Niin joo, jos pubiin mielii niin siinä Aleksanterinkadulla on ainakin yksi irkkupubi ja Vuorikadulla (samansuuntainen katu kuin Aleksi, toinen katu Aleksilta rautatieasemalle päin) Molly Malone's. Ja tosiaan, Vapaudenkadultahan löytyy myös panimoravintola Teerenpeli.Tsaari kirjoitti:Seurahuoneella asustamme joten varmaan jossain vaiheessa ko hotellin yökerho tulee tarkastettua. Mutta kyllä joku pubikin pitää käydä katsastamassa.
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Mitä tarkoittaa ATM? Jotain markkinointiin liittyvää kai...varmaan tosi ilmeinen juttu, en vaan tajua.
Automated/-ic Teller Machine. Pankkiautomaatti.hermine kirjoitti:Mitä tarkoittaa ATM?
Jos ajan kotoani varsinaiseen tyäpisteeseeni (A), minulle ei luonnollisestikaan makseta kilometrejä.
Jos ajan kotoani "asiakkaan" luo (B), minulle maksetaan kilometrejä.
Jos aamulla ajan ensin paikkaan A ja sitten paikkaan B, minulle maksetaan kilometrit matkalta A-B. Jos ajan paikasta B suoraan kotiini, maksetaanko minulle kilometrit matkalta B-koti? Vai pelkästään kilometrit B-A?
Jos aamulla ajan ensin paikkaan A ja sitten paikkaan B, minulle maksetaan kilometrit matkalta A-B. Jos ajan paikasta B suoraan kotiini, maksetaanko minulle kilometrit matkalta B-koti? Vai pelkästään kilometrit B-A?
Veikkaisin B-A.Patz kirjoitti:Jos ajan kotoani varsinaiseen tyäpisteeseeni (A), minulle ei luonnollisestikaan makseta kilometrejä.
-
- Kitisijä
Eräissä nettiympyröissä Alemman Tason Mies. Ks. Markkina-arvoteoria.hermine kirjoitti:Mitä tarkoittaa ATM? Jotain markkinointiin liittyvää kai...varmaan tosi ilmeinen juttu, en vaan tajua.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
ei aavistustakaan ...alja kirjoitti:miksi mä haluan kitystä ystäviä?
Kilometrilapuissa kannattaa olla "luova". Kuitenkaan ahneeksi ei kannata ruvetaPatz kirjoitti:...
Jotenkin olis semmoinen kutina, että saat myös B-koti kilometrikorvaukset.Patz kirjoitti:Jos ajan kotoani varsinaiseen tyäpisteeseeni (A), minulle ei luonnollisestikaan makseta kilometrejä.
Sana KITY ei tarkoita kovinkaan erityisesti mitään mikä yhdistäisi ihmisiä. Siis kiinnostusten puolelta. Eli jo lähtökohtaisesti meillä on lauma ihmisiä jotka ajattelevat eri tavalla ja omaavat eri mielenkiinnon kohteet.Patz kirjoitti:Miten v*tussa voi yksien pikkujoulujen järjestäminen olla NIIIIN vaikeaa?
Olenpas sekava, siis vaikkapa jos olisimme lintubongareita olisi meillä jotain yhteistä ja ajatusmaailma edes vähän yhtenäisempi.
Ajattelin hankkia uuden harrastuksen, mutta minkälaisen? Ei mielellään mitään joukkuehärdellejä eikä sellaisia jonka aloittaminen maksaa mansikoita.
Jooga jossain kansanopistossa tai missä lie. Ei se tosin mikään uusi harrastus ole, vaan tuhansia vuosia vanha.Starflare kirjoitti:Ajattelin hankkia uuden harrastuksen, mutta minkälaisen? Ei mielellään mitään joukkuehärdellejä eikä sellaisia jonka aloittaminen maksaa mansikoita.
Onpa muuten käväissyt mielessäkin, mutta täälläpäin en ole nähnyt mitään ilmoitusta saati vastaavaa että olisi edes järjestetty.Hebuli kirjoitti:Jooga jossain kansanopistossa tai missä lie. Ei se tosin mikään uusi harrastus ole, vaan tuhansia vuosia vanha.Starflare kirjoitti:Ajattelin hankkia uuden harrastuksen, mutta minkälaisen? Ei mielellään mitään joukkuehärdellejä eikä sellaisia jonka aloittaminen maksaa mansikoita.
EDIT: Typo
Kannattaa vuodenvaihteessa katsella paikallisen kansalaisopiston ohjelmaa, yleensä alkeistason joogakursseja järjestetään aika pienilläkin paikkakunnilla. Hyvä harrastus, tosin kansalaisopiston ryhmät saattaa olla aika mummovoittoisia mutta ainakin saat miehenä sitten erikoishuomiota/suosiota
Suomentakaa mulle front-line manager, division manager ja remote manager? mitkä noista on isoimpia pomoja ja missä suhteessa nuo yleensä on toisiinsa? ihan käsittämätöntä lukea jostain organisaatioiden sisäisistä verkostoista kun ei ole mitään käytännön tajua yritysmaailmasta. olis kai ihan paikallaan yrittää pitää muutama työelämävuosi ennen syventäviä opintoja...
ja sit jos joku tietäisi löytyykö netistä ilmaista mutta laajaa sanakirjaa?
Suomentakaa mulle front-line manager, division manager ja remote manager? mitkä noista on isoimpia pomoja ja missä suhteessa nuo yleensä on toisiinsa? ihan käsittämätöntä lukea jostain organisaatioiden sisäisistä verkostoista kun ei ole mitään käytännön tajua yritysmaailmasta. olis kai ihan paikallaan yrittää pitää muutama työelämävuosi ennen syventäviä opintoja...
ja sit jos joku tietäisi löytyykö netistä ilmaista mutta laajaa sanakirjaa?
-
- Kitisijä
[linkki]www.yourdictionary.com[/linkki] on omassa käytössäni osoittautunut tyydyttäväksi, mutta en tiedä löytyykö sieltä minkään sortin erikoissanastoa.hermine kirjoitti:ja sit jos joku tietäisi löytyykö netistä ilmaista mutta laajaa sanakirjaa?
Nyt penikseni on fantastinen!
Itseriittoisaan tyyliini esitän sekä kysymyksen että vastauksen:
K: asuntoni ikkunat huurtuvat talvisin. Ikkunatiivisteet ovat ehjät. Mikä mättää?
V: tarkistapa että ilmanvaihtoventtiilit eivät ole suljettu tai tukossa
K: asuntoni ikkunat huurtuvat talvisin. Ikkunatiivisteet ovat ehjät. Mikä mättää?
V: tarkistapa että ilmanvaihtoventtiilit eivät ole suljettu tai tukossa
Kysyn teiltä, rakkaat runkkarit, apua seuraavaan ongelmaan:
Olen pitämässä tuparit, ja haluaisin jollain "kauniilla" tavalla ilmaista kutsuissa, etten halua kuutta Aaltovaasia ja kymmentä viinipulloa, vaan nekin rahat voi arvon vieraat kantaa lompakkooni, tai käyttää lahjakortteihin. Uudessa kodissa kun on vielä paljon ostettavaa (mm. verhot, matot jne.), käyttäisin mielelläni "lahjat" näihin ostoksiin. Miten voin ilmaista tämän asian kutsuissa?
Laittakaapa nyt runoisuoni/li liikkeelle, apuanne tarvitaan!
Olen pitämässä tuparit, ja haluaisin jollain "kauniilla" tavalla ilmaista kutsuissa, etten halua kuutta Aaltovaasia ja kymmentä viinipulloa, vaan nekin rahat voi arvon vieraat kantaa lompakkooni, tai käyttää lahjakortteihin. Uudessa kodissa kun on vielä paljon ostettavaa (mm. verhot, matot jne.), käyttäisin mielelläni "lahjat" näihin ostoksiin. Miten voin ilmaista tämän asian kutsuissa?
Laittakaapa nyt runoisuoni/li liikkeelle, apuanne tarvitaan!
Viimeksi muokannut Patz, 21.11.2005 11:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos haluat tuoda lahjan, arvostaisin eniten käteislahjoitusta "**********:n Kodinperustamisrahastoon"
killkill kirjoitti:Jos haluat tuoda lahjan, arvostaisin eniten käteislahjoitusta "**********:n Kodinperustamisrahastoon"
Jotain vastaavaa pyörittelin täälläkin:
Mahdolliset lahjukset voidaan osoittaa Patsyn ja Sulon Sisustusrahastoon esimerkiksi käteisenä tai lahjakorttina.
Wlanpurkkiruosituksia
Tarkoituksena olisi laittaa kotiin "verkko" pystyyn, jossa on kaksi osapuolta. Xboksi ja läppäri. X tulee suoraan piuhalla kiinni ja läppäri Wlanilla.
Suosituksia wlanpurkista, jossa tuo konfiguraatio toimii, ja kunnolla?
Suosituksia wlanpurkista, jossa tuo konfiguraatio toimii, ja kunnolla?
Kai muistat mun osoitteeni?Patz kirjoitti:Kutsut lähetetty, kiitos avustanne!
Onko Helsingissä sellaista ravintolaa, jonne voisi viedä oman viinipullon?
-
- Kitisijä
Ei. Käsittääkseni laki ei tätä salli.AugieM kirjoitti:Onko Helsingissä sellaista ravintolaa, jonne voisi viedä oman viinipullon?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx