Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
swirl
Kitisijä

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja swirl »

Mun oli pakko tulla tänne kyselemään, kun en edes raivokkaan googlettamisen kautta löydä mitään tietoa ja kitinäläisethän tunnetusti tietävät kaiken. Kenen hallinnassa on Kampin Narinkkatori? Tarkoitan, että keneltä sen vuokraamista voipi tiedustella? Kertokaa!
swirl
Kitisijä

^Ei toi nyt pal auttanut! Kyllähän mä Kampin Keskuksen yhteystiedot esimerkiksi löydän hyvinkin helposti, mutta en jaksaisi alkaa sinne soittamaan ja tiedustelemaan, vuokraavatko he sitä vai kenties joku muu taho. Jos asiat voi hoitaa netin välityksellä, niin en kyllä soita mihinkään, koska inhoan puhelimia!
swirl
Kitisijä

Kokosin itseni ja selvitin asian tarttumalla puhelimeen.
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Mikset Gattis ole kuuteen vuoteen päivittänyt kotisivuasi?

Helposti saisit siitä kovan hitin pelkästään latomalla faktoja pöytään.
Onslow

Viesti Kirjoittaja Onslow »

NuoriD kirjoitti:Mikset Gattis ole kuuteen vuoteen päivittänyt kotisivuasi?
Täh. Onko semmosetkin olemassa? Heti linkki tänne!
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

:shock: :shock: :shock: :shock:
Olen toivonut, ettei kukaan muista sitä!!!
Edit: linkin antajat kuolevat!!

Joo, pitkään päivitin linkit, sitten en jaksanut sellasta kun tämä talo/enorumba alkoi.
Taitaa olla Kolumbuksen tunnus ja salasanakin unohtuneet, ne saisin jostakin.

Pohjathan siihen on jo vuodelta 1998.
Ja se oli aikaa, jolloin amatöörimäisyys ja ennen kaikkea mauton mutta tarkoituksellinen kitsch tai camp hyväksyttiin. Nyt ei ymmärretä, joten pitäisi vetää kokonaan uusiksi ja vaikka grafiitinharmaaksi.

Ja sitten se on optimoitu sekä IE:lle että Netcapen eri versioille, ohjaavin scriptein, mutta Firefox yleistyi myöhemmin, ja sillä se on totaalisen perseestä, varsinkin ne oikean laidan html-napit.

Näyttää miten pelleltä näyttää, niin kumminkin olen ylppeä kehyssysteemin alla piileksivästä varsin monimutkaisesta ristikkäispoikittais-zydemistä. Josta mulle meilannut Suomesta sukujuuriaan etsinyt IBM:n pomo, OS kakkosen kehittäjä John Soyring kehui meitsin "ohjelmointia". Ruahahaha, ei taida itsekään paljoa osata.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
NuoriD

Gat kirjoitti:

:shock: :shock: :shock: :shock:
Olen toivonut, ettei kukaan muista sitä!!!
Edit: linkin antajat kuolevat!!
.
:) Muikenen kuin vaari.

Nikkihän sen linkin aikoinaan laittoi Cityssä vuonna nakki ja muusi.

Mutta ajattele nyt: toivon ihmiskunnan kuolemaa/Antakkee/Rikas aikamiespoika -vuodatukset englanniksi, niin pildeä alkaa tunkea DOS-hyökkäyksen verran.
Rouva Pupu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ootko Veronica Mars?
1108

Viesti Kirjoittaja 1108 »

NuoriD kirjoitti:DOS-hyökkäyksen verran.
Tarkoittanet DDoS-hyökkäystä? :vihelt:
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Ai mä vai? Ei ku oon ennemminki joku Venus. Vai olikohan se sittenkin Anus...
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
1108

^Niin...kai se sinäkin DD hyökkäystä voisit johtaa.
Bhven

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Jos mulla on aika tällaisessa muodossa: 0:001:19:26:29 (eli 0 vuotta, 1 päivää, 19 tuntia, 26 minuuttia, 29 sekuntia) niin miten / millä funktiolla saan sen taulukkolaskennassa muutettua sen tunneiksi muotoon 43,44 tuntia?
Rouva Pupu

Palstan kenkäfriikit voisi suositella mulle jotain tyylikkäitä vaunulenkkeilyyn sopivia kenkiä? Oon nyt lenkeillä katsellut näitä lapsiperheitä ja on sitä tuulipukukansaa pääosin, ja mä menen ennemmin hautaan kuin näytän kotiäidiltä :p Mut hei, näin mä kauppareissulla yhden vaunuilevan Guesslaukku äidin, et viel on toivoo.
1108

^ Käviskö nämä:

Kuva
Rouva Pupu

^Joo, IS:ssä oli alennusmyynnit niin tarttui mukaan peräti kolmet kengät ( Reebok, Adidas ja Puma). Katsoin, että tuo Puman mallisto on omaan makuuni. Harmi vaan, että sieltä oli melkein kaikkista miellyttävistä kahmittu jo mun kokoni. Päätin sitten kolmet ostaa, kun suhteellisen edullisesti sai, nuohan pakkaa aika hintavia olemaan ilman tarjouksia (ja niiden kanssa). Nyt on sitten ihan vaunulenkkeilyyn (kävely), maastovaunuiluun ja sitten semmoseen ostoskeskusvaunuiluun ( joskus kävelen shoppaamaan vaunujen kanssa ja matkaa n.8km) soveltuvat kengät.
Vesper
Kitisijä

Lenkillä lönkötellessä alkoi ketuttamaan tämä treenien yksipuolisuus, kaikki kun kehittävät lähinnä alakroppaa ja parhaimmillaan vähän keskivartaloakin. Haluaisin kuitenkin Madonnamaista lihaksikkuutta myös yläkroppaan, mutten halua käydä kuntosalilla. En ole keksinyt yhtäkään lajia oman salini tarjonnasta joka vahvistaisi käsiä/olkaa, mutta jättäisi alakropan rauhaan. Onko mulla muita vaihtoehtoja kun osaa nyrkkeilysäkki terassille?
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

Vesper kirjoitti:En ole keksinyt yhtäkään lajia oman salini tarjonnasta joka vahvistaisi käsiä/olkaa, mutta jättäisi alakropan rauhaan. Onko mulla muita vaihtoehtoja kun osaa nyrkkeilysäkki terassille?
Tää. Ei tarvi edes välineitä.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Leuanveto, käsilläkävely, seiväshyppy...
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
1108

bliss kirjoitti:Tää. Ei tarvi edes välineitä.
Viimeksi kun testasin ihan ajankulukseni niin meni 30 heittämällä, tää homma meni nyt testiin.
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vesper kirjoitti:Lenkillä lönkötellessä alkoi ketuttamaan tämä treenien yksipuolisuus, kaikki kun kehittävät lähinnä alakroppaa ja parhaimmillaan vähän keskivartaloakin. Haluaisin kuitenkin Madonnamaista lihaksikkuutta myös yläkroppaan, mutten halua käydä kuntosalilla. En ole keksinyt yhtäkään lajia oman salini tarjonnasta joka vahvistaisi käsiä/olkaa, mutta jättäisi alakropan rauhaan. Onko mulla muita vaihtoehtoja kun osaa nyrkkeilysäkki terassille?
Oikeiden bodarien halveksima Wrangen Power Twister. Sellanen kierrejousi, jossa käsipehmusteet päissä. Jämäkin, ei tyttöjen malli. Käsivarret ja yläkroppa saa ainakin voimaa, joskaan ei mulla massaa. Yhden olen katkaissutkin apinanraivossa, tosin saattoi olla vaurioitunut auton takapaksissa kuorman alla, vääntymä näkyi.

Toinen, vielä halveksitumpi, on wanhanajan Weiderin Bullworker. Isometriseen (ei liikettä) harjoitteluun, joka antaa nopeasti lihaksia lihaksettomille. Kuitenkin väitetään, että hyvälihaksiselta vie "terän" En usko, itse kung-fu Bruce Leekin teki just isometriaa yli-ihmismäisen nopeutensa saadakseen.

Elikkä joku kierto niille.

Lisäksi mulla on soutulaite himassa (voi myös työntää ja nostaa) sekä divarin kuntopyörä ja parinkymmenen kilon käsipuntti. Ja leuanvetotanko. Ja huge säkki. Ja lenkkitossut. Ja kynisranteisiin sormipuristinjutskat.

Täytys kai alkaa taas käyttämään. Vaikka syytä ei ole. Yleensä paniikinomaisesti käytän, liian myöhään, kun on turha pelko joutua riisumaan paitani naisen läsnäollessa.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Rouva Pupu

Miten vois enkkulaksi silleen "slangimaisesti" kuvailla coolii, mahtavaa, upeeta laukkua??? Pitäis lähettää kiitosmaili.
NuoriD

Vesper kirjoitti: mutten halua käydä kuntosalilla.
Mikset?

mä haluaisin, mutta en käy.
bedlam

Viesti Kirjoittaja bedlam »

bliss kirjoitti: Tää. Ei tarvi edes välineitä.
Täähän pitää ottaa testiin.
Vesper
Kitisijä

NuoriD kirjoitti:
Vesper kirjoitti: mutten halua käydä kuntosalilla.
Mikset?
Lähtökohtaisesti olen päättänyt tehdä elämässäni asioita joiden tekemisestä pidän. Pätee erityisesti urheiluun, siinä ei pakkopulla toimi.
Nehemiah James

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Vesper kirjoitti: Lähtökohtaisesti olen päättänyt tehdä elämässäni asioita joiden tekemisestä pidän. Pätee erityisesti urheiluun, siinä ei pakkopulla toimi.
Ootko kuitenkin kokeillut? Mikä siinä mätti? Ajattelin lähinnä sitä, että normi tunnin jälkeen, ennen suihkua, käy tekemässä pari - kolme sarjaa ylävartaloa. Ei mitään pikkutarkkaa joka lihaksen pumppaamista, vaan vaikka penkkiä (tai vastaavaa) pari erilaista sarjaa ja sitten olkapäitä. Kädet tulee siinä vähän kuin mukana samalla.

Edit: Niin ja selkää ei sais kuitenkaan kokonaan unohtaa... Jos alkuun tekis sellasen kolme eri liikettä parilla toistolla ja vähän venyttelyä päälle jutun. Siinä ei ajallisesti turhan kauan menisi.