjät soittele, mutta noihin liittymänvaihtotarjouksiin menee hermo. Ylipäänsä puhelinmyyjät soittaa aina mahdollisimman pahaan aikaan. Vaikka ei kai se tieto voi mitenkään mennä niin, että niitä erikseen kiellettäisiin käyttämästä jotain tietoa joka niillä on jo rekisterissään.
Mutta varmasti siitäkin on jotain hyötyä, että tekee tuon kiellon.
Enkä mä halua laittaa numeroa salaiseksi, koska haluan että tarvitessaan yksityiset tahot löytävät yhteystietoni. Ärsyttää jos vaikka luokkakokousta järjestäessä ei saa mistään joidenkin ihmisten osoitteita.
Mutta varmasti siitäkin on jotain hyötyä, että tekee tuon kiellon.
Enkä mä halua laittaa numeroa salaiseksi, koska haluan että tarvitessaan yksityiset tahot löytävät yhteystietoni. Ärsyttää jos vaikka luokkakokousta järjestäessä ei saa mistään joidenkin ihmisten osoitteita.
Viimeksi muokannut hermine, 20.12.2005 17:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos se on vähän niinQ Suomen Puolustusvoimat:slam kirjoitti:Miks mul on pippeli? ku eN ees tarvi, Ohan se kiva, mut joskus kuumana
Ihan vaan siltä varalta, että joskus sattuis tarttemaan
-
- Kitisijä
Liittymäkaupustelijoissa on sellainen ongelma, ettei niiden tarvitse käyttää mitään rekisteriä, kunhan vain arpovat numerot joihin soittaa.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
-
- Kitisijä
Mulla on semmonen käsitys että tällä pystyy estämään postin kautta tulevat tarjoukset. Itse soitin väestörekisteriin ja ilmoittauduin tähän eisaaottaayhteyttä-listalle ja mainokset ovatkin vähentyneet huomattavasti. Puhelinmarkkinointi sen sijaan ei ole loppunut eli kokemuksenikin tukevat tätä teoriaani. Ainakin Soneralla ja Elisalla on ns Robinson-rekisteri johon ilmoittautumalla loppuu soittomyynti. Ainoaksi ongelmaksi jää Aarnen mainitsemat liittymäkauppiaat jotka eivät listoja käytä, mutta siinä vaiheessa kun on jo listalla ja liittymäkauppias soittaa voi sanoa että olen tällaisella listalla ja jos teiltä vielä tulee soitto tästä asiasta niin menen kuluttajansuoja-asiamiehelle (tai muulle viralliselle taholle, en tiedä mikä on tässä tilanteessa oikea taho) tekemään teistä valituksen.Elppis kirjoitti:
Ettei toi mun viesti häviä tonne aikaisemman sivun viimeiseksi, niin tässä vielä se osoite:
http://www.vaestorekisterikeskus.fi/vrk ... endocument
Eli väestörekisterikeskuksesta saa lomakkeen, jossa kieltää henkilötietojen julkisen luovutuksen.
Liittymäkauppaajahan ei itse välttämättä edes tiedä näistä listoista, mielestäni se on esimiehen tai firman johdon asia ohjeistaa ja ottaa nämä kieltolistat käyttöön.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Miksi on ykkös-, kolmos- ja nelosolutta, mutta ei kakkosolutta?
-
- Kitisijä
2. - laadun olutta`(=Lapin kulta)Turbohaltija kirjoitti:Miksi on ykkös-, kolmos- ja nelosolutta, mutta ei kakkosolutta?
Miten saa pahan kaljan menemään helpoiten alas? Pillillä?
-
- Kitisijä
Lantraa sitä vodkalla.kid kirjoitti:Miten saa pahan kaljan menemään helpoiten alas? Pillillä?
Mä tykkään liittymäkaupustelijoista! Olen niiden avulla tienannut helppoa ilmaista puheaikaa: Yksi kaupustelija soitti, että vaihdetaanko liittymä. Minä, että joo, tee, mitä tahdot. Ennen kuin liittymä ehdittiin vaihtaa, "vanhan" liittymäni liittymäkaupustelija soitti, että jospa ei sittenkään vaihdeta, saat 100 euroa puheaikaa, jos ei vaihdeta. Minä tietysti, että ei sitten. - Mitätön vaiva, mutta rahanarvoinen etu!aasi kirjoitti:Liittymäkaupustelijoissa on sellainen ongelma, ettei niiden tarvitse käyttää mitään rekisteriä, kunhan vain arpovat numerot joihin soittaa.
-
- Kitisijä
Koska suomalaiset ovat käyneet ruotsissa jossa kakkosolutta (2,8-3,2%) myydään "folköl" nimikkeellä. Siellä he kuitenkin totesivat sen olevan sellaista saatananmoista paskalitkua ettei sitä juottaisi pahimmalle vihollisellekään... edes humalassa.Turbohaltija kirjoitti:Miksi on ykkös-, kolmos- ja nelosolutta, mutta ei kakkosolutta?
Joten viisaina päättivät olla tekemättä sitä suomessa
Ykkösoluen olemassaolon syitä vielä pohditaan. Mitään jarkeenkäypää ei olla tosin vielä keksitty. Se nyt vaan on.
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan
Löytyisikö teiltä kotikonsteja väliaikaisen unettomuuteen, kun lääkärin tai apteekin puoleen ei huvittaisi kääntyä?
Tässä on nyt viikko menty n.4 tunnin yöunilla kun tarve olisi ainakin tuplat tuosta. Uni tulee vasta aamuvarhaisella, joten rytmitkin on aivan päin honkia.
Lämmin maito kokeiltu, ei toiminut. Tulee ulkoiltuakin pari tuntia päivässä, joten liikunnan ja raittiin ilman puute ei pitäisi olla ongelma.
Tässä on nyt viikko menty n.4 tunnin yöunilla kun tarve olisi ainakin tuplat tuosta. Uni tulee vasta aamuvarhaisella, joten rytmitkin on aivan päin honkia.
Lämmin maito kokeiltu, ei toiminut. Tulee ulkoiltuakin pari tuntia päivässä, joten liikunnan ja raittiin ilman puute ei pitäisi olla ongelma.
-
- Kitisijä
Syö hyvin ennnen nukkumaanmenoa? Ei mitään rasvaista ettei napa ruska koko yötä, vaan esim. kunnon salaatti tai pari isoa hedelmää? Vältä sokeria tai hiilihydraatteja iltaisin.Na kirjoitti:Löytyisikö teiltä kotikonsteja väliaikaisen unettomuuteen, kun lääkärin tai apteekin puoleen ei huvittaisi kääntyä?
-
- Elämätön Kitisijä
Pilli on ihan viimeinen. Siinä sen vasta maistaa.kid kirjoitti:Miten saa pahan kaljan menemään helpoiten alas? Pillillä?
Laita puolen metrin mittaisen letkun päähän joku tyhjä mehutonkka tms ja kaada kalja sinne. Nosta mehutonkka korkealle ja imaise letkusta. Kalja on mahassa parilla nielaisulla.
Voi niitä nuoruusaikoja, kun kaverin isän 15% kotiviinipullo hujahti nopsaan sisään, vaikka maku kilpaili tiukasti kalanmaksaöljyn kanssa.
-
- Elämätön Kitisijä
Meidän postimies ei osaa lukea! Laitoin saman tekstin isommalla, mutta ei auta. Pitäis varmaan tatuoida se sen otsaan ja laittaa postilaatikon sisäkanteen peili.Suvinen kirjoitti: Postin kautta tulevat mainokset voi estää kätevästi "ei mainoksia"- tarralla.
Vähenee huomattavasti tuo paperinkeräykseen raijattavan roskan määrä.
-
- Elämätön Kitisijä
[quote="Na"]Löytyisikö teiltä kotikonsteja väliaikaisen unettomuuteen[quote]
Kokeile lukea jotain mikä ei kiinnosta pätkääkään (joku vempaimen (jota et käytä) käyttöohje, raamattu tms).
Luontaistuotekaupat myy jotain (muistaakseni) herbivalia. Joku rohdosvalmiste, jonka pitäis helpottaa nukahtamista.
Kokeile lukea jotain mikä ei kiinnosta pätkääkään (joku vempaimen (jota et käytä) käyttöohje, raamattu tms).
Luontaistuotekaupat myy jotain (muistaakseni) herbivalia. Joku rohdosvalmiste, jonka pitäis helpottaa nukahtamista.
-
- Kitisijä
Hämärämies neuvoi, että maidossa, kalkkunassa ja banaanissa on rentouttavaa ainetta, joten niitä voisit nauttia iltasella. Äläkä urheile liian myöhään. Pidä huone viileänä ja pimeänä. Vältä kahvia, teetä, suklaata, kaakaota, kolajuomia yms. piristävää.Elppis kirjoitti:Syö hyvin ennnen nukkumaanmenoa? Ei mitään rasvaista ettei napa ruska koko yötä, vaan esim. kunnon salaatti tai pari isoa hedelmää? Vältä sokeria tai hiilihydraatteja iltaisin.Na kirjoitti:Löytyisikö teiltä kotikonsteja väliaikaisen unettomuuteen, kun lääkärin tai apteekin puoleen ei huvittaisi kääntyä?
Kyllä se uni vielä palailee, kunhan ei hirveästi ota siitä paineita.
Kikkelis kokkelis.
Huomasin tuon taas tänään. Perk noita ilta suoritteita.Keikaus kirjoitti:Äläkä urheile liian myöhään.
Ja Na:lle soisin omistani. Pääsääntöisesti nukun kuin tukki, missä tahansa asennossa ja ihan missä vaan. Ja tästä syystä en osaa edes pientä neuvon murusta antaa, joten johan kannatti taas kirjoittaa.
Ykkönen on hyvää! Siinä on oluen maku, mutta se maksaa vähemmän ja siitä ei tule känniin.Mojo kirjoitti:
Ykkösoluen olemassaolon syitä vielä pohditaan. Mitään jarkeenkäypää ei olla tosin vielä keksitty. Se nyt vaan on.
No näähän kumoaa toisensa!Elppis kirjoitti:pari isoa hedelmää? Vältä sokeria tai hiilihydraatteja iltaisin.
Unen saamiseksi iltaisin suosittelen seksiä, joko sian kanssa tai omin käsin onneen. Muita hyviä keinoja on huonot kirjat ja vähemmän kiinnostavat leffat.
Miksi somalimiehillä on liian lyhyet housunlahkeet?
-
- Kitisijä
Tuosta tietenkin voidaan kiistellä maailman tappiin saakka, mut olkoot. Ilmeisesti joidenkin makuhermostot suosivat laimennetun teen makuisia oluita.Turbohaltija kirjoitti:Siinä on oluen maku,Mojo kirjoitti:
Tää on semmonen iso projekti johon tuotannollisista syistä yleensä tarvii sekä uros- että naarastehtaan