Vain nainen voi ajatella näin.milli kirjoitti:mikä siinä on, että miesten on pakko hankkia kaikkia ihan ihme äänitsydeemejä, vaikka sellaiset eivät välttämättä kämppään mahtuis tai sopis ulkonäöllisesti? eikös ne leffat oo ihan samanlaisia, tuli se ääni mistä tahansa?
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Juu, niin mä kans arvelen, että tää voi olla sellainen sukupuolisidonnainen juttu.. Vähän niinkuin naisilla kengät ja laukut.Bluntly kirjoitti:Vain nainen voi ajatella näin.
Tuskailin samaa about vuostolkulla mut myöhemmin annettuani lähes vapaat kädet ja kannustuksen valaistuin. Pysy tiukkana ulkonäön ja tilan suhteen!milli kirjoitti:mikä siinä on, että miesten on pakko hankkia kaikkia ihan ihme äänitsydeemejä, vaikka sellaiset eivät välttämättä kämppään mahtuis tai sopis ulkonäöllisesti? eikös ne leffat oo ihan samanlaisia, tuli se ääni mistä tahansa? nooh.. kyl mä kohta lämpenen tuolle ajatukselle...
No siis itse asiassa maailman parhaat leffat on maailman parhaita vaikka 14-tuumaisesta matkatelkusta. Mutta suuri osa leffoista saa hyötyä suuresta kuvakoosta ja hyvästä äänentoistosta.milli kirjoitti:eikös ne leffat oo ihan samanlaisia, tuli se ääni mistä tahansa?
Hommatkaa tommoset, niin pysyy rauha maassa.milli kirjoitti:mikä siinä on, että miesten on pakko hankkia kaikkia ihan ihme äänitsydeemejä, vaikka sellaiset eivät välttämättä kämppään mahtuis tai sopis ulkonäöllisesti?
http://www.orbaudio.com/
Toisaalta, kysymyksen voisi jatkaa tähän:
mikä siinä on, että naisten on pakko hankkia kaikkia ihan ihme astioita, vaikka sellaiset eivät välttämättä kämppään mahtuis tai sopis ulkonäöllisesti?
Viimeksi muokannut masa, 26.09.2008 13:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kyllä pa:n teholla ja laadulla on suuri merkitys tunnelman luojana, etenkin jos on kyse toiminta-, scifi-, sota- tms "äijäleffasta. Janeausten-filmatisointia katsellessa toki on herttaisen yhdentekevää, mistä pahvilaatikosta se ääniraita tulee, koska Äijä nukahtaa kuitenkin kesken..milli kirjoitti:eikös ne leffat oo ihan samanlaisia, tuli se ääni mistä tahansa? nooh.. kyl mä kohta lämpenen tuolle ajatukselle...
Mä en kyllä kuulu tohon sakkiin. Kyllä ne äänet vaan antaa niin paljon enemmän sille leffalle.
Kun on tottunut katsomaan suurelta näytöltä tai tykiltä niin pieneen siirtyminen syystä tai toisesta vie katselunautintoa. Mua vieläkin kismittää että vastaväitteistä huolimatta Die Hard 4.0 katsottiin aikoinaan 28 tuumasesta vaikka sitä oli säästelty viikkoja tykille. Isot on murheet, sano.bedlam kirjoitti: No siis itse asiassa maailman parhaat leffat on maailman parhaita vaikka 14-tuumaisesta matkatelkusta. Mutta suuri osa leffoista saa hyötyä suuresta kuvakoosta ja hyvästä äänentoistosta.
se haaveilee tällaisista http://audiopro.fi/tuotekategoria?kategoria=20060.1000masa kirjoitti:http://www.orbaudio.com/
Toisaalta, kysymyksen voisi jatkaa tähän:
mikä siinä on, että naisten on pakko hankkia kaikkia ihan ihme astioita, vaikka sellaiset eivät välttämättä kämppään mahtuis tai sopis ulkonäöllisesti?
Ja siis.. mulla on jo äänisysteemit, erilliset etukajarit ja subbari, ja just jotain tuollaisia pikkuisia vemputtimia mulla on jo, mutta kuulema pitää olla paremmat.
Siis.. nooh. exän kanssahan meillä oli se videotykki ja 92 tuumainen screeni ja DTS-äänet, olihan se ihan kiva katsoa rymistelyleffoja niillä, mutta ne laitteet mahtuivatkin sinne huusholliin, nyt puhutaan 33 neliöisestä yksiöstä.
Okei, en määkään kyllä noita pylväskaiuttimia ottais yksiöön.milli kirjoitti:se haaveilee tällaisista http://audiopro.fi/tuotekategoria?kategoria=20060.1000
Mutta joo, en mä siis tappele vastaan.. ja ei kaikkia asioita voi/tarvitse ymmärtää, tarttee vaan hyväksyä. Vai miten se meni?
Höp, siis et vaan ota niitä yksiöön ja sillä selvä. Seuraavaks haetaan kompromissi.milli kirjoitti:Mutta joo, en mä siis tappele vastaan.. ja ei kaikkia asioita voi/tarvitse ymmärtää, tarttee vaan hyväksyä. Vai miten se meni?
Nooh, mä sanoin sille, että voihan se alkaa säästää niihin. Siinä saattaa mennä vaan sen verran kauan, että sit kun se raha on kasassa, niin voi olla jo aika ostaa isompi yhteinen asunton ja sitten ei olekaan enää ongelmaa, ehkä.Geep kirjoitti: Höp, siis et vaan ota niitä yksiöön ja sillä selvä. Seuraavaks haetaan kompromissi.
Noh, ei kai sitä nyt sentään ihan PA:ta sentään tarvii kotiin raahata leffojen vuoksi.daddykillkill kirjoitti:Kyllä pa:n teholla ja laadulla on suuri merkitys tunnelman luojana, etenkin jos on kyse toiminta-, scifi-, sota- tms "äijäleffasta.milli kirjoitti:eikös ne leffat oo ihan samanlaisia, tuli se ääni mistä tahansa? nooh.. kyl mä kohta lämpenen tuolle ajatukselle...
(PA = Public Address/Public Audio) Tarkoitettu isojen tilojen äänentoistoksi, ei kotiteatteriin, nuspilkviil. :-p
^^ Miten naismaista pelaamista. Ja nyt sormet ristissä toivot, ettei pientä lottovoittoa tule.
Viimeksi muokannut Geep, 26.09.2008 13:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sama vika. Mulla on nyt suunnilleen saman kokoluokan (4 kpl) kaiuttimet kaksiossa, ja ne ei ole kuin tiellä. Olisin laittanut noi Orbin kajarit tilalle, mut hallitus oli eri mieltä. No, oikeassahan tuo oli. Ei ole järkeä laittaa 800 euroa pikkukajareihin, kun nykyisissä jo yksi kappale maksoi saman verranbedlam kirjoitti:Okei, en määkään kyllä noita pylväskaiuttimia ottais yksiöön.milli kirjoitti:se haaveilee tällaisista http://audiopro.fi/tuotekategoria?kategoria=20060.1000
-
- Kitisijä
Aikamoinen ylilyönti. Ei teitä tarvitse häätää, voitte ottaa hänen sukulaispoikansa alivuokralaiseksenne.Hellu kirjoitti:Hitto just kun tarttis saada neuvoa niin vuokralaisten keskusliitto on kiinni maanantaihin saakka ku ne on kaikki jossain koulutuksessa.
...
Kun se 3vkoa sitten soitti, se rupes itkemään sitä kun sukulaispojalla menee niin huonosti, ja tässä uusimmassa puhelussa kertoi että tää sukulaispoika on eronnut ja muuttaa meidän kämppään. Kysyin vaan että senkö takia se saivartelee noista maksuista, ja se totes vaan että häätöpaperi tulee sitten postissa.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Ittellä kaksiossa tällanen Sampan valmispaketti (joojoo, hifistit saa nauraa, mulle nää toimii musiikinkuuntelussakin hyvin) ja noikin tuntui aluksi siroudestaan huolimatta hallitseville elementeille vaaleassa olkkarissa. Telkkariseinän punaiseksi maalattuani eivät niin hallitse enää huonetta.masa kirjoitti:Sama vika. Mulla on nyt suunnilleen saman kokoluokan (4 kpl) kaiuttimet kaksiossa, ja ne ei ole kuin tiellä. Olisin laittanut noi Orbin kajarit tilalle, mut hallitus oli eri mieltä. No, oikeassahan tuo oli. Ei ole järkeä laittaa 800 euroa pikkukajareihin, kun nykyisissä jo yksi kappale maksoi saman verranbedlam kirjoitti:Okei, en määkään kyllä noita pylväskaiuttimia ottais yksiöön.milli kirjoitti:se haaveilee tällaisista http://audiopro.fi/tuotekategoria?kategoria=20060.1000
Viimeksi muokannut bedlam, 26.09.2008 13:59. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Juu, olen huomaamattani tullut erittäin taitavaksi siinäGeep kirjoitti:^^ Miten naismaista pelaamista. Ja nyt sormet ristissä toivot, ettei pientä lottovoittoa tule.
-
- Kitisijä
Minkä ikäisenä lapset alkaa istumaan syöttötuolissa ja milloin ne siirtyvät tavalliselle tuolille?
Elämä kantaa, jos sen antaa
-
- Kitisijä
Jos kyse on miehestä, siirtyminen sohvalle alkaa aiemmin kuin arvaatkaan.Melnais kirjoitti:Minkä ikäisenä lapset alkaa istumaan syöttötuolissa ja milloin ne siirtyvät tavalliselle tuolille?
Rotan aivot valtasivat pääni.
Mikä on paras kauppa Helsingissä ostaa edullisesti konservatiivisen tyylikkäitä työvaatteita? Suorat mustat housut, kauluspaita, joku jakku? Vai mitkä on bisnespukeutumisen tän hetken trendit?
Stockalta oon hakenu omani.. ja Haloseltanastamuumio kirjoitti:Mikä on paras kauppa Helsingissä ostaa edullisesti konservatiivisen tyylikkäitä työvaatteita? Suorat mustat housut, kauluspaita, joku jakku? Vai mitkä on bisnespukeutumisen tän hetken trendit?
Sinne kai sitten maanantaina, että keskiviikkona olis työkunnossa, ja niin isosta paikasta luulis jotain löytyvän. Pitääköhän mun käydä ostamassa Gloria-lehti ja kattella sen bisnes-muotisivuja? Ihan kuin oisin Marsiin matkalla tän uuden uran kanssa. Varmaan pitää opetella laittamaan hiuksetkin nätisti.Bliss kirjoitti: Stockalta oon hakenu omani.
Täällä syöttötuoliin 6kk ja muistaakseni tyttö oli 2,5v kun halusi istua ihan aikuisten tuolissa. Ei mitään säädettäviä zydeemejä meillä...Vaola kirjoitti:Riippuu vähän vaavasta. Meidän muksut siirtyivät syöttötuoliin siinä 8kk:n iässä ja turvakaari poistettiin muistaakseni siinä 1-1,5 vuoden iässä. Korotetut istuimet olivat käytössä johonkin 5-6 ikävuoteen asti, mutta meillä olikin säädettävät Stokket, jotka muuntuivat lapsen kasvaessa vauvasta ylöspäin.Melnais kirjoitti:Minkä ikäisenä lapset alkaa istumaan syöttötuolissa ja milloin ne siirtyvät tavalliselle tuolille?
Mistähän vois löytää sellasia löhöpatjoja, joita näkyy BB-porukan pihalla? Ne valkoset muhkutyynyt, joku tietää! Tarttis kuulema kipeesti.