Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
^Ruukussa.
Se on tuossa parvekkeen seinällä ja on ihan pirun komea ja haluaisin yrittää pitää sen hengissä talven yli
Se on tuossa parvekkeen seinällä ja on ihan pirun komea ja haluaisin yrittää pitää sen hengissä talven yli
Kävin kampaajalla taas hiukan siistimässä tätä kuontaloa ja jälleen kerran piti ihmetellä tätä aineiden kauppaamista. Taas tarjottiin jos jonkinlaista suihketta kaikenmaailman nutturan kiertoihin, joille ei itselläni ole suurtakaan tarvetta tai kaapista jo löytyy. Kun kyselin muista tuotteista niin valiteltiin kallista hintaa ja taas tarjottiin niitä mille ei ole käyttöä. Ostin sitten tarvitsemani kalliit shampoot, hoitoaineet ja suihkeet. Hiustuotteissa en pihistele, saatana menevät niin huonoon kuntoon jos eivät saa just niitä tiettyjä tuotteita. Ja mikään ei ole rumempaa kuin huonokuntoiset hiukset. Ja nehän on kuitenkin niin riittoisia paketteja, jotta ei ne sit kuitenkaan oo kalliita.
No anyway, saako ne provikkaa tjmv. myymistään tuotteista vai mikä juju tässä on? Kai nyt luulisi enemmän kiinnostavan kaupata sitten niitä arvokkaampia tuotteita, jos asiakas niitä kerran haluaa.
??!!1
No anyway, saako ne provikkaa tjmv. myymistään tuotteista vai mikä juju tässä on? Kai nyt luulisi enemmän kiinnostavan kaupata sitten niitä arvokkaampia tuotteita, jos asiakas niitä kerran haluaa.
??!!1
-
- Kitisijä
^
Oisko halvemmissa parempi kate, siis euroissakin?
Oisko halvemmissa parempi kate, siis euroissakin?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
^^ Tai jospa niin kuin mun kampaajalla, jolle raivosin kun tyrkytti siskolleni ihan turhia tuotteita saadakseen niitä pois tilaa viemästä... Jotkut jää käsiin, prkl eläköön huonon ostopäätöksensä kanssa.
Auttakaa miehet! Tai kuumat naiset.
Mistä tietää toimiiko mikä telkku kaapelissa ilman erillistä digiboxia?
Pelaako esim. tämä LG?
Mun puhelin ei tavota kuin turhia ihmisiä just nyt.
Pelaako esim. tämä LG?
Mun puhelin ei tavota kuin turhia ihmisiä just nyt.
Lunttaa sieltä teknisten tietojen viritin-kohdasta. Tuossa kyseisessä aparaatissa on ANTENNIverkkoon sopiva digiboksi sisäänrakennettuna. Jos haluat KAAPELIverkkoon sopivan aparaatin, pitäisi siinä olla DVB-C viritin. Selkiskö? Lähetääx panee?Fcuk kirjoitti:
Pelaako esim. tämä LG?
Ei koska en saanu ton apus takia telkkua tyyppien matkaan HETI ja nyt se pilaa fensuin tääl mul.SikaMika kirjoitti:Lähetääx panee?
Homo.Fcuk kirjoitti:EiSikaMika kirjoitti:Lähetääx panee?
No emmä tosissani, lähetään vaan.SikaMika kirjoitti:Homo.Fcuk kirjoitti:EiSikaMika kirjoitti:Lähetääx panee?
Ok. Tuu tänne, paikkahan on se vanha tuttu.Fcuk kirjoitti:No emmä tosissani, lähetään vaan.SikaMika kirjoitti:Homo.Fcuk kirjoitti:
Ei
Kiitti vanhasta tutusta.SikaMika kirjoitti:Ok. Tuu tänne, paikkahan on se vanha tuttu.Fcuk kirjoitti:No emmä tosissani, lähetään vaan.SikaMika kirjoitti:
Homo.
Se on hauska tappaa.Fcuk kirjoitti:
Kiitti vanhasta tutusta.
Miten tämmönen karvanen apina pääsis säännöllisesti ja ilman ulkopuolista apua parhaiten eroon noista helvetin selkäkarvoista? Hieman itsetehtyjä huomioita:
- Höylä usein vain sutii tyhjää, kun ei ylety kunnolla kääntämään joka paikkaan sitä järkevään asentoon
- Koneen kanssa hyvin pitkälti sama homma, ja jää vielä ikävämmäntuntuinen sänki kuin höylällä
- Vahaaminen on niinku sillees aika tosi hankalaa tehä yksin, ja selkä tulee täyteen näppylötä
Siis mitä mun niinq pitäis tehä tän asian kans, et mul ois ees teoreettiset mahikset enää naismarkkinoilla?
- Höylä usein vain sutii tyhjää, kun ei ylety kunnolla kääntämään joka paikkaan sitä järkevään asentoon
- Koneen kanssa hyvin pitkälti sama homma, ja jää vielä ikävämmäntuntuinen sänki kuin höylällä
- Vahaaminen on niinku sillees aika tosi hankalaa tehä yksin, ja selkä tulee täyteen näppylötä
Siis mitä mun niinq pitäis tehä tän asian kans, et mul ois ees teoreettiset mahikset enää naismarkkinoilla?
^ Miks ihmeessä ilman ulkopuolista apua? Ite menisin ilman muuta muiden tuunattavaks, muutaman kympin maksaa ja pääsee hyvällä tuurilla jonkun kuuman tsiksin hoidettavaks. Mitä mitä miksei houkuta?
-
- Kitisijä
Mulla yks ihana tuttu tekee sokerointeja, eli sokeroinnin avulla vahausta, sänkeä ei jää ja on hellävaraisempi vaihtoehto kuin vahaus (siis ajatellen näppylöitä).Manaaja kirjoitti:Siis mitä mun niinq pitäis tehä tän asian kans, et mul ois ees teoreettiset mahikset enää naismarkkinoilla?
Käy ihmeessä jossain beuutisaloonissa.
ps. yleensä ne, jotka poistaa karvoja, rakastaa niitä Mistä sitä tietää vaikka SE OIKEA löytyisi juuri sieltä
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Ulkopuolisen suorittamaaa sokerointia olisin itsekin suositellut. Et sä niistä yksinäs pääse eroon, ja karvaista selkää vielä oksettavampi on teräväsänkinen selkä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Valoimpulssi/laserointi?
Kallista mutta lopullista
-
- Kitisijä
Ihonsiirre?bliss kirjoitti:Valoimpulssi/laserointi?
The great club outshines the individual, always and forever.
Siis että mun pitäisi vielä maksaa siitä että joku nainen pääsee kopeloimaan mun jumalaista runkoani ja tuottamaan mulle kärsimystä? Kuulostaa ihan parisuhteelta mutta ilman seksiä.
-
- Kitisijä
Mitä 14-vuotias poika haluaa lahjaksi? Ja ei, poikuuden menetys tai muu ha-ha-hauska ei ole vastaus.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Toi onkin tosi tosi vaikee. Tääl on kärvistelty saman aiheen parissa. Tarvis tietää hlökoht. kiinnostuksen kohteet, ja otapa noista selvää...Vesper kirjoitti:Mitä 14-vuotias poika haluaa lahjaksi?
Mut löytyskö tuolta mitään? www.lautapelit.fi
Mä oon lahjonu ainaki Menolipulla ja Carcassonnella, on tykätty.
[Edit/lisäys: Haha, hyvä yhteensattuma, just ku olin painamas lähetä, tuli puhelu aiheena mm. ko. poitsun synttärit. On ny 16, kirjotukset menossa, mitvit mä keksin taas synttärilahjaks ja sit lakkiaisiinki argh. Kyseessä melkonen nörde, koodailee jo Noksulle siinä sivussa, emmä oikein pääse sen pään sisään enää, senkään vertaa ku ennen.]
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Voisko tänne koodata sellasen filtterin mistä vois valita ettei esimerkiksi niba, homeboy ja mcmanne näe missä muut järjestävät pikkujoulunsa, jos joku sellaiset päättäisikin järjestää?
-
- Kitisijä
Toimii.Vesper kirjoitti:Mitä 14-vuotias poika haluaa lahjaksi?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Tähän asti se on toiminut ihan pirun hyvin yksityisviesteilläManaaja kirjoitti:Voisko tänne koodata sellasen filtterin mistä vois valita ettei esimerkiksi niba, homeboy ja mcmanne näe missä muut järjestävät pikkujoulunsa, jos joku sellaiset päättäisikin järjestää?
Ps. olin tylsimys ja annoin lahjaksi rahaa.
-
- Kitisijä
Miksi mainoskatkot on synkronoitu joka kanavalla? Ärrrrrrrsyttävää, häiritsee kanavasurffailua!
Aivan. Tämän palstan opettamana, poikuuden menettämiseen lahjana noiden numeroiden pitäisi olla toisin päin.Vesper kirjoitti:Mitä 14-vuotias poika haluaa lahjaksi? Ja ei, poikuuden menetys tai muu ha-ha-hauska ei ole vastaus.