Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Kui varte monissa lounasbuffet-mestoissa käytetään kaksiosaisia salaatinottimia pihtien sijaan, vaikka usein niissä ei ole laskutasoa tarjottimelle / lautaselle, eli lautasta joutuu pitämään kädessä? Meinaan on aikkast konstikasta kauhoa salaattia yhdellä ottimenpuolikkaalla perässäjonottajien hengittäessä niskaan.
-
- Kitisijä
Salaatti on jäniksen ruokaa, siinä se selitys.NegaDuck kirjoitti:Kui varte monissa lounasbuffet-mestoissa käytetään kaksiosaisia salaatinottimia pihtien sijaan, vaikka usein niissä ei ole laskutasoa tarjottimelle / lautaselle, eli lautasta joutuu pitämään kädessä? Meinaan on aikkast konstikasta kauhoa salaattia yhdellä ottimenpuolikkaalla perässäjonottajien hengittäessä niskaan.
Paras päivä ikinä.
^ Avastasi päätellen syöt varmaan itse aika lailla salaattia?
-
- Kitisijä
Hyvä heitto ja totta kai. Salaatti kasvattaa kullervoa ja erektio ei laske koskaan.NegaDuck kirjoitti:^ Avastasi päätellen syöt varmaan itse aika lailla salaattia?
Paras päivä ikinä.
Missä on Tix, Geetsu ja BluesMies? Mulla on ikävä
Ei muuta kuin palautetta meselle niin seuraavana päivänä ei ole kuin yksi syömäpuikko salaattikaukalossa.NegaDuck kirjoitti:Kui varte monissa lounasbuffet-mestoissa käytetään kaksiosaisia salaatinottimia pihtien sijaan, vaikka usein niissä ei ole laskutasoa tarjottimelle / lautaselle, eli lautasta joutuu pitämään kädessä? Meinaan on aikkast konstikasta kauhoa salaattia yhdellä ottimenpuolikkaalla perässäjonottajien hengittäessä niskaan.
Näinhän se menee. Siksi olisi parempi että joku muu antaisi tuon palautteen puolestani.
-
- Kitisijä
Vitut sä mitään valitat. Otat seuraavan kerran yhden niistä salaattikaukaloista pöytääsi ja syöt suoraan siitä. Niin mr Stern tekisi.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
-
- Elämätön Kitisijä
Kuka on tää mr Stern?Frederik Krueger kirjoitti:Niin mr Stern tekisi.
When I'm not lying I'm the most honorable man you'll know
-
- Kitisijä
Nomen est omen. Nimi kertoo kaiken tarvittavan.
Että niinku minä, gattaca ja niba ei muka riitetä, vai?BettyB. kirjoitti:Missä on Tix, Geetsu ja BluesMies? Mulla on ikävä
Saatte nyt luvan riittää. Ajattelin näes jatkaa kitinälomaani määrittelemättömän ajan. Tuli mieleen ilmoittaa asiasta, kun törmäsin eilen Liloon kaupungilla.elco kirjoitti:Että niinku minä, gattaca ja niba ei muka riitetä, vai?BettyB. kirjoitti:Missä on Tix, Geetsu ja BluesMies? Mulla on ikävä
Olen jonkin aikaa sitten akkreditoitunut toiselle keskustelupalstalle, joka on tietyllä tapaa aikuisempi, jossa retardit ja riidanhaastajat heivataan pihalle ja torspoja ikiliikkujaketjuja ei ole. Täällä alkaa olla enemmän kirjoittajia joiden juttuja en jaksa lukea kuin niitä joiden juttuja jaksan.
Samat naamat, samat jutut, samat levyt ... yhtä väsynyttä kuin she-pulin yritykset "huumorin" saralla.
Jos joku kokee välttämätön painetta olla yhteyksissä, niin luen yyveitä mikäli niistä mailiin napsuu ilmoitus. Ja jos joku muukin haluaa jostain syystä referenssin toisaalle, niin tietylle porukalle annan mielelläni palstan osoitteen, tiedätte keitä olette. Samat tyypit voi myös laittaa mailia, mikäli Nibattomia miittejä tms. on ohjelmassa. Näin lomalla terassiseura ei ole koskaan pahaksi.
