Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Jaa toiko tarpeeks äijä-ohje... Ei ziisös...
Voi sinne varmaan sekottaa 8 mittaa votkaakin sekaan jos ei muuten oo tarpeeksi äijää!Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Jaa toiko tarpeeks äijä-ohje... Ei ziisös...
Mulla on aina ollut suhteellisen letkut kynnet, ja itse ainakin oon ollut havaitsevinani, että tollasen pirtelön juominen iltaisin on kohentanut tilannetta huomattavasti, vaikken siihen "ongelmaan" olekaan tuota alkanut hörppimään. Maito ja kaseiini tavallaan hidastavat toistensa imeytymistä, jolloin niiden sisältämät ravinteetkin pystytään hyödyntämään paremmin elimistössä. Lisäksi magnesium ja sinkki ovat tärkeitä alkuaineita luuston kannalta. Ei se paljoa maksa kokeilla.
Onhan noita kaikenlaisia ternimaitokapseleitakin joiden väitetään vaikuttavan, mutta kuulostaa mun korvaan jo turhan paljon tyttöjen höpötyksiltä.
Onhan noita kaikenlaisia ternimaitokapseleitakin joiden väitetään vaikuttavan, mutta kuulostaa mun korvaan jo turhan paljon tyttöjen höpötyksiltä.
Jos oisin unohtanut, olisin sanonut että jauheen voi sekoittaa myös veteen. D-vitamiinihan taitaa lähinnä toimia katalyyttina kalsiumin ja joidenkin muiden juttujen imeytymiselle.Suvinen kirjoitti:Eipä unohdeta sitä d-vitamiinia, josta useimmilla suomalaisilla on muutenkin puute.Manaaja kirjoitti:Lisäksi magnesium ja sinkki ovat tärkeitä alkuaineita luuston kannalta.
Näpertelijän ratkaisu:Vaola kirjoitti:Niinpä tietysti. 46€ on vaan vähän suolainen hinta Halloween-asusteesta...
Sähköputkea sopiva pätkä (esim. Clas Ohlsonilta), taivuta se muotoon, päällystä jesarilla ja päälle mattamusta spraymaali
Melkein ku aito eikä maksa paljon
edit. 2 metrin pätkä maksaa 1,40 euroa.
-
- Kitisijä
^
Jeesuksen päällä ei oikein tahdo pysyä maali, ainakaan kun joskus kokeilin. Tai pysyy, kunhan ei joudu pitämään kädellä kiinni siten että maalin pintaan kohdistuu vääntävää voimaa.
Osta putken päälle jotain imukykyisempää teippiä, ehkäpä jo valmiiksi mustaa, tai mitä väriä sit haluat. Erkkaa tai mustaa jeesusta?
Jeesuksen päällä ei oikein tahdo pysyä maali, ainakaan kun joskus kokeilin. Tai pysyy, kunhan ei joudu pitämään kädellä kiinni siten että maalin pintaan kohdistuu vääntävää voimaa.
Osta putken päälle jotain imukykyisempää teippiä, ehkäpä jo valmiiksi mustaa, tai mitä väriä sit haluat. Erkkaa tai mustaa jeesusta?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
-
- Kitisijä
Fineli rientää apuun valkealla ratsullaan.Suvinen kirjoitti:Eipä unohdeta sitä d-vitamiinia, josta useimmilla suomalaisilla on muutenkin puute.Manaaja kirjoitti:Lisäksi magnesium ja sinkki ovat tärkeitä alkuaineita luuston kannalta.
http://www.fineli.fi/component.php?compid=2212&lang=fi
Magnesiumia tarvitaan mm. hermo-lihasimpulssien syntymiseen, DNA:n synteesiin ja elimistön lukuisiin entsymaattisiin reaktioihin. Hyviä magnesiumin lähteitä ovat täysjyvävilja, kasvikset sekä sisäelimet ja liha. Puutos liittyy tavallisesti alkoholismiin, munuaissairauteen tai pitkäaikaiseen nesteenpoistolääkkeiden käyttöön. Seurauksena voi olla lihaskramppeja, hermoston ja lihasten yhteistoiminnan häiriöitä.
http://www.fineli.fi/component.php?compid=2282&lang=fi
http://www.fineli.fi/component.php?compid=2271&lang=fiElimistössä sinkki on sitoutunut entsyymeihin, joita tarvitaan useissa aineenvaihduntareaktioissa. Sinkki vaikuttaa myös kasvuun ja kehitykseen, minkä vuoksi sinkin puute kasvuikäisillä lapsilla ja nuorilla aiheuttaa kasvun hidastumista. Hyviä sinkin lähteitä ovat mm. täysjyvävilja, pähkinät ja naudanliha.
http://www.fineli.fi/component.php?compid=2223&lang=fiD-vitamiinia saadaan ruoasta (no jaa...), mutta lisäksi D-vitamiinia syntyy auringonvalon vaikutuksesta iholla. Se on rasvaliukoinen vitamiini, jota tarvitaan luun ja hampaiden muodostumissa ja kalsium- ja fosforiaineenvaihdunnassa. Hyviä lähteitä ovat kalat (no jaa... vain tietyt yksittäiset kalalajit), vitaminoidut maitotuotteet (paskapuhetta) ja margariinit (paskapuhetta). D-vitamiinin puute voi aiheuttaa lapsilla riisitautia ja aikuisilla osteomalasiaa eli luun pehmenemistä.
http://www.fineli.fi/component.php?compid=2023&lang=fiFosfori on kalsiumin jälkeen ihmiselimistön runsain kivennäisaine, ja noin 85 % siitä on luustossa kalsiumfosfaattina. Fosfori on elimistössä myös solujen välittömänä energianlähteenä toimivan ATP:n eli adenosiinitrifosfaatin osa. Fosforia tarvitaan soluissa useiden muiden yhdisteiden rakenneosana sekä happo-emästasapainon säätelyssä. Fosforia on useimmissa elintarvikkeissa. Suomalaiset saavat sitä pääasiassa maidosta sekä viljavalmisteista.
Mitä kynsiin tulee, wikipeditetään sitten:Kalsiumin tärkein tehtävä on toimia luuston keskeisenä rakennusaineena. Lisäksi se osallistuu veren hyytymiseen ja solujen väliseen viestintään. D-vitamiinia tarvitaan kalsiumin imeytymiseen. Parhaita kalsiumin lähteitä ovat erilaiset maitotuotteet, mutta kalsiumia saadaan myös lehtivihanneksista ja kaloista. Kalsiumin tarve on suurin kasvuikäisillä lapsilla sekä raskaana olevilla ja imettävillä. Vaihdevuosien jälkeen kalsium estää naisilla luun haurastumista.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kynsi
Jos kynnet ovat hauraat, täytyy syödä enemmän A-vitamiinia.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
toim.huom. jesaria saa MYÖS MUSTANA hyvin_varustetuista kaupoista.
-
- Kitisijä
Erkkaa lapaan ! Ei kai oo kallista?
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
-
Rauno Räsänen:
Hitto, että olin pihalla. Sähköputkea??????bliss kirjoitti: Sähköputkea sopiva pätkä (esim. Clas Ohlsonilta), taivuta se muotoon, päällystä jesarilla ja päälle mattamusta spraymaali
Melkein ku aito eikä maksa paljon
edit. 2 metrin pätkä maksaa 1,40 euroa.
Sitten se vihdoin selvisi eli puhumme taipuisasta muoviputkesta:
Yleisemmin kait TAM 16, TAM 20 ja TAM 32 Luokat.
Kunnon taivutettu sauva olisi kyllä
– paloa ylläpitämätön: UL94 V-0
ja sisältäisi kyllä
– CE-, FIMKO-, SEMKO-, DEMKO- ja NEMKO-hyväksynnät
Hitto. Kyllä tuli Manalamainen olo. Taidan mennä parturoimaan ahteriani.
Yönmustaritari kirjoitti: Hitto, että olin pihalla. Sähköputkea??????
No perkele, en mä voi joka ikisen hilavitkuttimen virallista nimeä tietää.
Sitä hiton muoviputkea jonka sisään sähköjohdot vedetään.
Nyt on ongelma, eikä se edes liity homoninjan hanuriin. Matkakaiuttimien kiinteä 3,5mm plugijohto alkaa vetämään viimeisiään. Välillä vaikea saada kuulumaan mitään muuta kuin surinaa, huolellisen taivuttelun ja ripustelun jälkeen saattaa kuulla ääntäkin, joskus.
Mietin vain, että mitähän tuollaisen tilalle kannattaisi kolvata? Jos tuollainen samanlainen johto, niin mistä noita tommosia ohuita stereoplugijohtoja saa?
Mietin vain, että mitähän tuollaisen tilalle kannattaisi kolvata? Jos tuollainen samanlainen johto, niin mistä noita tommosia ohuita stereoplugijohtoja saa?
Clas Ohlson Sello, veikkaan että sieltä löytyyManaaja kirjoitti:Nyt on ongelma, eikä se edes liity homoninjan hanuriin. Matkakaiuttimien kiinteä 3,5mm plugijohto alkaa vetämään viimeisiään. Välillä vaikea saada kuulumaan mitään muuta kuin surinaa, huolellisen taivuttelun ja ripustelun jälkeen saattaa kuulla ääntäkin, joskus.
linkki
http://www.clasohlson.fi/Product/Produc ... d=53265771
^ Joo tänks. Siis johto on toisesta päästä vahvistimen piirilevyllä kiinni juotettuna. Mietin lähinnä että kun noi hajoavat vähän turhan helposti, että saisko siihen rakennettua jotain fiksumpaa tilalle kuin kiinteän johdon. Mutta joo, pitää varmaan tollanen perus plugijohto käydä ostamassa ja teurastaa se. Ja ottaa varmaan pari kossukolaa alle ettei kädet tärise.
-
- Kitisijä
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
-
- Kitisijä
Kuinka vahvaa vetyperoksidia (liuosta) myydään apteekeissa, tai saako muualta? Pienehkö määrä riittää. Tarvitsisin sitä kantorakettini polttoaineen hapettimeksi.
Epäilyt FK:n Al-Qaida -yhteyksistä vahvistuvat.Frederik Krueger kirjoitti:Kuinka vahvaa vetyperoksidia (liuosta) myydään apteekeissa, tai saako muualta?
Meiltä sitä ei myydä yksityisille mutta kaipa joku myy. Apteekissa ehkä 35%:sta.
Muaha! Jennü onkin vetyperoksidi blondi!Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Meiltä sitä ei myydä yksityisille mutta kaipa joku myy. Apteekissa ehkä 35%:sta.
Neva! En hiuksiin, en hampaisiin, en yhtään mihinkään käyttäisi! Rantoraketit on kuitenki tosi kiva juttu.Nehemiah James kirjoitti:Muaha! Jennü onkin vetyperoksidi blondi!
Öö, ei mun mielestä ollut kun ostin oman mustani (en olis ostanut jossei olis ollut samanhintaista). En kyl muista mistä ostin omani, varmaan jostain Klääs Olssönilta tjmsp.bliss kirjoitti:^Se on kauheesti kalliimpaa ku originaali
-
- Kitisijä
Jååå-å, hapetintahan tarvitaan lähinnä avaruusraketeissa, joten aiomme hyökätä marsilaisia vastaan. Emme ole tyytyväisiä ennenkuin Marsissa ei ole elämää.NuoriD kirjoitti:Epäilyt FK:n Al-Qaida -yhteyksistä vahvistuvat.
-
- Kitisijä
Nainen kysyy tyhmiä: mikä piuha on fiksuin (ja mistä) yhdistää koneen kuva telkkariin? Tällä tarkoitan esim. jalkapallostreamejä, joita pitää ajoittain katsella nenä koneella.
The great club outshines the individual, always and forever.