Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Onko normaalissakin maitorahkassa oikeasti vain 0,5% rasvaa? Finelistäkään ei löydy muuta kuin < 0,5% -rahka.
Ihmetyttää miksi siitä ylipäätään tehdään myös "vähärasvaista" versiota, kun tuo 0,5%:kin vaikuttaa aika hintsulta.
Ihmetyttää miksi siitä ylipäätään tehdään myös "vähärasvaista" versiota, kun tuo 0,5%:kin vaikuttaa aika hintsulta.
No katsotaanpas.Duck kirjoitti:Onko normaalissakin maitorahkassa oikeasti vain 0,5% rasvaa?
LOL!Monsieur Manala kirjoitti:No katsotaanpas.Duck kirjoitti:Onko normaalissakin maitorahkassa oikeasti vain 0,5% rasvaa?
Tosin tämän ketjun pointti menee nopeasti pilalle, jos vastaukset ovat tasoa "KVG".
-
- Kitisijä
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Mihin hiivattiin minä nyt käytän kaiken yli jäävän vapaa-aikani?
Ryhdy virkkaamaan pitsistä päiväpeittoaprosessi kirjoitti:Mihin hiivattiin minä nyt käytän kaiken yli jäävän vapaa-aikani?
Mitä mitä, miks sitä nyt on yhtäkkiä liikaa? Minkä tilalle käytät? Hä? Liian sekavaa. Kirjota mukelosta.prosessi kirjoitti:Mihin hiivattiin minä nyt käytän kaiken yli jäävän vapaa-aikani?
Saako mistään enää tavallisia sinisiä farkkuja joita ei ole raiskattu valmiiksi kuluneen näköisiksi? Ja ylipäätään mistä kaupasta löytynee nykyään laajin valikoima farkkuja Hgissä? Sekä, myydäänkö missään enää farkkupaitoja (muun kuin sinisen värisä) vai ovatko totalisen passé ja sold out?
Terveisin:
Ostanut viimeksi vaatteita 1991.
Terveisin:
Ostanut viimeksi vaatteita 1991.
-
- Kitisijä
Olisikin noin helppoa. Nykyisin vaatesuunnittelu kun on ihan perseellään, sopivia housuja on liki mahdoton löytää valmiina.Bhven kirjoitti:Saako mistään enää tavallisia sinisiä farkkuja joita ei ole raiskattu valmiiksi kuluneen näköisiksi?
Näitä kävin testaamassa ja sopiviksi havaitsin, mutta hinta hirvitti. Mutta pakon edessä on kai vain kaivettava kuvetta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitinän uhri
Joudun muuttamaan helsinkiin ensi syksyksi opiskeluiden perässä. Olen ajatellut hankkia asunnon jo kesäksi. Kun yksiöiden hinnat ovat peräti 10% nousussa, ajattelin kysyä mikä olisi järkevin asumismuoto?
Minulla on kissa joten HOASin solu ei ole kovinkaan hyvä vaihtoehto, kimppakämppää on harkittu, mutta toinen osapuoli harkitsee vielä muuttoa Siperiaan...
Minulla on kissa joten HOASin solu ei ole kovinkaan hyvä vaihtoehto, kimppakämppää on harkittu, mutta toinen osapuoli harkitsee vielä muuttoa Siperiaan...
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
-
- Kitisijä
Omakotitalo.Razormaid kirjoitti:Joudun muuttamaan helsinkiin ensi syksyksi opiskeluiden perässä. Olen ajatellut hankkia asunnon jo kesäksi. Kun yksiöiden hinnat ovat peräti 10% nousussa, ajattelin kysyä mikä olisi järkevin asumismuoto?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Pää on aika tyhjä ja skene hukassa, joten sanokaas, missä minun kannattaisi järjestää typerryttävät suomeenpaluubileet? Kriteerit: baari Helsingin ytimessä; pitää mahtua noin 50 ihmistä (tiedä sitten muistaakohan kukaan enää mua), muttei kuitenkaan välttämättä pöytiin; pitkä baaritiski saa olla. Eikä sitten tosiaan mikään pubimesta eikä etenkään irkkupubi. Läksiäiset oli Aussibaarissa, tietenkin, ja se toimi vallan hyvin.
Ja tämä ei siis mitenkään liity kitinämiittiin.
Ja tämä ei siis mitenkään liity kitinämiittiin.
Kallen yläkerta?elco kirjoitti:Pää on aika tyhjä ja skene hukassa, joten sanokaas, missä minun kannattaisi järjestää typerryttävät suomeenpaluubileet?
http://www.kaarle.com/fi/yksityistilaisuudet/
-
- Kitisijä
http://www.helmi.net/tapahtumat.htmelco kirjoitti:Pää on aika tyhjä ja skene hukassa, joten sanokaas, missä minun kannattaisi järjestää typerryttävät suomeenpaluubileet? Kriteerit: baari Helsingin ytimessä; pitää mahtua noin 50 ihmistä (tiedä sitten muistaakohan kukaan enää mua), muttei kuitenkaan välttämättä pöytiin; pitkä baaritiski saa olla.
Sijainti hyvä piikkipaikka hyökätä eteenpäin minne tahansa.
Miten pussilakana onnistuu aina pesukoneessa haukkaamaan kaikki muut sänkyvaatteet sisäänsä kuin joku vitun Pac-Man?
-
- Kitisijä
^oon miettiny ihan samaa!
Me transmitte sursum, Caledoni!
-
- Kitisijä
Jossain HS:n "Kysy Kirstiltä"-palstalla tuolle annettiin ihan tieteellinen selityskin, en muista mikä. Ainakaan sukkia sun muuta kovin pientä ei kannata laittaa samaan aikaan pesuun. Lakanat, pyyhkeet ja pussilakanat omassa erässään, tyynyliinat sitten muun kanssa.
Olen havainnut että pussilakanoiden syömishimoa ehkäisee se että laittaa ne pesuun mytyssä siten että avonainen pää jää mytyn sisimmäksi.
Ninni osannee kertoa enemmän tästä aiheesta.
Olen havainnut että pussilakanoiden syömishimoa ehkäisee se että laittaa ne pesuun mytyssä siten että avonainen pää jää mytyn sisimmäksi.
Ninni osannee kertoa enemmän tästä aiheesta.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
-
- Kitisijä
^oon myös miettiny et jos on useempi pussilakana samaan aikaan koneessa niin silti kaikki on sen yhen sisällä.. niin miten se yks lakana voittaa ne muut?
Me transmitte sursum, Caledoni!
Ompele siihen pushilakanaan kolme nepparia niin saattaa auttaa.Duck kirjoitti:Miten pussilakana onnistuu aina pesukoneessa haukkaamaan kaikki muut sänkyvaatteet sisäänsä kuin joku vitun Pac-Man?
Mielenkiintosta. Mulle ei oo koskaan käynyt näin. Kertaakaan.Duck kirjoitti:Miten pussilakana onnistuu aina pesukoneessa haukkaamaan kaikki muut sänkyvaatteet sisäänsä kuin joku vitun Pac-Man?
Liekkö pesukoneen toiminta-/pyörintätavalla sitten vaikutusta asiaan?
-
- Kitisijä
Mä oon joskus sukkia löytynyt pussilakanasta, mutta mitään muuta syönti-ilmiötä en ole koskaan havainnut.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
^ Etteks työ saa pelkistä petivaatteista koneellista kun tarttee sukkiakin mukaan puskea? Kyllä mulla ainakin parivuoteen aluslakana, kaks pussilakanaa ja neljä tyynyliinaa tekee sen verran reippaasti kangasta, ettei mukaan tee mieli ängetä muuta. Tietty jos on vaan yks pussilakana ja kapea sänky, eikä tyynyjäkään niin montaa, niin saattaa vaikuttaa vajaatäytöltä.
-
- Kitisijä
Hakaneula auttaa pussilakanan ahmimishimoon.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.