Että semmoisia. Toivottavasti ei tule (työ)elämästä niin tylsää että pitäisi palailla.
-
- Kitinän uhri
Siksipä pitääkin opetella kahden ottimen käyttö yhdellä kädellä, hankalaa aluksi mutta harjoittelemalla onnistuuu aina vaan paremmin.NegaDuck kirjoitti:Kui varte monissa lounasbuffet-mestoissa käytetään kaksiosaisia salaatinottimia pihtien sijaan, vaikka usein niissä ei ole laskutasoa tarjottimelle / lautaselle, eli lautasta joutuu pitämään kädessä? Meinaan on aikkast konstikasta kauhoa salaattia yhdellä ottimenpuolikkaalla perässäjonottajien hengittäessä niskaan.
-
- Kitinän uhri
^^ Ei toi kyllä kuulosta yhtään Tixiltä, kuka hitto se oikein on?
-
- Kitinän uhri
Ei mitään hajuu, mut laitoin sille heti yksityisviestin ja käskin haistaa pitkän vitun.pikkuego kirjoitti:^^ Ei toi kyllä kuulosta yhtään Tixiltä, kuka hitto se oikein on?
I was at the hospital laughing at cripples
Then I heard your kid just died
Suddenly, that was funnier than the cripples
So I tracked you down and made fun of you
It was an open casket wake
I spilled my beer in your kid’s coffin
-
- Kitisijä
Hetko.. jos Tix viisaasti pysyttelee poissa, Elco on Ausseissa ja Manalanhan hakkaisin koska vaan (öööö. jospa ei sittenkään koeteta) ... Niin sittenhän MINÄ olen Kitinän ehdoton ALFAUROS!!! Luulenpa, että olen merkittävästi vaikuttanut Kitinäläisten moraaliseen ja älylliseen kehitykseen! Siis kuvittelen. Nyt heti sitä pimppaa mullekin ja heti!!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
-
- Kitinän uhri
oot hyvä runkkaa
I was at the hospital laughing at cripples
-
- Kitisijä
Urgh. Kaikenlaisista asioista mäkin sitten muistutan, ihan silkalla olemuksellani. Pelottavaa.Tix kirjoitti:Tuli mieleen ilmoittaa asiasta, kun törmäsin eilen Liloon kaupungilla.
P.S Tykkäsin Jokerista vaikka leffa oli liian pitkä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
No mutku se meijät tollee hylkääBliss kirjoitti:^No eikä oo ku just ihq.
Suosittelen Tixuliinille muuten katsastamaan Kitinä-Kansi08-topikin.
EDIT: http://kitina.net/album_page.php?pic_id=6239
-
- Kitisijä
Täh? Sama tärkeilevä ja makeileva nölliköllipsykojuristihan se siinä. Ihan oma itsensä, ei voi erehtyä Pehmovanukkaasta.pikkuego kirjoitti:^^ Ei toi kyllä kuulosta yhtään Tixiltä, kuka hitto se oikein on?
Jos jotakuta kiinnostaa, Tixuliinu kirjoittelee nykyisin Suomi24:lla.
Mihin masa unohtui? Miksi sä sitä dissaat yhtäkkiä?BettyB. kirjoitti:Missä on Tix, Geetsu ja BluesMies? Mulla on ikävä
-
- Kitinän uhri
^ Kyllä mä Tixuksen tunnen, se kuitenkin joskus yritti pakottaa ottamaan suihin, onneks housut jalassa kuitenkin. Vai yrittiköhän se ottaa multa suihin, ei voi muistaa yksityiskohtia. Mut herkkää se oli.
Katsokaa kuunnelkaa kateellisen parkua...Frederik Krueger kirjoitti:
-
- Kitisijä
Joo, Betty onkin aina ollut mun ykkössuosikki ja -kohde number uuno. Vähän niinkuin sinäkin.Bliss kirjoitti:Katsokaa kuunnelkaa kateellisen parkua...Frederik Krueger kirjoitti: