= Hodari kahdella nakilla ja kaikilla mausteilla? Selkis.exPertti kirjoitti:Lässyti lässyti.
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Mä en ole täällä syönyt yhtään vetyä, kuulemma pitäis, monen suusta kuullut. Luulin kauan että se on jotain extramahtavaupeeta mässyä. Tuossa yksi yö heräsin rapinaan ja heti huutelemaan mitä siellä syödään (raskaana ollessa on tää tärkeysjärjestys nääs, sen jälkeen vasta kysyin oliks jänskät pikkujoulut), kuulemma vetyä. En maistanut. Jos ois ollut makkaraperunat niin kriisi ois tullut kun ei emännälle tuotu.
Mut olen sitä mieltä, että se on piispanmunkki.
Mut olen sitä mieltä, että se on piispanmunkki.
-
- Kitisijä
Meillä poitsu oli melko tasan 6kk ekana jouluna, eikä lahjavuori kiinnostanu juuri laiskaan. Kiksit tulivat suunnattomasta pakettinarukerästä ja niiden papereiden rypistelystä ja kuolaamisesta. Tuo narukerä toimi lempileluna vielä monta kuukautta joulun jälkeenkin.
Siis Aimon? kysymykseen. Ai niin, vastaus. Joku vauvalelu. Mahdoton sanoa kiinnostuuko tyyppi moisesta vai ei, kysy vanhemmilta mitä tarvitsevat
Siis Aimon? kysymykseen. Ai niin, vastaus. Joku vauvalelu. Mahdoton sanoa kiinnostuuko tyyppi moisesta vai ei, kysy vanhemmilta mitä tarvitsevat
Viimeksi muokannut nowaysis, 09.12.2008 15:19. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Prepare for the worstest.
-
- Kitisijä
Kun olin nuori kloppi ensimmäistä vuotta suuressa kaupungissa niin tilasin aina vedyn ja atomin, sitten linttasin ne päällekkäin ja hihittelin kuten vain nörtit osaa muistellen erityisen höperöä fysiikanopettajaani.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Munalla AND kinkulla. Atomi = munalla OR kinkulla.Rouva Pupu kirjoitti:^Mikä toi atomi olikaan?
-
- Kitisijä
Miten hitossa mä hankkiudun eroon noista ihan saatanan ärsyttävistä kukkakärpäsistä? Sain äidiltä kukkia ja niiden mukana kärpäsiä. Oon jo pari kertaa vetänyt koko talon raidilla läpi. Ne vähenee radikaalisti vain palatakseen noin kuukauden kuluessa. Niitä kukkiin tungettavia tikkuja ei vissiin saa enää mistään?
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
-
- Kitisijä
Banaanikärpäset tykkäävät hedelmistä ja niiden jämistä. Joten jos omenasi ympärillä pyörii pikkukärpäsiä niin ne ovat todennäköisesti banaanikärpäsiä. Kukkakärpäset rakastavat yllättäen huonekasveja ja pörräävät niiden läheisyydessä. Hätäratkaisuna voi molempia kärpäsiä yrittää imuroida mutta tämä on lyhytaikainen ratkaisu.
Miten banaanikärpäsistä pääsee eroon?
Heitä pois kaikki mitä voi kärpäsiä houkutella. Omenavati keittiön pöydältä ja banaaninkuori sohvan takaa. Seuraavaksi viritä kärpäsille ansoja.
Banaaninkärpäsansa:
- pilttipurkkeja (ja elmukelmua)
- omenaviinietikkaa
- tiskiainetta
Laita pilttipurkkeihin vettä, omenaviinietikkaa ja tilkka tiskiainetta. voit halutessaan virittää pilttipurkkien päälle elmukelmua ja siihen kärpäsenmentäviä reikiä mutta itse en ole nähnyt elmukelmua hyödylliseksi. Laita ansoja sopiviin paikkoihin. Banaanikärpäset hukuttautuvat purkkeihin. Omenaviinietikka houkuttelee häiriköt paikalle ja tiskiaine rikkoo veden pintajännityksen joten kärpäset hukkuvat veteen. Muhahhhahhhahhaaaa!
Miten kukkakärpäsistä pääsee eroon?
Jos kotisi ovat valloittaneet kukkapurkkikärpäset (jotka eivät välitä omenaviinietikasta) niin niistä pääsee eroon tasan kahdella tavalla. Nämä kärpäsethän sikiää huonekasvien kosteassa mullassa ja kuolevat lopulta sukupuuttoon kun multa on tarpeeksi pitkään rutikuiva.
Tapa 1. lopeta heti kaikkien huonekasvien kastelu. Kun kärpäset ovat kadonneet, odota 2 viikkoa. Sitten odota lisää 2 viikkoa. Heitä kuolleet kukat pois, ja jos joku kaktus on vielä jollain ilveellä hengissä niin kastele se. Jos kärpäset palaavat niin heitä se kaktuskin menee.
Tapa 2. Heitä kaikki huonekasvit heti roskiin. Odota että kukkakärpäset ovat kadonneet. Odota vähän lisää. Hae Bauhausista uudet kukat.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
-
- Kitisijä
Ah, rohkaisevaa, KiitosLolita kirjoitti:Tapa 1. lopeta heti kaikkien huonekasvien kastelu. Kun kärpäset ovat kadonneet, odota 2 viikkoa. Sitten odota lisää 2 viikkoa. Heitä kuolleet kukat pois, ja jos joku kaktus on vielä jollain ilveellä hengissä niin kastele se. Jos kärpäset palaavat niin heitä se kaktuskin menee.
Tapa 2. Heitä kaikki huonekasvit heti roskiin. Odota että kukkakärpäset ovat kadonneet. Odota vähän lisää. Hae Bauhausista uudet kukat.
-
- Kitisijä
Tai sit voi toki huvitella niin kun minä, ja leikkiä ghostbustersia rikkaimurin kanssa. (Suosittelen dysonia, näyttää eniten oikeelta tähän hommaan) Äkkiä niitä kärpäsiä on ihan liian vähän jahdattavaks...Georgina kirjoitti:Ah, rohkaisevaa, KiitosLolita kirjoitti:Tapa 1. lopeta heti kaikkien huonekasvien kastelu. Kun kärpäset ovat kadonneet, odota 2 viikkoa. Sitten odota lisää 2 viikkoa. Heitä kuolleet kukat pois, ja jos joku kaktus on vielä jollain ilveellä hengissä niin kastele se. Jos kärpäset palaavat niin heitä se kaktuskin menee.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Niksipirkka++ Otan tämän käyttöön.Lilo kirjoitti:leikkiä ghostbustersia rikkaimurin kanssa.
No ni. Nyt ei puutu kuin ne kärpäset. Muutoin tuo kuulostaa juurikin pikku-ukolle sopivalta iltapuhteelta ennen hampaitten pesua ja iltapisua. Nykyään se raukka joutuu oikeasti imuroimaan.
Leijonakuningas DVD olis hakusessa. Tuntuu olevan kiven alla. Uuden tilaus on jo jonossa, mutta ei kellään sattuis olemaan suomeksi dubattua heitellä torrentiksi? Ostan kyllä alkuperäisen heti kun sellaista myydään!! Ostan, ostan!! Olen vain kärsimätön. Tai siis en minä, mutta ne muut. Ja huutoja huutelen huuto.nettiin, mutta kun hinnat tuntuvat pompsahtavan hetkessä lähemmäs viittäkymppiä. Kallista.
Mistä ennakonpidätys koostuu? Paskat tuli housuun kun avasin palkkakuitin. Kiintee kk palkka ja muissa kuitessa ennakonpid. ollut n. 450-550. Nyt oli 850 Apuaapuaapua. Miten se noin hyppii?
Villi arvaus, että sun verokortin vuosituloraja on ylittynyt.Stinky kirjoitti:Mistä ennakonpidätys koostuu? Paskat tuli housuun kun avasin palkkakuitin. Kiintee kk palkka ja muissa kuitessa ennakonpid. ollut n. 450-550. Nyt oli 850 Apuaapuaapua. Miten se noin hyppii?
^En usko kun veroprossa on laskettu reippaasti yläkanttiin. Sen on oltava virhe. Sen on pakko olla virhe tai mä joudun ruveta myymään niit käytettyi pikkupöksyi
No kato palkkalaskelmasta prosentit, vuosituloraja ja palkkakertymä.Stinky kirjoitti:^En usko kun veroprossa on laskettu reippaasti yläkanttiin. Sen on oltava virhe. Sen on pakko olla virhe tai mä joudun ruveta myymään niit käytettyi pikkupöksyi
Ootko laskettanut sen korkeamman prosentin verotstossa vai nostanut vaan itse?
Eh, oli sittenkin mun kämmi. Mun piti nostaa sitä syksyllä mut jostain kumman syystä tommonen pikkuasia on unohtunut. Nastaa, joulu tulossa ja muuta.
Nyt vituttaa että oon ollut viimeaikoina niin helvetin pihalla tästä kaikesta, että noin kävi. En ota ressiä kuitenkaan - mulla on ihqut vanhemmat. Lainaan niiltä jos meinaa omat rahat loppua kesken. Mut vituttaa silti.
Nyt vituttaa että oon ollut viimeaikoina niin helvetin pihalla tästä kaikesta, että noin kävi. En ota ressiä kuitenkaan - mulla on ihqut vanhemmat. Lainaan niiltä jos meinaa omat rahat loppua kesken. Mut vituttaa silti.
-
- Kitisijä
ah, pitää kirjoittaa joulupukille että haluan joululahjaksi rikkaimurin Eilen suihkutin sitä raidia paljon suoraan sinne multaan, just niinku siinä purkissa kielletään. Tänään ei ole vielä näkynyt käppäräisiä.
Millainen olisi hyvä kuntopyörä ostaa kotiinsa 22-neliöiseen yksiöön? Harmittaa, kun en näytä saavan itseäni aamuisin uimahallille ennen töitä, mutta kaipaisin kipeästi kestävyysliikuntaa. Pitäis olla suht edullinen eikä kooltaan mitenkään massiivinen. Kaikkien alojen asiantuntijat, kysyn teiltä.
^ Olen nähnyt Prismassa sellaisia erittäin kompakteja kokoontaittuvia kuntopyöriä, itsellänikin on sellainen mutta ostin sen Sotkasta enkä Prismasta.
Vähän saman näköinen kuin tämä tässä, mutta eri merkkiä ja mallia. Omani taisi olla merkkiä Solopro, eli tällainen.
Vähän saman näköinen kuin tämä tässä, mutta eri merkkiä ja mallia. Omani taisi olla merkkiä Solopro, eli tällainen.
^ Tommonen ekan linkin kokoontaittuva näyttää aika pätevältä.
-
- Kitisijä
Hyppynaru olisi parempi ja halvempi vaihtoehto, jos edes sen verran on tilaa.nastamuumio kirjoitti:Millainen olisi hyvä kuntopyörä ostaa kotiinsa 22-neliöiseen yksiöön?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Kuntopyörän polkeminen vie vähemmän tilaaFrederik Krueger kirjoitti:Hyppynaru olisi parempi ja halvempi vaihtoehto, jos edes sen verran on tilaa.nastamuumio kirjoitti:Millainen olisi hyvä kuntopyörä ostaa kotiinsa 22-neliöiseen yksiöön?
Puhumattakaan siitä että alakerran asukkaan elämä muuttuisi helvetiksi jos joku ylipainoinen moniongelma alkaisi pompottaan hyppynarun kanssa.