Kaikenkattavat lääkäripalvelut puuttuu, mutta on liikuntahalli/sali, kuntosaleja, kohtuullinen uima-allas, monenlaista aktiivista harrastuskerhotoimintaa, muutamia lomamökkejä ympäri maata ja kai vielä jotain mitkä ei nyt tule mieleen.Kai Nalo kirjoitti:Meillä on kolme!
Meillä on myös kuntosali, sauna, yksityiset lääkäripalvelut ja lasten hoitopalvelut sairastapauksissa.. Ihan mukavia ovat olemassa..
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
-
- Kitisijä
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Meillä ei maksa kuin satasen viikko, mutta niille on menijöitä a lot ja ne on jossain vitun laskettelukeskuksien läheisyydessä.Dumis kirjoitti:Liitolla on näköjään joku tusinan verran, pitäskin varmaan ens talvena hoitaa semmoinen laskettelureissulle. Miinuspuoli on että ne taitaa maksaa jonkun pennin ja että pitää varaa etukäteen aika paljon.
Oliskin oikeita kesämökkejä jossain pohjosessa hyvien metsätys ja kalastusmaastojen äärellä, niin mullekin ois niistä jotain iloa. Nyt ne ei vois vähempää kiinnostaa
Tarjootko?Bluntly kirjoitti:Vetäkää käteen koko konkkaronkka.
.
-
- Kitisijä
^ Se on lama nyt. Vain känsävoiteet tarjotaan ja nekin venäläisiä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
The great club outshines the individual, always and forever.
-
- Kitisijä
Meillä on työetuina: hyvä kuntosali, kaksi tuntia työaikaa viikossa liikkumiseen, monitoimisali, mökkejä joka puolella, työaikana voi käydä firman autolla esmes syömässä, terkkari- ja lääkäripalvelut ilmasia/etuisia, sit pikku alennuksia siellä sun täällä, joukkoliikenteessä ilmaismatkoja ja varmasti muutakin jota ei tuu mieleen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
^Mä olen saanut purettua vastaavalla tavalla lyhennettyjä housuja. Luulen,. että riippuu siitä nauhasta.
Kokeile johonkin turhaan kangaspalaan saatko uudestaan lämmittämällä sen auki kun on kunnolla jäähtynyt.
Kokeile johonkin turhaan kangaspalaan saatko uudestaan lämmittämällä sen auki kun on kunnolla jäähtynyt.
-
- Kitisijä
Aika moni nauha irtoaa myös pesukoneessa about 60 asteessa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
-
- Kitisijä
Meiltä vietiin pois oma ilmainen uima-allas! Se oli niin väääärin, mutta toisaalta se olikin vain 25m, ja siellä käytetään kai kloorattua vettä. Nykyisinkin saisin tosin käydä siellä, mutta sitä varten piti liittyä työpaikan maksulliseen uimaseuratoimintaan (allas on nykyisin yksityinen). Liityin siihen uimakouluun pääsyn takia.Ylermi Ylihankala kirjoitti:Meillä on työetuina:
En tiedä tarkkaan mitä kaikkea talo tarjoaa, mökeistä yms. en tiedä mutta eipä ole onneksi tarvettakaan. Pari kuntosalia on, käyttämäni on rähjäinen ja tunkkainen äijäkellaripunttisali, mutta tarvittavat painot onneksi löytyy ja jopa tarpeeksi painava hiekkasäkki, mutta kovin ahtaassa kolossa. Kävin vilkaisemassa toista salia, se oli siistimpi mutta sieltä puuttui kokonaan leuanvetotanko => no go.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
^Sopivan teräaseen kanssa metsään
Sen hameen lyhennyksen voi muuten tehdä myös taattuun uusavuttoman tyyliin (jos sen ei tarvitse kestää yhtä käyttökertaa kauemmin): Silitysraudalla taite ja maalarinteipillä taitettu reuna kiinni
Sen hameen lyhennyksen voi muuten tehdä myös taattuun uusavuttoman tyyliin (jos sen ei tarvitse kestää yhtä käyttökertaa kauemmin): Silitysraudalla taite ja maalarinteipillä taitettu reuna kiinni
-
- Kitisijä
The great club outshines the individual, always and forever.
Onko mitään konstia / apua saada paksummat ja vahvemmat kynnet paperikynsien sijaan?
Rakennekynnet eivät ole ratkaisu.
-
- Kitisijä
Omaa kynttä voi vahvistaa geelillä, ei tarvitse lähteä rakennekynsien maailmaan.Kai Nalo kirjoitti:Onko mitään konstia / apua saada paksummat ja vahvemmat kynnet paperikynsien sijaan?
Noin muuten voi olla keinot vähissä. Joku sanoo että pitää syödä kalkkia, toinen vannoo A-vitamiinin nimeen. Ja taitaapa löytyä jotain voiteitakin kynsien vahvistamiseen. En vaan oikein taida uskoa tehoihin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Molemmat vaihtoehdot kuulostaa yhtä homoiltaVesper kirjoitti: Omaa kynttä voi vahvistaa geelillä, ei tarvitse lähteä rakennekynsien maailmaan.
Heti jos jätän 3dl piimäannokseni päivistä pois, huonontuu kynnet. Viikossa. Piimällä kestää paremmin kuin rakenne- ja geelituunatut.
Eikä sit mitään typeriä maitokorvikkeita vaan AB-piimää hei!!1
Eikä sit mitään typeriä maitokorvikkeita vaan AB-piimää hei!!1
Trindin kynnenvahvistaja! Löytyy myös mattana eli ei näytä että kynsillä olis lakaa. Suosittelen!Kai Nalo kirjoitti:Onko mitään konstia / apua saada paksummat ja vahvemmat kynnet paperikynsien sijaan?
Aurinkoinen ja lämmin ilmasto!! Kynnet kasvaa ja voimistuu ihan hervottomasti noilla aurinkoisilla reissuilla. D-vitamiini vaiko mikäkö? Vittu mä olen syntynyt väärään maahan.
-
- Kitisijä
Älä viitsi olla noi epävarma heteroutesi suhteen.Kai Nalo kirjoitti:Molemmat vaihtoehdot kuulostaa yhtä homoilta
-
- Kitisijä
En ookaan tullut vähään aikaan, aaah!Nehemiah James kirjoitti:^ Tultiin samaan aikaan, uh!
Puoli litraa magnesiumilla ja sinkillä rikastettua kaseiinimaitoa iltaisin ja kynnet ei enää letkuile.
Rili?Manaaja kirjoitti:Puoli litraa magnesiumilla ja sinkillä rikastettua kaseiinimaitoa iltaisin ja kynnet ei enää letkuile.
Löytyykö tarkempaa reseptiä? Siis millaista mankkua ja sinkkia. Jauheena aikess?
edit. Kaseiini. Sekin jauheena vai mitä kettua?
Joo, pussin kyljestä. Sanoo jotakuinkin että "Lisää 1dl (45g) randomiin määrään maitoa, sheikkaa ja juo".Kai Nalo kirjoitti:Löytyykö tarkempaa reseptiä?
Oolsprait. Täytyypä testata.Manaaja kirjoitti: Joo, sheikkaa ja juo".