Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Mun oli pakko tulla tänne kyselemään, kun en edes raivokkaan googlettamisen kautta löydä mitään tietoa ja kitinäläisethän tunnetusti tietävät kaiken. Kenen hallinnassa on Kampin Narinkkatori? Tarkoitan, että keneltä sen vuokraamista voipi tiedustella? Kertokaa!
-
- Kitisijä
^Ei toi nyt pal auttanut! Kyllähän mä Kampin Keskuksen yhteystiedot esimerkiksi löydän hyvinkin helposti, mutta en jaksaisi alkaa sinne soittamaan ja tiedustelemaan, vuokraavatko he sitä vai kenties joku muu taho. Jos asiat voi hoitaa netin välityksellä, niin en kyllä soita mihinkään, koska inhoan puhelimia!
-
- Kitisijä
Kokosin itseni ja selvitin asian tarttumalla puhelimeen.
Mikset Gattis ole kuuteen vuoteen päivittänyt kotisivuasi?
Helposti saisit siitä kovan hitin pelkästään latomalla faktoja pöytään.
Täh. Onko semmosetkin olemassa? Heti linkki tänne!NuoriD kirjoitti:Mikset Gattis ole kuuteen vuoteen päivittänyt kotisivuasi?
-
- Kitisijä
NuoriD kirjoitti:Mikset Gattis ole kuuteen vuoteen päivittänyt kotisivuasi?
Olen toivonut, ettei kukaan muista sitä!!!
Edit: linkin antajat kuolevat!!
Joo, pitkään päivitin linkit, sitten en jaksanut sellasta kun tämä talo/enorumba alkoi.
Taitaa olla Kolumbuksen tunnus ja salasanakin unohtuneet, ne saisin jostakin.
Pohjathan siihen on jo vuodelta 1998.
Ja se oli aikaa, jolloin amatöörimäisyys ja ennen kaikkea mauton mutta tarkoituksellinen kitsch tai camp hyväksyttiin. Nyt ei ymmärretä, joten pitäisi vetää kokonaan uusiksi ja vaikka grafiitinharmaaksi.
Ja sitten se on optimoitu sekä IE:lle että Netcapen eri versioille, ohjaavin scriptein, mutta Firefox yleistyi myöhemmin, ja sillä se on totaalisen perseestä, varsinkin ne oikean laidan html-napit.
Näyttää miten pelleltä näyttää, niin kumminkin olen ylppeä kehyssysteemin alla piileksivästä varsin monimutkaisesta ristikkäispoikittais-zydemistä. Josta mulle meilannut Suomesta sukujuuriaan etsinyt IBM:n pomo, OS kakkosen kehittäjä John Soyring kehui meitsin "ohjelmointia". Ruahahaha, ei taida itsekään paljoa osata.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
-KB
Muikenen kuin vaari.Gat kirjoitti:NuoriD kirjoitti:Mikset Gattis ole kuuteen vuoteen päivittänyt kotisivuasi?
Olen toivonut, ettei kukaan muista sitä!!!
Edit: linkin antajat kuolevat!!
.
Nikkihän sen linkin aikoinaan laittoi Cityssä vuonna nakki ja muusi.
Mutta ajattele nyt: toivon ihmiskunnan kuolemaa/Antakkee/Rikas aikamiespoika -vuodatukset englanniksi, niin pildeä alkaa tunkea DOS-hyökkäyksen verran.
Tarkoittanet DDoS-hyökkäystä?NuoriD kirjoitti:DOS-hyökkäyksen verran.
-
- Kitisijä
Ai mä vai? Ei ku oon ennemminki joku Venus. Vai olikohan se sittenkin Anus...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
^Niin...kai se sinäkin DD hyökkäystä voisit johtaa.
Jos mulla on aika tällaisessa muodossa: 0:001:19:26:29 (eli 0 vuotta, 1 päivää, 19 tuntia, 26 minuuttia, 29 sekuntia) niin miten / millä funktiolla saan sen taulukkolaskennassa muutettua sen tunneiksi muotoon 43,44 tuntia?
Palstan kenkäfriikit voisi suositella mulle jotain tyylikkäitä vaunulenkkeilyyn sopivia kenkiä? Oon nyt lenkeillä katsellut näitä lapsiperheitä ja on sitä tuulipukukansaa pääosin, ja mä menen ennemmin hautaan kuin näytän kotiäidiltä :p Mut hei, näin mä kauppareissulla yhden vaunuilevan Guesslaukku äidin, et viel on toivoo.
^Joo, IS:ssä oli alennusmyynnit niin tarttui mukaan peräti kolmet kengät ( Reebok, Adidas ja Puma). Katsoin, että tuo Puman mallisto on omaan makuuni. Harmi vaan, että sieltä oli melkein kaikkista miellyttävistä kahmittu jo mun kokoni. Päätin sitten kolmet ostaa, kun suhteellisen edullisesti sai, nuohan pakkaa aika hintavia olemaan ilman tarjouksia (ja niiden kanssa). Nyt on sitten ihan vaunulenkkeilyyn (kävely), maastovaunuiluun ja sitten semmoseen ostoskeskusvaunuiluun ( joskus kävelen shoppaamaan vaunujen kanssa ja matkaa n.8km) soveltuvat kengät.
-
- Kitisijä
Lenkillä lönkötellessä alkoi ketuttamaan tämä treenien yksipuolisuus, kaikki kun kehittävät lähinnä alakroppaa ja parhaimmillaan vähän keskivartaloakin. Haluaisin kuitenkin Madonnamaista lihaksikkuutta myös yläkroppaan, mutten halua käydä kuntosalilla. En ole keksinyt yhtäkään lajia oman salini tarjonnasta joka vahvistaisi käsiä/olkaa, mutta jättäisi alakropan rauhaan. Onko mulla muita vaihtoehtoja kun osaa nyrkkeilysäkki terassille?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Tää. Ei tarvi edes välineitä.Vesper kirjoitti:En ole keksinyt yhtäkään lajia oman salini tarjonnasta joka vahvistaisi käsiä/olkaa, mutta jättäisi alakropan rauhaan. Onko mulla muita vaihtoehtoja kun osaa nyrkkeilysäkki terassille?
-
- Kitisijä
Leuanveto, käsilläkävely, seiväshyppy...
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Viimeksi kun testasin ihan ajankulukseni niin meni 30 heittämällä, tää homma meni nyt testiin.bliss kirjoitti:Tää. Ei tarvi edes välineitä.
-
- Kitisijä
Oikeiden bodarien halveksima Wrangen Power Twister. Sellanen kierrejousi, jossa käsipehmusteet päissä. Jämäkin, ei tyttöjen malli. Käsivarret ja yläkroppa saa ainakin voimaa, joskaan ei mulla massaa. Yhden olen katkaissutkin apinanraivossa, tosin saattoi olla vaurioitunut auton takapaksissa kuorman alla, vääntymä näkyi.Vesper kirjoitti:Lenkillä lönkötellessä alkoi ketuttamaan tämä treenien yksipuolisuus, kaikki kun kehittävät lähinnä alakroppaa ja parhaimmillaan vähän keskivartaloakin. Haluaisin kuitenkin Madonnamaista lihaksikkuutta myös yläkroppaan, mutten halua käydä kuntosalilla. En ole keksinyt yhtäkään lajia oman salini tarjonnasta joka vahvistaisi käsiä/olkaa, mutta jättäisi alakropan rauhaan. Onko mulla muita vaihtoehtoja kun osaa nyrkkeilysäkki terassille?
Toinen, vielä halveksitumpi, on wanhanajan Weiderin Bullworker. Isometriseen (ei liikettä) harjoitteluun, joka antaa nopeasti lihaksia lihaksettomille. Kuitenkin väitetään, että hyvälihaksiselta vie "terän" En usko, itse kung-fu Bruce Leekin teki just isometriaa yli-ihmismäisen nopeutensa saadakseen.
Elikkä joku kierto niille.
Lisäksi mulla on soutulaite himassa (voi myös työntää ja nostaa) sekä divarin kuntopyörä ja parinkymmenen kilon käsipuntti. Ja leuanvetotanko. Ja huge säkki. Ja lenkkitossut. Ja kynisranteisiin sormipuristinjutskat.
Täytys kai alkaa taas käyttämään. Vaikka syytä ei ole. Yleensä paniikinomaisesti käytän, liian myöhään, kun on turha pelko joutua riisumaan paitani naisen läsnäollessa.
This house is as old as I am.
-KB
-KB
Miten vois enkkulaksi silleen "slangimaisesti" kuvailla coolii, mahtavaa, upeeta laukkua??? Pitäis lähettää kiitosmaili.
Mikset?Vesper kirjoitti: mutten halua käydä kuntosalilla.
mä haluaisin, mutta en käy.
Täähän pitää ottaa testiin.bliss kirjoitti: Tää. Ei tarvi edes välineitä.
-
- Kitisijä
Lähtökohtaisesti olen päättänyt tehdä elämässäni asioita joiden tekemisestä pidän. Pätee erityisesti urheiluun, siinä ei pakkopulla toimi.NuoriD kirjoitti:Mikset?Vesper kirjoitti: mutten halua käydä kuntosalilla.
Ootko kuitenkin kokeillut? Mikä siinä mätti? Ajattelin lähinnä sitä, että normi tunnin jälkeen, ennen suihkua, käy tekemässä pari - kolme sarjaa ylävartaloa. Ei mitään pikkutarkkaa joka lihaksen pumppaamista, vaan vaikka penkkiä (tai vastaavaa) pari erilaista sarjaa ja sitten olkapäitä. Kädet tulee siinä vähän kuin mukana samalla.Vesper kirjoitti: Lähtökohtaisesti olen päättänyt tehdä elämässäni asioita joiden tekemisestä pidän. Pätee erityisesti urheiluun, siinä ei pakkopulla toimi.
Edit: Niin ja selkää ei sais kuitenkaan kokonaan unohtaa... Jos alkuun tekis sellasen kolme eri liikettä parilla toistolla ja vähän venyttelyä päälle jutun. Siinä ei ajallisesti turhan kauan menisi.