Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
Rouva Pupu

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ps. sori kielellinen shitti, teen samal muutaki ja yhel sormel helpompi naputel täl kielel.
Rouva Pupu

elco kirjoitti:Jos pitäisi vastata kysymykseen, että arvostatko enemmän naisia, jotka antavat helposti vai naisia, jotka pihtaavat niin vastaus on monessakin mielessä helppo.
Sun pitäis oikeasti harkita sitä politiikkaa.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Rouva Pupu kirjoitti:Sun pitäis oikeasti harkita sitä politiikkaa.
Niin, ja mun salarakkaaksi ryhtymistä. Voisit olla hyvä molemmissa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Riemumieli
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jåå, kyllä se on miehen tehtävä tuo pihtaaminen tai siis sen varmistaminen, että siemen ei mene pilaantuneeseen maahan. Nykynaiset ovat lorttoja, joten heidän harkintakykyynsä ei ole luottaminen.
Paras päivä ikinä.
Rouva Pupu

Vesper kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Sun pitäis oikeasti harkita sitä politiikkaa.
Niin, ja mun salarakkaaksi ryhtymistä. Voisit olla hyvä molemmissa.
Se taitaa nyt ujostella kun joka puolelta tulee zekzuaalizviritteistä ahdistelua :)
elco

Viesti Kirjoittaja elco »

Kylläpä täällä nyt taas ollaan kohteliaita!

Mä oon politiikkaan liian fiksu, laiska ja mukavuudenhaluinen. Lisäksi vieraat ja tyhmät ihmiset ovat inhottavia. Enkä mä tota Patzia enää kun sillä on niin pienet tissit.
Rouva Pupu

Riemumieli kirjoitti:Jåå, kyllä se on miehen tehtävä tuo pihtaaminen tai siis sen varmistaminen, että siemen ei mene pilaantuneeseen maahan. Nykynaiset ovat lorttoja, joten heidän harkintakykyynsä ei ole luottaminen.
Vaikuttaako tämä seksi-issue kovastikin miten seksielämään? Käytkö aina suihkussa jälkikäteen, ehkä jopa rukoilemassa?
Riemumieli
Kitisijä

Rouva Pupu kirjoitti:Vaikuttaako tämä seksi-issue kovastikin miten seksielämään? Käytkö aina suihkussa jälkikäteen, ehkä jopa rukoilemassa?
Ei näin kesy keskustelu sentään saa minuakaan tulemaan, että siis pitäisi suihkussa käydä. Keltä rukoilisin apua, itseltäni?
Paras päivä ikinä.
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

elco kirjoitti:Enkä mä tota Patzia enää kun sillä on niin pienet tissit.
Et voi sanoa noin, oon herkässä tilassa!!
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Rouva Pupu

Riemumieli kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Vaikuttaako tämä seksi-issue kovastikin miten seksielämään? Käytkö aina suihkussa jälkikäteen, ehkä jopa rukoilemassa?
Ei näin kesy keskustelu sentään saa minuakaan tulemaan, että siis pitäisi suihkussa käydä. Keltä rukoilisin apua, itseltäni?
Muuten seksistä po. Joko on löytynyt sensuroimaton Jenna-leffa vai vieläkö on hakusessa, päivitä toki topiikkia!
Riemumieli
Kitisijä

Rouva Pupu kirjoitti:Muuten seksistä po. Joko on löytynyt sensuroimaton Jenna-leffa vai vieläkö on hakusessa, päivitä toki topiikkia!
Yhdysvalloista olisi ilmeisesti pitänyt ostaa. Valitsin helpon tien ja latasin netistä. Jostain Clubjennasta saisi kai maksullisen latauksen, mutta en ainakaan vielä mennyt siihen, kun kerran jo tuotteen kerran ostin.
Paras päivä ikinä.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Have me?
Pyyhin Netikettiin..
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Zeb kirjoitti:^Veikkaisin, että kyse on ulnaris-hermoalueen puutumisesta, jolloin ko. hermo olisi (ollut) jostain kohdin (käsivarren alueelta) pinteessä. Oletkohan voinut maata käden päällä jotenkin pahasti niinkuin pidempää aikaa että hermo olisi ehtinyt ottaa nokkiinsa? Tai sitten ehkä leikkausalue huomioiden voisi ehkä ylempänäkin, eli hartiapunosalueella (olkapään etupuolella) olla turvotusta, eli siellä ne käteen menevät hermot risteilee keskenään niin ettei Erkkikään ota asiasta selvää. Oon ihan paska näissä hermojutuissa. En kyllä usko, että kukaan on onnistunut leikkaamalla noita hermoja vahingoittamaan, sen verran kaukana kuitenkin kulkevat haavakohdista. Noin paikallinen puutuminen ei mihinkään sydän/aivojuttuunkaan oikein sopisi, varsinkaan jos puutuminen on ainoa oire, eli ei ole halvausoireita tai kipuja. Oletetaan nyt myös, että käsi on lämmin, normaalin värinen ja ranteessa pulssi tuntuu, eli veri kiertää kädessä ok.

Itsellä puutunut ja muutenkin vihoitellut kanssa jo monta viikkoa keskimmäiset sormet. Tää on medianus-hermopinne ranteen alueella ja johtuu raskaudesta.

Ehkä sun kannattaisi käydä näyttämässä räpylää jossain jos tuo jatkuu, niin voisi paremmin arvioida sitä hermoaluetta, tuntoa, liikettä jne. Jos ei mitään em. hälyttävää oiretta ole, niin en lähtis ehkä päivystykseen rynnimään, mut vähän paha täältä etäältä sanoa.
Joo. Sen verran lisäisin tähän, että lievä puutuminen voi selittyä myös niskalihasjännityksellä.

Leikkausalue ei tosiaan ulnarishermon alueelle mene.

Todennäköisimpänä selityksenä pitäisin anestesian aikana syntynyt lievää painevauriota. Käsi on ollut pitkään samassa asennossa, jolloin hermon aineenvaihdunta on hiukan kärsinyt. Ko. vaiva hyvin tod. näk. menee ohi ajan kanssa.
Rouva Pupu

Suositelkaa nopeesti hyvää ja edullista tallentavaa digiboksii. Soitin ihan miehelle töihin, et nyt on hätä ja kai vissiin mun pitää selvittää nää jutut. Mentalist ja Harper´s Island tulee tänään samaan aikaan, enkä halua missata kumpaakaan!
elco

Rouva Pupu kirjoitti:Suositelkaa nopeesti hyvää ja edullista tallentavaa digiboksii. Soitin ihan miehelle töihin, et nyt on hätä ja kai vissiin mun pitää selvittää nää jutut. Mentalist ja Harper´s Island tulee tänään samaan aikaan, enkä halua missata kumpaakaan!
Meillon tää: Topfield TF500PVRC.

Tohon ei vissiin mene mitään ihme kortteja, jos siis niitä tarvitsee. Ei ole ollut mitään ongelmia.
Kai Nalo

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

elco kirjoitti: Ei ole ollut mitään ongelmia.

Kuumeneeko?

Meillä tilttaili vanhempi toppy kerran päivässä. Piti laittaa parin sentin korokepalat pohjan alle, niin alkoi tuuletus pelamaan hieman paremmin. Enää tilttailee kerran viikossa.. :roll:
elco

Kai Nalo kirjoitti: Kuumeneeko?
Ei mitään ongelmaa: vehkeen päällä on pöytälamppu ja yleensä papereita, lehtiä ja karkkipusseja.
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Rouva Pupu kirjoitti:Suositelkaa nopeesti hyvää ja edullista tallentavaa digiboksii. Soitin ihan miehelle töihin, et nyt on hätä ja kai vissiin mun pitää selvittää nää jutut. Mentalist ja Harper´s Island tulee tänään samaan aikaan, enkä halua missata kumpaakaan!
Jos ei tartte maksukanavia tallennalla, nettiyhteydessä on riittävästi kaistaa ja saa koneelta kuvan näkymään töllöön, niin TVkaista on ollut aika mukava. http://www.tvkaista.fi/

Ei tartte huolehtia ajastuksista, kaikki kymmeneltä kanavalta on kahdelta viikolta tallessa. Ei laitetta mikä vois hajota, kaatua tai olla sähkökatkon aikana pimeänä.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Rouva Pupu

Mitäs tuo maksaa?
aasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja aasi »

Rouva Pupu kirjoitti:Mitäs tuo maksaa?
http://www.tvkaista.fi/netpvr/Pricing

Alle kympin kuussa jos maksaa kerralla vähänkin pidemmältä kaudelta.

Edit: hoono soomi.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
nastamuumio

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Miten mä pysyn hereillä vielä vähintään kuusi tuntia?
Tiski

Viesti Kirjoittaja Tiski »

nastamuumio kirjoitti:Miten mä pysyn hereillä vielä vähintään kuusi tuntia?
Laita nasta pyllyn alle tai masturboi salaa.
NuoriD

Tiski kirjoitti:
nastamuumio kirjoitti:Miten mä pysyn hereillä vielä vähintään kuusi tuntia?
masturboi salaa.
Eikös orkun jälkeen ala väsyttää vaan lisää?
Fcuk

Viesti Kirjoittaja Fcuk »

^ Eiks toi oo enempi miesten juttu? Sinähän siitä ketjun joskus pystytit?
NuoriD

Fcuk kirjoitti:^ Eiks toi oo enempi miesten juttu? Sinähän siitä ketjun joskus pystytit?
En kyllä muista tästä aiheesta ketjua pystyttäneeni, mutta ehkä pystytin, ehkä en.