HDMI.Elppis kirjoitti:Nainen kysyy tyhmiä: mikä piuha on fiksuin (ja mistä) yhdistää koneen kuva telkkariin?
Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat
Jåå no onha ne rullat saman hintasia mutta mustassa rullassa on puolet vähempi teippiä. Mun havainto taitaa olla Bauhausista. Yhden vertailun perusteella ei siis mitn Ainoaa Oikeaa Faktaa.Dumis kirjoitti:Öö, ei mun mielestä ollut kun ostin oman mustani (en olis ostanut jossei olis ollut samanhintaista). En kyl muista mistä ostin omani, varmaan jostain Klääs Olssönilta tjmsp.bliss kirjoitti:^Se on kauheesti kalliimpaa ku originaali
-
- Kitisijä
Juuri ko. piuhaa etsin eilen muutamasta kaupasta lähistöltä. Pitänee kait mennä ihan piuhakauppaan.Manaaja kirjoitti:HDMI.Elppis kirjoitti:Nainen kysyy tyhmiä: mikä piuha on fiksuin (ja mistä) yhdistää koneen kuva telkkariin?
The great club outshines the individual, always and forever.
Älä näyttele noin tietämätöntä:Frederik Krueger kirjoitti:Jååå-å, hapetintahan tarvitaan lähinnä avaruusraketeissa, joten aiomme hyökätä marsilaisia vastaan. Emme ole tyytyväisiä ennenkuin Marsissa ei ole elämää.NuoriD kirjoitti:Epäilyt FK:n Al-Qaida -yhteyksistä vahvistuvat.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Asetoniperoksidi
Seuraavaksi kysyt tietysti tytöiltä, mistä saisi ostaa halvalla suuria määriä kynsilakanpoistoainetta ja gattikselta lannoitteista.
Katso nyt kuitenkin, että telkkarissa on sisääntulo HDMI:lle (kaikissa lituissa taitaa kyllä olla).Elppis kirjoitti:Juuri ko. piuhaa etsin eilen muutamasta kaupasta lähistöltä. Pitänee kait mennä ihan piuhakauppaan.Manaaja kirjoitti:HDMI.Elppis kirjoitti:Nainen kysyy tyhmiä: mikä piuha on fiksuin (ja mistä) yhdistää koneen kuva telkkariin?
Kannattaa myös varmistaa se lähtöpää. VGA (d-sub) -> HDMI tai DVI -> HDMI. Näiden mukana ei sitten kulje ääni.
-
- Kitisijä
En usko. Ekassa apteekissa oli vain 3% liuosta, mutta tilaamalla olisi kuulemma saanut 6% tai 9%. Toisessa, isommassa apteekissa, löytyi jostain takahuoneesta 6%, joten otin sitä pikkupullon. Minulle jäi siis käsitys että apteekeissa vahvin liuos on 9%, eikä sitäkään ole yleensä heti saatavilla. Lukemani mukaan tuo 35% taitaisi olla jo aika potenttia kamaa, ellei jopa syövyttävää. Ajattelin alunperin jotain 10% liuosta, vaikka olisihan sitä kaiketi voinut itsekin laimentaa.Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:Meiltä sitä ei myydä yksityisille mutta kaipa joku myy. Apteekissa ehkä 35%:sta.
No niin, nyt ovat kainalokarvat ja pyllynreikä vihdoinkin valkaistut! Freesi tunne heti aamusta, kyllä niitä kelpaakin nyt esitellä kaikille.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
-
- Kitisijä
Minulla olisikin myydä vanhaa, jo kokkareille mennyttä ja siis viljelykäyttöön sopimatonta lannoitetta monta säkkiä. Sopinee vielä Oklahoman virastotalon tyyppisiin "saneeraustoimiin".NuoriD kirjoitti:
Seuraavaksi kysyt tietysti tytöiltä, mistä saisi ostaa halvalla suuria määriä kynsilakanpoistoainetta ja gattikselta lannoitteista.
Muuten onko Freddyllä tosiaan kyse pienoisraketista? Minä en ole harrastanut, mutta käsittääkseni sellainen oli ihan oikea harrastus 80-luvulle asti, jonka jälkeen luonnollisesti kiellettiin. Kukkahattutädit.
Silloin sai ostaa pienoisraketteja laskuvarjoineen (tai tehdä itse) ja niihin myytiin kertakäyttöisiä kiinteän polttoaineen (siis ei nestemäisen) ajoaineannoksia valmiissa briketissä.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Hyvä kun homma hoidettu! 35:sen heitin työkamun väärän infon mukaan, läpsin sitä jo äsken.
Riippuu näytönohjaimesta. ATIlla vähänkin uudemmissa DVI:nkin kautta kulkee.Nehemiah James kirjoitti:Kannattaa myös varmistaa se lähtöpää. VGA (d-sub) -> HDMI tai DVI -> HDMI. Näiden mukana ei sitten kulje ääni.
-
- Kitisijä
Miksi ihmiset täyttää hulluna lottokuponkeja silloin kun kyseessä on jättipotti? Eikö se peruspotti, joka taitaa olla jotain pari miltsiä, riitä enää? En ymmärrä nyt ollenkaan.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
^Onhan se jotenki viileempää olla voittamatta 7 miljoonaa kuin olla voittamatta jotain vaivaista 1,2 miljoonaa...
^^kai pointtina on se, että saa enemmän vastinetta rahoilleen kun samanhintaisella rivillä voi voittaa normaalia isomman potin
-
- Kitisijä
Tere Chap, vanha "tuttu"!Chap kirjoitti:^^kai pointtina on se, että saa enemmän vastinetta rahoilleen kun samanhintaisella rivillä voi voittaa normaalia isomman potin
Nowaysis tuossa "Onko nukkuminen parasta..."-ketjussani arveli, että minä olen sinä!
Nyt Kityurpo kysyy palstalla olenko minä sinä?
Luepa tuo ketjun Chap-osuus tänään ja valista Nowaa. Minä en ainakaan myönnä heti että olisimme samat!
S t a d i n c h a p
No onpa hassu tyttö toi Nowaysis.Stadinarska kirjoitti:Tere Chap, vanha "tuttu"!Chap kirjoitti:^^kai pointtina on se, että saa enemmän vastinetta rahoilleen kun samanhintaisella rivillä voi voittaa normaalia isomman potin
Nowaysis tuossa "Onko nukkuminen parasta..."-ketjussani arveli, että minä olen sinä!
Nyt Kityurpo kysyy palstalla olenko minä sinä?
Luepa tuo ketjun Chap-osuus tänään ja valista Nowaa. Minä en ainakaan myönnä heti että olisimme samat!
S t a d i n c h a p
Enhän minä voi olla sinä koska ollaan tavattu ja ollaan "tuttuja".
Olet kyllä aika kityurpo kun tollaista kysyt ja vihjaat julkisesti.
C h a p p i s
-
- Kitisijä
Siksi koska he eivät ymmärrä että isompaa pottia on todennäköisesti jakamassa useampi päävoittaja kuin hieman pienempää, just useampien lottoajien vuoksi. Olen lotonnut elämässäni kerran, en voittanut. Jännää oli, tulipahan sekin koettua.Vesper kirjoitti:Miksi ihmiset täyttää hulluna lottokuponkeja silloin kun kyseessä on jättipotti? Eikö se peruspotti, joka taitaa olla jotain pari miltsiä, riitä enää? En ymmärrä nyt ollenkaan.
Kaverilleni ei mennyt aikoinaan jakeluun ajatus että 1-2-3-4-5-6-7 numerosarja voittaa ihan yhtä todennäköisesti kuin mikä tahansa muukin, perusteluna hänellä oli etteihän koskaan ole tuollaista lukusarjaa tullut lotossa. Tyyppi on kauppatieteiden maisteri, mutta muuten kyllä ihan viisas jätkä.
Tuo kyseinen numerosarja ei ainakaan voita yhtä paljon rahaa kuin muut randomit numerosarjat osuessaan.Frederik Krueger kirjoitti: Kaverilleni ei mennyt aikoinaan jakeluun ajatus että 1-2-3-4-5-6-7 numerosarja voittaa ihan yhtä todennäköisesti kuin mikä tahansa muukin, perusteluna hänellä oli etteihän koskaan ole tuollaista lukusarjaa tullut lotossa. Tyyppi on kauppatieteiden maisteri, mutta muuten kyllä ihan viisas jätkä.
-
- Kitisijä
Tuo on kyllä totta, meinasin mainita saman mutta laiskuus yllätti. Ehkä kaverini talousmiehenä ajattelikin juuri tätä hyötynäkökulmaa.Manaaja kirjoitti:Tuo kyseinen numerosarja ei ainakaan voita yhtä paljon rahaa kuin muut randomit numerosarjat osuessaan.Frederik Krueger kirjoitti: Kaverilleni ei mennyt aikoinaan jakeluun ajatus että 1-2-3-4-5-6-7 numerosarja voittaa ihan yhtä todennäköisesti kuin mikä tahansa muukin, perusteluna hänellä oli etteihän koskaan ole tuollaista lukusarjaa tullut lotossa. Tyyppi on kauppatieteiden maisteri, mutta muuten kyllä ihan viisas jätkä.
Pitäis saada uutta tankoa ja rautaa tankoon. Onko kellään pointtereita mihinkään järkevänhintaiseen ratkaisuun? Mitä katselin wrangen sivuja, niin saisi helposti 500 euroa maksaa, jos haluaa 150-kiloisen tangon nurkkiinsa.
Paljoa vähempään taas ei oikein voi tyytyä, jos haluaa minkäännäköisiä maastavetoja enää tehdä.
Paljoa vähempään taas ei oikein voi tyytyä, jos haluaa minkäännäköisiä maastavetoja enää tehdä.
-
- Kitisijä
No niin, nyt niitä lottovoittajia varmaan vituttaa kun joutuvat jakamaan pääpotin, varsinkin jos seitsemän oikein tuloksia ilmestyy vielä lisää. Odotan erittäin verisiä oikeustaisteluja, juristinketkut rikastuvat taas. Eikö ensimmäisenä voittolippunsa jättäneelle kuuluisi suurempi osa potista jne.?
Jotenkin erinomaisen älykästä veikkaukselta suorittaa loton sivujen huoltokatkoa tällaisen arvonnan jälkeen.
Mutta voittaa vähemmän. Tuota numerosarjaa pelaa nimittäin muistikuvani mukaan muutama tuhat henkeä joka viikko. Samaten kaikkia erilaisia lottoruudukkoon kuvion muodostavia sarjoja pelaavat tuhannet.Frederik Krueger kirjoitti: Kaverilleni ei mennyt aikoinaan jakeluun ajatus että 1-2-3-4-5-6-7 numerosarja voittaa ihan yhtä todennäköisesti kuin mikä tahansa muukin.
Edit: Manaaja ehtikin jo todeta saman.
Oliko tämä nyt vitsi vai ei?exPertti kirjoitti:Kröhöm. Menkääs takaisin tilastomatematiikan tunnille. Todennäköisyys, että saa seitsemän peräkkäistä numeroa on aika paljon pienempi kuin seitsemän satunnaista numeroa joltakin väliltä.
Todennäköisyys esim loton numerosarjalle 1,2,3,4,5,6,7 on aivan sama kuin esim numerosarjalle 1,12,21,30,32,36,39.
Tietysti, jos väität, että todennäköisyys numerosarjalle 1,2,3,4,5,6,7 on pienempi kuin mille tahansa satunnaiselle numerosarjalle, niin olet oikeassa.
Jos numerosarja on etukäteen määritetty (kuten lottoamisessa on, määrität numerosarjan ruksimalla sen lottokuponkiin), niin sen todennäköisyys on aivan sama, oli se sitten peräkkäinen tai ei peräkkäinen.
-
- Kitisijä
Onko ikinä tullut numerot 6, 11, 19, 28, 33, 35, 39 lottokoneesta?exPertti kirjoitti:Onko ikinä tullut numerot 1-7 lottokoneesta, ND hyvä?NuoriD kirjoitti:etukäteen määritetty
Tasan ei mene muumit kanootissa.
-
- Kitisijä
Sama asia kuin se, onko lottokone antanut sulle 1,4,8,19,22,26,33,34 numeroita?exPertti kirjoitti:Onko ikinä tullut numerot 1-7 lottokoneesta, ND hyvä?NuoriD kirjoitti:etukäteen määritetty
The great club outshines the individual, always and forever.