Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Quinevere

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

Mikäs muuten muumiota vaivaa? Prostatiitti vai klamydia?
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Quinevere kirjoitti: Saa lääkkeen puolesta, muttei sitten jos on kipiä, vaikka keuhkoputkentulehduksessa. Voidaan muuten nimittäin todeta sydänlihastulehdus ikävämmällä tavalla samaan diiliin.
Ok, kiitos. Mä en oo kipiä, multa vaan poistettiin viisaudenhampaita perjantaina.
Quinevere

Viesti Kirjoittaja Quinevere »

nastamuumio kirjoitti:Ok, kiitos. Mä en oo kipiä, multa vaan poistettiin viisaudenhampaita perjantaina.
Ai, siis onko Edith nykyään Nastamuumio?
Bliss

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Quinevere kirjoitti:...
Hetken kesti ennenkuin hahmotin SUN ex-palstahenkilöllisyyden :D
Viimeksi muokannut Bliss, 05.08.2008 18:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
SikaMika

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bliss kirjoitti:
Eikös se tuosta avatarista jo aika hyvin käy ilmi?
Bliss

SikaMika kirjoitti:
Bliss kirjoitti:
Eikös se tuosta avatarista jo aika hyvin käy ilmi?
Mulla on blokkaus
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

Bliss kirjoitti:
Quinevere kirjoitti:...
Ei mikään ihme, koska tämä uusi päivitetty versio on täyttä dynamiittia.
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Helsingin hyvät, persoonalliset kenkäkaupat? Haussa tyylikkäät korkokengät järkevällä korolla (7-10cm) ja mieluiten umpikärjellä. Satiinia tai jotain jumalaisen ohutta nahkaa, väritys joko kiiltävä tai mattahopea tai tumma turkoosi.

Ketjuliikkeistä joita Turussakin on, en ole mitään kivaa löytänyt, joten tulen kokeilemaan sinne suurkaupunkiin.
Elämä kantaa, jos sen antaa
BettyB.

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Melnais kirjoitti:Ketjuliikkeistä joita Turussakin on, en ole mitään kivaa löytänyt, joten tulen kokeilemaan sinne suurkaupunkiin.
Rizzo, KenkäMarski, Nina´s, Kaarina K... Suosittelen myös tsekkaamaan Guessin liikkeen, itse olen niihin kenkiin aivan hurahtanut, törkeän hyvä lesti (mulle) ja laatu kohdillaan.
Melnais
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Kiitos! BB:n tiedot kävivätkin vahvasti mielessä kun kysymystä väänsin. :wink: Kartoitan paikat heti lauantaina.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mulla on miesten maastopyörä, jossa ei ole lokasuojia (eikä vittu ees ketjunsuojusta että lahjekkin pitää aina sitoa kiinni, ettei menen ketjun väliin perkele). Mitä tietoja tarviin että osaan ostaa jostain (mistä?) siihen lokarit? Rapa vaan roiskuu näillä keleillä ja tahtosisin ajaa kuitenkin pyörällä töihin ja salille sateellakin.
NegaDuck

Viesti Kirjoittaja NegaDuck »

^ Vastauksestani ei ole pätkääkään apua, mutta totean että maastopyörät kaupungissa taitavat olla sen katumaasturimuodin toinen ilmenemismuoto.

Tai no yritän olla avuksi. Noissa osissa lienee melko universaalit kiinnitysmekanismit, joten kannattaa vaan pyöräillä pyöräliikkeeseen. Joku näistä varmaan:
http://www.02.fi/keltaiset+sivut/py%C3% ... e/Helsinki

Cycle Center Finland näyttäisi olevan Helsinginkatu 9:ssä.

Tietääkseni saatavilla on sellaisiakin maastopyörään sopivia takalokasuojia joissa on pieni tarakka. Voi olla kätevämpi kuin semmoinen muovinen lerppu.
Stinky

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Tarakka löytyy! Pyörä on ainakin yli 10v vanha mutta hyvin toimii. Mutta että mahdollista kuitenkin saada lokarit jostain. Jei.
Mä kattelen josko olis liikkeitä jossain lähempänä..
NegaDuck

^ Hyvässä lykyssä saatat löytää tarvittavat osat tavaratalostakin.

Tietääkö joku mitä tuohon Länsiväylän varteen lähellä Suomenojaa, Bauhausin ja Iskun välimaastoon, ollaan oikein rakentamassa? Koko Länäri on vedetty ihan mutkalle siinä kohtaa, pois työmaan tieltä.

Ja yleisemmin, onko jotain nettisaittia josta voi tsekata että "mitä tossakin työmaalla oikein pykätään?".

EDIT: sain selville:
Tiehallinto kirjoitti:Finnoonjoen silta Länsiväylällä (kantatie 51) uusitaan Espoon Suomenojan kohdalla. Työssä korvataan kesällä 2006 vaurioituneet ja tuolloin väliaikaisesti korjatut siltarummut uusilla betonisilloilla. Sillan uusimisen yhteydessä tarkistetaan Finnoonjoen Helsingin puoleiset Länsiväylän paaluhatturakenteet 200 metrin matkalla ja varaudutaan uusimaan ne tarvittaessa. Työt Länsiväylällä jatkuvat vielä keväällä 2009 ylimmän päällystekerroksen tekemisellä ja ajoratamerkinnöillä.
Herra Manala

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

NegaDuck kirjoitti:^ Vastauksestani ei ole pätkääkään apua, mutta totean että maastopyörät kaupungissa taitavat olla sen katumaasturimuodin toinen ilmenemismuoto.
Huono analogia. Siinä missä katumaasturit edustavat kankeahkoja versioita henkilöautojen kaupunkipyörittelyominaisuuksista, maastopyörät lähes pystysuorine etuhaarukoineen ja pystyine ajoasentoineen ovat todella sukkelia vehkeitä kaupungin kaduilla ihmispujottelussa ja mukulakivi-täryyttelyssä. Esimerkiksi keskustojen fillarilähetit käyttävät usein juuri maastopyöriä katurenkailla hommassaan, eikä syyttä. Sama kai se on pujotteleeko niillä mäntyjä vai ihmisiä kunhan rengastus on sopiva.
NegaDuck

^ Täysjousituksesta olisi kyllä iloa Ison Ompun mukulakiviäkin pitkin rytyyttäessä. Jonkun kuningasidea oli laatoittaa jalkakäytävä tasaisella kivilaatalla, mutta laittaa pyörätiet sen läpi muhkuraisella mukulakivellä, ilmeisesti esteettisistä syistä. :roll:
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

NegaDuck kirjoitti:^ Täysjousituksesta olisi kyllä iloa Ison Ompun mukulakiviäkin pitkin rytyyttäessä. Jonkun kuningasidea oli laatoittaa jalkakäytävä tasaisella kivilaatalla, mutta laittaa pyörätiet sen läpi muhkuraisella mukulakivellä, ilmeisesti esteettisistä syistä. :roll:
Eiku ihan sun kiusaks!
The great club outshines the individual, always and forever.
NegaDuck

Elppis kirjoitti:Eiku ihan sun kiusaks!
Koko maailma on liittoutunut minua vastaan! :maanantai:
BettyB.

Systeri täyttää pyöreitä syksyllä ja ollaan suunniteltu sen kanssa pientä lomareissua joulukuulle. Muutama vaihtoehto mielessä, olisko kellään kokemuksia tai suosituksia? Vaihtoehtoina siis Kap Verde, Venezuela tai Mauritius.
Chap

BettyB. kirjoitti:Systeri täyttää pyöreitä syksyllä ja ollaan suunniteltu sen kanssa pientä lomareissua joulukuulle. Muutama vaihtoehto mielessä, olisko kellään kokemuksia tai suosituksia? Vaihtoehtoina siis Kap Verde, Venezuela tai Mauritius.
Mauritiusta suosittelen vain jos kyseessä on samalla teidän häämatka.
BettyB.

Chap kirjoitti:Mauritiusta suosittelen vain jos kyseessä on samalla teidän häämatka.
Awww... Kai sielläkin on vähän eroja kohteiden välillä?
Chap

BettyB. kirjoitti:
Chap kirjoitti:Mauritiusta suosittelen vain jos kyseessä on samalla teidän häämatka.
Awww... Kai sielläkin on vähän eroja kohteiden välillä?
No voi ollakin. Itse kun olin siellä reppumatkalla vuonna 2001, totesin että saarella on lähinnä suuria hotellikomplekseja, jotka ovat täynnä häämatkalaisia ja jotka eivät juuri poistu hotellin alueelta kun niistä löytyy kaikki palvelut. Kyllä saarella oli vähän muutakin nähtävää ja yökerhoja löytyi jne, mutta viisi päivää siellä oli enemmän kuin tarpeeksi.

Edit: plussana on, että siellä voi puhua ranskaa. Vule vu kusee avek mua, salope?
BettyB.

Taas mä kysyn. Haluaisin makkarin yhteen seinään uuden tapetin, missä olis paras valikoima (ei Tapettitalo)?
Bliss

BettyB. kirjoitti:Taas mä kysyn. Haluaisin makkarin yhteen seinään uuden tapetin, missä olis paras valikoima (ei Tapettitalo)?
Vantaanportin K-raudassa oli ainakin mulla suunnaton valinnan vaikeus, kun vaihtoehtoja oli aivan liikaa...
Mulli75

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Bliss kirjoitti:
BettyB. kirjoitti:Taas mä kysyn. Haluaisin makkarin yhteen seinään uuden tapetin, missä olis paras valikoima (ei Tapettitalo)?
Vantaanportin K-raudassa oli ainakin mulla suunnaton valinnan vaikeus, kun vaihtoehtoja oli aivan liikaa...
Ihan sama mitä tuolta Vantaanportista ostaa niin aina on valinnan vaikeus kun vaihtoehtoja on niin paljon. Sain jopa tilattua erikseen laminaattia jota ei enää ollut myymälän valikoimassa, eikä hintakaan ollut paha. K-Rauta 75 ei pystynyt tähän että olisivat tilanneet haluttua merkkiä/mallia.