Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Topicit, joihin vastataan hölynpölyllä.
bliss

Re: Kityurpot kysyvät ja kityurpot vastaavat

Viesti Kirjoittaja bliss »

Miten voi olla mahdollista, että kitinän arkki-idiootit ovat muuttuneet entistä idiootimmiksi?
Chap

Viesti Kirjoittaja Chap »

bliss kirjoitti:Miten voi olla mahdollista, että kitinän arkki-idiootit ovat muuttuneet entistä idiootimmiksi?
Joillakin on vaan hämmästyttävä taito mennä ali siitä missä aita on matalin.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Melnais kirjoitti:Meillä on Electroluxin induktiohella enkä vaihtaisi enää mihinkään muuhun kuin kaasuun. Erittäin nopeasti kuumenee, reagoi lämpötilan muutoksille ja myös jäähtyy (ei nyt heti kattilan poiston jälkeen kannata kättä lepuuttaa liedellä, on se hetkisen himpan lämmin), ei jää vahingossa päälle, kissat ei saa naputeltua liettä päälle sen yli kävellessään eikä tulevaisuudessa myöskään lapsi. Lapsilukko on vielä erikseen. Ihanan turvallinen, tarkemmin ajatellen en vaihtaisi edes siihen kaasuun.

Ainoa ongelma on tullut, kun olen kiehauttanut puuron reilusti yli koko näppäinpaneelin. Vaikka mähnän pyyhkii heti pesuaineella, liesi jotenkin tulkitsee kyseessä olevan joku kauhea, poikkeuksellinen tilanne ja sulkee itsensä kaikenlaisten komentojen ulottumattomiin. Pitää käyttää sulaketta pois jotta tokenee. Muualle kestää ruoka kiehua yli mutta näppäimistään on vähän herkempi.

Puhtaanapito on helppoa, ei ole käytössä mitään erityisaineita mutta joka käytön jälkeen pyyhin ihan jo koska tasaisen musta, kiiltävä pinta on niin nätti. Osa vanhoista kattiloista kelpasi, ei tosin jokainen joka magneettitestin läpäisi. Menivät hyötykäyttöön suvulle ja sain hyvän syyn ostaa paremmat vehkeet.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=dlPjxz4LGak&feature=fvw[/youtube]
Pyyhin Netikettiin..
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

bliss kirjoitti:Miten voi olla mahdollista, että kitinän arkki-idiootit ovat muuttuneet entistä idiootimmiksi?
Tämä tarvitsee oman topikin asiankuuluvaa (?) käsitttelyä varten.
bliss

Viesti Kirjoittaja bliss »

tuulenpuiska kirjoitti:
Tämä tarvitsee oman topikin asiankuuluvaa (?) käsitttelyä varten.
Voisitko sinä? :P
tuulenpuiska

Viesti Kirjoittaja tuulenpuiska »

bliss kirjoitti:
Voisitko sinä? :P
Oon niin ujo poika, etten kehtaa...
RolloTomasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

Sama kysymys vaivaa. Ehkä idiootit jatkavat oman idiotisminsa paljastamista ja siksi vaikuttavat yhä enemmän idiooteilta? Pelottavinta on kuitenkin se, että yksi heistä sanoo olevansa lääkäri.
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Dumis

Viesti Kirjoittaja Dumis »

RolloTomasi kirjoitti:Sama kysymys vaivaa. Ehkä idiootit jatkavat oman idiotisminsa paljastamista ja siksi vaikuttavat yhä enemmän idiooteilta? Pelottavinta on kuitenkin se, että yksi heistä sanoo olevansa lääkäri.
Onx Turska jo alkanut lääkärileikkeihin? :shock:
NuoriD

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

RolloTomasi kirjoitti:
Sama kysymys vaivaa. Ehkä idiootit jatkavat oman idiotisminsa paljastamista ja siksi vaikuttavat yhä enemmän idiooteilta? Pelottavinta on kuitenkin se, että yksi heistä sanoo olevansa lääkäri.
Mitäs arkki-idioottimaista mä olen sun mielestä sanonut?

:matsi:

Jos viittaat siihen, että en ymmärrä whinetystäsi, niin veikkaan kyllä, että vika on lähetyksessä eikä vastaanottimessa.
Niba
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Niba »

NuoriD kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Mitäs arkki-idioottimaista mä olen sun mielestä sanonut?

