Stinky hyvä!Stinky kirjoitti:Ollaan vaan kamujen kanssa huomattu että annat pillua tai et, niin tyypeistä 5% on niitä jotka sit oikeesti vaan soittaa. Plussaa niille viidelle prossalle! Hyvin toimittuStadinarska kirjoitti:Värikästä tekstiä
Mulle kävi tossa aikaa sitten niin, että vietin yhen hemmon kanssa aikaa, juttu luisti ja seksikin oli hyvää. Tein kundille selväks että kävi miten kävi, mä arvostan suoraa puhetta ja jos ei nappaa nähdä, niin sanoo sit suoraan. Myönteli kovin ja sanoi olevansa ihminen joka kyllä sit ilmottaa suoraan. Juuh, ei ilmottanut vaan hävis vaan johonki. Kuukauden kuluttua vikasta tapaamisesta tuli viesti tyyliin "sori".
Tajuuhan sitä tyhmempikin että toista ei kiinnosta jos siitä ei mitään kuulu, mut just tosta jää paska maku.
Eli en edelleenkään tajuu
Kiitos vastauksesta. Kysymyksesi oli erittäin hyvä. Siis tämä lisäkysymyskin. LUPAAN kirjoittaa siitä kunhan jaksan ajatella asiaa. Nythän on tietenkin niin, että kysymys sivuaa vahvasti pelkoa vapaudenmenetyksestä Miksi se kuitenkin halutaan tapahtuvan joskus, joskus ei. Miksi sitä tai sen pienempääkin astetta kierretään kuin kissa kuumaa puuroa. Käsittelen asiaa myöhemmin. Kenties jopa huomenna. Siihen asti sitten tyydyn kiittämään sinua konkreettisesta otteestasi ongelmaan, joka ei ole sinun omasi eikä sinun syysi. Se asia on hyvin olennainen parisuhteissa ja yleensäkin suhteissa ja vaatii tarkempaa pohdintaa. Triviaali ja hyvin proosallinen asia minulla on tällähetkellä kamala väsymys ja uni ja kömmin oman peiton alle, jossa ei sielläkään ole naista eikä eläintä eikä pehmoeläintäkään koska olen jo uloskasvanut siitä.
Yötä hyvää tai jos on aamu kun luet niin arvaa minkä toivotuksen sanon. Palaan siis asiaan myöhemmin..
STINKARSKY
Käsittääkseni ja uskoakseni maailman luotettavin elävä olento