:matsi:

Jos viittaat siihen, että en ymmärrä whinetystäsi, niin veikkaan kyllä, että vika on lähetyksessä eikä vastaanottimessa.
vs.
Pyyhin Netikettiin..
RolloTomasi
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

NuoriD kirjoitti: Jos viittaat siihen, että en ymmärrä whinetystäsi, niin veikkaan kyllä, että vika on lähetyksessä eikä vastaanottimessa.
Mitä whinetystä?
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

exPertti kirjoitti:
Vuodenaika ja parisuhteettomuus ovat minun ranskalaisissa viivoissani.
Se on se taantuma, syö aivosoluja. Hoih... :dumb:
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Missä mun ATI HD 5850 oikein viipyy?
Gat
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Gat »

Vaola kirjoitti:80-luvulla (puolivälissä tai sen jälkeen, jos oikein muistan) pyöri MTV:llä musavideo, jossa oli joku semmoinen ihmiset muuttuu kissoiksi teema. Muistaakseni naisartistin esittämä biisi? Muistan siitä vaan sen, että lopussa tämä nainen muuttuu takaisin ihmiseksi, mutta sitten hänellä onkin vielä lopussa kissanhäntä... Oon nyt vuositolkulla koettanut miettiä ja kaivaa, että mikähän biisi ja esittäjä oli kyseessä? Muistaako kukaan?
VAOLA!
Alitajuntani toimi viiveellä, mutta tämä sen täytyy olla.
Miami Sound Machine: "Bad boy" , 1986
Gloria Estefanilla häntäkin lopussa.
Kumma etten heti muistanut, Gloria oli silloin ainoa latinochica, jota ihkutin.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Ylermi Ylihankala
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla on DNA:n mokkula-liittymä ollut noin puoli vuotta. Mistä johtuu se, että verkkoyhteys on viimeisen viikon aikana katkeillut vähän väliä sekä yhteys menee itsestään offline-tilaan? Asetuksien kautta olen liittymän sitten avannut tai tiedosto-valikosta näppässyt offline-tilasta pois.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Stadinarska
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mulla on DNA:n mokkula-liittymä ollut noin puoli vuotta. Mistä johtuu se, että verkkoyhteys on viimeisen viikon aikana katkeillut vähän väliä sekä yhteys menee itsestään offline-tilaan? Asetuksien kautta olen liittymän sitten avannut tai tiedosto-valikosta näppässyt offline-tilasta pois.
Kyllä on aika yleistä ja se on juuri kaapeliyhteyksiin verrattuna tuo hieman mysteerinen ongelma.
Yleisesti toki nettimokkula on toissijainen 3G-verkossa koska ensiksi hoidetaan matkapuhelinliikenne ja jos se tukkii verkon niin sitten ei nettiin juuri mokkulaan jää verkkoa.

Mutta jos se on toiminut niin toki hakisin ongelmaan ratkaisua sinun ympäristösi muutoksilla. Usein se saattaa olla esim. tyypillisesti selainmuutokset tai palomuuriasetukset tai automaattiset windows-päivitykset, jotka tekevät ongelmaa.
Kokeile esim. toisella selaimella ja voisit palata vaikka system-restoren tuottamaan palautuspisteeseen eli tilanteeseen tietsikallasi ennen kuin ongelmat esiintyivät. Etsi tiedot tilanteen etsimiseen koneesi helpistä (system restore).

Sit voisit kysyä onko DNA tehnyt jotain huoltotöitä tai muuta tietoa joka häiritsee verkon toimintaa.

JOKIN siinä on ja se ei ole taikuutta.

SA
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Päätin hankkia satulatuoli töihin. Mistä kannattaisi lähteä metsästämään hyvää mutta kohtuuhintaista satulatuolia?
Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

milli kirjoitti:Päätin hankkia satulatuoli töihin. Mistä kannattaisi lähteä metsästämään hyvää mutta kohtuuhintaista satulatuolia?
Kannattaa testata montaa erilaista, monen firmat tuo tuolin testikäyttöön. Ja samalla kannattais kyllä hankkia pöytään korkeudensäätö, niitä mekanismeja voi metsästää myös käytettyinä.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Elppis
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Elppis »

http://www.viabel.fi/satulatjaistuimet.html

Tuolta ainakin tilattiin aiempaan työpaikkaan - tollaset FLEX-tyyliset selkänojalla.
The great club outshines the individual, always and forever.
Manaaja

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

milli kirjoitti:Päätin hankkia satulatuoli töihin. Mistä kannattaisi lähteä metsästämään hyvää mutta kohtuuhintaista satulatuolia?
http://www.merrysaddles.com/wild_ride.html

Niinkuin vespa sanoi, kannattaa testata montaa erilaista.
milli

Viesti Kirjoittaja milli »

Elppis kirjoitti:http://www.viabel.fi/satulatjaistuimet.html

Tuolta ainakin tilattiin aiempaan työpaikkaan - tollaset FLEX-tyyliset selkänojalla.
Koitko, että ne oli hyvät? Mä voisin samantien ostaa.. meni hermot nyt tähän selän takia sairasteluun.
Bluntly
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Bluntly
Kitisijä

Vesper
Kitisijä

Viesti Kirjoittaja Vesper »

^ Oikeasti, koeistu useampaa ja vähän pidempään kun viisi minuuttia. Meillä töissä juuri yhdelle assarille laitettiin koko työpiste uusiksi vaivojen takia, ja hän kyllä testasi useampaa tuolia. Niissä oli melkoisesti eroja mukavuuden suhteen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Bluntly
Kitisijä